Kalsarikänniketju

  • 5 239 195
  • 66 672

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Otan, mutta vain vähän ja lääkkeeksi. Huomenna pitää puoliltapäivin ajella autoa, mikä ei onnistu jos jo mopotkin karkaisivat käsistä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä maistellaan konjakkia Amorphiksen keikalta kotiutuneena. Heti keikan alkuun viereen liimaantui joku nainen joka rupesi kyselemään milloinkohan keikka alkaa ja muuta smal talkia. Ihan selkeesti halusi tehdä tuttavuutta seksin merkeissä. Ei nyt kedon kaunein kukkanen todellakaan, aika kaikilla tavoin norminaisen näköinen, saattoi olla aika isot ryntäät kyllä. Sen mitä vaivihkaa tarkastin. Periaatteessa joo kyllä se nyt yhden kerran sessioissa menisi, mutta parisuhde sen verran sekavassa tilassa, että enpä tiedä.

Tällä hetkellä pitäisi olla joko joku ihan varma keissi tai sellainen joka riittävästi aiheuttaa vipinää, että jaksaisi vaivautua.

Keskityin siis keikkaan mieluiten ja siihen, että pääsen kotiin juomaan konjakkia.

Eli tervehdys palstaveljille vaan, päätin kirjoittaa tännekin pitkästä pitkästä aikaa. Hyvä ketju.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Keskityin siis keikkaan mieluiten ja siihen, että pääsen kotiin juomaan konjakkia.

Tässä on sydäntä lämmittävää kalsarikänniketjuun orientoitumista.

Itse istuskelin bussissa tänään itseäni n. 20 senttiä ja varmaan 70 kiloa painavamman ihmisen vieressä, joka ainakin aistinvaraisesti muistutti naista. Jotenkin siihen penkille mahduin, mutta hieman ahdisti naisjättiläisen vieressä. Harvinaista kyllä, mutta en ajatellut sinä hetkenä yhtään mitään seksuaalista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taitaa olla aika vetää unta kuulaan, kun ei täällä keskusteluakaan näy saavan aikaiseksi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No mutta jos pimppi kutiaa, niin tällöin paikat eivät ole vielä tarpeeksi turtuneet kunnon käytöstä, joten Evilin pitää vaan kasvattaa uudet viikset ja jörniä Lehterät mehuissa kohti voittoa. Session välissä on toki suotavaa myös hetken aikaa muistella vuoden -95 mestaruutta, mutta sen jälkeen todeta että 95% valmistautuminen on 50% suoritus ja lähteä uusilla teeseillä uuteen nousuun.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nimenomaan sitä. Sinun rouvasi tykkäsi.
Viiksissä on enemmän kosketuspinta-alaa, joten kyllä vaimojen siitä tulisikin tykätä.

Tuolla Ärsyttävin termi -ketjussa veditte kyllä porukalla Tigereineen aika hyvin. Laittaisin sen tuonne Parhaisiin letkautuksiin, jossa on nykyään enimmäkseen sillkaa paskaa, vaan en jaksa. Ehkä joku jaksaa, jos sattuu Salkkari-ketjusta toisaallekin eksymään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Koskapa eilen onnistuin pilaamaan tunnelman hienon huonolla huumorillani kun myöhään saavuin paikalle, niin nyt ajattelin pilata tunnelman heti alkuunsa! Mäyräkoiran ostin ja sitäpä tässä sitten juuri aloittelin. Iltaan mahtuu monta mahdollista pelikirjaa, vaan katellaan nyt. Menen minne satun menemään, jos menen. Pokeria olisi tiedossa netissä ja livenä. Pelaan jos jaksan.

Tämän suomalaisen naislaulajan laulun kuuntelin tänään 1. kerran ihan valitsemalla hänet itse Youtubesta. On se vain hyvä, vaikken haluaisikaan tykätä. Annoin periksi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tässä olisi nyt ihan lupaava kalsarikänni aluillaan, mutta pikkujoulun paholaiset tulevat jonkun ajan päästä keskeyttämään rehellisen kalsarijuopottelun. Tai oikeastaan juopottelen kylpytakissa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
juopottelen kylpytakissa.
Siellä ollaan kuitenkin hyvin pitkälti ketjun hengen mukaisessa asusteessa, kuten kunnon ihmisten kuuluukin. Itselläni tässä on tällaiset satasen farkut ja 80 euron kauluspaita päällä. Näiden vaatekappaleiden merkkejä en tiedä, sillä en katso niitä koskaan, ostan vain mukavuus- ja esteettisyysasioiden perusteella. Pitäisiköhän tässä kuitenkin ryhtyä vähentämään vaatetta ketjun nimen mukaiselle tasolle. Vaan joutuisin mahdollisesti kolmen tunnin päästä taas pukeutumaan, eikä tässä missä Milanon muotimessuilla olla, jossa vaatekerta vaihtuu ihan päntiönnään, niin olkoot.

On mulla tosin ne kalsaritkin jalassa - tuolla farkkujen alla. Sen kunniaksi tässä aiheeseen sopiva PMMP:n biisi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Siellä ollaan kuitenkin hyvin pitkälti ketjun hengen mukaisessa asusteessa, kuten kunnon ihmisten kuuluukin.

Olen muuten ehdottomasti kylpytakkimiehiä. Kerran kuussa tapahtuvaa peseytymisritualia seuraa yleensä muutaman tunnin hengailu kylpytakissa, samalla toki olutta juoden. Pyyhkeellä kuivaaminen on vähän kuin eineksiä söisi. Homma hoituu, mutta nautinto puuttuu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Peliä odotellaan ja mallasta maistellaan. Sieltä tulisi ihan telkkarista maksuttomalta kanavaltakin kiekkoa, mutta eipä taida mestarit menneisyydestä kiinnostaa sitä vertaa, vaan hakkaan tattia ja kuuntelen samalla selostusta radiosta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen muuten ehdottomasti kylpytakkimiehiä.
Niin minäkin, tosin minulla ei ole ollut 17 vuoteen kylpytakkia, vaan aina on ollut ajatuksena ostaa kylpytakki, en vain ole koskaan sitä kaupassa muistanut. Edellinen kylpytakkini alkoi näyttämään lähinnä minihameelta, sain sen noin 10-vuotiaana, joten arkuuttani heitin sen kylpytakin pois kuleksimasta
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuli mies Arimatiasta ja veti vitun päähän.

Kykenin tänään kynnelle sen verran voimaperäisesti, että Kaakkurin Alkon ovet avautuivat kuin avautuivatkin minulle. Myivätpä saatanat vielä minulle viinaakin, mikä on eetillisesti väärin. Jägermeisteriä ja Salmiakkikossua. Tietäisivät vain kuinka paljon harmia minulle ja muille on alkoholista ollut. Perkele, kenen on vastuu? Sivusta seuranneen veronmaksajanko? Naapurini vielä, muttei pitkään? KöhH?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Terviissiä orimattilasta. Meinaan vain, että koni keulii ja (shakki)mattia pukkailee.

Onneksi ratsuväki saapuu tunnin päästä. Pääsen häpäisemään itseni julkisestikin, se on virkistävintä ajanvietettä mitä tiedän. Ilman näitä riittejä olisin toinen mies, kolmas nainenkin olisi näitä ilman kokematta.

Linkkinä maailman ihquin biisi, meidän teinityttöjen keskuudessa
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Näin se lähtee taas.. Jääkiekkoa ja kaljaa, katsellaan sit myöhemmin, josko sitä kävisi vielä illemmalla jossain. Mutta nyt näin.
Muita?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kiintoisaa nauttia ensin parissa tunnissa Salmiakkikossu-pullo ja sitten kuulostella kun se tekee tehtävänsä. Ohhoh kun minä oon hönössä! PAF-Bingosta voitin yli 400 euroa. Eikä tunnu äätän ä missään. Yyh. Sain myös aikaisemmin illalla kiintoisan tarjouksen lähteä illanviettoon paikalliseen kiekkoklubiin, mutta tiesin mitä tuleman pitää ja kieltäydyin. Samalla pelastin ystävyyden, joka ei ole vielä kunnolla alkanutkaan. Vittu minä oon kaukaa viisas niinkuin jumala perkele
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pau pau! Rouva lähti Tallinnaan työkavereitten kanssa, kämppä tyhjänä koko viikonlopun. Perjantai lähti käyntiin pizzalla+oluella ja UK:n pelillä. Alkoi väsyttämään työviikko, hain kaapista Jalokahvi-pullon. Jo taas jaksaa. Pelkään jo mahdollista pelikieltoa palstalle..
 

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
Onni on?

Kalsarit jalassa, silmät ristissä mutta viuna vielä putelissa. Ei taida tarvita ottaa lusikallistakaan, sillä tämä tähti sammuu ihan justiinsa ja pelkästä väsymyksestä. Onneksi vatsa on täynnä hyvää ruokaa, josta voi kiittää illan piffannutta velipoikaa. Useamman kerran illallista lupaillut kaveri sen sijaan on pitänyt kohta kaksi viikkoa mykkäkoulua - ihme äijä. Tainnu jumittaa ittensä rosvosänkineen johonkin sekundapipariin.

Kippis!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös