Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 331 456
  • 66 666

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sillä energialla olisi varmaan saatu aikaan ihan oikeasti hyödyllisiä asioitakin, luulen.

No, pidetään sillä energialla tätä ketjua pystyssä. Hyvinkin hyödyllistä siis. Vaikea Jeesusta ja Pahaa vertailla, koska Jesse vierailee täällä vain harvakseltaan ja Evil harva se päivä. Ilmeisesti Jeesus ei niin kovin usein osaa sitä vettä viiniksi muuttaa...

Nyt on läski tilannut pitsaa ja kebabia. Kohta saa taas maha kasvaa entisestään.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No, pidetään sillä energialla tätä ketjua pystyssä. Hyvinkin hyödyllistä siis. Vaikea Jeesusta ja Pahaa vertailla, koska Jesse vierailee täällä vain harvakseltaan ja Evil harva se päivä. Ilmeisesti Jeesus ei niin kovin usein osaa sitä vettä viiniksi muuttaa...

En minä tuossa viimeksi puhunutkaan niinkään Jeesuksesta ja Evilistä, vaan ennemminkin Jeesuksesta ja Evilistä. Siis siinä kontekstissa kuin vaikkapa Wikipedia nämä herrat esittelevät:

Jeesus

Evil

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Asiaa tähänkin ketjuun. Alkamassa NSP:llä Hawksin peli ja edessä pullo hyvää valkkaria Italiasta tuotuna. Ja paukkupullona myös tuotu iso jekkupullo. Tästä se taas lähtee!

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täällä koko ajan. Ei minulla ole muuta elämää kun tämä ketju, joten koko päivän olen tätä ketjua katellu ja F5:ä hakannu. Lopulta työ näköjään palkitaan!

Katellu? No tuota, jos me kaikki täällä istutaan ja odotellaan, että joku muu kirjoittaisi jotakin älykästä, tai edes jotakin, niin tulee pitkä ja tylsä ilta.

Nyt sekasorron välttämiseksi pyydämme kaikkia ketjun katselijoita asettumaan parijonoon heti tämän viestin alle.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Katellu? No tuota, jos me kaikki täällä istutaan ja odotellaan, että joku muu kirjoittaisi jotakin älykästä, tai edes jotakin, niin tulee pitkä ja tylsä ilta.
Ehkä sitten hiukan liiottelin. Mutta monta kertaa tuli kateltua että olisiko joku suuri ajattelija kirjoittanut tänne. Eipä ollut, joten tyydyin sitten itsekin istumaan suomalaisittan tuppisuuna nurkassa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ehkä sitten hiukan liiottelin. Mutta monta kertaa tuli kateltua että olisiko joku suuri ajattelija kirjoittanut tänne. Eipä ollut, joten tyydyin sitten itsekin istumaan suomalaisittan tuppisuuna nurkassa.

Kirjoitinhan minä suuria ajatelmiani jo ennen viittä tänne tänäänkin. Kyl nyt sen verran pitää malttaa odottaa.

Vai menikö tulkinnassani jokin metsään...

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Homoa dokata yksin. Menee pian siihen että miehen käsi menee miehen housuun. Ja sitä ei kukaan halua!

Onkos muita valvojia? Pildet pelaa Habsia vastaan ens yönä lätkääkin.

Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mannatai on erinomainen päivä toteuttaa tätä harrastusta. Kaupasta lähti mukaan isohko määrä olutta, merkkejäkin taitaa olla useita mikäli kassaneidin vittuiluun/viisasteluun on uskominen.

Ps. Onko Pasi Nrminen ollut selvänä joka saatanan studiossa?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ps. Onko Pasi Nrminen ollut selvänä joka saatanan studiossa?
Ilmeisesti. Ei ainakaan ole osunut seiniin vielä.

Slovakit yritti näköjään pelottaa Leijonilta paskat punttiin, kun olivat laittaneet Machon, Paniikin ja itse Saatanan samaan ketjuun. Ei auttanu kuitenkaan.

Otanpa muutamat; iltapäiväduunien hyvä puoli ettei tartte olla noheva ennen puoltapäivää.

Viikonloppu ja tämä päivä tuli hikoiltua töissä, nyt pari päivää on sitten rennompaa. Kaupasta tarttui mukaan pari lonkeroa ja siideriä. Kovin paljon ei passaa naukkailla, huomenna on kuitenkin taas ajeltava, vaikka ei töiden puolesta.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ulkohommissa on se huono puoli että kun muut lähtevät tällaisella ilmalla duunipäivän jälkeen terassille kaljalle niin itse joutuu tulemaan sisälle karkuun auringonpaistetta. Onneksi kaljaa voi juoda myös sisällä. Juon Foster'sia.

Hyvää maanantaita.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
KuPS tasapisteissä sarjakärjessä, ei saatana :) Williams tekaisi rajut, keltainen alla ja viime minuuteilla 2-0 maaliin tuuletuksena paita pois ja punaisella ulos.

KuPS teki ns. nigerialaiset...

Jokunen olut otettuna. Huomenna iltapäivästä töihin ja musiikkia tässä kuuntelen.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Worrell on täällä taas! Muutamat lonkerot ajattelin tässä illan aikana vetästä huiviin. Musiikkia tässä kuuntelen ja seikkailen pitkin internettiä.

Täällä näyttää olevan suht hyvin jengiä näin maanantaiksi. Hyvät illan jatkot vaan kaikille!

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jopas nyt! Näinkö saa yksin tappion valtaisassa katkerassa kalkissa itsekseen piehtaroida kalsarikänniketjussa. Eikö yksikään kohtalotoveri ole tänään olutta saati väkevämpiä juonut?

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänne sitä nöösipojat huutelevat pitkin viikonloppuja. Kun tulee ammattimiesten aika, niin eipä ole täällä enää ketään. Noh, ei kai se väärin ole.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kai sitä pitää tänne ilmoittautua. Otin muutamat Salmaripaukut illan ratoksi. Pikku kännissä tässä kait ollaan, mutta eipä se haittaa.

EHM:ää olen tässä illan pelannut ja perseelleenhän tämä kausi on mennyt,siis tässä pelissä. Devilsillä olen pelannut. Pitkään aikaan en oo tätä peliä pelannut ja voin sanoa, että kyllä tää koukuttaa. Tasapainoile tässä sitten Alan Waken ja EHM:n välillä..

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kah, en ole sittenkään ainoa joka vielä taistelee. Mr. Worrell, saatte juuri nyt kalsarikänniketjun kunniamerkin. Sillä ei ole välttämättä mitään hyötyä tulevaisuudessa, mutta, mutta kunniamerkki on kunniamerkki. Se kertoo taistelusta.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kiitos kiitos veli Blue J. Merkki otettu ilolla vastaan. Kyllähän tässä taistellaan kaikesta hamaan loppuun saakka.

Yllättävän hiljaista täällä on tänään ollut. Etenkin kun Suomi hävisi Mömmöm-kisoissa, niin olisi voinut olettaa että täällä olisi enemmänkin jengiä mukana. Mutta eipä se menoa haittaa! Tässä voisi illan ratoksi kytätä Canadiensin ja Flyersin toisen pelin, kun jäi tuo eka näkemättä..

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Yllättävän hiljaista täällä on tänään ollut.
JA tuntuu olevan täynnä kalenterijuoppoja ja gloryhuntereita. Asia tuli todistettua jo tuossa JYP-TPS -välieräsarjan aikana. Ei kai nyt maanantaina hallille voi mennä eikä varsinkaan ottaa erätauolla olutta. Mahtavia selityksiä kyllä tarjottiin. Tiesittekö muuten, että nykyään suomalaiset opiskelijat eivät enää juo olutta eivätkä syö kebabia?

Jaa, mitäkö itse teen ti-iltana tässä ketjussa? Ajattelin tuossa pikaisesti kasata Suomen pelin jälkeen yhden puolivalmiin tietokoneen ja asentaa siihen XP:n. Vähän ennen kahta aloin muistaa: ei näitä hommia voi selvinpäin tehdä! PHI-MTL -matsi pyörii taustalla ja odotellaan tulevaa SJS-CHI -matsia.

Kone on yhteen kokoonpanoon kasattuna, mutta XP ei edelleenkään ole asennettuna. Kohta alkaa luultavasti lennellä osia ikkunasta ulos. Kohta ollaan vaihdettu koko sisus emolevyä lukuunottamatta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy