Kalsarikänniketju

  • 5 240 458
  • 66 676

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Täällä puhuu KalPan menestyksestä ja ...

Niin, paskaa jauhamalla ylensä ei saa, kuin sitä iteään, mutta kivaahan se on, kun avaudutaan. Vaikka ne amisviikset hiukan kutittaakin, niin ei se tarkoita, että mestaruus olis tulossa. Äidin kuukautiset korkeintaan.

Onko siellä kaiuttimissa muutakin, kuin tik'n takkia?, ja jos on, niin voisitko jakaa sitä ystävällisesti meille muille?

Eivaan, ihan rauhaa vaan ja hyvää uutta vuotta sinne savvoon. Mikäli se vaihtuu siellä pöndellä samassa tahdissa.
 
Voe teitiä ruojat. Saatte nautiskella oikein pitkän kaavan kautta uudesta vuodesta.
Toisin se on meillä uuden uljaan työläis Suomen tulenkantajilla. Huomenna urheasti tuulta&tuiskua päin, rohkeasti eteenpäin vievällä askeleella töitä kohden, tienaamaan veroeuroja joita ilman kansamme sortuu elontiellä. Tuulen ulvoessa susien kanssa kilpaa ja pakkasen nipistellessä kehoa raatamisesta väsynyttä, niin silti minä ja työtoverini pidämme mielessä asian kirkkaan sen että työ tekijäänsä kiittää..

Palstatoverilla on selvästi kaunokirjallista lahjakkuutta yhdistettynä suomalaiskansalliseen kulttuuriin ja työläisyyteen. Sellaista tervehdin humalapäissäni ilolla.
 
Mutta veikkaisin silti humalatilan olevan tällä hetkellä luokkaa vahva ja huomenna mennään matalammalla profiililla koko päivä. Mutta väliäkös hällä, kolme päivää on vielä vapaata jäjellä jtoen on tässä aikaa toipua.

Samoin täällä. Tammikuun neljäs koittaa arki jälleen ja silloin pitää TV:nkin palata jälleen sorvin ja hitsipuikon ääreen antamaan kaikkensa kapitalistille.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Hockey Story

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
nuorennusleikkaus

Niin, paskaa jauhamalla ylensä ei saa, kuin sitä iteään, mutta kivaahan se on, kun avaudutaan. Vaikka ne amisviikset hiukan kutittaakin, niin ei se tarkoita, että mestaruus olis tulossa. Äidin kuukautiset korkeintaan.

Onko siellä kaiuttimissa muutakin, kuin tik'n takkia?, ja jos on, niin voisitko jakaa sitä ystävällisesti meille muille?

Eivaan, ihan rauhaa vaan ja hyvää uutta vuotta sinne savvoon. Mikäli se vaihtuu siellä pöndellä samassa tahdissa.

No, eikös uudenvuodenkännissä saakin hiukan jauhaa p..skaa?
Mitäpä iloa menestyksestä on jollei siitä voi hiukan jauhaa edes uudenvuoden jurrissa? Mestaruus mielessä ja realismi toisessa, kuka jaksaa syyttää?
Heh, Höh ja Kippis!

KIITOS! vuoden 1980 ammattikoilun viiksillä tälläinen nuorennnus kuulostaa mahtavalta imartelulta, tässähän tulee tuplasti vanhalle ukolle mannaa.
ja huomenna kyllä k....kunen. ja kuka välittää, kunhan Olvit riittää.
 
Viimeksi muokattu:

Jobeto

Jäsen
Täällä muija ja poika saatu nukkumaan ja ite otellaan vähän uuden vuoden kunniaksi alkomaholia. Minnekkään ei jaksannu lähteä. katellaan vaan töllöä.
 

Hockey Story

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Purple ja Coltrane

Espoon KalPalaisten böndelästä laitetaan heti klo 24 jälkeen ensin soimaan Deep Purplen "Highway Star" suunnaksi uudelle vuosikymmenelle ja sitten John Coltranen "Russian Lullaby" muistuttamaan ikiaikojen sawon vapautumisesta venäläisten ikeen alta. Revinpä siitä! Omat kalsarit! Hah!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jaahans Nyt on tulevan työn sankarin lähdettävä karvakätisen nukkumatin vieteltäväksi mikäli huomenna meinaan olla töissä jossain muussa iskussa kuin pikaiskemässä posliinia vatsahapoillani. Mutta ei kai siinä mitään, joskus pitää uhrata vähän aikaansa että voi tulevaisuudessa humputella aikaansa miten haluaa.

Öitä veikkoset riepaiskaa oikein kunnon bakkanaalipirtelöiset huuleen ja remutkaa kilpaa kera rakettiterroristien.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Niin, minähän en nyt tiedä mihin ketjuun kirjoittaisin, onko se tämä/onnellisuus/ vai jokin muu ketju, mutta kirjoitan nyt kaikki yhteen:
Lopetin perkele työnteon, tehköön nämä Raatelurakit työt, minä juopottelen ja käyn kalalla loppuelämäni, olkoon se loppuelämä sitten kuinka pitkä tahansa. Jos sitten vene hajoaa, tai jää pettää alla, ei mitään väliä, oman osani olen tehnyt, etenkin töistä, mutta myös käännäämisestä, nyt on itseasiassa helvetin helpottunut olo, 46 v. ura takana ja täysi vapaus tehdä mitä haluaa.

Otanpa vielä n. 2 olutta!!!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näinpä sitä tuli vaan elettyä kymmenluvun vaihtuminen vaikka heikolta näytti vielä n. tunti sitten. Nyt sitten aletaan jännittämään että nähdäänkö vielä seuraava kymmenluvun vaihtuminen, mutta se on sen ajan murhe.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jumalauta kun ei meinaa millään osua tuohon "lainaa" -nappiin

ymmärrärtää, sivuunkirjoittanut hyvin.

...1980 ammattikoilun viiksillä tälläinen nuorennnus kuulostaa mahtavalta imartelulta...

hyvää uutta vuotta vaan sinnnekkin. Ajoittain sitä tuntee byrokratian rattaissa nuorennusleikkauksen. Punakonekin juuri, kuin eilen... Nostalgiaa hei...

nyt on itseasiassa helvetin helpottunut olo, 46 v. ura takana ja täysi vapaus tehdä mitä haluaa.

meilläpäin sillä saa kellon ja prenikan. Onnea paljon. Tänään allekirjoitti yks vanha jäärä lähtöön oikeuttavat paperit, kun oli tehnyt ajoissa päätöksen...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ette usko mutta justtiin kahtelen vh1 classicia ja täältä tulee spice girliä ja se kuulostaa hyvältä??? Onkohan promilleja liikaa?

Ei voi edes sanoa, että ikää liikaa, kun en ole itse edes kokenut tuota spice girlsssien invaasiota. Mulle ei henk koht nuo edes juuri sano mitään, mutta on monia muita, jotka on ok, kuten Tom Waits: san diego serenade.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Niin, minähän en nyt tiedä mihin ketjuun kirjoittaisin, onko se tämä/onnellisuus/ vai jokin muu ketju, mutta kirjoitan nyt kaikki yhteen:
Lopetin perkele työnteon, tehköön nämä Raatelurakit työt, minä juopottelen ja käyn kalalla loppuelämäni, olkoon se loppuelämä sitten kuinka pitkä tahansa. Jos sitten vene hajoaa, tai jää pettää alla, ei mitään väliä, oman osani olen tehnyt, etenkin töistä, mutta myös käännäämisestä, nyt on itseasiassa helvetin helpottunut olo, 46 v. ura takana ja täysi vapaus tehdä mitä haluaa.

Otanpa vielä n. 2 olutta!!!

Hei onnea moisesta valinnasta, noin komean työuran tehneelle ihmiselle olen mielelläni mukana omalta osaltani kustantamassa joutopäiviä. Toivottavasti n.35 vuoden päästä joku tuleva rakki ajattelee samoin omasta ilmoituksestani.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ette usko mutta justtiin kahtelen vh1 classicia ja täältä tulee spice girliä ja se kuulostaa hyvältä??? Onkohan promilleja liikaa?

Joskus Spice Girls kuulostaa hyvältä jopa nollassa promillessa. Musiikkia se vaan on! Anna mennä vaan! Meikäläinen kyllä painuu nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
The Feelings, ennenkuin The Eeevil tulee soittamaan meille Ozzya. Tai taidankin itse alkaa kuuntelemeen itse Maestroa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Opiskeluaikana oli sellainen kleinbus Hämeenlinnassa, josta kaikki näytti persettä... Rafaelin enkeli by ( joku) ripsipiirakka). Ne ajat olivat mukavia, aikoinaan... Terveisiä Hämptoniin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös