Tämä on nyt kuuntelussa. Hieno Yö. Varma voitto.
Elän.Elähän.
Onnea Viljelijän prinsessalle. Pienin Evil täytti tiistaina 3, joten juhlaa on täälläkin.Ihansama miten isilä menee. Tärkeintä on se, että mun prinsessa on täyttänyt 4-vuotta. Isi ainakin rakastaa <3
Kalsarointia verukkeena....
Eugene Levy?Mutta kukapa tietää mikä on maailman paras levy?
No hitsi. Vaikia sanoa, mutta se käsitys vahvistuu päivä päivältä, että Sunrise Avenue on hirmuista paskaa!Ääni-sellainen nimittäin.
Miten siellä, joko rumputuli on infernaalinen, kuin jatkosoossa konsanaan? Keikkoja?
Tänään ajattelin juoda pari olutta ja kuunnella musiikkia ihan vaan koska vittuillessani haluan niin tehdä.
Joulupukki toi tytölle etuajassa PS3 EyePet-virtuaalilemmikin jolle on tässä yritetty opettaa talon tapoja, ettei kuseksi pitkin nurkkia ja raavi sohvanpäällisiä piloille.
Soitappa piruvie joku viisu. Mie voi aloittaa. Mausta voi olla montaa mieltä, mutta oli pakko kuunnella Myrskyluodon maija, kun jäi soimaan päähän tuossa aikaisemmin autoillessa... Pakko siis soittaa pois päästä.
Laitan itse tään Michael Nymanin The piano elokuvasta tutun sävelmän The Promise
Sori Jerkku. Tai ei siis sori. Eihän se nimittäin sinun vika ole, että FNM:sta pidät,...
Meinas tulla avioero, kuules sie Mielikuvitushahmo. Mrs tuossa jokusen metrin piäs soittaap tuota pianoo ja joutus sanoon, että ootappas tovi, pianoo tulee tiältäki päin... Läppärin tehot ei peittänyt sen soittoa... Menen ja ostan tehokkaamman.
Ehän minä pilkkaa. Ihan vain objektiviisen arvio annoin, ja aivan maksuttakin, vieläpä!Nää muut saa jättää "Mamba-osastolle", mutta elähä sie Angels dust- levyä pilkkaa.
Enkeltomu löytyy myös tämän apinan hyllystä, hyvä kiekko on se. Anne Poriströmmi se tissit törröllään säätä ennustelee. Erektio. Siis mulla....elähä sie Angels dust- levyä pilkkaa.
Hmm...voisin parahin jere heittää tähän kunnon teinikinkkuvideon, mutta en tee sitä nyt kun tilanne on noin räjähdysaltis, hae ekana se tehokkaampi masiina.