Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
On olemassa hyviä ihmisiä ja huonoja ihmisiä.
Ja lisäksi meitä jälkimmäisiä.
On olemassa hyviä ihmisiä ja huonoja ihmisiä.
Luulen, että en ole koskaan toivottanut Freddielle hyvää iltaa ja kertonut, että on hienoa nähdä sinut täällä.
Luulen, että en ole koskaan toivottanut Freddielle hyvää iltaa ja kertonut, että on hienoa nähdä sinut täällä.
Jonkun pitää yhden hullun Jääkoneenkuljettajan jälkeen tuoda aimo annos ystävällisyyttä myös Kalsonkiketjuun.
+1
Olen todennäköisesti ensimmäinen, joka käyttää "plus yhtä" tällä foorumilla. Toivottavasti tulee tavaksi.
Moro FF..(Ei football forum)
Ei kai me vedonlyöntiä sekoiteta tähän? Lukko +1 - KalPa = Varma 2.
Operaatio "juo kaljakori" eri näisistä syistä alkoi, 10:s menossa. Onkohan miehestä siihen.. ;) (eri näisistä on kai yhdys sana)
Luulen että taidan mennä nukkumaan. Observatorioni on pilvessä.
500£ tuolle.
Häviäjä maksaa oluet, kun seuraaaksi nähdään.
edit: 10 x oluet
Eli ihan vain Santtu ystävien kesken? Me kun ollaan tehty jo sinunkaupat tämän nektarin nimeä kantavan kanssa...Kolmas viesti täälläkin. On on. Löytyykö kotimaasta muutakin juotavaa peruskaljaa kuin tämä eversti rakuunakenraali mikälie vääpelikaluuna evp. helv. hyv. jätk. Sandels?
Ei muuten lähiaikoina (tosin itse olin sen pari kuutautta pois) ollut näin loistavaa KKK-perjantaita. Kiitos teille.
Musiikkia:Mana Mana - Maria Magdalena
Hyvin ollaan aikatalussa, missä taulussa!! mahtaa kusettaa aamulla, ainaki 8 jälellä. kyllä syö. Mutta kuullostaa kaikki biisit toisaalta ihan sikahyviltä :)
Haaste vastaanotettu! Onko nyt sitten "final showdown! whale against... against........ against?"Jääkoneenkuljettajalle: haastan sut vittu painiin, perkele!!
Haaste vastaanotettu! Onko nyt sitten "final showdown! whale against... against........ against?"
Että et sitten olekaan pelkkä katraasta eksynyt pässi, vaan jotain musiikistakin ymmärtävä ameebaa yläpuolella oleva rasvatuista miehistä pitävä kreikkalaisroomalainen alkomaholisti?Anteeksi, että kyselen henkilökohtaisia: Sun nimimerkin on pakko liittyä jotenkin maailman kaikkien aikojen parhaaseen bändiin. ???
Haaste vastaanotettu! Onko nyt sitten "final showdown! whale against... against........ against?"
Mutta tämähän on vain vanhan kertausta... ainoa laatuaan suomalaisessa kalja-/bisse-/keskariskenessä. Oluet toki erikseen. Lienenkö jollain astraaliminäni sielunvaelluksen aiemmilla bussipysäkeillä stopannut kertomaan tuosta aiheesta jo aiemmin, vallan tässä ketjussa? Liekö noin?Eiku Final countdown..eeeheheh
Eversti, vai mikä rakuuna se oli, on kyllä parasta vesiolutta, mitä suomalaisista versioista on markeiteissa tarjolla ja ihan vieläpä kevyesti.
Että et sitten olekaan pelkkä katraasta eksynyt pässi, vaan jotain musiikistakin ymmärtävä ameebaa yläpuolella oleva rasvatuista miehistä pitävä kreikkalaisroomalainen alkomaholisti?
Kaisaniemi 09..
Anteeksi, että kyselen henkilökohtaisia: Sun nimimerkin on pakko liittyä jotenkin maailman kaikkien aikojen parhaaseen bändiin. ???
Langaton vaiko tosipro? Sillä kyllähän langattoman kanssa pärjää, mutta että vielä... vieläkö voi syödä sanansa?A mouse.