Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 087
  • 66 778

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kovia nimiä ladoit muuten mr.E. En tiennytkään miten kovia ennenkuin tutustuin veikkosten wikilähteisiin. Mutta muistuttaisin että jotkut meistä työläisistä eivät välttämättä saa mitään irti kirjoista näistä suosittelet.

T:Yrittävä älynsä kehittäjä.
Anna palaa vaan. Tykkäät. Lopulta tykkäät niin paljon että unohdat lähtökohdan, Martikaisen.

Suosikkijoukkue
HIFK
Älkää vetäkö nyt herneitä tästä, tämähän on vaan mun ihan oma mielipide.
Jos kiskon iltapalaksi herrneitä, se lienee oikeuteni. Nenään en vedä, suuta pruukaan käyttää. Jaa oma mielipide? Olin aivan varppi, että oot kaiken aikaa postaillu muiden mielipiteitä tänne omissa nimissäsi. Sitä paitti sun antihan on täysin korvaamaton tänne, ei täällä muitakaan femiinejä näy. Aina vaan viinaan meneviä kekkeruuseja ketju täynnä.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
juuh, ei väsytä yhtään. Tokihan tähän ketjuun mulla ei ole mitään annettavaa. Kunhan sujuvasti palloilen täällä taustalla ;)
Kännäämisen pitäis mun mielestä olla hauskaa ja huumoripitoista sähläämistä..
Kuitenkin arki ja -työelämä on aikamoista suorittamista ja vapaalla relataan.

Älkää vetäkö nyt herneitä tästä, tämähän on vaan mun ihan oma mielipide.

No emmekös me kännää hauskasti sitten täällä tällä hetkellä? Vai tarkoitatko hauskalla Red-Nex COtton-eye-Joe vaiko sitten vain Baseballs - Umbrella hauskaa?

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä lausumastahan olisi tehtävissä moninaisia ja monisyisiä päätelmiä. Vissiin.
San suoraan vaan, mä mitään syyläisiä päätelmiä tai moninaisia tajua. Alan olla hiljaksiin tavoitteen porteilla, saas nährä, osaako sitä sitte lopettaa ton nielemisen ja mennä pahnoille pötköttämään, vai hillutaanko taajuuksilla uinumispisteeseen asti.

Nyt muuten soi Pilluidolin 'Joni Vaunu'.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa oma mielipide? Olin aivan varppi, että oot kaiken aikaa postaillu muiden mielipiteitä tänne omissa nimissäsi. Sitä paitti sun antihan on täysin korvaamaton tänne, ei täällä muitakaan femiinejä näy. Aina vaan viinaan meneviä kekkeruuseja ketju täynnä.

Okkei, tämä selvä. Jatkakaa!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tytöt tytöt, eipäs nahistella. Mehän ollaan kaikki veljiä keskenämme.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
San suoraan vaan, mä mitään syyläisiä päätelmiä tai moninaisia tajua. Alan olla hiljaksiin tavoitteen porteilla, saas nährä, osaako sitä sitte lopettaa ton nielemisen ja mennä pahnoille pötköttämään, vai hillutaanko taajuuksilla uinumispisteeseen asti.

Nyt muuten soi Pilluidolin 'Joni Vaunu'.

Sokraattinen metodi, yksi filosofian peruspilareista, ajattelun a ja o. Kysellään kaikenlaista.

Tarkoittaa käytännössä sitä että kiskotaan viinillä lärvit, sen jälkeen ruvetaan ihmettelemään maailman menoa ja parantamaan sitä. Ei ole muuttunut kahdessatuhannessa vuodessa miksikään. Meidän Agoramme on tämä KKK.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No emmekös me kännää hauskasti sitten täällä tällä hetkellä? Vai tarkoitatko hauskalla Red-Nex COtton-eye-Joe vaiko sitten vain Baseballs - Umbrella hauskaa?

Ihan hauskasti kännäätte! Kunhan piti vaan taas tuoda oma turhautumiseni julki.
Sitä paitsi mä tykkään tosta Baseballsista ihan täysillä, nih!
Kiitos biiseistä.
Eihän tämä mikään naisille tarkoitettu ketju olekaan, ainakaan alunperin..

Stranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sitä paitti sun antihan on täysin korvaamaton tänne, ei täällä muitakaan femiinejä näy. Aina vaan viinaan meneviä kekkeruuseja ketju täynnä.
Viinan juonti kyllä laskee testosteronin määrää miehen elimistössä, joten koko ajan feminiineimmäksi nämä jutut muuttuvat.

Edit: Jotain faktaa: " 7-8 Ravintola-annosta alkoholia vähintään testosteronin määrää jopa viidennekseen seuraavaan aamuun mennessä. Tällöin testosteronitason palautuminen normaaliksi kestää vuorokauden.

Nuorilla miehillä testosteronin määrä veressä on kuitenkin hyvin korkea, eikä sen laskeminen ole mikään katastrofi. Hieman vanhemmilla miehillä testosteronin lasku vaikuttaa enemmän. Matala testosteronin taso ei ole este yhdynnälle. Sitä voi kompensoida esim. kumppanin aktiivisuudella. Joskus ennenaikainen siemensyöksyyn voi johtua liian korkeista testosteronin pitoisuuksista veressä, tällöin alkoholi auttaa ongelmaan."

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Minun mielestäni yksi parhaimpia suomalaisia sanoittaja/säveltäjiä joita tämä maa on tuottanut. YUP bändin perustajia ja sooloartisti.

Tokihan tuon tiesin. Oli huono yritys kuittailla, mikä myönnettäköön. Säveltäjänä ja sanoittajana lienee kyllä hyvä, mutta tuo lauluääni on kyllä uskomattoman ärsyttävä. Makuasioista ei toki kiistellä... Tai no voihan niistä ja pitääkin, koska faktoista ei pysty kiistelemään. =)

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sokraattinen metodi, yksi filosofian peruspilareista, ajattelun a ja o.
Olen muuten kovasti sitä mielipuolta, että Sokrateelle tarjottu myrkkymalja sisälsi jotain raparperimehua, eikä vanhan happomme elimistö kyennyt sitä prosessoimaan. Kysy vaikka Ksantippalta; aina oli päissään mies, jonka selvyys lopulta tappoi.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan hauskasti kännäätte! Kunhan piti vaan taas tuoda oma turhautumiseni julki.
Sitä paitsi mä tykkään tosta Baseballsista ihan täysillä, nih!
Kiitos biiseistä.
Eihän tämä mikään naisille tarkoitettu ketju olekaan, ainakaan alunperin..

Ja nimenomaan tälläistä vastaan tulee käydä! Sillä te KK-siskot olette harvassa, joten teitä tulee rohkaista pysymään mukana näillä interwebretkillä reippailla.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksei olisi, ei kait sentään vielä ole olemassa lain määrittelemiä kiintiöhumalaisia. Kalsarit on kalsarit.

Miltä muuten näyttävät kalsaroivien neitokaisten kalsarit?

Joo joo olen pervo. Mutta silti sain päähäni kuvan neiti Helmestä Carrie Bradshaw tyylisesti polttamasta tupakkaa pitsisessä alusvaate(miehelle)unelmassa Ja:n KK-ketjuun samalla siemaillen jumalten nektaria kristallimaljasta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä puhun Jouko Turkasta ja nää jostain pikkuhousuista. Kuka ei kuulu joukkoon.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on kiva!

Toisaalta: näkisitpä. Aika rumaa, vakavaa ja raadollista on meininki. Enkä hymyile.

No joo, usko tai älä mä tiedän.

Rakille ja Freddielle: kuhan kitisen, jos en muusta syystä niin sitten siitä että sattuu nyt vaan tuntumaan siltä.
Eiköhän me taas ensivuonna jatketa samassa ketjussa, jos modet suo ;)

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen muuten kovasti sitä mielipuolta, että Sokrateelle tarjottu myrkkymalja sisälsi jotain raparperimehua, eikä vanhan happomme elimistö kyennyt sitä prosessoimaan. Kysy vaikka Ksantippalta; aina oli päissään mies, jonka selvyys lopulta tappoi.

Eikö tuo nyt ole päivänselvää (köh ja ysk taas tämä lehtolamaisuus)? Jos me ajoittain juoposkellessamme määrän x saavuttamme hetkellisesti viisauden tason y niin eikö siitä seuraa että saavuttaakseen maailmanhistorian suurimpia viisauden tasoja Sokrates on tarvinnut vähän muutakin jeesiä kuin Rosson jouluglögit?

Suosikkijoukkue
HIFK
Minä puhun Jouko Turkasta ja nää jostain pikkuhousuista. Kuka ei kuulu joukkoon.
Jouko ei kuulu joukkoon! Eihän se Joken mulkkuisuus ulkonäköön rajoitu. On tullu pikaisesti tavattua kerrostalon rappukäytävässä ja ainakin silloin yritti kovasti näytellä rumaa kusipäätä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy