Kyllä tällainen nousuhumala on hieno juttu. Katsellan niitä broidin renkaita huomenna.
Se mikä siinä on parasta on se, että niitä voi vaan katsella. Jos olis omat renkaat, vois vituttaa jos joutuisi vaihtamaan.
Kyllä tällainen nousuhumala on hieno juttu. Katsellan niitä broidin renkaita huomenna.
On hieno juttu joo. Pikku juttu että meni viinilasi hukkaan, kävikö se Gagne täälläkin varkaissa saatana. No eiköhän tämä loppu mee pullosta..
Enkä. Juon viskiä. Olin ovelasti piilottanut sen viinakaappiin... =D
Broidisi on Ässien kannattaja? ;)
Mikä juju tossa keitetyssä vedessä on?
Mä olen yhä edelleen sitä mieltä että sitä Nupea olis pitänyt heittää linja-autonrenkaalla. Näin hitsarin näkökulmasta.
Se mikä siinä on parasta on se, että niitä voi vaan katsella. Jos olis omat renkaat, vois vituttaa jos joutuisi vaihtamaan.
Ei ole omaa kitaraa tällä hetkellä ollenkaan. Kesällä jurripäissäni diivailin ja starban elkein mätin kitarani osiksi, yllättävän kovaa tekoa ne muuten on. Täältä vuokrakämpän varastosta löytyi kesällä tollanen arviolta sata vuotta vanha akustinen mitä saa viritellä uudelleen suunnilleen joka biisin jälkeen. :)
Mä olen yhä edelleen sitä mieltä että sitä Nupea olis pitänyt heittää linja-autonrenkaalla. Näin hitsarin näkökulmasta.
Ttu, kärysin kuin maastohiihtäjä. Tosin peiteltävää ei ollut.HAH. Yksi JA nimimerkki lisää jonka tunnen.
Ttu, kärysin kuin maastohiihtäjä. Tosin peiteltävää ei ollut.
Jos oli kunnon "huidotaan seiniä ja loput palamaan"-tyylinen sessio niin annan anteeksi. Siis jos kyseessä oli joku Vester yms. kopio. Jännä kuinka luutut yleensä kestävät mitä vaan, ja sitten yks-kuus Telecasterista on kaula poikki kun se kaatuu lattialle. Vituttihan se.
Itse varastin aikanaan kuuden vuoden jälkeen, koulun vintiltä kunnan itäpuolelta, jonkun unohtamaman 70-luvun akustisen Ibanezin. Se oli koulun edesmenneiden työntekijöiden kanakopeissa, en siis evakuoinut sitä musiikinluokasta. Pari rumpupeltiä sensijaan saattaa vielä olla hallussani....
Löysin kepin oikeasti ekana päivänä kun sinne duuniin menin, mutta onneksi pidin turpani kiinni kun kukaan ei sen arvoa ymmärtänyt. Vähän parempaan suojaan siirsin kanteleen kyllä jossain välissä. Hyvin kilisee.
Ttu, kärysin kuin maastohiihtäjä. Tosin peiteltävää ei ollut.
Tuus pelaa pleikkakiekkoa.
En tule, mä en tajua kuinka olen mennyt halpaan ja ostanut sen **tun levyn joka aina johtaa suunnattomaan ****tukseen,
Olen luuseri, poistun.
Joku halpa strato-kopio se oli. Siinä tosiaan hieman riehaannuttiin aamupäivällä krapulan ja kännin rajamailla ja hajosi vähän muutakin. Joo joo, oli lapsellista, mitä sitten.
Fuck you all. Sex Pistols says, my way. Fuck you.
Älä, älä. nyt olisi hyvää seuraa tarjolla... Tule kokeilemaan. Luovuttiin HIFK paidastakin ihan vaan sun takia.
Normaalista käyttäytymisestä ei ole ollut tapana palkita. Hyvää yötä, en puhunut meidän kaudesta.
Olipas surkeat messut jäähallilla, viisari ei edes värähtänyt. Nyt ollaan asioiden kimpussa taas.