Mehtimäen hallissa Jokipojat-SaPKo, kylmä lenkki ilman sinappia ja alle satakiloisia tappava kahvi.Mitä mä voitin? Toivottavasti ei Turkua, eikä Ilmalaa...
Niin, ja Killing Joke - Invocation.
Mehtimäen hallissa Jokipojat-SaPKo, kylmä lenkki ilman sinappia ja alle satakiloisia tappava kahvi.Mitä mä voitin? Toivottavasti ei Turkua, eikä Ilmalaa...
Mielestäni oon ollu kiltti kusipää, joulu lähenee ja kaikkee, mutta silti vaan flunssaa, räkää ja limaa riittää niin helvetisti. Samaan aikaan viinat meinaa loppua. Ei ole maailmassa oikeudenmukaisuutta, ei sitten yhtään.
70 vuotta sitten oli joku matsi, jossa Neuvostoliitto sijoittui toiseksi viimeiseksi, kun taas sankarillinen Suomi ylsi hopealle saakka.Suomi kuulemma voitti Neuvostoliiton tänään Moskovassa. Ei taida olla enää yhtä kova juttu kuin 23 tai 38 vuotta sitten?
Heipä hei, Helmi, pitkästä aikaa.
Kyllä tota juomaa vielä täksi illaksi piisaa ja hätävarana on lähes korkkaamaton lesti absinttia. Sitä myrkkyä vaan ei viitti särpiä, jos tilanne ei äidy erityisen hälyttäväksi.
Tuliko yllätyksenä?Ei ole maailmassa oikeudenmukaisuutta, ei sitten yhtään.
Alkoholin väärinkäyttö, top 3:kunnes kaadoin loput viemäriin :)
Viemäriinhän minäkin olen kaatanu koko illan. Jätemyllyn ja pohjattoman kaivon sekoitus koko mies.Sellaista Offin ja Raidin sekoitusta.. ihan hyvänä vierasvarana ja backuppinahan tuo toimi, kunnes kaadoin loput viemäriin :)
Kieltämättä se on hieman päässy yllättämään, miten sitkeää sorttia tää räkätauti on. Sekin laittaa ihmettelemään aika ajoin, että mihin noi kaikki juomat uppoaa, kun juuri mitään vaikutusta niillä ei tunnu olevan, ainakaan tänään. Eilinen törttöily jallun kanssa lienee olennaisena suojamuurina tänään.Tuliko yllätyksenä?
Se on perussääntö, ihan kuin se että ruokapöydästä noustessa kiitetään ja vessassa ei kusta käsille.
Mikä helvetti sinuun meni? Viinaa ei kaadeta viemäriin! Se on perussääntö, ihan kuin se että ruokapöydästä noustessa kiitetään ja vessassa ei kusta käsille.
Kyllä siitä joku logistiikkadiplomi napsahtaa. Kaksi kättä ja yksi suu.Huomasin muuten justiinsa sellaisen asian, että päässä saattaa alkaa heittää, jos juo vasemmalla kädellä cavaa ja oikealla viskiä. Mullistavaa. Mikäköhän palkinto tai noopeli mulle myönnetään tästä?
Siis ihan oikeasti sitä keittoa et olisi juonut edes sinä..
Mitäs muuten Helmille kuuluu? =) Ja minne meni Järgus? =O
Onkse sitä kuuluisaa naisten logistiikkaa? Töllössä heiluvat PiMMPpi-tytöt, Paula & Mira, ihanaa, saan kohta ihan mielettömän organismin tommosta keimailua kahtellessa.Kyllä siitä joku logistiikkadiplomi napsahtaa.
Mistäs tiedät? Me Jokeri-fanit olemme tottuneet jo vuosien saatossa meihin kohdistettuun sadismiin, sekä itseaiheutettuun masokismiin.. Joten yksi luumupullo pitäisi olla oikeastaan pelkkää kevyttä verryttelyä kevätkautta varten. Onhan meillä Jortikka joka maistuu pahemmalta kuin mikään.
Join äsken Sambucaa ja hetki sen jälkeen oli pakottava tarve ottaa villasukat pois jaloista. Lämmitti tuo juoma.
Azul vois (...). Tai koita juoda ilman käsiä, läikyttämättä.
Luumuviina on kyllä lähestulkoon juomakelvotonta, tähän yhdyttäköön. Voitaisiin hyvin säilöä lasioviseen kaappiin jossa lukee: "Ydinsodan tahi heinäsirkkojen lähestyessä riko lasi ja avaa pullo."
Loistavaa, että täällä on joku joka sentäs tietää miten kauheasta myrkystä on kyse.
Thänks Freddie
Muistaakseni kannatat IFK:ta (vai olikse jokereita), luulis jo oppineen, ettet voita ikinä mitään. Sori. Nakkikattila on aina jossain muualla juhlien keskipisteenä, joten kandee opetella tykkäämään kylmistä nakeista.Onnistui. Mitä mä voitin? =)