Kalsarikänniketju

  • 5 246 165
  • 66 703

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Netistä ei taida löytyä mistään Kostajien stairwaytoheavenia, "Pimeää Ainetta" -nimistä biisiä. Siinä Pimeä Aine on eksoottista kuin etelän yö ja orangutangin suudelma, ja valomiehet syleilevät valonaisia sekä antautuvat loputtomaan painiin tiellä, joka on se tie.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Netistä ei taida löytyä mistään Kostajien stairwaytoheavenia, "Pimeää Ainetta" -nimistä biisiä. Siinä Pimeä Aine on eksoottista kuin etelän yö ja orangutangin suudelma, ja valomiehet syleilevät valonaisia sekä antautuvat loputtomaan painiin.
Tuo kuulostaa jo sen verran erikoiselta, että tällainen pieni karvainen poika sulkee silmänsä tuolta toiminnalta!

Ei sen puoleen, ei tuo bändi muutenkaan ollu ihan mun juttu.
 

passenger

Jäsen
Montako vuotta ja tekemistä ja tapausta se vaatii että voi tulla tänne kertomaan aina "nuoremmille" miten asiat ovat, ja mikä on hyvää ja mikä huonoa. Elämänviisauden kerääminen. Olisinpa joskus siinä tilassa että voisin viisastella ja kertoa nämä asiat täällä kaikenmaailman passengereille, ja muille nuorille jotka eivät mistään mitään tiedä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Montako vuotta ja tekemistä ja tapausta se vaatii että voi tulla tänne kertomaan aina "nuoremmille" miten asiat ovat, ja mikä on hyvää ja mikä huonoa. Elämänviisauden kerääminen. Olisinpa joskus siinä tilassa että voisin viisastella ja kertoa nämä asiat täällä kaikenmaailman passengereille, ja muille nuorille jotka eivät mistään mitään tiedä.
Tämä joko vittuilee tai sitten sillä on yhteys johonkin himmeämpään viisauteen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olisinpa joskus siinä tilassa että voisin viisastella ja kertoa nämä asiat täällä kaikenmaailman passengereille, ja muille nuorille jotka eivät mistään mitään tiedä.
Tarvit ilmiselvästi tsykologista apua. Eli istupa siihen penkille nyt kivasti, ota olut ja kerro mikä painaa? Tästä paikasta ei ymmärrystä ja neuvoja puutu!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä enemmän puhut ja avaudut, sitä vähemmän ketään kiinnostaa. Silti, sitä enemmän tolvanat vittuilee.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Historiaa voidaan todellakin tehdä! Näin on näreet jos ette siis sitä tienneet. Mahdottomasta mahdollista! Ja näin aina yhtä "sympaattinen" Milan Lucic ja mulkku Savardikin lähtivät harjoittelmaan puttejaan. Hähääääääää... Big Bad Bruins...pyh! No ei vaan sillä kaikki kunnia hienolle vastustajalle, mutta onhan tämä nyt jotain.

Aika veikeä fiilis siis päällänsä ihan jo omasta takaa, mitä mukava humalatila vielä parantaa entisestään.

NY VOI VITTU NAATTIA!!! edes tovin. Pian tunkee jo seuraavaa sarjaa uunista ulos, mutta pienet naatiskelut tähän sillä tuskinpa tälläistä elämän aikana toista kertaa pääsee Flyersin myötä kokemaan...

Iltoja siis vain muillekkin. Matsi kaljojen tissuttelu ja virtsan loputon tuottaminen vaihtui tuossa tovi sitten sattuneesta syystä Lagavuliniin. Nyt on adrenaliinia sen verran veressä ettei nukkumisesta tulisi kuitenkaan mitään, joten pitäähän sitä jotain tehdä ettei aivan toimettomuus iske.
 

passenger

Jäsen
Tarvit ilmiselvästi tsykologista apua. Eli istupa siihen penkille nyt kivasti, ota olut ja kerro mikä painaa? Tästä paikasta ei ymmärrystä ja neuvoja puutu!

Eivät ne mitään tiedä, psykiatritkaan. Määräilevät lisää ja eri pillereitä, kun eivät muuten jaksa paneutua ihmisten asioihin. Eikä jaksa täällä ihan kaikkea selostaa. On ihan oma vika että anonymiteettini olen menettänyt täällä..
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Historiaa voidaan todellakin tehdä! Näin on näreet jos ette siis sitä tienneet. Mahdottomasta mahdollista! Ja näin aina yhtä "sympaattinen" Milan Lucic ja mulkku Savardikin lähtivät harjoittelmaan puttejaan. Hähääääääää...
Onnea sinne! Pienen korpivaelluksen jälkeen näkyy Philadelphiassakin vähän valoa.

Minä jään edelleen odottelemaan sitä päivää, kun oma suosikkiseurani tekee esim. hyvän draftauksen. Eikä se Ceitto Cuppikaan olisi niin paha. Mutta siihen vaan on niin vitusti matkaa...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eivät ne mitään tiedä, psykiatritkaan. Määräilevät lisää ja eri pillereitä, kun eivät muuten jaksa paneutua ihmisten asioihin. Eikä jaksa täällä ihan kaikkea selostaa. On ihan oma vika että anonymiteettini olen menettänyt täällä..
Selvä. Mutta jos on oikeita ongelmia, niin ne ei taatusti täällä selviä. Eikä muutenkaan alkoholin seurauksella.

Ja minä nyt en kenenkään anonyymiteeteistä välitä. Jos jotain kiinnostaa meikäläisen nimi, niin kysykää perkele.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Minä jään edelleen odottelemaan sitä päivää, kun oma suosikkiseurani tekee esim. hyvän draftauksen. Eikä se Ceitto Cuppikaan olisi niin paha. Mutta siihen vaan on niin vitusti matkaa...

Laittakaa Sather asialle ja menkää itse perässä sanoisi joku...

Näyttäisi tulevan varsin nätti päivä tästäkin. Kirkas taivas, aurinkoa ja kaikkea kivaa. Harmi vain että taitaa mennä pitkälti nukkumiseksi tämä lauantai. No juuri nyt ei liiemmin harmita edes vähää alusta...
 

passenger

Jäsen
Selvä. Mutta jos on oikeita ongelmia, niin ne ei taatusti täällä selviä. Eikä muutenkaan alkoholin seurauksella.

Ja minä nyt en kenenkään anonyymiteeteistä välitä. Jos jotain kiinnostaa meikäläisen nimi, niin kysykää perkele.

No tiedetään. Ei kai täällä kukaan oikeasti mitään vakavia asioita yritä pelastaa, paitsi jotkut naisasiaketjussa.. :P

Ja eteenpäin, ehkä pientä vittuilua oli. Ehkä.

Helmihillo - Musta
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Laittakaa Sather asialle ja menkää itse perässä sanoisi joku...
Tuo taitaa olla jo vähän liian wanha New Yorkilainen sananlasku...

Näyttäisi tulevan varsin nätti päivä tästäkin. Kirkas taivas, aurinkoa ja kaikkea kivaa.
Jep, aurinko näyttäisi nousevan täälläkin melko komeasti. Sinänsä ihan hyvä nukkua päivällä, että näkee sekä auringonnousun että -laskun. Jos nyt romanttisiksi homoiksi aletaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ei kai täällä kukaan oikeasti mitään vakavia asioita yritä pelastaa, paitsi jotkut naisasiaketjussa.. :P

Ja eteenpäin, ehkä pientä vittuilua oli. Ehkä.
Aa, no sitten. Ei vaan kaikkia käyttäjiä voi tuntea kirjoitustyyliltään. Sillon sattuu vähän tällaisia väärinkäsityksiä. Tosin mähän jo tarjosin omanlaista tsykologista apua. Otitko jo neuvosta vaarin? :D
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jos nyt romanttisiksi homoiksi aletaan.

Mikäs siinä kerranhan sekin vain kirpaisee (kai?) ja eihän kerta homoksi tee, joten mä tarttuisin tähän korttiin.

No joo nyt alkaa luomet painumaan sen verran totaalisesti että taitaa olla parempi heittää vain pyyhe kehään ja siirtyä Nukkumattia morjestamaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mutta mites te muut, eli valkoihoiset heteromiehet? Kai nyt joku on vielä hereillä?

Hereillä ollaan, ja huoneenlämpöinen Koskenkorvan viina vilvoittaa mukavasti, kun ulkona on 29 astetta tekisi mieli sanoa pakkasta, mutta lämmintä. Jooh, koiran kanssa himassa ryyppään. Koira ei ryyppää, mutta osoittaa voimakasta protestimieltä. Kai sitäkin kuumuus kiusaa, tuollaista lamppuharjaa. Kyseinen hippi levitti Alkon-retkellä ollessani roskapussin sisällön keittiön lattialle, eilen se söi suolakeksit sohvapöydältä, viikolla grillikyljet samasta kohteesta, vappuna munkit. Sen kanssa täällä tappelen, hampaita väistelen, murinaa kuuntelen, vapisen.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jätkät jätkät, nyt loppui tipaton toukokuu. Näillä keleillä on turha kiusata itseään. Lisäksi asentaminen ilman asennuskaljaa on kuulemani mukaan synneistä pahimpia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jätkät jätkät, nyt loppui tipaton toukokuu. Näillä keleillä on turha kiusata itseään. Lisäksi asentaminen ilman asennuskaljaa on kuulemani mukaan synneistä pahimpia.

Catcat catcat, loppui jo jokin aikaa sitten. Nimenomaan asennuksellisista syistä. Kiintoisaa on ollut huomata, että ruumiillinen työ vaikuttaa suht lyhyessäkin ajassa lihaksen ja rasvan suhteellisiin osuuksiin, vaikka kokonaispaino on pysynyt samana ellei noussutkin. Olen siis hankkinut lelukseni tällaisen kehonkoostumusmittarin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen siis hankkinut lelukseni tällaisen kehonkoostumusmittarin.
Eilen sen muuannen juopokkeen veljenpoika oli siinä myös ja esitteli promillemittariaan. Kun kuulemma Provinssirockista lähtiessä on kätevä se tuonlainen, tietää onko lainsäädännön millä puolen. Oli kuulemma hopeankiiltävä mittari saanut Tekniikan maailmalta parhaat pisteet. Juoppo se siinä puhalsi siihen vaivaiset 0,9 promillea. Tehokas maksa hällä, täytyy sanoa.

Miten tämä liittyy tähän. Kertoi juoppo lapsena opettaneensa 5 vuotta nuoremman veljensä uimaan sillä tavoin, että heitti hänet sillalta jokeen. Huomasi sitten, että velipoika ui vain uppotukkia ja hyppäsi baywatchina perään ja pelasti veljen.

Eli pelastakaa veljet jos he eivät osaakaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Eli pelastakaa veljet jos he eivät osaakaan.

Jos ei veljet pysy pinnalla omin nokkineen niin sietäisivät painua pohjaan. Omilla neuvoilla tässä itse kukin joutuu pärjäämään, ei ole kukaan ollut kauluksesta kiskomassa.

Tämä ihan katkeruuden syvällä rintaäänellä, eräänkin kerran on joutunut nimittäin juopokkeen veli-ihmisen vetämään ns. syvyyksistä pinnalle, kun se roikkuu aina raivelissa silloin kun meinaa hukkua. Arvatkaapa ymmärtääkö se pysyä rannalla kun ei kerran osaa uida? No ei. Seuraavalla kerralla tekis mieli sanoa että nyt ei naarata.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eilen jäi vähän kesken kun alkoi pelin jälkeen väsyttämään niin pirusti, joten paremmalla onnella tänään...

On nämä kesän ensimmäiset päivät vaan niin hienoja! Aurinko paistaa ja naiset heittäneet toppatakit pois... On ne tissit vaan aina niin mukavia kapistuksia silmälle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös