Kalsarikänniketju

  • 5 251 580
  • 66 712

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei sillä että Miitta-täti olisi joku uusi MPFC vaan sillä että ehkäpä sekin merkkaa osaltaan maailman muutosta.
Maailma on muuttunut minun elinaikanani paljon. Olemme saaneet tositeeveen, EU:n, hiphopin, George Bushit, Tom Cruisen, poliittisen korrektiuden, tupakka- ja videolait, Mamban, Matti Vanhasen, salarakas-ammattinimikkeen, puhelimet joilla otetaan valokuvia ja kuunnellaan musiikkia, Kimi Räikkösen, lävistykset, tuhansia kevytelintarvikkeita sekä "niinku"-sanan tilkkeeksi jokaisen kymmenesosasekuntia pidemmän tauon kohdalle puheeseemme. Että vitun hyvin menee maapallolla nykyisin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nooh, toiset pyysi ja ihan seurana...

Juu juu, kyllä kyllä, oikeastihan et olisi edes halunnut ;)

Miksi vatussa Laphroaig maistuu paremmalta sinun taskumatista, kuin minun baarikaapista? Kokopäivän olen saassstana miettinyt sitä. Ketuttaa, ihan pyllyllään asiat taas. Otan ainakin itse 10-vuotiasta.

Johtuu siitä, että mun Laphroaig oli laitettu sinne taskumattiin rakkaudella ja salakuljetettu "tiedät kyllä minkä sisällä". Ei sisällä rivouksia, mutta jätetään nyt sanomati tunnistamisen pelossa =)
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Voi jeesuksen vittu miten voi ihmisellä heittää mielialat kuin vihervasemmistolaisella Saarikoskella hetkestä toiseen. Alkuillasta oli loistava fiilis ja kaverin normaalin bilepuhelun jälkeen rupesi vituttamaan aivan armottomasti.
Mitäpä tehdä?
-No hei Rakki.-
Täh kuka puhui?
-Minä olen sinä!-
Anteexi mitä?
-Jeps olen sinun omatuntosi.-
Noh mitäs sulla?
-Tunnet huonoa omaatuntoa siitä mitä olet tekemättä jättänyt!-
Hetkonen, työt tehty, velat maksettu, enkä ole ollut ilkeä kenellekkään?
-Olet pettänyt ystäväsi!-
Millähän tavalla?
-Et mennyt heidän juhliinsa!-
Niin olin töissä tänään, ja en tiennyt että kuinka kauan töissä menee, joten en luvannut tulla juhliin.
-Epärelevanttia, sinun olisi pitänyt jättää työt väliin!-
No mutkun vuokra pitäis maksaa..
-Epärelevanttia.-
-Ystäväsi pitävät juhlat kuitenkin, ja he päättivät jättää soittamatta sinulle aikaisemmin juhlien ajankohdasta ja paikasta koska he eivät tienneet milloin pääset töistä pois. Mutta he kuitenkin päättivät soittaa sinulle bileistä jälkikäteen ja ilmoittaa että olet porukan petturi koska et ole siellä.-
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Ihan kuin Napakympissä ennen. "Työkaverit lähetti."

Kari Salmelaisen haastattelussa muuten totesi että tekee viissiin paluun nettiteeveeseen, joko salmelainen tai napakymppi. Vai olikosen hoidon nimi napakymppi missä neite C vastaa että kissoja on kolme ja koiria ei yhtään? Ja palkinnoksi sai matkan seinäjoelle? Oli se varmasti mahtavaa... mietin että Riitta Väisäsellä oli (on, tekee vissiin paluun) melko saman niminen tai samankaltainen nimi sillä ohjelmalla, mikä oli täysin käsittämätön meikäläiselle.

Oli hesarin kuukausi(eikä kuukautis) liitteessä juttu. Totesi myös että kun naista ei löytynyt niin joku oli turvautunut sen jälkeen ratkaisusilmukkaan vissiin useampikin isäntä. Myös oli silloin päästänyt jätkiä helpolla ettei tarvinnut kärsiä niikuin nykyään päästää tositv julkkiksia vainotaan. Siksi sanoi että työkaverit lähetti. Hieno mies sanon minä. Tosin kaikki muukin näyttää kovin hyvältä juuri nyt.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ihan kuin Napakympissä ennen. "Työkaverit lähetti."

Mitä mä voitin? Toivottavasti ei Turkua, eikä Ilmalaa...


...mun Laphroaig oli laitettu sinne taskumattiin rakkaudella ja salakuljetettu "tiedät kyllä minkä sisällä"..

Kröhmmm , hyvältä se vaan maistui. Marinadi oli ilmeisesti "se" juttu sitten... Turhaan sitäkin sitten pähkäilin, kun samaan en kykene...
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, tänne taas.. Jäähileinen valkkari juotu ja nyt pitäis päättää että nukkumaanko vaiko viel jotain..

Olavi tuli sitten taas kuunneltua..Kiitos Jere ;))
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni oon ollu kiltti kusipää, joulu lähenee ja kaikkee, mutta silti vaan flunssaa, räkää ja limaa riittää niin helvetisti. Samaan aikaan viinat meinaa loppua. Ei ole maailmassa oikeudenmukaisuutta, ei sitten yhtään.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni oon ollu kiltti kusipää, joulu lähenee ja kaikkee, mutta silti vaan flunssaa, räkää ja limaa riittää niin helvetisti. Samaan aikaan viinat meinaa loppua. Ei ole maailmassa oikeudenmukaisuutta, ei sitten yhtään.

Tervehdys!
Long time no see :) pahaltahan tuo kuulostaa, siis se että viinat loppuu. Miten tuollainen kämmi on edes mahdollista?
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Glögiä on keitetty ja juotu. Melkosta siirappia, sanoisin.

Suomi kuulemma voitti Neuvostoliiton tänään Moskovassa. Ei taida olla enää yhtä kova juttu kuin 23 tai 38 vuotta sitten?
 

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Joo tähän tää ilta sitten meni miten meni, alkuun piti olla sellanen äijien ilta, mutta eipä sitten ollutkaan. Noh, mähän oon tässä kuitenkin vetänyt tätä twelviä hitaasti mutta varmasti ja ihan mukavissa tunnelmissa siitäkin huolimatta. Ois sitä voinut mennä tietysti pyörähtää tuonne keskustan suuntaan, mutta kai sitä voi viettää iltansa ihan kotonakin. Vaikkakin mietin, että olisko sitä lähteny ihan yksinään vaeltelee ja hakemaan uusia tuttavuuksia. Eipä sekään olis ensimmäinen kerta, eikä olis mikään huono idea, mutta 9 kaljaa on vaan liikaa lähteä baariin kattelee uusia tuttavuuksia. Ainakin itselle.

Kohta kymmenes. Vielä pari jäljellä ja viimeistään sillon nukkuu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Heipä hei, Helmi, pitkästä aikaa.

Kyllä tota juomaa vielä täksi illaksi piisaa ja hätävarana on lähes korkkaamaton lesti absinttia. Sitä myrkkyä vaan ei viitti särpiä, jos tilanne ei äidy erityisen hälyttäväksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Suomi kuulemma voitti Neuvostoliiton tänään Moskovassa. Ei taida olla enää yhtä kova juttu kuin 23 tai 38 vuotta sitten?
70 vuotta sitten oli joku matsi, jossa Neuvostoliitto sijoittui toiseksi viimeiseksi, kun taas sankarillinen Suomi ylsi hopealle saakka.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heipä hei, Helmi, pitkästä aikaa.

Kyllä tota juomaa vielä täksi illaksi piisaa ja hätävarana on lähes korkkaamaton lesti absinttia. Sitä myrkkyä vaan ei viitti särpiä, jos tilanne ei äidy erityisen hälyttäväksi.


Hyvä, hyvä että jotain hätävaraa sentäs löytyy. Absinttiahan voi "roikottaa" mukana vaikka vuosikausia.. Mulla oli tässä lahjaksi saatu saksalainen luumuviina, ihan kauheeta myrkkyä! Sellaista Offin ja Raidin sekoitusta.. ihan hyvänä vierasvarana ja backuppinahan tuo toimi, kunnes kaadoin loput viemäriin :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
kunnes kaadoin loput viemäriin :)
Alkoholin väärinkäyttö, top 3:

3) Formulakuski ruiskuttamassa samppakaljaa ilmaan palkintopallilla.
2) Maaherra lätkäisemässä pulloa paskaksi laivan kylkeen.
1) Helmi kaatamassa luumuviinaa viemäriin.

Mikä helvetti sinuun meni? Viinaa ei kaadeta viemäriin! Se on perussääntö, ihan kuin se että ruokapöydästä noustessa kiitetään ja vessassa ei kusta käsille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellaista Offin ja Raidin sekoitusta.. ihan hyvänä vierasvarana ja backuppinahan tuo toimi, kunnes kaadoin loput viemäriin :)
Viemäriinhän minäkin olen kaatanu koko illan. Jätemyllyn ja pohjattoman kaivon sekoitus koko mies.
Tuliko yllätyksenä?
Kieltämättä se on hieman päässy yllättämään, miten sitkeää sorttia tää räkätauti on. Sekin laittaa ihmettelemään aika ajoin, että mihin noi kaikki juomat uppoaa, kun juuri mitään vaikutusta niillä ei tunnu olevan, ainakaan tänään. Eilinen törttöily jallun kanssa lienee olennaisena suojamuurina tänään.

Kaipa huominen puhdistusriitti menee sitte perinteisen kaavan mukaan: kun vettä juo ja lunta (ei keltaista) syö, ei paska paljon haise.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Se on perussääntö, ihan kuin se että ruokapöydästä noustessa kiitetään ja vessassa ei kusta käsille.

"Kaikki lähtee siitä kun sä opit syömään lihapullat haarukalla. Silloin sä osaat tehdä mitä tahansa. Kiinnostus ruokaan ja kiinnostus urheiluun menevät rinta rinnan." - Matti Nykänen.

Huomasin muuten justiinsa sellaisen asian, että päässä saattaa alkaa heittää, jos juo vasemmalla kädellä cavaa ja oikealla viskiä. Mullistavaa. Mikäköhän palkinto tai noopeli mulle myönnetään tästä?

Mitäs muuten Helmille kuuluu? =) Ja minne meni Järgus? =O
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä helvetti sinuun meni? Viinaa ei kaadeta viemäriin! Se on perussääntö, ihan kuin se että ruokapöydästä noustessa kiitetään ja vessassa ei kusta käsille.

Siis ihan oikeasti sitä keittoa et olisi juonut edes sinä.. Se maku oli jotain ihan käsittämättömän kamalaa ja tämä herrashenkilö joka mulle pullon toi vakuutti vielä että tätä juodaan tosi paljon saksanmaalla oluen kanssa. No senkus juovat ei kyllä pudonnut edes juopoimmille kavereilleni.
Tyyppi jolta tuon lekan sain on siis syntyperältään saksalainen, ja kun kerroin että eihän tuota nyt juo "erkkikään" niin nauroi ja sanoi että suomalaiset ei tiedä viinanjuonnista yhtikäs mitään..
En ikinä enää halua nähdä litran luumuviinapulloa kotonani.Piste.

ehkä vähän nolottaa että olen viinaa viemäriin kaatanut..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Huomasin muuten justiinsa sellaisen asian, että päässä saattaa alkaa heittää, jos juo vasemmalla kädellä cavaa ja oikealla viskiä. Mullistavaa. Mikäköhän palkinto tai noopeli mulle myönnetään tästä?
Kyllä siitä joku logistiikkadiplomi napsahtaa. Kaksi kättä ja yksi suu.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Siis ihan oikeasti sitä keittoa et olisi juonut edes sinä..

Mistäs tiedät? Me Jokeri-fanit olemme tottuneet jo vuosien saatossa meihin kohdistettuun sadismiin, sekä itseaiheutettuun masokismiin.. Joten yksi luumupullo pitäisi olla oikeastaan pelkkää kevyttä verryttelyä kevätkautta varten. Onhan meillä Jortikka joka maistuu pahemmalta kuin mikään.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs muuten Helmille kuuluu? =) Ja minne meni Järgus? =O

Helmille ihan normi joulustressit.., paitsi että lomahan tässä on ja ehtiihän nuo pakolliset kuviot ensvkollakin ;)
Taidan ehkä, varmasti vielä nauttia pari(kin) konjamiinia tässä yöntunteina..

Jere sano jonnekkin konserttiin menevänsä, eli sammunut autotalliin luultavasti ;)

Mites Azulin sielunelämä voi? :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös