Tuulik ja Ruudolf....ai niin ja kalsarit, jotka voi heittää vaikka kattokruunuun roikkuun niinku Taalasmaan Kari sano tekevänsä...
Tööttää tööttää
Minne Paha haudattiin?
Piti ottaa vain pari, mutta meni hermot eukkoon, niin otan useamman. Joisko sen viinit?
Sama täällä. Niin on muuten Hugh F. Hefnerkin, ja siinä on mies joka tietää mistä tykkää.Olen muuten ehdottomasti kylpytakkimiehiä.
Yhdyn, paitsi Sandelsin korvaa KOFF ja saunassa on jo käyty.Mukana.
Kaks pistettä. Noronen! Sandels! Asento! Saunaan, MARS!
Ei kun pitää sanoa kaukaa viisas ja läheltä hyvän näköinen.Kaukaa viisas, läheltä tyhmä olen minäkin.
Ei haudattu vielä. Eivät saaneet edes hengiltä.Minne Paha haudattiin?
Ei haudattu vielä. Eivät saaneet edes hengiltä.
Avioliitto. Ihanaa
Yks avioliitto lusittuna taustalla, nyt mennään ihan avomeiningillä. Tuskallista, mutta silti niin ihanaa. Saa ainakin tekosyitä ryypätä ja toiseks yksin ollessa ryyppääminen ei ollut ollenkaan näin jännää, kukaan ei kieltänyt juomasta. =)
Seuraava hääpäivä on kahdeksas. Vaihtelevastihan se sujuu, avioliitto, kuten koko ihmiselämäkin. Se lienee tarkoitus. Ei kukaan kestäisi vuodesta toiseen vaaleanpunaisia hattaraunelmia. Välillä pitää vituttaa, se on homman pippuri.
Same thing we do every night, Pinky. Try to take over the World!Mitään hienoja suunitelmia palstaveljillä?
Same thing we do every night, Pinky. Try to take over the World!
Äläs nyt. Jos minä jaksan niin kaikki jaksaa.Jos hetken viel jaksas. alan olla ressukka
Äläs nyt. Jos minä jaksan niin kaikki jaksaa.