Uleåborgirhan heittikin oikein kaikkien kesähittien äidin kehiin. Aurinko, terassit ja kesämekot tulee okein ensimmäiseksi mieleen kun tuota kuuntelee... Mutta on vaan ihan helvetin hieno biisi!
Olen Yli-Iissä kännäämässä.
Olen Yli-Iissä kännäämässä. En ole koskaan aiemmin kännännyt Yli-Iissä. Juon juuri tsekkiläistä pontikkaa eli luumuviinaa. Lähimpään naapuriin on 800 m. Juoksevaa vettä ei ole. Huussi on elukattoman navetan takana. Puulämmitteinen sauna on jo käyty. MetästyskoirUlle olen nakellut kepakkoa. Se on ihan lovena minuun. Harmi vain kun se on metsästävä mieskoira, sillä naisia täällä ei ole lähimaillakaan - ja ne vähän kauempana lähellä ovat - ovat arvatenkin lestoja. Pirtin seinällä on kultakaiverteinen Urho Kekkosen kasvokuva. Se on ollut siinä paikallaan vuosikymmeniä. Ja siihen ei kosketa tämän ihmislajin kierron aikana.
Nyt ollaan siellä missä ihmisen kuuluukin. Kaukana hapatusmaailmoista. Vielä kun saisi tämän nettiyhteyden horisontin taa.
Hoplaa. Ukkonen löi ja rupesi janottamaan taas. Saatan olla lottomiljonääri, en vielä tiedä. Vois tarkistaa kupongin.
Hoplaa. Ukkonen löi ja rupesi janottamaan taas. Saatan olla lottomiljonääri, en vielä tiedä. Vois tarkistaa kupongin.
Nimetön: jos rahapula iskee, niin mie voin ostaa sen Kekkosen.
Ohi se löi, mutta hyvän mielen toi. Helteinen päivä ja satunnainen ukkoskuuro on käsitykseni parhaasta säästä, mitä tämä kapinen maa kykenee tarjoamaan. Kolme päivää vuodessa keskimäärin on täten hyvä sää raukoilla rajoillamme, loput on persiestä.Nimittäin jos Ukkonen, eli Ukko Ylijumala, on just nyt tänään lyönyt salamalla pahuuden ruhtinasta ohtaan
Ohi se löi, mutta hyvän mielen toi. Helteinen päivä ja satunnainen ukkoskuuro on käsitykseni parhaasta säästä, mitä tämä kapinen maa kykenee tarjoamaan. Kolme päivää vuodessa keskimäärin on täten hyvä sää raukoilla rajoillamme, loput on persiestä.
Mielenkiintoisempaahan se on jatkuva kyräily kuin kertaratkaisu. Mitäs sitten enää jännittäisi?Perkele (tähän taas [sic]), oisi ollut meleko hyvät kertoimet Ukolla, jos tähän olisi nyt saatu se lopullinen ratkaisu. Paljon paremmat kuin teitsin ja kissa-anjoviksen lotoilussa.
Perkele (tähän taas [sic]), oisi ollut meleko hyvät kertoimet Ukolla, jos tähän olisi nyt saatu se lopullinen ratkaisu. Paljon paremmat kuin teitsin ja kissa-anjoviksen lotoilussa.
Minä olen lillunut votka-valkosipuliliemessä jo Koiviston pressakaudesta lähtien. Ilmankos on vähän hapan olo välillä.Olenhan sentään marinoitu keskiketterässä.
Kaikkihan me olemme. Jotkut jo ennen kuin sanovat sanaakaan.Sä olet niin nähty, so last season!.
Täällä ei ole vettä lähistöllä. Mutta nyt tungen tämän yhteyden perseeseen. Se oli metafora.Menet laiturin nokalle seisomaan nettiyhteys kainalossa, otat tukevan kahden käden otteen siitä nettiyhteydestä ja sitten pari sellaista moukarinheitonvauhdinotonomaista heijausta ja sitten ote irti.
Ymmärtääkseni anjoviksella viitataan tässä sivullekirjoittaneeseen ja tämäkös loukkaa samaista henkilöä. Kuten wikipedia kertoo: "anjovis on kalasäilyke, joka on useimmiten sokerisuolattua ja maustettua kilohailia". En tunnista tästä itseäni. Nimittäin sokerisuolaus ja mausteisuus on kaukana totuudesta. Olenhan sentään marinoitu keskiketterässä.
Minä olen lillunut votka-valkosipuliliemessä jo Koiviston pressakaudesta lähtien. Ilmankos on vähän hapan olo välillä.