Kalsarikänniketju

  • 5 245 122
  • 66 698
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
teemu73 kirjoitti:
Viinaa on, lakana on, ja lauluakin osaan jonkun matkaa, eli nyt se soihtu vaan jostain... Ei, kyllä mä haluan oikeasti sinne halliin päästä sisällekin.

Jaha! Taitaa sitten tulla pieniä käytännön ongelmia, mutta ei se nukkuminen kuitenkaan kannata, huonoja unia ja krapula siitä vaan seuraa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jumalauta, tuli taas naurettua runsaasti yksin tuossa! Oivallinen pätkä vaikka on todella pitkä matka edeltäjiinsä. Silti varmaa tavaraa ja uppoaa kuin tuo viski iin tö jarro, heppo heppo heppo
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Vittu mulla on aipod taskussa...

Hajeskelin meinaan seuraavaa biisiä ja temmoin johdosta pitkin korviani.

Juu. Jägermeisteriä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No mitä häh! Missä muut ja miksi minä olen täällä
?

Älkää anatako miun hämätä, häää!!!!! Vitun Jokerit, paskiaiste!
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
puuha-pete kirjoitti:
No mitä häh! Missä muut ja miksi minä olen täällä
?

Älkää anatako miun hämätä, häää!!!!! Vitun Jokerit, paskiaiste!

Olenko täällä eilen, vai huomenna? Ihan kuin klogu olis tunnin tai kaks jäljessä. Onko perjantai vai lauantai?

-duud-
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Joo nyt saa riittää, lerien univelat vie miehen säkyyn. Huomenna peli 10, äääääh..
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Simpuran vittu kun pitää olla väärällä mantereella. Jengillä siellä jo putoavat päät tyynyyn, kun mulla vasta on punkkupullo avattu. No, sille sitten. Juuri nyt raikaa Damage inc. Kohta saatan pistää Kill Billin pyörimään. Harmi ettei viina riitä katsoa molempia osia putkeen.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
morningstar kirjoitti:
Simpuran vittu kun pitää olla väärällä mantereella. Jengillä siellä jo putoavat päät tyynyyn, kun mulla vasta on punkkupullo avattu. No, sille sitten. Juuri nyt raikaa Damage inc. Kohta saatan pistää Kill Billin pyörimään. Harmi ettei viina riitä katsoa molempia osia putkeen.
Eiks tellä ole siellä länd of the hope, glory, milk and butterissa auki ne kaupat koko aika, dvdstä vaan pause näppäintä painat ja kauppaan hakeen täyttöö. Toisaalta enpä kyllä miettinyt kauaa että millä mantereellla. Mutta luulisin että viinan saanti on vain ruottissa ja norjassa hankalampaa kuin suomessa keskimäärin turistille.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
mikkoz kirjoitti:
Eiks tellä ole siellä länd of the hope, glory, milk and butterissa auki ne kaupat koko aika, dvdstä vaan pause näppäintä painat ja kauppaan hakeen täyttöö. Toisaalta enpä kyllä miettinyt kauaa että millä mantereellla. Mutta luulisin että viinan saanti on vain ruottissa ja norjassa hankalampaa kuin suomessa keskimäärin turistille.
Arvasit mantereen. Riippuu kai vähän siitä missä asustaa. Tää mun majapaikka on vähän tämmönen amerikan kerava. Täällä saa öisin kun korkeintaan turpaansa. Mä en ees sitä kun oon liian iso.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Mitäh! Kaikkiko on muka tänään kapakkaan menos, vai eikö kellekään muka maistu??

Toinen flinda kohtuullista punkkua tuhottu ja kulkijapoika odottamassa..
Jos täällä on näin laimee meno, nin kai sitä joutaa itsekin lähtee bärtsiin hämmentään..
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paikallisesta Lidlistä ostettua halpaa single malt viskiä tässä tissuttelen, saa nähdä jos ensi viikonvaihteessa lähtis jo tutustumaan paikallisiin kapakoihin, tänään ei vielä jaksa. Telkkaristakin näkyy toista sataa kanavaa, melkein aina löytyy jotain jotain hauskaa, kaukosäädin vaan oikuttelee joten kanavien selailu on vähän tuskaista.
 

Badlucklove

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matti ja Mervi, Jokerit!
Hilirimpsis

Jahas, kotiuduin just 14 tunnin duuni hommista (eilen samanlainen). Ihan mukavasti vodka-cola kilahtaa nuppiin!

Cheers!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, pitihän se tänäänkin hakea 12päkki kaupasta, ja lisäksi hätävaraksi pari puolen litran tölkkiä. Torstaina tuli juotua ihan uskomaton satsi, joten perjantaina heräsin vasta ilta kasilta. Silloin oli vähän yllättynyt olo kun katsoin kelloa. Melkein heti siitä sitten meninkin taloyhtiön pikkujouluihin, joista sai ilmaista kaljaa. Ei tässä talossa näköjään asu kuin pussyjätkiä, niin piti tulla sitten yöllä yksin kotiin jatkoille. Eilen lauantaina taas oli täällä hesassa alan messut, joissa kans tuli juotua. Kaiken maailman vempaimia sieltä tuli ostettua, tosin kaikista en oo vielä keksinyt mihin ne oikein pitäis tunkea, vai pitäiskö homman edetä toisteppäin. Siltä pääesiintyjä stormy danielssiltä kävin pyytämässä nimmarin sen kalenteriin. Yritin siinä silloin jotain vitsaillakkin, mutta ei se tainnut mitään ymmärtää kun sattumoisin taisin olla ihan kännissä siinä. Noh... Kävin tänään hakemassa pitsan tosta paikallisesta pitsapaikasta, vaikka en ollut kehdannut käydä siellä pariin kuukauteen. Silloin siis kun sattumoisin kännissä keksin vitsailla paikallisen legendaan liittyen, ja tilaamaan kinkku-sperma-ananas pitsan. No uloshan ne mut sieltä heitti. Onneks ei tainneet nyt enää muistaa mua.

Tällä viikolla on nyt sit vissiinkin tullut juotua kuutena päivänä. Ens viikolla kyl täytyy yrittää olla kokonaan piimä/tee/kokis linjalla. Joskus se on kuitenkin pakko jatkaa tavallista perustylsää elämää ja palata arkeen. Siis oikeasti, normaali on tylsää, selvinpäin on vittumaista ja todellisuus on skeidaa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Pete2004 kirjoitti:
Silloin siis kun sattumoisin kännissä keksin vitsailla paikallisen legendaan liittyen, ja tilaamaan kinkku-sperma-ananas pitsan. No uloshan ne mut sieltä heitti. Onneks ei tainneet nyt enää muistaa mua.
Tai sitten ne muistivat, ja nyt sait tilauksesi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
morningstar kirjoitti:
Tai sitten ne muistivat, ja nyt sait tilauksesi.
Ei perskule. Heh. No enpä usko. Tosin tää pitsa kyl maistui aika oudolta, mutta ehkä se johtuu vaan siitä kun oon viikon aikana syönyt joka päivä pitsaa. Ja itseasiassa tän pitsan tekeminenkin tuntui kestävän kyl yllättävän kauan, mutta se varmaankin johtui vaan siitä kun mua nolotti istua ja odotella siellä samassa paikassa. Ja oikeastaan tuntui myös siltä että siellä moni tuijotti mua, mutta kauheessa krapulassahan voi usein tuntua siltä kun hoipertelet jossain ja yrität pysyä pystyssä vaikka taju meinaa lähteä.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Joo

Näin itsenäisyyspäivän aattona tuli hyvä tilaisuus vetästä perinteiset kalsongit,
kun perinteiset Mannerheim-bileet peruuntuivat tältä vuodelta. Jokerit-Kärpät
Canal+ näin alkuun ja siitä sitten iltaa rakentamaan uusien levyjen kera.
Katsotaan mitä tapahtuu, viimesistä kalsareista on jo (liian kauan) aikaa..
 

J.Petke

Jäsen
Töistä juuri kotiuduin ja stressaavan päivän jälkeen ajattelin kyllä pienet kalsarikännit kiskaista. Jaa että mikä on illan menu? Siideriä, olutta ja sitten onhan tuolla noita kirkkaita jos ihan lavasta lähtee. Ja varoiksi ostin pari pulloa Ed:ä jos rupee väsyttämään liian aikaisin. En minä väkisin valvo mutta kuitenkin. Fm2006 pyörähti juuri päälle ja Mestareiden liigankin matsi alkaa sitten aikanaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sydänsuruihin täällä tissuttelen punaviiniä.

EDIT: Ja avasin juuri toisen pullon. Kyllä huomenna päätä särkee, mutta mitä väliä sillä on. Syvä itsesääli tuntuu juuri nyt ihanalta. Kun kukaan ei välitä jne jne.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tervehdys ystävät ja kylänmiehet. Täällä taas pitkästä aikaa ja kalsarointi menossaan. Tuskin tästä mitään elämää suurempaa humalaa ja hurluttelua syntyy, mutta annetaan tilannekatsaus, joka on sellainen, että huppelia ilmassa. Luvassa koko yön, voi äityä voimakkaammaksi päihdetilaksi. Juomaa sinkoaa suuhun navakasti vasemmalta.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuusi kappalettta kylmiä puolen litran santtuja, tiukkaa sekä karpalomehua, fudista sekä sauna. Elämän pieniä nautintoja.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Taitaa mennä kalsarien puolelle tänään. 16 vuotta vanha Bushmills tekee seuraa ja hyvin sen tekeekin..
Harmittavan vähän vain pullon pohjalla.. no sen kaveri, 12-vuotias Dalmore saa sitten jatkaa seuran pitämistä sen jälkeen. Huomenna on sitten hieno krapula kun pelkkää viskiä nappailee. Mikäs miehen viskipullolle ajaa jossei naiset.. siitä enemmän sitten jossain toisessa ketjussa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Taitaa toi punkku tehdä tehtävänsä ja meikäläisen kalsarikännäilyt loppuvat tähän. Meen itkemään itseni uneen. Nyyyyhh...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös