Kalsarikänniketju

  • 5 248 239
  • 66 705

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Täällä taas säästyi Koskenkorvan Viinaa. No tietenkin se on jo päässä, lisäksi olen käynyt lähikaupassa hakemassa Strongbowia pieteetillä. Vituttaa vaan kun päätä särkee. Saatanan pää, karvainen pää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Noniin, nyt voi jatkaa taas tumuttamista hyvällä omallatunnolla. On nimittäin tullut käytyä tänään oikein kirkossa katumusta harjoittamassa.

Oh Lord, please don't burn us,
Don't grill or toast your flock,
Don't put us on the barbecue,
Or simmer us in stock,
Don't braise or bake or boil us,
Or stir-fry us in a wok...

Oh please don't lightly poach us,
Or baste us with hot fat,
Don't fricassee or roast us,
Or boil us in a vat,
And please don't stick thy servants Lord,
In a Rotissomat...


Eiliseltä jäi vielä päälärin pohjalle tilkka valkoviiniä, jota ryydittämään piti hakea kioskilta Santtupakki.

EDIT: Pannaas tähän nyt vielä linkkikin:

Oh Lord, please don't burn us
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatketaan Herrallisella linjalla: Janis Joplin - Mercedes Benz.

Joutuu varmaan tänään turvautumaan paikallisen Alibaban valikoimiin Alibaban kotiini kantamana. Mies parantanut tapansa; ei varasta vaan tekee helvetin hyvät letut ja hintaan nähden hyvät pihvit. Jos ottaa pitsan ja pihvin niin eiköhän sitä läski pärjää huomiseen...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Noniin, nyt voi jatkaa taas tumuttamista hyvällä omallatunnolla. On nimittäin tullut käytyä tänään oikein kirkossa katumusta harjoittamassa.
Käsittääkseni Jumalan poika kirjoittelee tällekin palstalle, niin sen takia olen jättänyt kirkossa käynnin vähemmälle. Ja kyseessä on myös Kärppä-fani, joten kyllä tässä kieltämättä uskokin vähän on horjunut.

Mutta ei mitään. Lisää Karjalaa ja Froikkarit soi. Loistavaa kesämusiikkia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Käsittääkseni Jumalan poika kirjoittelee tällekin palstalle, niin sen takia olen jättänyt kirkossa käynnin vähemmälle. Ja kyseessä on myös Kärppä-fani, joten kyllä tässä kieltämättä uskokin vähän on horjunut.

Kirjoittelee säännöllisen epäsäännöllisesti tähänkin ketjuun, lienee silloin tällöin tylsyyksissään muuttanut veden viiniksi tai jotain. Mielenkiintoista muuten on ollut seurata Jeesuksen ja Evilin vääntöjä, vielä ei ole voittaja selvillä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Evil taitaa viedä verbaliikassa aika selkeästi, mutta teot taas ovat Jeesuksen puolella. Aika tasainen parivaljakko loppujen lopuksi.

No sitähän minä juuri tarkoitin. Melkoinen osa ihmiskunnan henkisestä kapasiteetista on viimeisen parintuhannen vuoden aikana uhrattu tuon kysymyksen pohdintaan, mutta selvyyttä voittajasta ei vaan tule.

Sillä energialla olisi varmaan saatu aikaan ihan oikeasti hyödyllisiä asioitakin, luulen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sillä energialla olisi varmaan saatu aikaan ihan oikeasti hyödyllisiä asioitakin, luulen.

No, pidetään sillä energialla tätä ketjua pystyssä. Hyvinkin hyödyllistä siis. Vaikea Jeesusta ja Pahaa vertailla, koska Jesse vierailee täällä vain harvakseltaan ja Evil harva se päivä. Ilmeisesti Jeesus ei niin kovin usein osaa sitä vettä viiniksi muuttaa...

Nyt on läski tilannut pitsaa ja kebabia. Kohta saa taas maha kasvaa entisestään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No, pidetään sillä energialla tätä ketjua pystyssä. Hyvinkin hyödyllistä siis. Vaikea Jeesusta ja Pahaa vertailla, koska Jesse vierailee täällä vain harvakseltaan ja Evil harva se päivä. Ilmeisesti Jeesus ei niin kovin usein osaa sitä vettä viiniksi muuttaa...

En minä tuossa viimeksi puhunutkaan niinkään Jeesuksesta ja Evilistä, vaan ennemminkin Jeesuksesta ja Evilistä. Siis siinä kontekstissa kuin vaikkapa Wikipedia nämä herrat esittelevät:

Jeesus

Evil
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Asiaa tähänkin ketjuun. Alkamassa NSP:llä Hawksin peli ja edessä pullo hyvää valkkaria Italiasta tuotuna. Ja paukkupullona myös tuotu iso jekkupullo. Tästä se taas lähtee!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täällä koko ajan. Ei minulla ole muuta elämää kun tämä ketju, joten koko päivän olen tätä ketjua katellu ja F5:ä hakannu. Lopulta työ näköjään palkitaan!

Katellu? No tuota, jos me kaikki täällä istutaan ja odotellaan, että joku muu kirjoittaisi jotakin älykästä, tai edes jotakin, niin tulee pitkä ja tylsä ilta.

Nyt sekasorron välttämiseksi pyydämme kaikkia ketjun katselijoita asettumaan parijonoon heti tämän viestin alle.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Katellu? No tuota, jos me kaikki täällä istutaan ja odotellaan, että joku muu kirjoittaisi jotakin älykästä, tai edes jotakin, niin tulee pitkä ja tylsä ilta.
Ehkä sitten hiukan liiottelin. Mutta monta kertaa tuli kateltua että olisiko joku suuri ajattelija kirjoittanut tänne. Eipä ollut, joten tyydyin sitten itsekin istumaan suomalaisittan tuppisuuna nurkassa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ehkä sitten hiukan liiottelin. Mutta monta kertaa tuli kateltua että olisiko joku suuri ajattelija kirjoittanut tänne. Eipä ollut, joten tyydyin sitten itsekin istumaan suomalaisittan tuppisuuna nurkassa.

Kirjoitinhan minä suuria ajatelmiani jo ennen viittä tänne tänäänkin. Kyl nyt sen verran pitää malttaa odottaa.

Vai menikö tulkinnassani jokin metsään...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Homoa dokata yksin. Menee pian siihen että miehen käsi menee miehen housuun. Ja sitä ei kukaan halua!

Onkos muita valvojia? Pildet pelaa Habsia vastaan ens yönä lätkääkin.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mannatai on erinomainen päivä toteuttaa tätä harrastusta. Kaupasta lähti mukaan isohko määrä olutta, merkkejäkin taitaa olla useita mikäli kassaneidin vittuiluun/viisasteluun on uskominen.

Ps. Onko Pasi Nrminen ollut selvänä joka saatanan studiossa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ps. Onko Pasi Nrminen ollut selvänä joka saatanan studiossa?
Ilmeisesti. Ei ainakaan ole osunut seiniin vielä.

Slovakit yritti näköjään pelottaa Leijonilta paskat punttiin, kun olivat laittaneet Machon, Paniikin ja itse Saatanan samaan ketjuun. Ei auttanu kuitenkaan.

Otanpa muutamat; iltapäiväduunien hyvä puoli ettei tartte olla noheva ennen puoltapäivää.
 
Viikonloppu ja tämä päivä tuli hikoiltua töissä, nyt pari päivää on sitten rennompaa. Kaupasta tarttui mukaan pari lonkeroa ja siideriä. Kovin paljon ei passaa naukkailla, huomenna on kuitenkin taas ajeltava, vaikka ei töiden puolesta.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ulkohommissa on se huono puoli että kun muut lähtevät tällaisella ilmalla duunipäivän jälkeen terassille kaljalle niin itse joutuu tulemaan sisälle karkuun auringonpaistetta. Onneksi kaljaa voi juoda myös sisällä. Juon Foster'sia.

Hyvää maanantaita.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
KuPS tasapisteissä sarjakärjessä, ei saatana :) Williams tekaisi rajut, keltainen alla ja viime minuuteilla 2-0 maaliin tuuletuksena paita pois ja punaisella ulos.

KuPS teki ns. nigerialaiset...

Jokunen olut otettuna. Huomenna iltapäivästä töihin ja musiikkia tässä kuuntelen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös