Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 962
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tuonlaisiahan kutsutaan hyviksi vaimoiksi. Niitä saa ulkomailta, lähinnä Aasiasta. Siitäpä tulikin mieleeni, että olen tuota nukkunut v. 2003 Joensuussa siinä Länsikadun varrella olevassa Alankojen kotitalossa. Ei, en siinä laitesukeltajien puolella, vaan sillä toisella puolella.

Oliko hyvä hoito? Minäkin olen joskus nukkunut siinä talossa. Silloin siellä kylläkin myytiin ihan vaan banaaneja ja kurkkuja, eli elintarvikkeita.

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Sauna on päällä ja olutta menee jo. Maistuu muuten hyvältä, kun pitkän tauon jälkeen maistelee. Oikein maukasta vaikka onkin Keravan kusivettä tämä.

Vielä kun tänään on vähän tehty jouluksi lihapullia (ja luonnollisesti maisteltu niitäkin) niin kyllä nyt maistuu ohra ja mallas. Kinkunpaistoon siis teen suojakänniä että jaksaa sitten valvoa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siellähän se pohjoispäässä onpi se talo. Ja biisi kertoo juuri nimenomaan siitä Länsikadusta.

Hoitoa en ottanut. Olen sen tällä aiemminkin kertonut mutta kerrotaan nyt lyhyesti uudelleen, huonon jutunhan voi aina kertoa vähintään kahteen kertaan. Menin vain pe-iltana pikaisesti käymään pubivisassa, hilkulla oli, että olisin jäänyt kotio. No, Lyyrasta (R.I.P) 3 olutta palkinnoksi, sieltä Wanhaan Jokelaan ja sieltä Kimmeliin. Kaava siis piteni. Siellä Kimmelissä suomalaisnaisille porinointia jotka olivat parin thaikkunaisen kanssa. Siitä sitten jotenkin ajauduin samaan taksiin äiti- ja tytärthaikun kanssa. Ja sitten suuntana Länsikatu. Nukuin tyttären kanssa keittiön sohvalla seksikkäästi pitkät kalsarit jaloissani. Aamulla seiskalta sitten olinkin thaikkujen kanssa junassa matkalla Tampereelle, tytär kun oli lähtemässä Bangkokiin. Vähän ennen Jyväskylää tajusin palata kartalle ja passinikinhan se oli kämpilläni. Jyväskylässä pois ja vartin päästä saapui juna, joka matkasi kohti Joensuusta. Sinne. Sama konnari tokaisi siinä: "hetkonen, enkös minä sulle aamulla myynyt matkalipun Tampereelle?". "Juu, kyllä, vaan passini jäi.". "No eihän sitä ole ennenkään passia Tampereelle mennessä tarvittu!". Eipä niin...

Klo 14 olin takaisin Joensuussa, menin Dogiin jaffalle ja mietin, että mitä vittua. Panin sitä thaikkutytärtä sitten 4 kk:n päästä, kun oli palannut Suomeeen. Panin varmuuden vuoksi kahteenkin kertaan ja varmuuden vuoksi kolme kortsua suojanain. Näin on kansainvälistä elämäni, liekö edes eräs Saksaa fanittava nimimerkki tutustunut näin moninaisiin kulttuureihin kuin mitä minä olen tehnyt, hyvinkin läheltä.

Nyt kirjoitin KK-ketjuun sopimattoman pitkästi, rikkoen koodia! Tästä rangaistuksena muikenen kuin vaari.

Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onko Jerellä menossa joku Härmäläinen esileikki vai? "Räplää sää ittes märäks, mää käyn paskalla"...

Ky mä olen vaikeasti tavoiteltava, enkä edes leiki sitä. Esileikit olen kunniakkaasti jättänyt -80-90-lukujen vaihteeseen, jonka jälkeen on riittänyt työntö ja tiukka tuijotus heti perään. Enempään en viitsi, enkä jaksa. Tulosurheiluahan tämä on, loppuun asti.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Siellähän se pohjoispäässä onpi se talo. Ja biisi kertoo juuri nimenomaan siitä Länsikadusta.

Länsikatu muuten oli pienenä juuri se raja josta keskusta (lännestä katsoen) alkoi. Katuvalotkin olivat ihan erilaiset kuin tuolla lähiöissä. Ja kerrostalojakin ja kaikkea.

Itse nukuin tuossa talossa siinä iässä kun naapuruston kakaroilla on tapana kutsua kavereitansa yökylään.

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue

Noin pitkä tekstiä, alkaa epäilykset nousta oletko kenties selvinpäin kalsarikänniketjussa? Häpäistystä!

Mutta hieno tarina, parasta ehdottomasti rehellisyys noiden seksintappajien ja naisen kanssa nukkumisesta jalassa. Harva kehtaisi tunnustaa.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Huh, nyt on vähän väsy. Seuraavaksi ohjelmassa cavaa ja mahdollisesti viskiä, ja sitten tutimaan.

Ky mä olen vaikeasti tavoiteltava, enkä edes leiki sitä. Esileikit olen kunniakkaasti jättänyt -80-90-lukujen vaihteeseen, jonka jälkeen on riittänyt työntö ja tiukka tuijotus heti perään. Enempään en viitsi, enkä jaksa. Tulosurheiluahan tämä on, loppuun asti.

Veljeni Jereeeeee...! ♥

Mites se meni, joulutauko ja maksa kiittää, niinkö? Mähän sanoin, että KKK:ssa nähdään ;)

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Noin pitkä tekstiä, alkaa epäilykset nousta oletko kenties selvinpäin kalsarikänniketjussa? Häpäistystä!
En kyllä ole selvänä! Tai siis olen ainakin alkomaholia juonut, päähän tämä ei täysivatsaisella näytä toisena iltana enää menevän. Pitäisi olla tiukempaa. Minä leikin kivaa ja kilttiä poikaa silloin thaikkulassa ja se taktiikka toimi. Vaan kalsongeiksi tämä ei mennytkään. Kaverini soitti ja kysyi baariin, kun muijansa viettääkin jotakin kaveri-iltaa. Mieleni on heikko, joten sinne busseilen heti tämän oluseni jälkeen. Sitä paitsi siellä yhdessä baarissa on muuan sairaanhoitajapimu, joka sinne menee ja kysyi minuakin sinne. Ajattelin mennä stalkkaamaan sitä ja hyvällä tuurilla loppuillasta tanssimme Still Loving You'n tahdissa. Voiko mies enää muuta ja enempää toivoa. Siihen päälle vielä jergusmainen minuutin mittainen suorite, niin elämä on jälleen kerran ollut täydellistä!

Hauskaa iltaa teille tänne.

Grohl

Jäsen
Tänään tuli stressattua joulusta, siis se yksi päivä, kuten joka vuosi. Tein kaikki jouluostokset aamutuimaan, emännälle oli helppoa, mutta sukulaismuksuille piti hetki etsiä oikeita kamppeita. Tässä kohdassa iski joulustressi. Alkoi parveilla näes liikaa ihmisiä liikkeissä. Vitutti, hetken. Aina ne tunkee isoine ostoskärryineen tielle, vaikka kuinka määrätietoisesti rynnistän eteenpäin huudon kera. Mummot siis ja papat. Pappoja ei kiinnosta, ne vaan menee mummojen perässä, siksi niillä ei ole kiire.

Enivei, sain lahjat ostettua, kukkaro kärsi, kuten myös hetken mielenrauha.

Sitten kun emäntä oli poissa kotoa, niin lupauduin tekemään joulusiivouksen. Siivoisin, siivosin pirusti, jynssäsin pesuhuoneenlattiaa kaksin käsin, polviltani. Kävin huushollin jokaisen nurkan läpi. Tiskasin, pyyhin pölyt, pyykkäsin, imuroin, luutusin, järjestelin tavaroita. Olin siivousvimman kourissa. Ajattelin yllättää emännän. Asunto oli vimosen päälle kondiksessa.

Olin käynyt nyt siis läpi joulun kiirastulen. Aikaisemmin olin tehnyt kaikki roikkuvat koulutyöni loppuun ja niistä ei tarvinnut murehtia. Nekin menivät hyvin, erinomaisesti itseasiassa.

Olin hieman väsynyt. Emäntä tuli kotiin ja toi tullessaan hieman hapanta naamaa. Nauratti. Mutta toi se kaljaakin.

Hain intialaista ruokaa, söin ja nyt käytiin saunassa. Olen juonut muutaman, myönnän, anteeksi. Anteeksi annettakoon. Nyt istun koneella pimeässä kämpässä, jossa loimuavat vain kynttilät ja loistaa pirun siisti pieni joulukuusi ja kynttelikkö. Harmonista. Puhtaus huokuu ympärsiinsä ja jouluradio soi hiljaa taustalla. Kohta ajattelin vähä terästää glökiä viinalla, siis tipalla tai kahdella. Olutta vielä pari tölkkiä jäljellä. Tuore biittikin vielä huulessa kruunaa olotilan.

Mikäpä tässä tissutellessa, hjuva meininki! Ei stressaa asia tai toinen suuntaankaan ja tietää, ettei tarvitse laittaa tikkuakaan ristiin moneen päivään! No, katsotaan mikä on olo aamusella, ajattelin nukkua pitkään.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kehittelin uuden teorian tästä Miitta-tädistä. Nimittäin tyttäreni tykkää ohjelmasta aivan hillittömästi.

Entäpäs jos olisin ollut kunnollinen perheenisä 70-luvun Englannissa (I am a protestant and I can wear anything I like on my dick if I want to!). Miltä olisi silmissäni näyttänyt MPFC ja olisivatko jälkeläiseni kenties olleet innoissaan (kuten tuon ajan jälkeläiset olivat) ko ohjelmasta josta en itse ymmärtänyt suunnilleen mitään.

Ei sillä että Miitta-täti olisi joku uusi MPFC vaan sillä että ehkäpä sekin merkkaa osaltaan maailman muutosta.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laphroaigin Quarter Cask vai Caol Ilan 12 yo, kumpaa otan?

Nopeita vastauksia toivotaan, tässä jouda kovin pitkään odottelemaan, kun viskihammasta kolottaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Laphroaigin Quarter Cask vai Caol Ilan 12 yo, kumpaa otan?

Nopeita vastauksia toivotaan, tässä jouda kovin pitkään odottelemaan, kun viskihammasta kolottaa.
Molempia.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Veljeni Jereeeeee...! ♥

Mites se meni, joulutauko ja maksa kiittää, niinkö? Mähän sanoin, että KKK:ssa nähdään ;)

Nooh, toiset pyysi ja ihan seurana...

Laphroaigin...

Miksi vatussa Laphroaig maistuu paremmalta sinun taskumatista, kuin minun baarikaapista? Kokopäivän olen saassstana miettinyt sitä. Ketuttaa, ihan pyllyllään asiat taas. Otan ainakin itse 10-vuotiasta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei sillä että Miitta-täti olisi joku uusi MPFC vaan sillä että ehkäpä sekin merkkaa osaltaan maailman muutosta.
Maailma on muuttunut minun elinaikanani paljon. Olemme saaneet tositeeveen, EU:n, hiphopin, George Bushit, Tom Cruisen, poliittisen korrektiuden, tupakka- ja videolait, Mamban, Matti Vanhasen, salarakas-ammattinimikkeen, puhelimet joilla otetaan valokuvia ja kuunnellaan musiikkia, Kimi Räikkösen, lävistykset, tuhansia kevytelintarvikkeita sekä "niinku"-sanan tilkkeeksi jokaisen kymmenesosasekuntia pidemmän tauon kohdalle puheeseemme. Että vitun hyvin menee maapallolla nykyisin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nooh, toiset pyysi ja ihan seurana...

Juu juu, kyllä kyllä, oikeastihan et olisi edes halunnut ;)

Miksi vatussa Laphroaig maistuu paremmalta sinun taskumatista, kuin minun baarikaapista? Kokopäivän olen saassstana miettinyt sitä. Ketuttaa, ihan pyllyllään asiat taas. Otan ainakin itse 10-vuotiasta.

Johtuu siitä, että mun Laphroaig oli laitettu sinne taskumattiin rakkaudella ja salakuljetettu "tiedät kyllä minkä sisällä". Ei sisällä rivouksia, mutta jätetään nyt sanomati tunnistamisen pelossa =)

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Voi jeesuksen vittu miten voi ihmisellä heittää mielialat kuin vihervasemmistolaisella Saarikoskella hetkestä toiseen. Alkuillasta oli loistava fiilis ja kaverin normaalin bilepuhelun jälkeen rupesi vituttamaan aivan armottomasti.
Mitäpä tehdä?
-No hei Rakki.-
Täh kuka puhui?
-Minä olen sinä!-
Anteexi mitä?
-Jeps olen sinun omatuntosi.-
Noh mitäs sulla?
-Tunnet huonoa omaatuntoa siitä mitä olet tekemättä jättänyt!-
Hetkonen, työt tehty, velat maksettu, enkä ole ollut ilkeä kenellekkään?
-Olet pettänyt ystäväsi!-
Millähän tavalla?
-Et mennyt heidän juhliinsa!-
Niin olin töissä tänään, ja en tiennyt että kuinka kauan töissä menee, joten en luvannut tulla juhliin.
-Epärelevanttia, sinun olisi pitänyt jättää työt väliin!-
No mutkun vuokra pitäis maksaa..
-Epärelevanttia.-
-Ystäväsi pitävät juhlat kuitenkin, ja he päättivät jättää soittamatta sinulle aikaisemmin juhlien ajankohdasta ja paikasta koska he eivät tienneet milloin pääset töistä pois. Mutta he kuitenkin päättivät soittaa sinulle bileistä jälkikäteen ja ilmoittaa että olet porukan petturi koska et ole siellä.-

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan kuin Napakympissä ennen. "Työkaverit lähetti."

Kari Salmelaisen haastattelussa muuten totesi että tekee viissiin paluun nettiteeveeseen, joko salmelainen tai napakymppi. Vai olikosen hoidon nimi napakymppi missä neite C vastaa että kissoja on kolme ja koiria ei yhtään? Ja palkinnoksi sai matkan seinäjoelle? Oli se varmasti mahtavaa... mietin että Riitta Väisäsellä oli (on, tekee vissiin paluun) melko saman niminen tai samankaltainen nimi sillä ohjelmalla, mikä oli täysin käsittämätön meikäläiselle.

Oli hesarin kuukausi(eikä kuukautis) liitteessä juttu. Totesi myös että kun naista ei löytynyt niin joku oli turvautunut sen jälkeen ratkaisusilmukkaan vissiin useampikin isäntä. Myös oli silloin päästänyt jätkiä helpolla ettei tarvinnut kärsiä niikuin nykyään päästää tositv julkkiksia vainotaan. Siksi sanoi että työkaverit lähetti. Hieno mies sanon minä. Tosin kaikki muukin näyttää kovin hyvältä juuri nyt.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan kuin Napakympissä ennen. "Työkaverit lähetti."

Mitä mä voitin? Toivottavasti ei Turkua, eikä Ilmalaa...

...mun Laphroaig oli laitettu sinne taskumattiin rakkaudella ja salakuljetettu "tiedät kyllä minkä sisällä"..

Kröhmmm , hyvältä se vaan maistui. Marinadi oli ilmeisesti "se" juttu sitten... Turhaan sitäkin sitten pähkäilin, kun samaan en kykene...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy