Kalsarikänniketju

  • 5 219 738
  • 66 665

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Njoo. Teksti-tvltä PYH koottu. Jyväskylä-Kuopio finaali olisi kyllä ainakin täällä päässä hienointa mahdollista ja jopa mahdollista vielä tällä hetkellä.

ps.katsoiko kukaan Seppoa ja Kimmoa Atlantassa jonka teille yritin tiedoksi tuoda?

En oo huomannu. Ilmeisesti oon juonu vaan liian vähän.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Viimeksi muokattu:

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Iltaa! Litran Howard Mclaren viski kylmenemässä tällä hetkellä, mitäs muut juopot täällä vetelevät?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Njoo. Teksti-tvltä PYH koottu. Jyväskylä-Kuopio finaali olisi kyllä ainakin täällä päässä hienointa mahdollista ja jopa mahdollista vielä tällä hetkellä.

ps.katsoiko kukaan Seppoa ja Kimmoa Atlantassa jonka teille yritin tiedoksi tuoda?

Otetaan toinen yritys, ehkä nyt menee paremmin?

Oon yrittänyt tuossa koota vastausta ketjuun, missä kysytään muiden joukkueiden parhaita pelaajia omasta mielestä.

Osa helppoja, osa ei. Mutta ehkä helpottas, jos ymmärtäs jotain jääkiekosta?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Otetaan toinen yritys, ehkä nyt menee paremmin?

Oon yrittänyt tuossa koota vastausta ketjuun, missä kysytään muiden joukkueiden parhaita pelaajia omasta mielestä.

Osa helppoja, osa ei. Mutta ehkä helpottas, jos ymmärtäs jotain jääkiekosta?

Toisaalta parempi, kun ei kiekosta liikaa ymmärrä. Paljon mukavampaa, kun ei tarvitse olla mikään Petteri "The Who?" Sihvonen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toisaalta parempi, kun ei kiekosta liikaa ymmärrä. Paljon mukavampaa, kun ei tarvitse olla mikään Petteri "The Who?" Sihvonen.

Pakko on Taas laittaa muutama näpäärä lätty läpisyöttö sinne toiselle JYP-miehelle muutaman viikon päästä. Mutta paras kun ei tiedä mitään, niin voi olla Petterin kaveri tai olla tykkäämättä siitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pöh. Kökköketju. Löin läskiksi. Jos joku kysyy, niin I was very, very drunk at the time.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä mä pystyn nimeämään suosikkipelaajani aika monesta jengistä, toisaalta taas sm-liigassa on aika monta jengiä, joiden edesottamukset eivät vaan jaksa kiinnostaa. Vaatii siis miettimistä.

Kaikista löytää jonkinlaisia suosikkeja. Toisista suurempia, toisista taas monia, ja haluaisi niitä, jotka ei kaikki sano. Mutta nämä on makukysymyksiä ja ymmärrän toki senkin, ettei kaikki muut joukkueet kiinnosta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko on Taas laittaa muutama näpäärä lätty läpisyöttö sinne toiselle JYP-miehelle muutaman viikon päästä. Mutta paras kun ei tiedä mitään, niin voi olla Petterin kaveri tai olla tykkäämättä siitä.

Näinhän se on. Olisi muuten oikeasti suomalainen kiekkojournalismi tylsempää ilman Sihvosta.
Musiikkia: Miljoonasade - Stumpit ja Sirpaleet
Hienoimpia suomalaisia bändejä ja ei edes kotipaikkakunta vaikuta tähän.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaikista löytää jonkinlaisia suosikkeja.
No ei välttämättä. Minä en muista edes nimeltä yhtään SaiPan, Ilveksen tai Pelicansin pelaajaa. On niin harmaata, niin harmaata.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikista löytää jonkinlaisia suosikkeja. Toisista suurempia, toisista taas monia, ja haluaisi niitä, jotka ei kaikki sano.

Itselläni runsaudenpulaa valinnoissa on ainoastaan KalPassa ja HIFKssa. Tai no lähinnä KalPassa. Kuitenkin melko pieno joukko josta suosikit valitsisin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itselläni runsaudenpulaa valinnoissa on ainoastaan KalPassa ja HIFKssa. Tai no lähinnä KalPassa. Kuitenkin melko pieno joukko josta suosikit valitsisin.

Siinä kohtaa puhuttiin suosikki-pelaajista. Jos et todella muista löydä yhtäkään suosikkia, niin... niin... No niin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä itelläni on suosikkeja paljonkin ympäri liigaa. Niiden yhteen koostaminen vaan vie paljon aikaa, kun tän huuhaa ketjuunkin pitää viestitellä. Eiku ihan hyvä ketjuhan tämä muistaakseni oli.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siinä kohtaa puhuttiin suosikki-pelaajista. Jos et todella muista löydä yhtäkään suosikkia, niin... niin... No niin.

Njoo. Kiitos lukiopetuksesta tältä suunnalta :) Kyllähän sitä joka joukkueesta joku suosikki löytynee. Nuo pari joukkuetta vaan vaatii vähän puntarointia.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei oo pakko kirjottaa!

tai jotain.

Ei olekaan. Toisessa ketjussa kysyttiin niitä pelaajia ja sitä listaa koostan. Tähän ketjuun on mukava kyllä kirjoitella, vaikka aika heikko osallistuja olenkin. Mutta ehkä se lista aikanaan parantaa minun overallia.

En mä mitään listaa osaa edes koostaa, siinäkin menee vituilleen ne JOS-lauseet. Mutta Sainpahan kirjotella
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lopetetaas nyt nuo jääkiekkojutut tässä ketjussa. Puhutaan viinasta, pillusta ja musiikista kuten ennenkin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On muuten oikeasti vaikeampaa valita muista joukkueista suosikit. Omasta olisi jo kolmen kärki heti selvillä. Sen tyyppiset pelaajat joista omassa joukkueessa tykkää, ärsyttää muissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös