Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Haittasivatko omaa vaimoasikin?Mulla oli joskus. Piti ajaa pois, kun vaimo valitti että pimppiä kutittaa.
Haittasivatko omaa vaimoasikin?Mulla oli joskus. Piti ajaa pois, kun vaimo valitti että pimppiä kutittaa.
Nimenomaan sitä. Sinun rouvasi tykkäsi.Haittasivatko omaa vaimoasikin?
Viiksissä on enemmän kosketuspinta-alaa, joten kyllä vaimojen siitä tulisikin tykätä.Nimenomaan sitä. Sinun rouvasi tykkäsi.
Siellä ollaan kuitenkin hyvin pitkälti ketjun hengen mukaisessa asusteessa, kuten kunnon ihmisten kuuluukin. Itselläni tässä on tällaiset satasen farkut ja 80 euron kauluspaita päällä. Näiden vaatekappaleiden merkkejä en tiedä, sillä en katso niitä koskaan, ostan vain mukavuus- ja esteettisyysasioiden perusteella. Pitäisiköhän tässä kuitenkin ryhtyä vähentämään vaatetta ketjun nimen mukaiselle tasolle. Vaan joutuisin mahdollisesti kolmen tunnin päästä taas pukeutumaan, eikä tässä missä Milanon muotimessuilla olla, jossa vaatekerta vaihtuu ihan päntiönnään, niin olkoot.juopottelen kylpytakissa.
Siellä ollaan kuitenkin hyvin pitkälti ketjun hengen mukaisessa asusteessa, kuten kunnon ihmisten kuuluukin.
Niin minäkin, tosin minulla ei ole ollut 17 vuoteen kylpytakkia, vaan aina on ollut ajatuksena ostaa kylpytakki, en vain ole koskaan sitä kaupassa muistanut. Edellinen kylpytakkini alkoi näyttämään lähinnä minihameelta, sain sen noin 10-vuotiaana, joten arkuuttani heitin sen kylpytakin pois kuleksimastaOlen muuten ehdottomasti kylpytakkimiehiä.
Olen muuten ehdottomasti kylpytakkimiehiä. Kerran kuussa tapahtuvaa peseytymisritualia seuraa yleensä muutaman tunnin hengailu kylpytakissa, samalla toki olutta juoden. Pyyhkeellä kuivaaminen on vähän kuin eineksiä söisi. Homma hoituu, mutta nautinto puuttuu.
...Vittu minä oon kaukaa viisas niinkuin jumala perkele