Paljon tuli tuon taivaallisemman isäukon maineella aikanaan ratsastettua, mutta eihän tuo meikäläisen arjessa ollut juurikaan läsnä. Paljon on siteerattu kommenttiani "eeli eeli, lama sabaktani" (vapaa suomennos "iskä, vittu!"), mikä kiteyttänee olennaisen.
Mä olen joskus miettinyt sitä sun veden muuttamista viiniksi. Käytitkö "Tohtorin pikahiivaa" vai millä se onnistui? Toinen mikä mietitytti aikanaan oli se vetten päällä kävely, mutta pakinoitsija "Jammu" kerkisi sen jo selittämään. Eihän se kait mikään temppu olekaan sellutehtaan rannassa...
Paskamainen faija sulla kyllä on. Mieti nyt (kuten Pystynen sen aikanaan piirsi): sanoi Aatamille että "tosta puusta ette sitten syö, muualta saatte vetää niin että napa rutajaa". Totta helvetissä ihminen menee just siihen puuhun murkinalle! Tiesihän se ukko sen. Perkele, itse oli luonut koko ihmisen! Ja tää mulkku menee jemmaan&kytikseen lähimmän puskan taakse. Sitten kun Tarzan ja Jane skruudaa siitä kielletystä puusta, tää paskiainen paukahtaa sieltä näreestä vieterinä paikalle ja rupeaa vielä kaupan päälle syyllistämään ynnä potkimaan ulos mestoilta.
Jos tulisi pimeellä kujalla vastaan tuollainen mulkku Jumala niin en varmana ostaisi siltä tajunnanlaajentajia. Enkä tarjoaisi tulta tai huikkaa. Että ei sulla helppoa tosiaan ole perheesi kanssa ollut. Mutsiskin jakoi kenelle sattui (en siis tarkoita tässä millään muotoa haukkua äitiäsi) ja isäpuoles unohteli sua milloin mihinkin kaupunkireissuilla. Kyllähän noilla kokemuksilla helposti selittää sen sun myöhäisen murrosiän ja auktoriteetteja vastaan käymän kapinan.