puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Joo nyt saa riittää, lerien univelat vie miehen säkyyn. Huomenna peli 10, äääääh..
Eiks tellä ole siellä länd of the hope, glory, milk and butterissa auki ne kaupat koko aika, dvdstä vaan pause näppäintä painat ja kauppaan hakeen täyttöö. Toisaalta enpä kyllä miettinyt kauaa että millä mantereellla. Mutta luulisin että viinan saanti on vain ruottissa ja norjassa hankalampaa kuin suomessa keskimäärin turistille.morningstar kirjoitti:Simpuran vittu kun pitää olla väärällä mantereella. Jengillä siellä jo putoavat päät tyynyyn, kun mulla vasta on punkkupullo avattu. No, sille sitten. Juuri nyt raikaa Damage inc. Kohta saatan pistää Kill Billin pyörimään. Harmi ettei viina riitä katsoa molempia osia putkeen.
Arvasit mantereen. Riippuu kai vähän siitä missä asustaa. Tää mun majapaikka on vähän tämmönen amerikan kerava. Täällä saa öisin kun korkeintaan turpaansa. Mä en ees sitä kun oon liian iso.mikkoz kirjoitti:Eiks tellä ole siellä länd of the hope, glory, milk and butterissa auki ne kaupat koko aika, dvdstä vaan pause näppäintä painat ja kauppaan hakeen täyttöö. Toisaalta enpä kyllä miettinyt kauaa että millä mantereellla. Mutta luulisin että viinan saanti on vain ruottissa ja norjassa hankalampaa kuin suomessa keskimäärin turistille.
Tai sitten ne muistivat, ja nyt sait tilauksesi.Pete2004 kirjoitti:Silloin siis kun sattumoisin kännissä keksin vitsailla paikallisen legendaan liittyen, ja tilaamaan kinkku-sperma-ananas pitsan. No uloshan ne mut sieltä heitti. Onneks ei tainneet nyt enää muistaa mua.
Ei perskule. Heh. No enpä usko. Tosin tää pitsa kyl maistui aika oudolta, mutta ehkä se johtuu vaan siitä kun oon viikon aikana syönyt joka päivä pitsaa. Ja itseasiassa tän pitsan tekeminenkin tuntui kestävän kyl yllättävän kauan, mutta se varmaankin johtui vaan siitä kun mua nolotti istua ja odotella siellä samassa paikassa. Ja oikeastaan tuntui myös siltä että siellä moni tuijotti mua, mutta kauheessa krapulassahan voi usein tuntua siltä kun hoipertelet jossain ja yrität pysyä pystyssä vaikka taju meinaa lähteä.morningstar kirjoitti:Tai sitten ne muistivat, ja nyt sait tilauksesi.
Alamummo kirjoitti:Taitaa toi punkku tehdä tehtävänsä ja meikäläisen kalsarikännäilyt loppuvat tähän. Meen itkemään itseni uneen. Nyyyyhh...
Ted Raikas kirjoitti:MINÄ EN KOSKAAN MILLOINKAAN TULE LAUSUNTOJA ANTAMAAN, SILLÄ NIIDEN TAKAA PETOLLISUUS SOI!
Padis kirjoitti:Ted Raikas kirjoitti:
MINÄ EN KOSKAAN MILLOINKAAN TULE LAUSUNTOJA ANTAMAAN, SILLÄ NIIDEN TAKAA PETOLLISUUS SOI!
itse pelkään pyöriviä sähkökoneita. sen takia joudun ottamaan pari olutta rohkaisuksi.
Ted Raikas kirjoitti:MINÄ EN KOSKAAN MILLOINKAAN TULE LAUSUNTOJA ANTAMAAN, SILLÄ NIIDEN TAKAA PETOLLISUUS SOI!
vision kirjoitti:Nyt alkaa pyörimään Metal - A Headbangers journey. Palaan raportin kanssa muutaman tunnin kuluttua.