Kalsarikänniketju

  • 5 251 591
  • 66 712
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Luumuviina on kyllä lähestulkoon juomakelvotonta, tähän yhdyttäköön. Voitaisiin hyvin säilöä lasioviseen kaappiin jossa lukee: "Ydinsodan tahi heinäsirkkojen lähestyessä riko lasi ja avaa pullo."
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä siitä joku logistiikkadiplomi napsahtaa.
Onkse sitä kuuluisaa naisten logistiikkaa? Töllössä heiluvat PiMMPpi-tytöt, Paula & Mira, ihanaa, saan kohta ihan mielettömän organismin tommosta keimailua kahtellessa.

Join äsken Sambucaa ja hetki sen jälkeen oli pakottava tarve ottaa villasukat pois jaloista. Lämmitti tuo juoma. Nyt on kylmähtävä Koffi auki, ehkä sen juotuani pitää taas pukea sukat.

Azul vois koittaa muuten vaihtaa niitä juomakäsiä päittäin, jos vaikka vaikutus vaihtuis. Tai koita juoda ilman käsiä, läikyttämättä.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistäs tiedät? Me Jokeri-fanit olemme tottuneet jo vuosien saatossa meihin kohdistettuun sadismiin, sekä itseaiheutettuun masokismiin.. Joten yksi luumupullo pitäisi olla oikeastaan pelkkää kevyttä verryttelyä kevätkautta varten. Onhan meillä Jortikka joka maistuu pahemmalta kuin mikään.

No, tässähän on IFK-faneilla aikamoinen etulyöntiasema jos ihan silkasta kärsimyksestä puhutaan..
Tokihan tilanne on meillä parantunut huimasti joten jos olisin ollut huomaavainen ja tilanteen tasalla niin olisin lähettänyt kyseisen 45% luumupainajaisen lähimmälle Jokeri-fanille :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Join äsken Sambucaa ja hetki sen jälkeen oli pakottava tarve ottaa villasukat pois jaloista. Lämmitti tuo juoma.

Sama vika Rahikaisella, paitsi että juomana on viski =) Eikä mulla kyllä sukkiakaan ollut...

Azul vois (...). Tai koita juoda ilman käsiä, läikyttämättä.

Onnistui. Mitä mä voitin? =)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnistui. Mitä mä voitin? =)
Muistaakseni kannatat IFK:ta (vai olikse jokereita), luulis jo oppineen, ettet voita ikinä mitään. Sori. Nakkikattila on aina jossain muualla juhlien keskipisteenä, joten kandee opetella tykkäämään kylmistä nakeista.

Voi helvetti, taas joutuu raahaamaan perseensä keittiöön ja takas, lasi on tyhjä. Yhteensä ainaki kaheksan askelta, järjetön vaivannäkö.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voitaisiin hyvin säilöä lasioviseen kaappiin jossa lukee: "Ydinsodan tahi heinäsirkkojen lähestyessä riko lasi ja avaa pullo."
Krapulan, ulosottomiehen tai anopin saapuessa juo tästä.

saan kohta ihan mielettömän organismin
Ihminen, homo sappi, koostuu miljoonista mikro-orgasmeista.

Aaaazul ja Heelmii oovat ihanejaaa!!!!!!!!!!!
Ne on meijän tyttöjä ne, molemmat. Skål!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No, tässähän on IFK-faneilla aikamoinen etulyöntiasema jos ihan silkasta kärsimyksestä puhutaan..

Arvelin olla kiltti. En ajatellut muistuttaa Hifkfanien tuskasta vuosien varrelta. Sillä se tuska lähinnä muistuttaa taskulämpimän Unicum-pullon pakollista juomista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saatana (sopiiko sinutella?), sitten olet mies kun oikein kunnon darrassa tuosta vetäiset loiventavat ilman hissiä.
Siitä vaan. Voisin kokeilla kyllä; itse aasiassa en tiedä yhtään millaisesta viinasta on kyse. Eikös calvados ole luumusta tehty, muistuttaako yhtään? Voin kuvitella mielessäni venäläisen pirtun ja calvadosin sekoituksen, liippaako lähelle?

Minä olen siitä ihmeellinen ihminen, että juon ihan kaikkea viinaa. Siis mikä ei ole myrkyllistä. Enkä oksenna ikinä juodessani tai juovuksissa, en koskaan. Vasta kunnon krapulassa lentää pitkä sylki, mutta dokatessani sammun ennen kuin annan ylen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Soffalta ylös könytessäni ja kyökkiin siirtyessäni tunsin outoa painetta. Kusihätähän se siellä. Ei ilmotellu itestään mitään, kun röhnötin paikoillani. Olisinkohan laskenu alleni kaikessa hiljaisuudessa, jos en ois läksiny täydennyskeikalle keittiöön?

Opettavainen tarina Tapio Rautalapiolta.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siitä vaan. Voisin kokeilla kyllä; itse aasiassa en tiedä yhtään millaisesta viinasta on kyse. Eikös calvados ole luumusta tehty, muistuttaako yhtään? Voin kuvitella mielessäni venäläisen pirtun ja calvadosin sekoituksen, liippaako lähelle?

Eikö Calvados ole lähinnä omenasta tehty? Saksalainen luumuviina on oikeesti tehty Offin ja Raidin sekoituksesta. Puuttuu vaan tää jänkhäläinen ohvi-hemmo kertomasssa miten on hyvää..
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Siitä vaan. Voisin kokeilla kyllä; itse aasiassa en tiedä yhtään millaisesta viinasta on kyse. Eikös calvados ole luumusta tehty, muistuttaako yhtään? Voin kuvitella mielessäni venäläisen pirtun ja calvadosin sekoituksen, liippaako lähelle?

Minä olen siitä ihmeellinen ihminen, että juon ihan kaikkea viinaa. Siis mikä ei ole myrkyllistä. Enkä oksenna ikinä juodessani tai juovuksissa, en koskaan. Vasta kunnon krapulassa lentää pitkä sylki, mutta dokatessani sammun ennen kuin annan ylen.

Eipä sotketa asioita. Calvados on (mistä sitten lieneekään tehty, vaikka piisamin sisäelimistä, sama se) takkatulen loimussa pakkasen paukkuessa oikeinkin hyvää.

Luumuviina, ainakin tämä unkarilaisten kansallisjuoma Unicum on vaan yksiselitteisesti helvetin pahaa. Jos krapulassa on sylki herkässä niin sitäpä juuri tarkoitinkin kun yllytin tempaisemaan tuosta kunnon loivennuksen.
 

Stranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saatana (sopiiko sinutella?), sitten olet mies kun oikein kunnon darrassa tuosta vetäiset loiventavat ilman hissiä.
Kaikki juomat joissa on vähemmän kuin 90% alkoholia sopivat hyvin krapulaan. Kerran tempasin reilun suullisen pirtua krapulahorteissani, ja nielaisun jälkeen näkyi mustaa n. 10 sekuntia. Laatta ei kuitenkaan lentänyt. Ei vaan pystynyt vuorokauteen nielemään mitään kiinteää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos krapulassa on sylki herkässä niin sitäpä juuri tarkoitinkin kun yllytin tempaisemaan tuosta kunnon loivennuksen.
Joskus on, joskus ei. Välillä käytän Fernettiä; toisinaan on annettava pahan olon tulla vaan jos pitää olla pää selvänä tiettyyn ajankohtaan mennessä.

Nyt muuten tuntuu suunnilleen siltä että Tom Waits, tuo Amerikan Nurmio, on nero.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joskus on, joskus ei. Välillä käytän Fernettiä; toisinaan on annettava pahan olon tulla vaan jos pitää olla pää selvänä tiettyyn ajankohtaan mennessä.

Fernet on aivan loistava aine koneen käynnistämiseen, oli olo millainen tahansa. Kun vaan saa sen ensimmäisen pysymään sisällä. Mutta sehän onkin italialainen huippuunsa viritetty "yrttilikööri", suunniteltu juuri tätä tarkoitusta varten.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Luumuviina, ainakin tämä unkarilaisten kansallisjuoma Unicum on vaan yksiselitteisesti helvetin pahaa. Jos krapulassa on sylki herkässä niin sitäpä juuri tarkoitinkin kun yllytin tempaisemaan tuosta kunnon loivennuksen.
Onko fingerporillinen Unicumia sitten semmonen cumshot? Sanovat, että Alpo S. on kova poika kiskomaan grappaa ja että se aine on mukamas pahempaa ku saatana (ei mitään henkilökohtaista Evilille). No, maistoin grappaa tuossa männä vuonna italialaisravintolassa, Töölössä, eikä se pääse lähellekään paskojen viinojen kärkipäätä. Absintti ja mm. Becherovka ovat suuresti perseestä mun mielestä. Ex-vaimoni aikoinaan totesi juomatottumuksistani, että "sä nyt juot vaikka kusta", mikä olisi saattanut pitää paikkansa, jos joku olisi alkoholillista ureaa tarjonnut, mutta onneksi (tietääkseni) ei tarjottu. Nyttemmin, vaikka kaikkijuomainen taidan olla yhä, kranttuilen hieman enempi. Mielummin sitä juo hyvää ku pahaa. Joskus parikymppisenä olin aikamoinen laattamasiina kännissä ja pahoja kanuunoitakin ilmeni. Nyt taitaa olla 5-7 vuotta aikaa siitä, kun on tullu derivoitua alkoholin takia ja darraahan ei ole koettu miesmuistiin myöskään.

Kippis.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onko fingerporillinen Unicumia sitten semmonen cumshot? Sanovat, että Alpo S. on kova poika kiskomaan grappaa ja että se aine on mukamas pahempaa ku saatana (ei mitään henkilökohtaista Evilille). No, maistoin grappaa tuossa männä vuonna italialaisravintolassa, Töölössä, eikä se pääse lähellekään paskojen viinojen kärkipäätä.

Eihän grappa ole mitään muuta kuin huonohkosti keitettyä pontikkaa. Ihan toimiva aine. Paljon paljon huonompiakin juomia on maailma pullollaan (eh miten hauska kielikuva... tunnen itseni lähes Jyrki Lehtolaksi).
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon paljon huonompiakin juomia on maailma pullollaan (eh miten hauska kielikuva... tunnen itseni lähes Jyrki Lehtolaksi).
No, wannabe-Jykä, ookkonää maistellu Brännvin -nimistä sosetta? Onkos se ny islantilaisten vaiko tanskalaisten keksintöä. Samoja Pohjoismaita kaikki. Kyseinen paloviina on joka tapauksessa ihan helvetin pahaa. Suosittelen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kun vaan saa sen ensimmäisen pysymään sisällä.
Siinä se onkin se kohtalon paikka. Pysyykö... Pysyy! Ah sitä autuutta kun vesi ja limu ja lihaliemi on tullut kaaressa ulos, mutta fernetti pysyy!

Ja musta tuntuu nyt(kin) siltä että John Lennon oli nero.
Oli sekin. Ja Nero oli nero.

Paljon paljon huonompiakin juomia on maailma pullollaan (eh miten hauska kielikuva... tunnen itseni lähes Jyrki Lehtolaksi).
Lehtola on moukka. Minä olisin paljon parempi lehtola kuin Lehtola.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös