En tiedä sitten, että mikä on paras kalsarointipäivä, mutta silloin on paras hetki juoda, jos on rankka päivä tai viikko takana. Ah sitä rentoutumista, kun on joutunut olemaan henkisessä tai fyysisessä paineessa ja pääset vähän ottamaan sen jälkeen.
On näköjään wundermannilla tänään telkkari samalla kanavalla. Töllö on sentään siitä hyvä seuralainen, että se ei piereskele tai haise pahalta, toisin kuin viikonlopun yövieraani. Nyt löyhkään vain itse omassa rauhassa.
Olis tossa punkkuakin kymmenen pulloa, en tosin tiedä, että maistuuko se oikeen tänään.
Turkulaisia ja tamperelaisia. Haisevatko Salama-fanit jotenkin normaalia pahemmalta?
Kyllähän nyt kunnon kalsarikänniläinen kymmenen pulloa punkkua yössä juo.
Eivät kai. Yritin siis olla hauska kirjoittaessani tuota juttua, ns. heittä läppää.
Eihän muuten nimimerkkisi vain satu liittymään baariin Leppävaarassa, jossa minulla oli hyvin hauskoja iltoja joskus 2001-2003?
Itse asiassa Helsingissä asuva Espoolainen Tapaara-fani.
No perkele! Johnny B Goode toimii melkein vaikka gospelinakin, mutta vain tosimiehet asuvat Helsingissä ja ovat silti espoolaisia. Jos olisin Bluesin toimari, niin käännytys alkaisi välittömästi ja kausikortti olisi jo postissa.