Kalsarikänniketju

  • 5 245 855
  • 66 703

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ehdottomasti.

Sitä en ala selittämään, kun erään maassamme albumilistan ykkösenäkin olleen bändin soittaja löysi minut alastomasta vaahtokylvystä tyttöystävänsä kanssa. It's way beyond description.

En edes halua tietää miksi olet ollut paikassa jossa Neon 2:n Jussi löytää sinut alasti vaahtokylvystä
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En edes halua tietää miksi olet ollut paikassa jossa Neon 2:n Jussi löytää sinut alasti vaahtokylvystä
Ei se ollut Jussi. Ei ollut Tumppi Varonenkaan, eikä Antti Tuisku, eikä Pantse Syrjä. Enempää en kerro etten joutuis oikeuteen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei se ollut Jussi. Ei ollut Tumppi Varonenkaan, eikä Antti Tuisku, eikä Pantse Syrjä. Enempää en kerro etten joutuis oikeuteen.

Kerro, ei me kerrota kellekkään.

HEEEEEEI JOHANNA

Sanos Evil, onko Karkkiautomaatilla mitään merkitystä Suomi-musiikissa. Koska vastaus on että "ON"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sanos Evil, onko Karkkiautomaatilla mitään merkitystä Suomi-musiikissa. Koska vastaus on että "ON"
Pakko sanoa, ettei mulla ole minkäänlaista näkemystä tähän asiaan. En tunne koko orkesteria. Jos se johonkin pitäisi sijoittaa ihan mielikuvan perusteella, niin Tehosekoittimen, Absoluuttisen Nollapisteen ja Kari Peitsamon muodostaman kolmion keskiöön. Onko sillä sitten merkitystä, ja olenko edes jäljillä, en tiedä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kerro, ei me kerrota kellekkään.
No, se saattoi olla eräs muusikko eräästä joensuulaisesta yhtyeestä joka saattoi joskus jopa tehdä biisin jostain jupista... vai hipistä... vai punkkarista... Enempää en varmasti sano.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Pakko sanoa, ettei mulla ole minkäänlaista näkemystä tähän asiaan. En tunne koko orkesteria. Jos se johonkin pitäisi sijoittaa ihan mielikuvan perusteella, niin Tehosekoittimen, Absoluuttisen Nollapisteen ja Kari Peitsamon muodostaman kolmion keskiöön. Onko sillä sitten merkitystä, ja olenko edes jäljillä, en tiedä.

Ei paskempi haku. Jansku (eli Liekin nykyinen laulaja, Karkkiautomaatinkin laulaja) on joskus ollut osa Tehosekoitinta. Eli ei mennyt ihan vituilleen
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saatan olla ennakkoluuloinen, mutta olen niputtanut tuonkin yhtyeen otsikon "varhaisteineille, ei mitään annettavaa karvaiselle yli kolmekymppiselle ukolle" alle.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Varmasti löytyy internetin syövereistä tämä teos. EppuPopedaNormaali ja 20 vuotta sikana. 12 Estrellan jälkeen nautin kappaleesta suunnattomasti. Seuraavaksi viskiin.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Hyvää lauantaita oi ryysyläiset. Jos ois niiin ois mitä jois pois. Rennon letkeää Panteraa.

Törkiää ei kethään......kahvelle.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olvia on ruvettava ottamaan, kun kaapista löytyi.

Eilisissä pikkujouluissa tuli nähtyä jopa penttisaarikoskimaista kännäämistä ja myöhemmin asfalttiin tutustumista parilta herrasmieheltä. Sitä oli aluksi lysti ja lopulta surku katsella: "Mhikä tämä kossutonic on thässä laskussa? Thuokaa ravintolapäällikkö paikalle!" "Se on tuo herran edessä oleva lasi."
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Karhua naamariin ja Alice Cooperia soi, mikäs siinä lauantaita viettäessä ja vieläkun saadaan kiekkokierros käyntiin niin voi jännätä vetoja oikein urakalla.. Karhun seurassa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meillä mennään kuohuviinillä. Kihlajaisjuhlat (omat kihlat siis) järkätään kavereille ja nainen kaverinsa kanssa on väsännyt jotain ruokia ja nyt ne töhrii meikeillä kasvojaan, niin itse olen tyytynyt jo pari tuntia kiskomaan skumppaa naamariin.

Hauskaa lauantaita kaikille!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täällä ollaan nousu- ja laskukännissä. Ja kalsareissa. Maanantai pelottaa jo nyt. Ihmettelen vain, että mitenkähän eilen saavuin kämpilleni. Otin mäyräkoiran juonnin jälkeen vain 25 euroa mukaani ja jätin lompakkoni kotiin, jotten juo aivojani ulkoavaruuteen. Sen 25 euroa join, sitten meni muistit ja heräsin yksin kämpiltäni, jonne en taatusti ole kävellyt, eikä näemmä pankkikorttimaksujakaan ole suoritettuina. Löytyyköhän Heikki Juhani Grannilta alias Juhan af Grannilta julkisia numerotietoja, voisin hältä kysäistä, että miltä planeetalta ne kuskaajani olivatten.

Päivän rohkein tekoni on pitää sälekaihtimia raollaan.

Pilluakin voisi harrastaa, vaan ei ole.

Radiossa soi. Ja päässä. Olen aivan sekaisin.

Armahtakaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämä on tällä hetkellä näemmä kalsarikännipäiväkirja. Vasta neljättä olusta juon, mutta olen aivan tolkuttomassa kännissä. Huomasin äsken haisevani aivan perkeellisen pahalle tupakan, kaljan ja paskan mikaukselle eli hyvinkin eltaantuneelle. Miten pääsee itseään karkuun. Vissiin juoden, vai mitenhän tuo lie.

Eikä se ystävyys mihinkään juopottelureissuun koskaan kaadu, päinvastoin. Naistjuttujen kaatuminen juopottelureissuihin on varattuna sille tontille.

Tunnin päästä ajattelin sammua, joten lotnamoro teitille.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Karhua on uponnut reiluhkosti sitten viime viestini tässä topicissa ja mikäs tässä merisäätä kuunnellessa. Ainoastaan harmittaa se että TPS on viemässä meikäläistä jo toisen kerran 24 tunnin sisään( joo puhun siis vedonlyönnistä) NOUSE ILVES!! PRKL!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hyvää iltaa, pitkästä aikaa taas täällä päin. Nousut päällä tietenkin. Onpas erittäin mukava päättää synkeähkö työviikko kalsareihin.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Piti ottaa vain pari kaverin kanssa samalla kun katseltiin Urhon peliä. Ei kyl tainnut jäädä pariin.

Mä otankin siis jälleen yhden oluen Ässien voiton kunniaksi!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitkin päivää olen tissutellut likööriä, viintä ja pitkääjuomaa. Hyvältä tuntuu maksassa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pitkin päivää olen tissutellut likööriä, viintä ja pitkääjuomaa. Hyvältä tuntuu maksassa.

Pienen tissuttelun merkeissä on täälläkin menty, mutta nyt homma tuntuu muuttuvan vähitellen ihan ryyppäämiseen suuntaan. Pitänee varmaan jokusen oluen kera katsella vielä pitkästä aikaa Tappajahaita. Erittäin sopiva krapulakännielokuva. Tulee telkkarista varmaan kerran vuodessa, mutta en ole muistaakseni miltei 10 vuoteen katsonut, joten nyt on aika.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvähän täällä, keskellä takamehtiä. Jos loppuu maito tai leipä niin ei tarvitse kävellä kuin 27 kilometriä niin het on kauppa nurkan takana.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hyvähän täällä, keskellä takamehtiä. Jos loppuu maito tai leipä niin ei tarvitse kävellä kuin 27 kilometriä niin het on kauppa nurkan takana.

Miten niin kävellä? Ettäkös te perämetsien miehet sivakoi tervapohjaisilla suksilla väistellen nälkäisiä susilaumoja sekä äkäisiä emokarhuja kesät talvet kauppaan mennessänne?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös