Kalsarikänniketju

  • 5 236 775
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Se, että sinut asetetaan jumalolentojen seuraan kauneutesi, älykkyytesi ja muidenkin avujesi johdosta ja verrataan jopa Jumalattarista suurimpaan, Jossuun, on mielestäni aika kaukana esineellistämisestä.

Enpä vaan olisi paremmin olisi osannut asiaa sanoa! Kiitos Jerggu! Oluet sille. viskipaukut Azulillle!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Miten musta tuntuu, että mua esineellistetään nyt aika rankalla kädellä?

Ei suinkaan. Minä ainakin kehuin älyäsi heti kärkeen. Se tosin saattoi olla vaan small talkia. Itsekään en tiedä.

Ihmeellistä on kuitenkin naissukupuolen esineellistämiskammo. Jumalauta, ihmiskunta on viimeisen parin sadan vuoden ajan koittanut säilöä kauniita esineitä etteivät ne turmeltuisi ja nyt ei kelpaa.

Azul, sä olet mun Mona Lisa ja Perunansyöjät.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Okei okei veli Järgus, sait selitettyä asian parhain päin, jopa yllättävän vakuuttavasti. Sekä veljet Miekkari ja Gagne, viski kelpaa aina <3

Viskin kunniaksi Barry Whitea tähän väliin.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kolme päivää auton hanskalokerossa auki ollut Hemppa-pullo maistuu paremmalta.

..Kun se, että ostat 80% viinaa, jonka blandaat veden kanssa kahteen pulloon 40 prossaseks? Eikös lopputulos oo ihan sama kun kaupasta ostettaessa valmista 40 prossasta?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Mitäs tää nyt tarkotti?

Että 80% on opiskelijajuomaa. Näin vanhempana jaksaa jo kantaa vähän useamman pullon.

Äskettäin muisteltiin kavereiden kanssa, kun aiemmin juotiin halpaa pirtua aika lailla. On kummasti poistunut tuo tapa opiskelujen loputtua.

Leevi And The Leavings - Äitisi Vietteli Minut

Että silleen...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
..Kun se, että ostat 80% viinaa, jonka blandaat veden kanssa kahteen pulloon 40 prossaseks? Eikös lopputulos oo ihan sama kun kaupasta ostettaessa valmista 40 prossasta?

On on. Mutta itse käyttäisin siihen lisäksi vielä aktiivihiiltä ja vaniliinisokeria, enkä näillä viinanhinnoilla jaksa sitä tehdä. Tai siis kotimaisilla hinnoilla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No niin, tätä Barry Whiteahan mä alunperin etsiskelin.

Viski loppui lasista, kaataisikos joku lisää? Sen verran mukavan laiska olo, että hyvä kun jaksaa KKK:uun kirjoittaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tää nyt on vissiin ihan nöösipojan mielipide, mutta eihän sitä 80 volttista lauluviinaa kukaan pysty edes blandattuna juomaan.

Tää on niin totta. Vaikka teho/hinta suhde on kohdallaan, niin tuosta 80% myrkystä tulee semiammattilaisellekin pää kipeäksi. Nyt testauksessa Röömu Allikas 40%. Latvialaista kamaa on, mutta niin maistuvaa. Kaksi mäyrää tuli tätä herkkua ostettua keskiviikkona. Laulu Viina kauppa, eli Alko Ekspert on muutenvaihtanut nimeä. Nykyisin se on Bakhos.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Tää on niin totta. Vaikka teho/hinta suhde on kohdallaan, niin tuosta 80% myrkystä tulee semiammattilaisellekin pää kipeäksi.

No mulle ei oo kyllä koskaan tullu. Tälläkin hetkellä yks pullo 80% on kolmessa eri pullossa blandattuna. Ette vaan osaa saatana :)
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuosta 80% lauluviinasta tuli mieleen viime kesäinen heh. Sanoin kaverille joka sitä osti että kyllä tuon tuota juomalla alkaa varmasti laulattaan. Toinen kamu taas siihen sanoi että eipä tuon jälkeen tarvi enää lauleskella.. eli kumpi näistä on totta :) tuleeks töllöstä tänään mitään mitä jaksais katella. Alkaa kyl viinakset sen verran nousseet päähän eli en tiä jaksaisko mihinkään leffaan enää keskittyäkään. ehkä jotain musaa ennemmin
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No mulle ei oo kyllä koskaan tullu. Tälläkin hetkellä yks pullo 80% on kolmessa eri pullossa blandattuna. Ette vaan osaa saatana :)

Joo, en osaa. Jos ostan 80% Laulua, niin se juodaan sellaisenaan. Pirtua toki olen blandannut keitetyn veden kanssa, jolloin se on ok. Yhden erehdyksen jälkeen olen pysytellyt näissä 40% versioissa.
 

passenger

Jäsen
No niin, tätä Barry Whiteahan mä alunperin etsiskelin.

Viski loppui lasista, kaataisikos joku lisää? Sen verran mukavan laiska olo, että hyvä kun jaksaa KKK:uun kirjoittaa.

Mä voin kaataa sinne Tullamorea tai Glen Parkeria. En mitään ylipitkään savustetun kampelan makuista lientä..

Tää sopis ehkä tonne kaunein biisi ketjuunkin. Aika yksinkertaisen hieno luritus
You never wash up after yourself
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mä voin kaataa sinne Tullamorea tai Glen Parkeria. En mitään ylipitkään savustetun kampelan makuista lientä...

Hey you, savustettu kampela on hyvää!

Lupasit muuten postittaa mulle viskiä jo viime vai toissa viikolla, missäs ne viipyy? ;)
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Yhden voi aina ottaa, ja sitten sen jälkeen mahdollisesti toisenkin =)

Niin. Tosin tänään - EI MIHINKÄÄN!

Huomenna skarppina treenaamaan ja silleen.

Absolut Vodka aika miedon makuista. Hmm.... Kohta vois käydä vähän kävelemässä kun luntakin näköjään satanut. Lukekaa otsikoista parin päivän päästä kadonneesta nuoresta, joka löytyi vodkapullon kanssa junaradan varresta paleltuneena kuoliaaksi. No ei sentään.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Mikä juju tossa keitetyssä vedessä on?

Tuohon haluaisin minäkin kuulla vastauksen :) hanasta tulee ihan normaaliakin vettä. No joo, menee vähän tsoukiks näköjään tää homma vastapuolen kirjottajilta. Tai sitten oon vaan ihan pihalla. (Siinäkään ei olisi mitään uutta)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kävin suihkussa pesemässä hiukseni, jotta saan nukkua huomisaamuna hieman pidempään. Sillä välin sekä viskipullo että rautatabletit ovat tehneet mystisen katoamistempun. Mitähän helvettiä täällä tapahtuu? Kuka tunnustaa?

Todennäköisesti pullo on hajonnut, kirjekuori kastunut ja osoitetiedot kadonneet. Tosin en muista haihtuiko se viski jo ennen postitusta...

Buu! =(
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kävin suihkussa pesemässä hiukseni, jotta saan nukkua huomisaamuna hieman pidempään. Sillä välin sekä viskipullo että rautatabletit ovat tehneet mystisen katoamistempun. Mitähän helvettiä täällä tapahtuu? Kuka tunnustaa?(

Mää olen poltergeist, mää olen anargeist. Sekä pikku pöhnässä, kiitos viskisi.

On niin rautainen olo, että älä ihmettele jos yöllä kuuluu kolinaa sängyn alta. Meinataan jätkien kanssa ampua vähän kasipalloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös