Tein eilen noin. Kello viisi olin kämpilläni ja muistit loppuilllasta hyvin hataralla pohjalla. Kello 9.50 olin työpaikallani ja kello 10.20 pomo jotakin joutavia kyseli ja tietenkin juuri sinä aamuna, kun olen kännissä. Kyllä siinä kohtaa taisi olla pitkälti yli yhden promillen. Että silleen.Taidan ottaa kännit vaikka on huomenna töitä.
Mulla on duuniin 25 km eli autolla on mentävä. Tosin alkaa vasta klo 12.00 eli voi ottaa sellaiset lievää törkeämmät.Minä tein eilen noin. Kello viisi olin kämpilläni ja muistit loppuilllasta hyvin hataralla pohjalla. Kello 9.50 olin työpaikallani ja kello 10.20 pomo jotakin joutavia kyseli ja tietenkin juuri sinä aamuna, kun olen kännissä. Kyllä siinä kohtaa taisi olla pitkälti yli yhden promillen. Että silleen.
Tänään tässä kevyesti loivennusta. Karhua 8 kappaletta.
Taidan ottaa kännit vaikka on huomenna töitä.
Kehittelin tässä loivamyötäisessä äsken uuden taktiikan jääkiekon ylivoimapeliin.
Tuli vaan mieleen.
Siis minä oon pohtinut taas vähän vastaavaa taktiikkaa jalkapalloon. Aloituspotkusta pallo omille ja välittömästä kaikki pelaajat rinkiin ja keskellä rinkiä on yks pelaaja pallon kanssa ja kun ollaa maalinteko paikoilla, niin joukkue hajoaa nopeasti, kaikki pois paitsiosta ja joku pelaajista tekee maalin. Meneekö sääntöjen sisälle tämä taktiikka?Kehittelin tässä loivamyötäisessä äsken uuden taktiikan jääkiekon ylivoimapeliin.
Ylivoimapelissähän toisella maalla on miesylivoima. Liialti hajauttavat viisikkoaan, ehtii vihulainen aina asettaa neliönsä tai kolmionsa sille vinkkelille, missä kiekko. Pitäisi ylivoimaviisikon olla tiivis, liikkua enemmän parvena ja jättää vaikkapa toinen laita kokonaan tyhjäksi! Tämä vaatisi huimaa taitoa liikuttaa kiekkoa nopeasti pienessä tilassa. Vaan kun aina olisi pienessä tilassa miesylivoima, niin lyhytsyöttöpelillä alivoima murtuisi.
Siis minä oon pohtinut taas vähän vastaavaa taktiikkaa jalkapalloon. Aloituspotkusta pallo omille ja välittömästä kaikki pelaajat rinkiin ja keskellä rinkiä on yks pelaaja pallon kanssa ja kun ollaa maalinteko paikoilla, niin joukkue hajoaa nopeasti, kaikki pois paitsiosta ja joku pelaajista tekee maalin. Meneekö sääntöjen sisälle tämä taktiikka?
Sitä minä olen pitkään ihmetellyt, ettei jääkiekkoilussa ole laitettu sellaista 500-kiloista 4D-dokkareista tuttua läskiä maalivahdiksi. Sehän peittäisi koko maalin. Ei saisi Jagrkaan maaleja, vaikka kuinka vemputtaisi.
Kai sille Jutille voisi kieltämättä jonkun uudenkin roolin jo keksiä.
En tiedä tuosta jalkapallotaktiikasta, että liekö sallittua.
Sitä minä olen pitkään ihmetellyt, ettei jääkiekkoilussa ole laitettu sellaista 500-kiloista 4D-dokkareista tuttua läskiä maalivahdiksi. Sehän peittäisi koko maalin. Ei saisi Jagrkaan maaleja, vaikka kuinka vemputtaisi.