Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 387
  • 66 679

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Perse, työpäivä venyi kolmisen tuntia toisen työntekijän kämmin johdosta. Sitten päädyin tarjottuun olueeseen ja nyt kotona yksin, siideriä(old Moors) lasissa. Siitä on vuosi jos toinenkin miun edellisistä kalsareista.

Kippis sille

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei haittaa...mä tiedän että on. Totta siis veistelet.

Leni, sun mielestä kaikki naiset on ihania. Mutta kiitos kuitenkin <3

Rauhallista kalsarointia tässä ja valmistautumista huomiseen taistoon.

Sama suunnitelma täälläkin. Paras pieni humala koskaan ikinä missäänhän saavutetaan juomalla viskiä sopivaan tahtiin.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Paras pieni humala koskaan ikinä missäänhän saavutetaan juomalla viskiä sopivaan tahtiin.

Itse pidän versiosta, jossa dinnerin alussa otetaan jääkylmä snapsi, ruokailtaessa lasi, pari punkkua ja sitten jälkiruokakahvien puolessa välissä sitä huomaakin että aromilasin konjakki tekee tehtäväänsä kunnialla.

Ei ole muuten tosi kuumasta kylvystä saunan korvikkeena mihinkään. Tai siis saihan sillä jälkihien pintaan, mutta jotenkin kylpeminen on liian... tyttömäistä. Vaikka mulla oli kyllä sotalaiva ja kylpyankka mukana ammeessa. Olisko se sitten ollut se kylpyvaahto ja itsensä koskettelu, mene ja tiedä?

edit: Pitäähän tähän pakollinen musiikkilinkkikin laitta: Tanssi- ja salonkiorkesteri Lemmy esittää: http://www.youtube.com/watch?v=8VXy4Z6IkWQ

Viimeksi muokattu:

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Vaikka kalsarointi jää huomiselle, niin laitetaan palstan ammattilaisille kysymys, johon ei sekalaisten kysymysten ketjusta vastausta tunnu heruvan. Eli mistä saisi litran tuoppeja/kolpakoita kotikäyttöön? Useammasta isosta marketista tahi tavaratalosta olen etsinyt, tuloksetta. Ei viitsisi alentua kapakasta näpistämäänkään...

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vaikka kalsarointi jää huomiselle, niin laitetaan palstan ammattilaisille kysymys, johon ei sekalaisten kysymysten ketjusta vastausta tunnu heruvan. Eli mistä saisi litran tuoppeja/kolpakoita kotikäyttöön? Useammasta isosta marketista tahi tavaratalosta olen etsinyt, tuloksetta. Ei viitsisi alentua kapakasta näpistämäänkään...

Tuolta kannattaa ainakin kysyä tai jostakin ravintolatukusta.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuolta kannattaa ainakin kysyä tai jostakin ravintolatukusta.

Nuo tuskin myyvät kovin pieniä määriä, jos siis tosiaan tarkoitus on hankkia vain tuoppi tai pari kotikäyttöön. Sen sijaan voisit kokeilla ostaa jostain ravintolasta - mielellään selvin päin ja kiireettömään aikaan.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuo tuskin myyvät kovin pieniä määriä, jos siis tosiaan tarkoitus on hankkia vain tuoppi tai pari kotikäyttöön. Sen sijaan voisit kokeilla ostaa jostain ravintolasta - mielellään selvin päin ja kiireettömään aikaan.

Jumalauta. Se fiksukin. Älä kuitenkaan huoli Mielis. Mä katselen vaan virtuaalisesti sen tissejä.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Oon virtuaali-ihastunu Azuliin, joten se ei haitanne!

Haaaa, missä on Johanna, tuo pyhistä pyhin, kauneimmista kaunein?

Pientä pettymystä täältäpäin aistittavissa. Vittuilen kovempaa naamakirjassa, ettei tule penalttia täällä.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nuo tuskin myyvät kovin pieniä määriä. Sen sijaan voisit kokeilla ostaa jostain ravintolasta - mielellään selvin päin ja kiireettömään aikaan.

Luulen kyllä, että myyvät varsinkin jos itse voi hakea. Uskoisin kyllä, että myyvät muutenkin, varsinkin näinä aikoina. Omat kokemukset ovat ko. firmasta erittäin positiiviset, olen ollut suht paljon heidän kanssa tekemisissä erään duunin puolesta.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarkoitus oli lähteä oikein baarissa käymään mutta vitut tästä mihinkään jaksa lähteä. Siitä baarissakäynnistä kuitenkaan kostu mitään; naisia ei tällä naamalla sieltä saa kuitenkaan ja perjantai-iltana joka kapakka on täynnä sitä helvetin karaoken jodlausta joka pakottaa vetämään ihan överikännit. Baarikaappi auki ja kalsaroimaan siis!

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Baarikaappi auki ja kalsaroimaan siis!

Hyvä ja oikein. Täällä vaimo on Repin illallisella, mukulan kanssa, viihdyttämässä italialaisen muotitalon ihmisiä. Minä himassa ja D.A.D. on pauhuvuorossa. Pitää vähän nollata. Vitty, nyt ei ole tarkoitus namedropata, mutta jos joku olisi kolme vuotta sitten sanonut että sä istut vielä joskus samassa pöydässä Cuccin ja H&M:n (eri kerroilla) pääomistajien kanssa olisin nauranut NIIN paljon. Kehitysapu-hommat ovat joskus mielenkiintoisia.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Aivan pakko, ihan pakko lyödä lyötyä ja sanoa, että Azul on aivan sairaaaan kaunis!!!! Koitahan nyt jo päättää. Tuskin sietävät toinen toisiaan samassa sängyssä. Tee siis valintasi...

Voitko olla noin julma!?? Perrrkele!!!! Azul o ihana, Johku on ihana otsatukkansa kansa myös....helvetti"!JOs yhen kaljan jjuon harkittesann

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämähän oli ihan helkkarin hyvä, mikä tää on, mennyt multa ihan täysin ohi. Ja punaviini maistuu pitkän tauon jälkeen mitä mainioimmalta.

Charonista ja Northern Kingsistä tutun JP Leppäluodon uusin bändi Harmaja. Alkuvuodesta ilmestyi debyyttialbumi ja voisin jo tässä vaiheessa rankata sen ihan heittämällä vuoden levyksi. Tuo linkittämäni biisi on bändin tulevalta levyltä jonka äänitykset alkaa ihan lähiaikoina.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy