Kyllä mä pystyn nimeämään suosikkipelaajani aika monesta jengistä, toisaalta taas sm-liigassa on aika monta jengiä, joiden edesottamukset eivät vaan jaksa kiinnostaa. Vaatii siis miettimistä.
Ei vitja! Mitä ikinä teenkin niin se on silti aina sama nainen joka pysäyttää.
Pakko on Taas laittaa muutama näpäärä lätty läpisyöttö sinne toiselle JYP-miehelle muutaman viikon päästä. Mutta paras kun ei tiedä mitään, niin voi olla Petterin kaveri tai olla tykkäämättä siitä.
No ei välttämättä. Minä en muista edes nimeltä yhtään SaiPan, Ilveksen tai Pelicansin pelaajaa. On niin harmaata, niin harmaata.Kaikista löytää jonkinlaisia suosikkeja.
No ei välttämättä. Minä en muista edes nimeltä yhtään SaiPan, Ilveksen tai Pelicansin pelaajaa. On niin harmaata, niin harmaata.
Ne on nimiä siellä sarjataulukossa. Siellä alhaalla. Kai ne on olemassa.Onks noi jotain joukkueita vai jostaki....täh?
No ei välttämättä. Minä en muista edes nimeltä yhtään SaiPan, Ilveksen tai Pelicansin pelaajaa. On niin harmaata, niin harmaata.
Kaikista löytää jonkinlaisia suosikkeja. Toisista suurempia, toisista taas monia, ja haluaisi niitä, jotka ei kaikki sano.
Itselläni runsaudenpulaa valinnoissa on ainoastaan KalPassa ja HIFKssa. Tai no lähinnä KalPassa. Kuitenkin melko pieno joukko josta suosikit valitsisin.
Siinä kohtaa puhuttiin suosikki-pelaajista. Jos et todella muista löydä yhtäkään suosikkia, niin... niin... No niin.
Ei oo pakko kirjottaa!
tai jotain.
Pakko yks viesti tänään tänne kirjottaa koska kalsareissa ollaan....ja olkoon se biisi AIC-Rotten Apple, ellei muuta niin -FNM-:n illan ratoks....
Pillua ei tuu, viinaa ei saa juoda (pois lukien mieto alkoholijuoma) ja musiikkia ei uskalla soittaa, ettei tytär herää... Kovaa hommaa.
Eipä ole meikäläiselle tuttu bändi, mutta ensi kuuntelulla aika Pink Floyd kopio.
Tsemppiä sinne suuntaan. Pitänee siis nautiskella olutta paljon, mutta hiljaa ja Jatkoaikaa lueskellen?
Kylläpä kyllä, oluttakaan ei tosin kovin montaa voi juoda. Menee nimittäin suhteellisen helposti humalaan. Taustalla pelireissulla turpaan saanti, pari aivoverenvuotoo ja kallon halkeema. Mutta on tässä jo vähän kehitytty neljässä kuukaudessa...
No, sitten vaan sieltä youtubesta kuuntelemaan niin on jotain ihan muuta kuin Pink Floyd :) Seattlen paras bändi 90-luvun alusta. Mielestäni hienoimpia biisejä koskaan missään: Alice In Chains - Would?
Olen lihamies!!!