Kalsarikänniketju

  • 5 246 302
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Heleveitti, kompastuin mattoon äsken, jotenkin takrertu jalka tohon reunaan. Ei siinä muuten mutta joutu oluita siivoomaan ku se pullo tippu hanskasta perkee..
 

TheMaso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NUFC, Caps
Björnebrygiä ja jalokahvia..

ja kuten sanottua, ei elämästä selviä hengissä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Karhua muristen.

Tänään ei soi kuin Juice. Loistavia biisejä. Kiitos.
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Kaljaa naamariin, kohta paikallispubiin herättämään pahennusta ja yöllä klo 2:10 kuuntelemaan habs-matsia nettiradiosta...sillä poikeuksella jos joku mukavan huoleton typykkä sattuu eksymään matkaan..no helv**, odottakoon punkassa sen aikaa kun matsi on finaalissa..GoHabsGO(cheers..)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vuokralainen kirjoitti:
Karhua muristen.

Tänään ei soi kuin Juice. Loistavia biisejä. Kiitos.

Täsmälleen sama. Ilta tosin jatkunee myöhemmin Lagavulinin merkeissä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ensimmäistä kertaa asiaa tähän ketjuun (mikäli oikein muistan).

Aikomuksena vetää hivenen fiinimmät kalsarikännit, juomana valkoviiniä ja umea. Tosin kunnioittaakseni Juice Leskistä juomavalikoiman olisi ollut syytä olla toisen mutta näin tälläkertaa...

vlad.
 

scholl

Jäsen
Harmittaa jurriketjun puute. Itse en esiinny koskaan kalsareissa missään olosuhteissa (toki saunan jälkeen olin hetken hotellin kylpytakissa Jatkoajassa), enkä lauantai-iltana myöhemmin vaatteet vaihdettuani myöskään jää tänne väijyttämään, vaan luonnollisesti nautin viihteen annist. Joku ahkerampi voisi lohkaista erikseen ketjun niille, jotka eivät ole kalsarifanaatikkoja.

Axel Schultzin comebackmatsi tulee RTL:ltä n. klo 24. Saa nähdä katsonko sen loppuun ennenkuin lähden nauttimaan iloista.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
scholl kirjoitti:
Axel Schultzin comebackmatsi tulee RTL:ltä n. klo 24. Saa nähdä katsonko sen loppuun ennenkuin lähden nauttimaan iloista.
Kaikilla on omat huvinsa, minä odotan vaimoni saapumista saunasta (myöskin about klo 24) ja sitten nautin samantien ilosta.

Saattaa olla että nautin Marlboroa viinilasin kera jälkeenpäin :)
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Alkoi maistumaan niin viina kuin musiikkikin siihen tahtiin että vituiksi menee nämä kalsarikännit. Pitänee siis painua Hellsingin yöhön...PERKELE!

EDIT. Tänne kai ilmeisesti piti mainita mitä on nautiskellut? Eli näillä ollaan menty tänään tähän asti: Olutta, eli Koffia, Sakua ja Especial melo abreuta ( Azorilainen aivan vitun hyvä olut) sekä siivu jekkua ja palan painikkeeksi pari siivua 15 vuotiasta Dimpleä sekä sen ikätoveri Dalwhinnietä. Säälittävää sekakäyttöä saatana.
 
Viimeksi muokattu:

Puster

Jäsen
Orastavaa flunssa parantelen huomenna tulevalla krapulalla. Välillisenä vaikuttimena ainakin minttuviina. Jotain muitakin pullonpohjia löytyy mutta lähinnä se on tätä minttukaakaota ja lämpimät kalsarit.

Sen verran rauhallisesti pitää kuitenkin ottaa, että huomenna kykenee leffaan katsomaan Pick of Destinyn. Kertoo kuulemma jostain bändistä. Jos on hyvä leffa, niin täytynee tsekata keikallakin...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Glögiä ja 60% Strohia on tullut nautittua ja jälkiruoaksi otin muutaman kylmän Karhun. Päässä humisee jonkin verran ja toinen ilta putkeen on mennyt kalsarikännien mukavassa maailmassa.

Normaalisti pistän nukkumaan vasta 6-7 välillä mutta nyt taidan pistää "ajoissa" nukkumaan.

Perhana kun hiukoo. Mulle yks kebab, salami, ananas, jalopeno, aurajuusto, majoneesi pizza nyt heti oitis tähän näin kitoos...
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
he is more than a man, he is a shiny golden god.

Suussa maistuu häränpaska ja mä olen vieläkin kallessa. eiku kännissä. ja tänään taas pikkujoulut, huhhuijaa. Ja katos, olen kalsareissa
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Tänään illalla syömään ravinteliin ja sen jälkeen ilmeisesti suuntana PresidenttiClub. Ja sillä välin kaatuu Karhu kurkusta alas. Rock on!
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Serge kirjoitti:
Tänään illalla syömään ravinteliin ja sen jälkeen ilmeisesti suuntana PresidenttiClub. Ja sillä välin kaatuu Karhu kurkusta alas. Rock on!

Ja mitenköhän tuo liittyy ketjun aiheeseen?

Joo mutta tänään kyllä lähtee mäyräkoira mukaan kaupasta kun suunnistan kämpille
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Derby kirjoitti:
Ja mitenköhän tuo liittyy ketjun aiheeseen?


Iiihan hyvä pointti. Kaipa mä lasken tän hetkisen olotilani jonkin sortin kalsarikänneilyksi vaikkei se koko iltaa tulekaan jatkumaan.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alottelin parisen tuntia sitten.

Olis ollu firman juhlat ja ilmasta juomaa mutta pukupakko ja pitkiä puheita käänsivät vaa´an kotikännäilyksi. Loppuillan voin miettiä teinkö oikean ratkaisun ja olenko jotenkin ahdasmielinen ihminen.

Halusin myös viettää Juice-illan itsekseni. Nyt on noin 88% tuotannosta edessäni ja Ajan henki vedetty läpi (on muuten loistava nimikkobiisi enkä ihmettele ettei ole radiossa paljon soinut). Nyt boogieteorian alkeita.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt lähti! Varustus:Kaksi TEHO-juomaa höystetään Koskenkorvalla, 6 pulloa Koff-olutta, kaksi Euribor-lonkeroa sekä pullo Jack Daniel´s wiskiää. Pitäis ehkä unohtua tuo kirvelevä tappio..Voisi vaikka juhlistaa tuota opiskelupaikkaa joka tuli tuonne Heliaan liiketalouteen. Huomenna turnaus aamupäivällä..
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Vaimo pikkujouluissa, mulla hyvä patteri takana. Nögne Ö (en jaksa ettiä skandi-öötä) skulaa big time (iso aika, kantsu huom.). Ostakaa ny jumalauta parasta kaljaa iguna, Nögne Ö Imperial Stout fra Norge. Niin hyvää, että kohta varmaan lailla kielletty. Tee jouluna vaikutus olut-entusiastiin! Nimim, puhtaasti fani-pohjalta
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kaipa se sitten on juotava kaljaa kun sattuu nyt vähän vapaata olemaan. Leigh Nashin albumia kuunnellessahan tämä ilta menee, hieno levy, kaunis ääni.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TPS-Ässät ottelun alkuun vielä melkein 18 tuntia. Kannattaiskohan nukkua välissä kun tässä valmistautuu illan koitokseen?

Ai niin, Juice jatkaa. Yksinäiset sydämet.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
teemu73 kirjoitti:
TPS-Ässät ottelun alkuun vielä melkein 18 tuntia. Kannattaiskohan nukkua välissä kun tässä valmistautuu illan koitokseen?

Mielestäni ei kannata, juot vaan viinaa koko tuon ajan ja menet sitten luovuutta osoittaen peliin pukeutuneena pelkkään Ässät- lakanaan, soihtu kädessä ja laulaen vaikka porilaisten marssia. Eikö?
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Mielestäni ei kannata, juot vaan viinaa koko tuon ajan ja menet sitten luovuutta osoittaen peliin pukeutuneena pelkkään Ässät- lakanaan, soihtu kädessä ja laulaen vaikka porilaisten marssia. Eikö?

Viinaa on, lakana on, ja lauluakin osaan jonkun matkaa, eli nyt se soihtu vaan jostain... Ei, kyllä mä haluan oikeasti sinne halliin päästä sisällekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös