Kalsarikänniketju

  • 5 251 600
  • 66 712
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Millä meriiteillä raamattu muka pääsisi Tamin niteen kylkeen? Montako vuotta jessellä tai sen faijalla on pelaaja-/valmentajakokemusta? Onko jätkiä aateloitu kiekkoleijoniksi? Aiemmin Tami on antanut joulun olla rauhassa, mutta nyt homma muuttuu kertaheitolla, kun jouluaattona juhlistetaan tästedes Tamin kirjaa, jonka sivuilta löytyviä lauseita tullaan siteeraamaan joka pitäjässä, pappilassa ja niemennotkossa.

Jep. Taivaan portilla kuullaan vielä: "I believe you're sitting on my place..." Nimenomaan englanniksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Faith No Moren Billy Gould on mukana yhdellä hyvällä levyllä, se nimittäin käväisi Lapissa tuottamassa CMX:n Vainajalan.

Tyttären synttäribailut pidetty ja juhlakalu sisaruksineen simahti jo. Bilbao vie Osasunaa mennen tullen ja Devils johtaa NHL:ää. Hyvä hyvä. Vielä kun Real Madrid häviäisi ottelunsa.

Sauna lämpenee. Ja olutta on. Minä tarjoan. Itselleni.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Sauna lämpenee. Ja olutta on. Minä tarjoan. Itselleni.

Oikein sanottu. Nimittäin että sauna lämpenee, eikä originaalissa huudettu "Laitoin saunan päälle". Miten se sen puukiukaan "laittaa päälle"? Vitun kaupunkilaiset. Ja mainostoimistot. Ja kaupunkilaiset mainostoimistot.

Pomolta lahjaksi saatu perinteinen joulupöydän "akka lasista mäjelle" -pullo aukesi juuri. Nimeltään vanhoina hyvinä aikoina oikeutti täyskenraalin arvoon, vaan näinä Nato-yhteensopivina aikoina on kutsuttava enää kenraaliluutnantiksi. Perinteisesti sitä on käytetty kinkun paistoon vaan ei tänä vuonna. Tänä vuonna on kinkut paistettava ilman että nokka palaa kiinni uuninluukkuun.

Imurointi on perkeleestä, kädet irtoaa. Mistä niitä nykyajan Robocop-imureita saa jotka siivoavat itekseen päivät pitkät ja hoitelevat vielä illalla suihinoton siinä sivussa?
 
Viimeksi muokattu:

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
No tunnustan tällä kertaa, guilty as charged.

Se on suorastaan kiekkoilta meneillään, kun päätin katsoa tuon Venäjä-pelin sen yhden kanavan Katsomosta, näin jälkikäteen. Tässä vaiheessa maksaessa on se hyvä puoli, että näkee myös huomisen Ruotsi-matsin samalla vitosella. Pakko kyllä tunnustaa, että enemmän taitaa mennä kuunteluksi taustalla vielä tänään kun tuloskin on kerrottu, mutta mitäpä sitten.

Surenkinista tuli RoKin koutsi, jännä...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mistä niitä nykyajan Robocop-imureita saa jotka siivoavat itekseen päivät pitkät ja hoitelevat vielä illalla suihinoton siinä sivussa?
Tuonlaisiahan kutsutaan hyviksi vaimoiksi. Niitä saa ulkomailta, lähinnä Aasiasta. Siitäpä tulikin mieleeni, että olen tuota nukkunut v. 2003 Joensuussa siinä Länsikadun varrella olevassa Alankojen kotitalossa. Ei, en siinä laitesukeltajien puolella, vaan sillä toisella puolella.

Vaan nyt on olutta, Karhua. Kuinka edes saatoin ajatella, että olisin jättänyt heidät sinne R-kioskin hyllylle jonkun muun vietäviksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siitäpä tulikin mieleeni, että olen tuota nukkunut v. 2003 Joensuussa siinä Länsikadun varrella olevassa Alankojen kotitalossa.
Eikös se ole siellä kadun pohjoispäässä? Talonnro siinä viidenkympin hujakoilla.

"Tällä tiellä" kertoopi nimenomaan Länsikadusta, ellen ole ihan väärin ymmärtänyt.

Bilbao vei, hei hei hei. Katedraalissa kaikuu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tuonlaisiahan kutsutaan hyviksi vaimoiksi. Niitä saa ulkomailta, lähinnä Aasiasta. Siitäpä tulikin mieleeni, että olen tuota nukkunut v. 2003 Joensuussa siinä Länsikadun varrella olevassa Alankojen kotitalossa. Ei, en siinä laitesukeltajien puolella, vaan sillä toisella puolella.

Oliko hyvä hoito? Minäkin olen joskus nukkunut siinä talossa. Silloin siellä kylläkin myytiin ihan vaan banaaneja ja kurkkuja, eli elintarvikkeita.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Sauna on päällä ja olutta menee jo. Maistuu muuten hyvältä, kun pitkän tauon jälkeen maistelee. Oikein maukasta vaikka onkin Keravan kusivettä tämä.

Vielä kun tänään on vähän tehty jouluksi lihapullia (ja luonnollisesti maisteltu niitäkin) niin kyllä nyt maistuu ohra ja mallas. Kinkunpaistoon siis teen suojakänniä että jaksaa sitten valvoa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siellähän se pohjoispäässä onpi se talo. Ja biisi kertoo juuri nimenomaan siitä Länsikadusta.

Hoitoa en ottanut. Olen sen tällä aiemminkin kertonut mutta kerrotaan nyt lyhyesti uudelleen, huonon jutunhan voi aina kertoa vähintään kahteen kertaan. Menin vain pe-iltana pikaisesti käymään pubivisassa, hilkulla oli, että olisin jäänyt kotio. No, Lyyrasta (R.I.P) 3 olutta palkinnoksi, sieltä Wanhaan Jokelaan ja sieltä Kimmeliin. Kaava siis piteni. Siellä Kimmelissä suomalaisnaisille porinointia jotka olivat parin thaikkunaisen kanssa. Siitä sitten jotenkin ajauduin samaan taksiin äiti- ja tytärthaikun kanssa. Ja sitten suuntana Länsikatu. Nukuin tyttären kanssa keittiön sohvalla seksikkäästi pitkät kalsarit jaloissani. Aamulla seiskalta sitten olinkin thaikkujen kanssa junassa matkalla Tampereelle, tytär kun oli lähtemässä Bangkokiin. Vähän ennen Jyväskylää tajusin palata kartalle ja passinikinhan se oli kämpilläni. Jyväskylässä pois ja vartin päästä saapui juna, joka matkasi kohti Joensuusta. Sinne. Sama konnari tokaisi siinä: "hetkonen, enkös minä sulle aamulla myynyt matkalipun Tampereelle?". "Juu, kyllä, vaan passini jäi.". "No eihän sitä ole ennenkään passia Tampereelle mennessä tarvittu!". Eipä niin...

Klo 14 olin takaisin Joensuussa, menin Dogiin jaffalle ja mietin, että mitä vittua. Panin sitä thaikkutytärtä sitten 4 kk:n päästä, kun oli palannut Suomeeen. Panin varmuuden vuoksi kahteenkin kertaan ja varmuuden vuoksi kolme kortsua suojanain. Näin on kansainvälistä elämäni, liekö edes eräs Saksaa fanittava nimimerkki tutustunut näin moninaisiin kulttuureihin kuin mitä minä olen tehnyt, hyvinkin läheltä.

Nyt kirjoitin KK-ketjuun sopimattoman pitkästi, rikkoen koodia! Tästä rangaistuksena muikenen kuin vaari.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onko Jerellä menossa joku Härmäläinen esileikki vai? "Räplää sää ittes märäks, mää käyn paskalla"...

Ky mä olen vaikeasti tavoiteltava, enkä edes leiki sitä. Esileikit olen kunniakkaasti jättänyt -80-90-lukujen vaihteeseen, jonka jälkeen on riittänyt työntö ja tiukka tuijotus heti perään. Enempään en viitsi, enkä jaksa. Tulosurheiluahan tämä on, loppuun asti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Siellähän se pohjoispäässä onpi se talo. Ja biisi kertoo juuri nimenomaan siitä Länsikadusta.

Länsikatu muuten oli pienenä juuri se raja josta keskusta (lännestä katsoen) alkoi. Katuvalotkin olivat ihan erilaiset kuin tuolla lähiöissä. Ja kerrostalojakin ja kaikkea.

Itse nukuin tuossa talossa siinä iässä kun naapuruston kakaroilla on tapana kutsua kavereitansa yökylään.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Siellähän se pohjoispäässä onpi se talo. Ja biisi kertoo juuri nimenomaan siitä Länsikadusta.

Noin pitkä tekstiä, alkaa epäilykset nousta oletko kenties selvinpäin kalsarikänniketjussa? Häpäistystä!

Mutta hieno tarina, parasta ehdottomasti rehellisyys noiden seksintappajien ja naisen kanssa nukkumisesta jalassa. Harva kehtaisi tunnustaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Huh, nyt on vähän väsy. Seuraavaksi ohjelmassa cavaa ja mahdollisesti viskiä, ja sitten tutimaan.

Ky mä olen vaikeasti tavoiteltava, enkä edes leiki sitä. Esileikit olen kunniakkaasti jättänyt -80-90-lukujen vaihteeseen, jonka jälkeen on riittänyt työntö ja tiukka tuijotus heti perään. Enempään en viitsi, enkä jaksa. Tulosurheiluahan tämä on, loppuun asti.

Veljeni Jereeeeee...! ♥

Mites se meni, joulutauko ja maksa kiittää, niinkö? Mähän sanoin, että KKK:ssa nähdään ;)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Noin pitkä tekstiä, alkaa epäilykset nousta oletko kenties selvinpäin kalsarikänniketjussa? Häpäistystä!
En kyllä ole selvänä! Tai siis olen ainakin alkomaholia juonut, päähän tämä ei täysivatsaisella näytä toisena iltana enää menevän. Pitäisi olla tiukempaa. Minä leikin kivaa ja kilttiä poikaa silloin thaikkulassa ja se taktiikka toimi. Vaan kalsongeiksi tämä ei mennytkään. Kaverini soitti ja kysyi baariin, kun muijansa viettääkin jotakin kaveri-iltaa. Mieleni on heikko, joten sinne busseilen heti tämän oluseni jälkeen. Sitä paitsi siellä yhdessä baarissa on muuan sairaanhoitajapimu, joka sinne menee ja kysyi minuakin sinne. Ajattelin mennä stalkkaamaan sitä ja hyvällä tuurilla loppuillasta tanssimme Still Loving You'n tahdissa. Voiko mies enää muuta ja enempää toivoa. Siihen päälle vielä jergusmainen minuutin mittainen suorite, niin elämä on jälleen kerran ollut täydellistä!

Hauskaa iltaa teille tänne.
 

Grohl

Jäsen
Tänään tuli stressattua joulusta, siis se yksi päivä, kuten joka vuosi. Tein kaikki jouluostokset aamutuimaan, emännälle oli helppoa, mutta sukulaismuksuille piti hetki etsiä oikeita kamppeita. Tässä kohdassa iski joulustressi. Alkoi parveilla näes liikaa ihmisiä liikkeissä. Vitutti, hetken. Aina ne tunkee isoine ostoskärryineen tielle, vaikka kuinka määrätietoisesti rynnistän eteenpäin huudon kera. Mummot siis ja papat. Pappoja ei kiinnosta, ne vaan menee mummojen perässä, siksi niillä ei ole kiire.

Enivei, sain lahjat ostettua, kukkaro kärsi, kuten myös hetken mielenrauha.

Sitten kun emäntä oli poissa kotoa, niin lupauduin tekemään joulusiivouksen. Siivoisin, siivosin pirusti, jynssäsin pesuhuoneenlattiaa kaksin käsin, polviltani. Kävin huushollin jokaisen nurkan läpi. Tiskasin, pyyhin pölyt, pyykkäsin, imuroin, luutusin, järjestelin tavaroita. Olin siivousvimman kourissa. Ajattelin yllättää emännän. Asunto oli vimosen päälle kondiksessa.

Olin käynyt nyt siis läpi joulun kiirastulen. Aikaisemmin olin tehnyt kaikki roikkuvat koulutyöni loppuun ja niistä ei tarvinnut murehtia. Nekin menivät hyvin, erinomaisesti itseasiassa.

Olin hieman väsynyt. Emäntä tuli kotiin ja toi tullessaan hieman hapanta naamaa. Nauratti. Mutta toi se kaljaakin.

Hain intialaista ruokaa, söin ja nyt käytiin saunassa. Olen juonut muutaman, myönnän, anteeksi. Anteeksi annettakoon. Nyt istun koneella pimeässä kämpässä, jossa loimuavat vain kynttilät ja loistaa pirun siisti pieni joulukuusi ja kynttelikkö. Harmonista. Puhtaus huokuu ympärsiinsä ja jouluradio soi hiljaa taustalla. Kohta ajattelin vähä terästää glökiä viinalla, siis tipalla tai kahdella. Olutta vielä pari tölkkiä jäljellä. Tuore biittikin vielä huulessa kruunaa olotilan.

Mikäpä tässä tissutellessa, hjuva meininki! Ei stressaa asia tai toinen suuntaankaan ja tietää, ettei tarvitse laittaa tikkuakaan ristiin moneen päivään! No, katsotaan mikä on olo aamusella, ajattelin nukkua pitkään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kehittelin uuden teorian tästä Miitta-tädistä. Nimittäin tyttäreni tykkää ohjelmasta aivan hillittömästi.

Entäpäs jos olisin ollut kunnollinen perheenisä 70-luvun Englannissa (I am a protestant and I can wear anything I like on my dick if I want to!). Miltä olisi silmissäni näyttänyt MPFC ja olisivatko jälkeläiseni kenties olleet innoissaan (kuten tuon ajan jälkeläiset olivat) ko ohjelmasta josta en itse ymmärtänyt suunnilleen mitään.

Ei sillä että Miitta-täti olisi joku uusi MPFC vaan sillä että ehkäpä sekin merkkaa osaltaan maailman muutosta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Laphroaigin Quarter Cask vai Caol Ilan 12 yo, kumpaa otan?

Nopeita vastauksia toivotaan, tässä jouda kovin pitkään odottelemaan, kun viskihammasta kolottaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Laphroaigin Quarter Cask vai Caol Ilan 12 yo, kumpaa otan?

Nopeita vastauksia toivotaan, tässä jouda kovin pitkään odottelemaan, kun viskihammasta kolottaa.
Molempia.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Veljeni Jereeeeee...! ♥

Mites se meni, joulutauko ja maksa kiittää, niinkö? Mähän sanoin, että KKK:ssa nähdään ;)

Nooh, toiset pyysi ja ihan seurana...

Laphroaigin...

Miksi vatussa Laphroaig maistuu paremmalta sinun taskumatista, kuin minun baarikaapista? Kokopäivän olen saassstana miettinyt sitä. Ketuttaa, ihan pyllyllään asiat taas. Otan ainakin itse 10-vuotiasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös