Kalsarikänniketju

  • 5 241 535
  • 66 676

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mukana.

Kaks pistettä. Noronen! Sandels! Asento! Saunaan, MARS!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Olen muuten ehdottomasti kylpytakkimiehiä. Kerran kuussa tapahtuvaa peseytymisritualia seuraa yleensä muutaman tunnin hengailu kylpytakissa, samalla toki olutta juoden. Pyyhkeellä kuivaaminen on vähän kuin eineksiä söisi. Homma hoituu, mutta nautinto puuttuu.

Kylpytakki on tarkemmin ajatellen takuulla humalassa keksitty asia. Eipä ainakaan itsellä tulisi muuten mieleen rakennella pyyhkeistä pitkää takkia, kenties jopa hupulla. Ylijäämäpalasista sitten naru ympärille, jota voi pikkukaljoissaan uittaa vessanpöntössä aina kusella käydessä. Jos viinakset läikkyy juodessa, niin eipä hätää; hihalla pyyhkii pois ja imaisee hihaa. Nerokasta.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Ilmoittauduttavahan se on, ei ole aiemmin tähän ketjuun tainnut tulla näppäiltyäkään - ihan jännittää.

Ei vaan, sopivasti juomaa ja IFK:lle pari pinnaa - joo ollaan tarkkana - niin mikäs tässä (spämmätessä).
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...ja miettiminen kuuluu, että millekköhän joukkueelle The Helemi hurras? On se kyllä Helmi...

Silmät on vielä auki, menen saunaan. Soittaisin Helmille ja Azulille Olavin naimisiin-biisin, mutta en jaksa avata tuubia. Näin niinkuin ajatuksellisesti kuitenkin yritin...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Vittu minä oon kaukaa viisas niinkuin jumala perkele

Kaukaa viisas, läheltä tyhmä olen minäkin. Tuliko tuossa muuten kirosana ennen samaistumisen kohdetta vai päinvastoin? Tulkinnat voivat ovat moninaiset.

Molemmat illan kuumista asusteista, sekä kalsarit että kylpytakki kuuluvat tänään casual friday -tyyliini.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Toys And Flavors

me jatkamme Hra Sandelssin kanssa tästä spämmimällä irkkiin ja nauttimalla olusesta kunnes rouvalla menee kuppi nurin
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Itse olen Carlsberg-nimisessä vuoristossa nauttimassa Jaloa Kahvia ja kuuntelemassa tilutusta kunnes kuukahdan. Ja spämmään netissä epämääräisyyksiä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Näin nousuhumalassa huomaa jänniä asioita. Iconcrashin uusi single, Everlasting on aika suoraan pöllitty Mewin 156 noin idealta ja riffeiltä ja ainakin kertsin melodialta.

Ei mulla muuta
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Tuulik ja Ruudolf....ai niin ja kalsarit, jotka voi heittää vaikka kattokruunuun roikkuun niinku Taalasmaan Kari sano tekevänsä...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Seuraavaksi itseni mielestä paras joululaulu: Oi jouluyö.
Löytyy 53 eri versiota siitä. Taidan olla sekaisin, kun laitan sen soimaan peräkkäin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Piti ottaa vain pari, mutta meni hermot eukkoon, niin otan useamman. Joisko sen viinit?

Eukko nukahti ja totesi ennen nukkumaan menoa että "huomenna mennään jouluostoksille Ideaparkkiin". Tarkoittaa sitä että kaljojen päälle vodkat pois, aamulla uusi nousu ja akka rattiin.

Avioliitto. Ihanaa
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen muuten ehdottomasti kylpytakkimiehiä.
Sama täällä. Niin on muuten Hugh F. Hefnerkin, ja siinä on mies joka tietää mistä tykkää.

Mukana.

Kaks pistettä. Noronen! Sandels! Asento! Saunaan, MARS!
Yhdyn, paitsi Sandelsin korvaa KOFF ja saunassa on jo käyty.

Kaukaa viisas, läheltä tyhmä olen minäkin.
Ei kun pitää sanoa kaukaa viisas ja läheltä hyvän näköinen.

Minne Paha haudattiin?
Ei haudattu vielä. Eivät saaneet edes hengiltä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Avioliitto. Ihanaa

Yks avioliitto lusittuna taustalla, nyt mennään ihan avomeiningillä. Tuskallista, mutta silti niin ihanaa. Saa ainakin tekosyitä ryypätä ja toiseks yksin ollessa ryyppääminen ei ollut ollenkaan näin jännää, kukaan ei kieltänyt juomasta. =)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Yks avioliitto lusittuna taustalla, nyt mennään ihan avomeiningillä. Tuskallista, mutta silti niin ihanaa. Saa ainakin tekosyitä ryypätä ja toiseks yksin ollessa ryyppääminen ei ollut ollenkaan näin jännää, kukaan ei kieltänyt juomasta. =)

Sen verran totean, että nyt 3 kk takana ja en kadu. Kuhan totesin. Jos joku mua jaksaa kattella niin mikä mä oon vastaan laittaan
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Seuraava hääpäivä on kahdeksas. Vaihtelevastihan se sujuu, avioliitto, kuten koko ihmiselämäkin. Se lienee tarkoitus. Ei kukaan kestäisi vuodesta toiseen vaaleanpunaisia hattaraunelmia. Välillä pitää vituttaa, se on homman pippuri.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Seuraava hääpäivä on kahdeksas. Vaihtelevastihan se sujuu, avioliitto, kuten koko ihmiselämäkin. Se lienee tarkoitus. Ei kukaan kestäisi vuodesta toiseen vaaleanpunaisia hattaraunelmia. Välillä pitää vituttaa, se on homman pippuri.

KAveri totes joskus hyvin ystävyydestä ja käy mielestäni avioliittoon:

"vituttas sua jos joka päivän toisin kukkia. mutta kun tuon aina joskus laatikon paskaa niin kukat on taas hetken vitun hieno juttu"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näin on kuten kirjoitit. Sitäpaitsi Evilin rakkaus ei ole mannapuuroa ja mansikkaa. Se on lähempänä kaurapuuroa ja pontikkaa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
hassusti muuten shuffle arpoi love will tear us apartin tähän taustalle :D

vaniljavodkaa hakee hän

edit:

ja perään new orderin bizarre love triangle. johan on aiheen kappaleita :D

toinen edit:

vittu mul on hyvä musiikinmaku
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Stana. Pitäis mennä nukkumaan, mutta ku vitutta toi yks, niin ei voi. Voi ainoastaan ottaa kuppia lisempää. Prkl.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös