Kalsarikänniketju

  • 5 241 535
  • 66 676

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyviä biisejä. Mie istun anoppilassa, tultiin talon/koiranvahdeiksi viikonlopuksi, ja stereot ja levyt jäi kaupunkiin... Musiikkivalinnoista huolehtii iPodi, jota randomilla pyörittelen. True Faith soi taannoin, viimeksi Radiopuhelinten Hän Katoaa. Nyt kuuluu The Who ja Bargain.

Edit Piaf: niin sulla obi on. Jos ihminen diggaa Peter Hookia, ei hän voi olla läpeensä mätä.
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
17% Caipiroska-Mansikka teiniviinaa + Viskiä, hieno yö tulossa. Tietysti NHL:ää odotellessa ja broidin kanssa jauhetaan paskaa. Mitään hienoja suunitelmia palstaveljillä?
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Jos hetken viel jaksas. alan olla ressukka

Että piti tämäkin päivä nähdä! Avioitunut veskarilupaus turruttaa itseään ja raportoi Jatkoaikaan...

Palasin äsken kaupunnilta, käytiin kavereiden kanssa katsomassa parin tunnin stand up -setti ja juttelemassa hetki olutravintolassa. Nyt Saku Porter ja nukkumaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Että piti tämäkin päivä nähdä! Avioitunut veskarilupaus turruttaa itseään ja raportoi Jatkoaikaan...

Palasin äsken kaupunnilta, käytiin kavereiden kanssa katsomassa parin tunnin stand up -setti ja juttelemassa hetki olutravintolassa. Nyt Saku Porter ja nukkumaan.

mies, jolla on maailman paras blogi. kevätsarjan kovin pakki. nice to see you
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Prkl, jopa tää 17% rupee nousemaan päähän, täähän tekee vaikeuksia pysyä hereillä tätä menoa koko yötä
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
mies, jolla on maailman paras blogi.
Eikös blogi ole vähän kuin pakina? Netissä?

Mie kirjoitan gradupäiväkirjaa facebookkiin, ja siinä puhutaan enemmän kaikesta muusta kuin gradunteosta. En ole osannut pitää sitä blogina, mutta ehkä se on.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Eikös blogi ole vähän kuin pakina? Netissä?

Mie kirjoitan gradupäiväkirjaa facebookkiin, ja siinä puhutaan enemmän kaikesta muusta kuin gradunteosta. En ole osannut pitää sitä blogina, mutta ehkä se on.

Smasa osaa kirjoittaa, eräs toinen palstanick suositteli ja sitten olenkin lukenu säännöllisesti. Voin laittaa privana jos haluat.

Mutta asiaan. PIRISTYIN \o/
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
käytiin kavereiden kanssa katsomassa parin tunnin stand up -setti
Minä harrastan stand by -komiikkaa. Olen valmiina sitä varten jos hauskuuden puuska iskisi.

Obi piristyi, hyvä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kattokruunusta tuli mieleen, että minä olen murtanut pari kylkiluutani kun tipuin sohvalta kattolamppuun.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei ole picciä mutta looginen selitys.

Pikkuserkku teki muuttoa, olin kantamassa tavaroita. Saatiin rojut sisään mitenkuten ja ruvettiin juopottelemaan. Kapakoitiinkin välillä. Palattiin jatkoille, ja jossain vaiheessa nukahdin sohvalle. Jossain vaiheessa tipahdin sitten siitä kylki edellä vittumaisen muotoiseen kattolamppuun, joka oli lattialla sohvan vieressä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei ole picciä mutta looginen selitys.

Pikkuserkku teki muuttoa, olin kantamassa tavaroita. Saatiin rojut sisään mitenkuten ja ruvettiin juopottelemaan. Kapakoitiinkin välillä. Palattiin jatkoille, ja jossain vaiheessa nukahdin sohvalle. Jossain vaiheessa tipahdin sitten siitä kylki edellä vittumaisen muotoiseen kattolamppuun, joka oli lattialla sohvan vieressä.

Ilman selitystä toimii muuten paljon paremmin. Tää on niitä juttuja et "kusee lattialle nyt jokanen mut paskoppa kattoon"

edit:

koko kkk ostamassa eltonin kuteita?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2009121210769522_vi.shtml

modet hei, elton myy kuteitaan kuten linkistä selviää :D
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Ei ole picciä mutta looginen selitys.

Pikkuserkku teki muuttoa, olin kantamassa tavaroita. Saatiin rojut sisään mitenkuten ja ruvettiin juopottelemaan. Kapakoitiinkin välillä. Palattiin jatkoille, ja jossain vaiheessa nukahdin sohvalle. Jossain vaiheessa tipahdin sitten siitä kylki edellä vittumaisen muotoiseen kattolamppuun, joka oli lattialla sohvan vieressä.

Tähän voi kuitata että näitä sattuu =) muutto ja alkoholi kuuluu kuitenkin yhteen joten jälkimmäisen piikkiin ei voi missään nimessä laittaa....
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ilman selitystä toimii muuten paljon paremmin.
Ehdottomasti.

Sitä en ala selittämään, kun erään maassamme albumilistan ykkösenäkin olleen bändin soittaja löysi minut alastomasta vaahtokylvystä tyttöystävänsä kanssa. It's way beyond description.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös