Viski loppui lasista, kaataisikos joku lisää?
Tää nyt on vissiin ihan nöösipojan mielipide, mutta eihän sitä 80 volttista lauluviinaa kukaan pysty edes blandattuna juomaan.
Tää on niin totta. Vaikka teho/hinta suhde on kohdallaan, niin tuosta 80% myrkystä tulee semiammattilaisellekin pää kipeäksi.
No mulle ei oo kyllä koskaan tullu. Tälläkin hetkellä yks pullo 80% on kolmessa eri pullossa blandattuna. Ette vaan osaa saatana :)
No niin, tätä Barry Whiteahan mä alunperin etsiskelin.
Viski loppui lasista, kaataisikos joku lisää? Sen verran mukavan laiska olo, että hyvä kun jaksaa KKK:uun kirjoittaa.
Mä voin kaataa sinne Tullamorea tai Glen Parkeria. En mitään ylipitkään savustetun kampelan makuista lientä...
Tumuttelut alkaa olla siinä tältä illalta. Tai jos vielä yks...
Yhden voi aina ottaa, ja sitten sen jälkeen mahdollisesti toisenkin =)
Joo, en osaa. Jos ostan 80% Laulua, niin se juodaan sellaisenaan. Pirtua toki olen blandannut keitetyn veden kanssa, jolloin se on ok. Yhden erehdyksen jälkeen olen pysytellyt näissä 40% versioissa.
Mikä juju tossa keitetyssä vedessä on?
Hey you, savustettu kampela on hyvää!
Lupasit muuten postittaa mulle viskiä jo viime vai toissa viikolla, missäs ne viipyy? ;)
Todennäköisesti pullo on hajonnut, kirjekuori kastunut ja osoitetiedot kadonneet. Tosin en muista haihtuiko se viski jo ennen postitusta...
Kävin suihkussa pesemässä hiukseni, jotta saan nukkua huomisaamuna hieman pidempään. Sillä välin sekä viskipullo että rautatabletit ovat tehneet mystisen katoamistempun. Mitähän helvettiä täällä tapahtuu? Kuka tunnustaa?(
Mää olen poltergeist, mää olen anargeist. Sekä pikku pöhnässä, kiitos viskisi.
On niin rautainen olo, että älä ihmettele jos yöllä kuuluu kolinaa sängyn alta. Meinataan jätkien kanssa ampua vähän kasipalloa.
Nyt alkaa olemaan sellasia hetkiä että lähdetään kylille esiintymään tai haetaan kitara komerosta ja aletaan kiusaamaan naapureita.
Hö! Mikäs kysymys tuo nyt oli? Grappaa tietysti.Sinä saatana! Mitäs mä nyt sitten juon? =(
Kitara, kitara, kitara! Onko naapurille tarjota 30W Marshallia tms. ja jotain efektiboksia? Että mä kaipaan säröskebaa... Akustisella sitä tosin on oppinut soittamaankin, mutta jessus kun mies menee aina sekaisin kotolomalla autotallissa. Silloin Misfits määrää eikä kukaan muu.
Hö! Mikäs kysymys tuo nyt oli? Grappaa tietysti.
Kyllä tällainen nousuhumala on hieno juttu. Katsellan niitä broidin renkaita huomenna.