Kalsarikänniketju

  • 5 238 767
  • 66 669

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mää olen poltergeist, mää olen anargeist. Sekä pikku pöhnässä, kiitos viskisi.

On niin rautainen olo, että älä ihmettele jos yöllä kuuluu kolinaa sängyn alta. Meinataan jätkien kanssa ampua vähän kasipalloa.

Sinä saatana! Mitäs mä nyt sitten juon? =(
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Nyt alkaa olemaan sellasia hetkiä että lähdetään kylille esiintymään tai haetaan kitara komerosta ja aletaan kiusaamaan naapureita.

Kitara, kitara, kitara! Onko naapurille tarjota 30W Marshallia tms. ja jotain efektiboksia? Että mä kaipaan säröskebaa... Akustisella sitä tosin on oppinut soittamaankin, mutta jessus kun mies menee aina sekaisin kotolomalla autotallissa. Silloin Misfits määrää eikä kukaan muu.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Sinä saatana! Mitäs mä nyt sitten juon? =(
Hö! Mikäs kysymys tuo nyt oli? Grappaa tietysti.

Voisin kyllä lähettää sulle täältä paikallista Powers!-viunaa tulemaan, mutta sitä en uskaltaisi kaataa edes Kaskon alaisen kiesin pissapoijjaan säiliöön. Otatko huikan ShakeShakea?
 
Viimeksi muokattu:

passenger

Jäsen
Kitara, kitara, kitara! Onko naapurille tarjota 30W Marshallia tms. ja jotain efektiboksia? Että mä kaipaan säröskebaa... Akustisella sitä tosin on oppinut soittamaankin, mutta jessus kun mies menee aina sekaisin kotolomalla autotallissa. Silloin Misfits määrää eikä kukaan muu.

Ei ole omaa kitaraa tällä hetkellä ollenkaan. Kesällä jurripäissäni diivailin ja starban elkein mätin kitarani osiksi, yllättävän kovaa tekoa ne muuten on. Täältä vuokrakämpän varastosta löytyi kesällä tollanen arviolta sata vuotta vanha akustinen mitä saa viritellä uudelleen suunnilleen joka biisin jälkeen. :) ..mutta eikö sillä jonku L. Cohenin soittele kun ei ole ketään kuulemassa.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Meidän talouden kauniimpi osapuoli on laivalla ja minä
ehkä hieman/vahingossa humalassa. Eurohumppa ja Sandels pitää mulle seuraa...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mikä juju tossa keitetyssä vedessä on?

No en ole mikään kemisti(korkeintaan puistosellainen), mutta jotain taikaa siinä keitetyssä vedessä on. Voit koikeilla blandata pirtua hanaveden kanssa. Se ei sekoitu. Viina nousee pinnalle. Jos blandaat keitetyn ja kädenlämpöiseksi jäähtyneen veden kanssa se blandaantuu ja pysyy myös blandattuna.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mä olen yhä edelleen sitä mieltä että sitä Nupea olis pitänyt heittää linja-autonrenkaalla. Näin hitsarin näkökulmasta.

Nyt tämä on pakko käyttää, vaikka yleensä näitä vastustankin: viskit näppikselle.

Että kiitos. Saat muuten tulla pyyhkimään tuon näppiksen ihan itse =D
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ei ole omaa kitaraa tällä hetkellä ollenkaan. Kesällä jurripäissäni diivailin ja starban elkein mätin kitarani osiksi, yllättävän kovaa tekoa ne muuten on. Täältä vuokrakämpän varastosta löytyi kesällä tollanen arviolta sata vuotta vanha akustinen mitä saa viritellä uudelleen suunnilleen joka biisin jälkeen. :)

Jos oli kunnon "huidotaan seiniä ja loput palamaan"-tyylinen sessio niin annan anteeksi. Siis jos kyseessä oli joku Vester yms. kopio. Jännä kuinka luutut yleensä kestävät mitä vaan, ja sitten yks-kuus Telecasterista on kaula poikki kun se kaatuu lattialle. Vituttihan se.

Itse varastin aikanaan kuuden vuoden jälkeen, koulun vintiltä kunnan itäpuolelta, jonkun unohtamaman 70-luvun akustisen Ibanezin. Se oli koulun edesmenneiden työntekijöiden kanakopeissa, en siis evakuoinut sitä musiikinluokasta. Pari rumpupeltiä sensijaan saattaa vielä olla hallussani....

Löysin kepin oikeasti ekana päivänä kun sinne duuniin menin, mutta onneksi pidin turpani kiinni kun kukaan ei sen arvoa ymmärtänyt. Vähän parempaan suojaan siirsin kanteleen kyllä jossain välissä. Hyvin kilisee.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä ryypätään mustikka-Kossua pois. EN ole aiemmin tätäkään tuotetta huomannut olevan.

Musiikkina No Doubt.
 

passenger

Jäsen
Jos oli kunnon "huidotaan seiniä ja loput palamaan"-tyylinen sessio niin annan anteeksi. Siis jos kyseessä oli joku Vester yms. kopio. Jännä kuinka luutut yleensä kestävät mitä vaan, ja sitten yks-kuus Telecasterista on kaula poikki kun se kaatuu lattialle. Vituttihan se.

Itse varastin aikanaan kuuden vuoden jälkeen, koulun vintiltä kunnan itäpuolelta, jonkun unohtamaman 70-luvun akustisen Ibanezin. Se oli koulun edesmenneiden työntekijöiden kanakopeissa, en siis evakuoinut sitä musiikinluokasta. Pari rumpupeltiä sensijaan saattaa vielä olla hallussani....

Löysin kepin oikeasti ekana päivänä kun sinne duuniin menin, mutta onneksi pidin turpani kiinni kun kukaan ei sen arvoa ymmärtänyt. Vähän parempaan suojaan siirsin kanteleen kyllä jossain välissä. Hyvin kilisee.

Joku halpa strato-kopio se oli. Siinä tosiaan hieman riehaannuttiin aamupäivällä krapulan ja kännin rajamailla ja hajosi vähän muutakin. Joo joo, oli lapsellista, mitä sitten. Ja tosiaan jännä juttu joskus aikaisemmin hajosi Ibanezin vähän parempi elektro-akustinen kun heitin sen sängylle noin 20cm korkeudesta, kaula poikki. Se vitutti myös. Ja tota stratokopiota sai mättää ihan tosissaan ennenkuin tuli mitään vauriota, hajosi siinä joku tuoli ja painonnostopenkin se penkkiosa ennen... perskele.

laitetaan sille neiliä ja helmihilloa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös