Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 652
  • 66 778

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En tiedä sitten, että mikä on paras kalsarointipäivä, mutta silloin on paras hetki juoda, jos on rankka päivä tai viikko takana. Ah sitä rentoutumista, kun on joutunut olemaan henkisessä tai fyysisessä paineessa ja pääset vähän ottamaan sen jälkeen.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Tottahan tuo, joulun jälkeen olis tehnyt mieli vetää pää oikein kunnolla täyteen. Ei sitten oikein onnistunut, kun piti mennä lontooseen ja sitten alkoikin jo työt.

Kihlatun perhe stressaa kyllä niin vitusti, tekis mieli avautua aina vähän enemmänkin, mutta siinä sitä ollaan kohteliaasti hiljaa.

Nyt taas lisää kaljaa.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kyllähän sitä voi ihan hyvin näin kalsarimeiningeissä avautua yhdestä, jos toisestakin asiasta. Otat vähän huikkaa kaljapullosta ja hyvän asennon ja vähän päästät ilmoille tuntojasi. Jos pelkäät, että joku sut tunnistaa, niin puhu sitten vain pintapuolisesti.

Itse kaivelin tuossa kaappeja ja löytyi avaamaton suolapähkinäpussi. Voisi näitä tässä juomingin ohella popsia.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Enpä tiedä kuin yhden ihmisen joka tiettää, kuka olen ja sitä tuskin kiinnostaa. Tulisko sulle mieleen, että jos sulla on vieraita jouluaattona, niin sä menet kesken illan sohvalle makaamaan pariksi tunniksi, piereskelet kovaan ääneen, etkä oikeastaan puhu kellekään mitään. Sitten siihen toinen ääliö vielä menee viereen tekemään samaa.

Puhumattakaan siitä että ollan vaan sanoinkuvaamattoman tyhmiä! Siis ihan yleisesti.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jos ne vieraat pörräävät siinä ympärillä kun piereskelet, niin en tiedä. Ei siinä mitään, jos ne viettävät aikaa toisissa tiloissa. Mutta kyllähän tuo käytös herättää vieraissa ehkä vähän hämmennystä, jos siinä ympärillä pyörivät. Mutta näitä sattuu.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Puhutaan siis isosta kaksiosta, jossa on avokeittiö. Siinä keittiössä istuskeltiin, kun isäntä piti omaa showtaan n. kolmen metrin päässä. Paikalla oli siis kuusi henkilöä, joten olisi tietysti voinut ajatella sitä seuran pitämistäkin.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No ei kai sillä seuran pitämisellä niin väliä. Itse ainakaan ole koskaan ollut mitään puheliaimpaa sorttia. Mutta en sitten tuosta muusta käytöksestä tiedä. Jos itse olisin tuommoisessa paikassa, jossa joku piereskelee antaumuksella, niin pitäisin tuota tilannetta ehkä lähinnä huvittavana. En sitten tosin niistä muista vieraista tiedä.

Muutama kurko vedetty kurkusta alas ja vielä olisi paljon jäljellä. Nyt on sen verran hyvä vauhti päällä, että riittää kevyesti koko pieni varasto illaksi. Tässä Youtubista Jopet show:n pätkiä katselen.

Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hienoa hienoa, en tiedä kumpi helpottaa nilkan kipua enemmän. Kylmä kalja vai kylmäpussukka nilkan päällä. Tämän kruunaisi ainoastaan kuuma pussykka temmin päällä. Jokatapauksessa olen menossa iloisesti kohti sitä olotilaa jossa tulee mm: neuvottua kaikkia ihmissuhdetilanteissa(Bad idea) soiteltua xtytöille(Kitty Pride your mine) soiteltua exhoidoille(todellakin huono idea, yksikin poikakaveri meinasi tulla nokian ruudusta läpi..) Kirjoiteltua muuallekkin kuin KK-ketjuun(Banni viuhuu kun kännisiä neronleimauksia fleimittää jatkikseen..) Hyvänä puolena itseluottamus on juurikin niin huipussaan että voisi käydä haastamassa vaikka Big Georgen. Tosin tälläkertaa ei olisi vaihtoaitiossa Jannea huutamassa -Pysy jäissä-

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On näköjään wundermannilla tänään telkkari samalla kanavalla. Töllö on sentään siitä hyvä seuralainen, että se ei piereskele tai haise pahalta, toisin kuin viikonlopun yövieraani. Nyt löyhkään vain itse omassa rauhassa.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
On näköjään wundermannilla tänään telkkari samalla kanavalla. Töllö on sentään siitä hyvä seuralainen, että se ei piereskele tai haise pahalta, toisin kuin viikonlopun yövieraani. Nyt löyhkään vain itse omassa rauhassa.

Oliko sulla Kirkkonummen salamoitten faneja vieraana?

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Taidan juoda vielä kihlatun valkovenäläisvarastot pois, kun toi kalja meinaa loppua. Jallu loppu jo.

Nyt soi Judas Priest, ja vittu että rokkaa.

Mulla on aina telkkari päällä, istun koneella ja kattelen sivusilmällä töllöä. Stargate on aina ollu sellanen yyllättävän hyvä ohjelma.

Kihlattu on kaverinsa synttäreitä juomassa kaupungilla, mikäs tässä on ollessa. Olis tossa punkkuakin kymmenen pulloa, en tosin tiedä, että maistuuko se oikeen tänään.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaisia ja tamperelaisia. Haisevatko Salama-fanit jotenkin normaalia pahemmalta?

Eivät kai. Yritin siis olla hauska kirjoittaessani tuota juttua, ns. heittä läppää.
En tainnut kirjoittaa mitenkään fiksusti/avautuvasti huumoria muitten kuin itseni mielestä. My bad.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikille teille jotka nautitte muitten ihmisten epäonnistumisistä minulla on teille kerrottavaa: Sain nettikorttipelistä selkääni, emäntätarjokkaita ei ole näkynyt miesmuistiin ja vittu kehoni alkaa sanoa fyysisten töitten ohalta seis. Toisin sanoen vituix alkaa mennä.

Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eihän muuten nimimerkkisi vain satu liittymään baariin Leppävaarassa, jossa minulla oli hyvin hauskoja iltoja joskus 2001-2003?

Olen muuten juuri tuolla aikavälillä käynyt siinä baarissa joskus kun satuin silloin Lepuskissa asumaan, mutta nimimerkki ei ole kyllä siitä napattu.

Tämähän on näppärää, Espoossa asuva Tappara-fani keskustelee Tampereella asuvan Blues-fanin kanssa.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kuka sitä toisten ihmisten epäonnesta nauttisi, ellei siitä saisi hyvää vitsiä aikaan.

Itsellä soi tällä hetkellä Trivium ja ajattelin juoda lisää Kurkoa, kun ei muuta ole.. Perhana että maistuisi pieni Salmaripaukku tähän väliin...

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Itse asiassa Helsingissä asuva Espoolainen Tapaara-fani. Tampereella en ole juurikaan viihtynyt, jos ei lueta mukaan niitä kertoja kun alle kymmen-vuotiaana kävin näyttämässä murtunutta kättäni vuoden TaYSissä vuoden välein, kasvo näes kieroon.

Nykyään itse asiassa Tappara ei ole enää niin suuri asia minulle, mutta eipä ole mikään muukaan joukkue. Nykyään FC Honka ja jopa Blues ovat samalla viivalla. Tykästyin vaan joskus pienenä Tamperelaiseen kiekkoon, ja Ilves kulki monta vuotta siinä mukana, vaikka itse jopa pelasin pienenä yhden kauden Kiekko-Reippaan junnuissa. Sieltä löytyy muistona Lahden kaupunginosasarjan kulta ja aluesarjan hopean(Nastola oli vitun kova). Itse en tosin oikeastaan osannut edes luistella.

e: Piti vielä selisätä, että Judas Priestin Johnny B Goode on varmasti paras versio kyseisestä biisistä. Rob Halford on puolijumala.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse asiassa Helsingissä asuva Espoolainen Tapaara-fani.

No perkele! Johnny B Goode toimii melkein vaikka gospelinakin, mutta vain tosimiehet asuvat Helsingissä ja ovat silti espoolaisia. Jos olisin Bluesin toimari, niin käännytys alkaisi välittömästi ja kausikortti olisi jo postissa.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
No perkele! Johnny B Goode toimii melkein vaikka gospelinakin, mutta vain tosimiehet asuvat Helsingissä ja ovat silti espoolaisia. Jos olisin Bluesin toimari, niin käännytys alkaisi välittömästi ja kausikortti olisi jo postissa.

No mitäs se asuinpaikka siihen liittyy mitä on. On se savolainenkin savolainen vaikka sattuis asumaankin Helsingissä. On ollut ilo huomata, että Espoo on alkanut olemaan muutenkin jotain ihmisille viime vuosina. Bluesilla ja Hongalla on tulevaisuudessa iso fanipohja, vielä minun kouluvuosina melkein kaikki oli joko HIFKi tai Jokeri - faneja. Futiksessa se oli HJK, siitä huoliimatta, että melkein kaikki oli pelannu joko Hongassa, FC Espoossa tai Ksiysissä. Ei kukaan kannattanu avoimesti Kiekko-Espoota tai Honkaa. Paitsi tietysti Koriksessa, koska se oli jo menestynyt.

Nykyään on kiva huomata, että monelle nuorelle Espoolaiselle ainakaan HJK ei ole enää vaihtoehto, tulevaisuudessa toivottavasti samoin käy Jokereille ja HIFKille.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sama kai se on mistä kukin on kotosin, kyllä sitä jokainen itse tajuaa mistä on kotosin. Sehän on ihan sun omasta sydämmestäs kiinni, että mistä tunnet olevas kotosin. Se on se mihin sydän juurtuu... Ja sillein. Tuohon fanitukseen en sitten sen enempää ota kantaa...

Miten ois tähän väliin tämmöinen kultakimpale

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy