Kalsarikänniketju

  • 5 251 564
  • 66 712

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiennyt Lemmyn sanoneen noin, mutta pystyin kuvittelemaan. Se oli kaikista loogisin.

Vittu, alan juopua. Pitää muistaa sanoa se, että lukekaa kirjoja ihmiset älkääkä langetko paskaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta kuinka voit padawania arvostella halusta tietää oikeaa tietoa?
Tiedon tietämisen halu on parasta tietoa.

Ota kuunteluun Jethro Tullilta Aqualung, Heavy Horses ja Crest of a Knave. Lue Harmsin Sattumia. Jos tykkäät Martikaisen tekemisistä (kuten olen ymmärtänyt), nämä räjäyttävät pääsi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitäs ihmettä tuossa ny on muka. Jatkoaikaa lueskelemalla jo pelkästään huomaa, että moni mulkku osaa kirjoittaa sujuvasti.
Me ollaan mulkkuja vain luonteeltamme, osa ainakin. Jouko on ulkonäöllisesti, mutta silti se vetää meitä nössöjä sata-nolla. Lue "Aiheita", oikeasti. Se tekee sulle hyvää. Se tekee kaikille hyvää.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
En tiennyt Lemmyn sanoneen noin, mutta pystyin kuvittelemaan. Se oli kaikista loogisin.

Vittu, alan juopua. Pitää muistaa sanoa se, että lukekaa kirjoja ihmiset älkääkä langetko paskaan.

Kovia nimiä ladoit muuten mr.E. En tiennytkään miten kovia ennenkuin tutustuin veikkosten wikilähteisiin. Mutta muistuttaisin että jotkut meistä työläisistä eivät välttämättä saa mitään irti kirjoista näistä suosittelet.

T:Yrittävä älynsä kehittäjä.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
hyvä huomata, että Helmi jaksaa viä.
Hirmumyrsky tossa osoittaa sen tavoiteltavan tason, johon meitin kaikkien tulis pyrkiä. Ärsyttävän selväpäisen oloista tekstiä meillä kaikilla.

juuh, ei väsytä yhtään. Tokihan tähän ketjuun mulla ei ole mitään annettavaa. Kunhan sujuvasti palloilen täällä taustalla ;)
Kännäämisen pitäis mun mielestä olla hauskaa ja huumoripitoista sähläämistä..
Kuitenkin arki ja -työelämä on aikamoista suorittamista ja vapaalla relataan.

Älkää vetäkö nyt herneitä tästä, tämähän on vaan mun ihan oma mielipide.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kovia nimiä ladoit muuten mr.E. En tiennytkään miten kovia ennenkuin tutustuin veikkosten wikilähteisiin. Mutta muistuttaisin että jotkut meistä työläisistä eivät välttämättä saa mitään irti kirjoista näistä suosittelet.

T:Yrittävä älynsä kehittäjä.
Anna palaa vaan. Tykkäät. Lopulta tykkäät niin paljon että unohdat lähtökohdan, Martikaisen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Älkää vetäkö nyt herneitä tästä, tämähän on vaan mun ihan oma mielipide.
Jos kiskon iltapalaksi herrneitä, se lienee oikeuteni. Nenään en vedä, suuta pruukaan käyttää. Jaa oma mielipide? Olin aivan varppi, että oot kaiken aikaa postaillu muiden mielipiteitä tänne omissa nimissäsi. Sitä paitti sun antihan on täysin korvaamaton tänne, ei täällä muitakaan femiinejä näy. Aina vaan viinaan meneviä kekkeruuseja ketju täynnä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
juuh, ei väsytä yhtään. Tokihan tähän ketjuun mulla ei ole mitään annettavaa. Kunhan sujuvasti palloilen täällä taustalla ;)
Kännäämisen pitäis mun mielestä olla hauskaa ja huumoripitoista sähläämistä..
Kuitenkin arki ja -työelämä on aikamoista suorittamista ja vapaalla relataan.

Älkää vetäkö nyt herneitä tästä, tämähän on vaan mun ihan oma mielipide.

No emmekös me kännää hauskasti sitten täällä tällä hetkellä? Vai tarkoitatko hauskalla Red-Nex COtton-eye-Joe vaiko sitten vain Baseballs - Umbrella hauskaa?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä lausumastahan olisi tehtävissä moninaisia ja monisyisiä päätelmiä. Vissiin.
San suoraan vaan, mä mitään syyläisiä päätelmiä tai moninaisia tajua. Alan olla hiljaksiin tavoitteen porteilla, saas nährä, osaako sitä sitte lopettaa ton nielemisen ja mennä pahnoille pötköttämään, vai hillutaanko taajuuksilla uinumispisteeseen asti.

Nyt muuten soi Pilluidolin 'Joni Vaunu'.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa oma mielipide? Olin aivan varppi, että oot kaiken aikaa postaillu muiden mielipiteitä tänne omissa nimissäsi. Sitä paitti sun antihan on täysin korvaamaton tänne, ei täällä muitakaan femiinejä näy. Aina vaan viinaan meneviä kekkeruuseja ketju täynnä.

Okkei, tämä selvä. Jatkakaa!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tytöt tytöt, eipäs nahistella. Mehän ollaan kaikki veljiä keskenämme.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
San suoraan vaan, mä mitään syyläisiä päätelmiä tai moninaisia tajua. Alan olla hiljaksiin tavoitteen porteilla, saas nährä, osaako sitä sitte lopettaa ton nielemisen ja mennä pahnoille pötköttämään, vai hillutaanko taajuuksilla uinumispisteeseen asti.

Nyt muuten soi Pilluidolin 'Joni Vaunu'.

Sokraattinen metodi, yksi filosofian peruspilareista, ajattelun a ja o. Kysellään kaikenlaista.

Tarkoittaa käytännössä sitä että kiskotaan viinillä lärvit, sen jälkeen ruvetaan ihmettelemään maailman menoa ja parantamaan sitä. Ei ole muuttunut kahdessatuhannessa vuodessa miksikään. Meidän Agoramme on tämä KKK.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No emmekös me kännää hauskasti sitten täällä tällä hetkellä? Vai tarkoitatko hauskalla Red-Nex COtton-eye-Joe vaiko sitten vain Baseballs - Umbrella hauskaa?

Ihan hauskasti kännäätte! Kunhan piti vaan taas tuoda oma turhautumiseni julki.
Sitä paitsi mä tykkään tosta Baseballsista ihan täysillä, nih!
Kiitos biiseistä.
Eihän tämä mikään naisille tarkoitettu ketju olekaan, ainakaan alunperin..
 

Stranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sitä paitti sun antihan on täysin korvaamaton tänne, ei täällä muitakaan femiinejä näy. Aina vaan viinaan meneviä kekkeruuseja ketju täynnä.
Viinan juonti kyllä laskee testosteronin määrää miehen elimistössä, joten koko ajan feminiineimmäksi nämä jutut muuttuvat.

Edit: Jotain faktaa: " 7-8 Ravintola-annosta alkoholia vähintään testosteronin määrää jopa viidennekseen seuraavaan aamuun mennessä. Tällöin testosteronitason palautuminen normaaliksi kestää vuorokauden.

Nuorilla miehillä testosteronin määrä veressä on kuitenkin hyvin korkea, eikä sen laskeminen ole mikään katastrofi. Hieman vanhemmilla miehillä testosteronin lasku vaikuttaa enemmän. Matala testosteronin taso ei ole este yhdynnälle. Sitä voi kompensoida esim. kumppanin aktiivisuudella. Joskus ennenaikainen siemensyöksyyn voi johtua liian korkeista testosteronin pitoisuuksista veressä, tällöin alkoholi auttaa ongelmaan."
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Minun mielestäni yksi parhaimpia suomalaisia sanoittaja/säveltäjiä joita tämä maa on tuottanut. YUP bändin perustajia ja sooloartisti.

Tokihan tuon tiesin. Oli huono yritys kuittailla, mikä myönnettäköön. Säveltäjänä ja sanoittajana lienee kyllä hyvä, mutta tuo lauluääni on kyllä uskomattoman ärsyttävä. Makuasioista ei toki kiistellä... Tai no voihan niistä ja pitääkin, koska faktoista ei pysty kiistelemään. =)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sokraattinen metodi, yksi filosofian peruspilareista, ajattelun a ja o.
Olen muuten kovasti sitä mielipuolta, että Sokrateelle tarjottu myrkkymalja sisälsi jotain raparperimehua, eikä vanhan happomme elimistö kyennyt sitä prosessoimaan. Kysy vaikka Ksantippalta; aina oli päissään mies, jonka selvyys lopulta tappoi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ihan hauskasti kännäätte! Kunhan piti vaan taas tuoda oma turhautumiseni julki.
Sitä paitsi mä tykkään tosta Baseballsista ihan täysillä, nih!
Kiitos biiseistä.
Eihän tämä mikään naisille tarkoitettu ketju olekaan, ainakaan alunperin..

Ja nimenomaan tälläistä vastaan tulee käydä! Sillä te KK-siskot olette harvassa, joten teitä tulee rohkaista pysymään mukana näillä interwebretkillä reippailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös