Kirjoita pois. Ihan mielenkiintoista olisi lukea niistä halvoista naisista, semminkin kun ei ole tarvinnut koskaan naisista maksaa.Tekisi oikein mieli kirjoittaa kirja Tallinnan halvoista majapaikoista, -baareista ja -naisista.
Voin kuvitella nimimerkki Jeesuksen nyt, punnitsemassa nimivalinnan hyviä ja huonoja puolia...
+ Kyllä sillä ainakin saa keskustelua aikaan.
- Vittu että pitää jaksaa tuota samaa länkytystä aina.
Paskamainen faija sulla kyllä on. Mieti nyt (kuten Pystynen sen aikanaan piirsi): sanoi Aatamille että "tosta puusta ette sitten syö, muualta saatte vetää niin että napa rutajaa". Totta helvetissä ihminen menee just siihen puuhun murkinalle! Tiesihän se ukko sen. Perkele, itse oli luonut koko ihmisen!
Ja taas sanotaan faijan nimeä turhaan... No, en moiti. Kyllä minultakin joskus pääsee satunnainen erkki.herrajumala sentään!
Ohhoh. Miespuolisista kai puhutaan?Tuo listahan on helppo värkätä, mutta kerro kenelle antaisit vasemman kiveksen jos hänen elämä "riippuisi" siitä?
Top 3 riittää.
Ohhoh. Miespuolisista kai puhutaan?
Scorpionsin Klaus Meinelle. Hän on tehnyt 40 vuoden uran laulamalla ilman munaa. Kai hänelläkin olisi jo oikeus siihen.
Jonakin päivänä vielä luen tämän läpi, nappaan omat viestini ja painatan ne kirjaksi. Siitä tulisi outo kirja. Ei sillä voisi voittaa Finlandiaa yhtään sen enempää kuin neljänsadan sivun jaarittelulla vaikka... uunin muuraamisesta.Olen muuten näköjään lähettänyt 815 viestiä kalsarikänniketjuun. Pitäisiköhän hankkia harrastus?
Join eilen hallilla kolme isoa olutta. Sen jälkeen mäyräkoiran pohjiksi. Sen jälkeen join baarissa 22 valkovenäläistä. Ostin aina kaksi kerrallaan. 6,10 euroa kipale. Kaikki nuo juomat 10 tunnissa. En ymmärrä, miten muistan kaiken, joku ei nyt täsmää. 38,5 alkoholiannosta. Selviän varmaan ensi torstaina.
Piti ottaa vain loiventavaa, mutta uusi nousuhan siitä lähti. Soh soh tällaista itsenäisyyspäivän häpäisyä.
Just tuossa mietin, että onko sitä tulossa vanhaksi, aionhan vakain tuumin seurata Linnan juhlat... Pienessä hönössä tietenkin, mutta silti.
...Olen muuten näköjään lähettänyt 815 viestiä kalsarikänniketjuun. Pitäisiköhän hankkia harrastus?