Kalsarikänniketju

  • 5 249 453
  • 66 712

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Worrell on täällä taas! Muutamat lonkerot ajattelin tässä illan aikana vetästä huiviin. Musiikkia tässä kuuntelen ja seikkailen pitkin internettiä.

Täällä näyttää olevan suht hyvin jengiä näin maanantaiksi. Hyvät illan jatkot vaan kaikille!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jopas nyt! Näinkö saa yksin tappion valtaisassa katkerassa kalkissa itsekseen piehtaroida kalsarikänniketjussa. Eikö yksikään kohtalotoveri ole tänään olutta saati väkevämpiä juonut?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänne sitä nöösipojat huutelevat pitkin viikonloppuja. Kun tulee ammattimiesten aika, niin eipä ole täällä enää ketään. Noh, ei kai se väärin ole.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kai sitä pitää tänne ilmoittautua. Otin muutamat Salmaripaukut illan ratoksi. Pikku kännissä tässä kait ollaan, mutta eipä se haittaa.

EHM:ää olen tässä illan pelannut ja perseelleenhän tämä kausi on mennyt,siis tässä pelissä. Devilsillä olen pelannut. Pitkään aikaan en oo tätä peliä pelannut ja voin sanoa, että kyllä tää koukuttaa. Tasapainoile tässä sitten Alan Waken ja EHM:n välillä..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kah, en ole sittenkään ainoa joka vielä taistelee. Mr. Worrell, saatte juuri nyt kalsarikänniketjun kunniamerkin. Sillä ei ole välttämättä mitään hyötyä tulevaisuudessa, mutta, mutta kunniamerkki on kunniamerkki. Se kertoo taistelusta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kiitos kiitos veli Blue J. Merkki otettu ilolla vastaan. Kyllähän tässä taistellaan kaikesta hamaan loppuun saakka.

Yllättävän hiljaista täällä on tänään ollut. Etenkin kun Suomi hävisi Mömmöm-kisoissa, niin olisi voinut olettaa että täällä olisi enemmänkin jengiä mukana. Mutta eipä se menoa haittaa! Tässä voisi illan ratoksi kytätä Canadiensin ja Flyersin toisen pelin, kun jäi tuo eka näkemättä..
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Yllättävän hiljaista täällä on tänään ollut.
JA tuntuu olevan täynnä kalenterijuoppoja ja gloryhuntereita. Asia tuli todistettua jo tuossa JYP-TPS -välieräsarjan aikana. Ei kai nyt maanantaina hallille voi mennä eikä varsinkaan ottaa erätauolla olutta. Mahtavia selityksiä kyllä tarjottiin. Tiesittekö muuten, että nykyään suomalaiset opiskelijat eivät enää juo olutta eivätkä syö kebabia?

Jaa, mitäkö itse teen ti-iltana tässä ketjussa? Ajattelin tuossa pikaisesti kasata Suomen pelin jälkeen yhden puolivalmiin tietokoneen ja asentaa siihen XP:n. Vähän ennen kahta aloin muistaa: ei näitä hommia voi selvinpäin tehdä! PHI-MTL -matsi pyörii taustalla ja odotellaan tulevaa SJS-CHI -matsia.

Kone on yhteen kokoonpanoon kasattuna, mutta XP ei edelleenkään ole asennettuna. Kohta alkaa luultavasti lennellä osia ikkunasta ulos. Kohta ollaan vaihdettu koko sisus emolevyä lukuunottamatta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Runoilijan kehto ei ole ruusuista tehty koskaan. Hiljaisuuden huntu ei milloinkaan petä kuulijaa. Mikä nämä yhdistää, rakkaus suureen elämään. Pienellä ja hennolla otteella tartuin tässä pariin olueen, jotta edes jokin tänään koskettaisi ihoani.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tällä safarilla on monesti katsottu toisiin juniin, etsitty helpompaa reittiä, herätty puistonpenkiltä. Vain Alkon myyjä tahtoo tietää kuka olen.

Näinä aikoina voin lahjoa lautakasalla kenet vaan, mutta vasarahait saapuvat aamuisin otsalohkooni ja peilistä löydän asfaltin jäljet pohtiessani missä olen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Täällä on ketju Johanna Tukiaisesta - miksi vitussa! Noh, olen sinne itsekin jotain raapustanut kauhun sumentamin silmin, mutta silti samaan aikaan perin tärkeä säie on tyystin yhden juopohkon kirjoittajan valvovan silmän alla. Ehkä joku siellä väijyy nytkin mutta ei uskalla tahria kätösiään tänne, jotta nimimerkkinsä ei menetä vakuuttavuuttaan. Ei mitään hätää, täällä vedetään korkeintaan Ovie-tyylillä ylilyöntejä ja jos joku pysyy sen jälkeen pystyssä niin kaadetaan korkealla jallulla suoraan kurkkuun. Jos taju lähtee, niin lähtekööt.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Te perkeleen Jutilat syötte siellä koloissanne makkaraa ja kehitätte keskivartaloanne. Huomenna huutelette maajoukkueosiossa lippikset silmillä heti kun Rinteen taakse menee maali. Voi sitä tuskaa! Ja vahingoniloa.

Ja urpojen paraati huipentuu kun Tsekki kolmannessa erässä iskee 1-2 maalin. Kiven alta kaivautuvat esiin ne omituisten otusten kerhon jäsenet, jotka ovat koko vuoden odottaneet sitä siunattua hetkeä, jolloin Suomen maajoukkue jälleen kärsii ratkaisevan tappion. Huomisesta humalatilasta riippuen seurailen tilannetta. Mutta perikööt minut piru, jos tuonne maajoukkue-helvettiin jotain vielä kirjoitankin. Ja joo, Evil, ei minulla kyllä mitään perinnön arvoista tällä hetkellä ole.
 
No niin, olin sitten melkein kaksi viikkoa putkeen selvänä. Söin hyvin ja monipuolisesti, nukuin pitkiä yöunia, harrastin jopa pyöräilyä päivittäin ja kaikkea muuta homoutta. Nyt riitti, lonkeroa auki ja pelle-show pystyyn. Pelti olalle ja perseet kiinni. Jeah. Lätkää ja alkoholia. Hei hei beibet!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kipaisin korin karhua murisemaan tuonne jääviileäkaappiin. Suomen tappio ei suinkaan syynä, vaan ihan puhdas ilo siitä, että pitkään reistaillut ja eilen illalla totaalisen stopin tehnyt autonrämä saatiin kuntoon ja vian korjaus tuli kustantamaan vain murto-osan verrattuna pahimpiin skenaarioihin.

Hyvää torstaita kaikille. Kippis!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taidan ottaa kännit vaikka on huomenna töitä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Taidan ottaa kännit vaikka on huomenna töitä.
Tein eilen noin. Kello viisi olin kämpilläni ja muistit loppuilllasta hyvin hataralla pohjalla. Kello 9.50 olin työpaikallani ja kello 10.20 pomo jotakin joutavia kyseli ja tietenkin juuri sinä aamuna, kun olen kännissä. Kyllä siinä kohtaa taisi olla pitkälti yli yhden promillen. Että silleen.

Tänään tässä kevyesti loivennusta. Karhua 8 kappaletta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä tein eilen noin. Kello viisi olin kämpilläni ja muistit loppuilllasta hyvin hataralla pohjalla. Kello 9.50 olin työpaikallani ja kello 10.20 pomo jotakin joutavia kyseli ja tietenkin juuri sinä aamuna, kun olen kännissä. Kyllä siinä kohtaa taisi olla pitkälti yli yhden promillen. Että silleen.

Tänään tässä kevyesti loivennusta. Karhua 8 kappaletta.
Mulla on duuniin 25 km eli autolla on mentävä. Tosin alkaa vasta klo 12.00 eli voi ottaa sellaiset lievää törkeämmät.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kehittelin tässä loivamyötäisessä äsken uuden taktiikan jääkiekon ylivoimapeliin.

Ylivoimapelissähän toisella maalla on miesylivoima. Liialti hajauttavat viisikkoaan, ehtii vihulainen aina asettaa neliönsä tai kolmionsa sille vinkkelille, missä kiekko. Pitäisi ylivoimaviisikon olla tiivis, liikkua enemmän parvena ja jättää vaikkapa toinen laita kokonaan tyhjäksi! Tämä vaatisi huimaa taitoa liikuttaa kiekkoa nopeasti pienessä tilassa. Vaan kun aina olisi pienessä tilassa miesylivoima, niin lyhytsyöttöpelillä alivoima murtuisi.

Sotshista sitten kultaa, kun treenaavat suomipojat salassa tuota taktiikkaa.

Tuli vaan mieleen.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kehittelin tässä loivamyötäisessä äsken uuden taktiikan jääkiekon ylivoimapeliin.

Tuli vaan mieleen.

Lyhentelin vähän tuota, sori. Mielestäni ihan hyvä yv-kuvio.

Minun visioissani kiekko pelataan pieneen kulmaan tai jopa maalin taakse, sitten monta pelaajaa luistelee kovaa vauhtia kohti maalia ja kiekollinen pelaaja vetää kiekon ihan täyttä liikkuvaan ihmismassaan. Varmasti pomppii monta kertaa joko hyökkäävän tai puolustavan pelaajan varusteista sisään, eikä niitä pomppuja kukaan veskari ehdi napata kuin tuurilla.

Minäkin taidan mennä huomenna töihin, mutta ei anneta sen haitata.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Veri kuut taktiikka tuokin. Sopisi erityisesti Suomen kaltaiselle joukkueelle se. Taidokkaimmille sitten tuo minun taktiikkani.

Täällä kämpässäni on perkeleellisen kuumaa. Pakko juoda olutta, ettei vallan kuihdu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kehittelin tässä loivamyötäisessä äsken uuden taktiikan jääkiekon ylivoimapeliin.

Ylivoimapelissähän toisella maalla on miesylivoima. Liialti hajauttavat viisikkoaan, ehtii vihulainen aina asettaa neliönsä tai kolmionsa sille vinkkelille, missä kiekko. Pitäisi ylivoimaviisikon olla tiivis, liikkua enemmän parvena ja jättää vaikkapa toinen laita kokonaan tyhjäksi! Tämä vaatisi huimaa taitoa liikuttaa kiekkoa nopeasti pienessä tilassa. Vaan kun aina olisi pienessä tilassa miesylivoima, niin lyhytsyöttöpelillä alivoima murtuisi.
Siis minä oon pohtinut taas vähän vastaavaa taktiikkaa jalkapalloon. Aloituspotkusta pallo omille ja välittömästä kaikki pelaajat rinkiin ja keskellä rinkiä on yks pelaaja pallon kanssa ja kun ollaa maalinteko paikoilla, niin joukkue hajoaa nopeasti, kaikki pois paitsiosta ja joku pelaajista tekee maalin. Meneekö sääntöjen sisälle tämä taktiikka?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ajattelin kehitellä ensi kisoihin sellaisen ylivertaisen taktiikan, jonka tuloksena kiekko päätyy maaliin vaikka olisi minkälaisia miettisiä sohimassa. Tiedän kyllä, että kyseessä on melko haasteellinen tehtävä, mutta päämäärä on ainakin selkeä, toisin kuin Jalosella ja kumppaneilla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En tiedä tuosta jalkapallotaktiikasta, että liekö sallittua.

Sitä minä olen pitkään ihmetellyt, ettei jääkiekkoilussa ole laitettu sellaista 500-kiloista 4D-dokkareista tuttua läskiä maalivahdiksi. Sehän peittäisi koko maalin. Ei saisi Jagrkaan maaleja, vaikka kuinka vemputtaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös