Kalsarikänniketju

  • 5 240 458
  • 66 676

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Niille, ketkä ei tykkää Suomen BB:stä voi laittaa Espanjan BB:tä. Miksi ei yllätä tuo meno ja vahvistaa vaan, että ovat sellasia tulisieluisia huutajia ja molottajia.

Niin, tuo blondihan on venäläinen, asunut Espanjassa kahdeksan vuotta ;) Käy ilmi tuosta klipistä.

Täällä kävi siinä mielessä hassusti, että aloin valmistautua huomiseen toimitsemiseen lataamalla taskumatin. Laphroaigin kymppiä kuitenkin meni myös pöydälle, ja eihän sitä voinut siihenkään jättää, saati pyyhkiä rätillä ja heittää roskiin...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Täällä kävi siinä mielessä hassusti, että aloin valmistautua huomiseen toimitsemiseen lataamalla taskumatin. Laphroaigin kymppiä kuitenkin meni myös pöydälle, ja eihän sitä voinut siihenkään jättää, saati pyyhkiä rätillä ja heittää roskiin...

Nuolit siis viskit pöydältä... Respect.

Pari kaljaa varmaan tässä otetaan. Paljon ei tohdi, kun pitää viedä veljelle huomenna talvirenkaat aamupäivällä. Broidi mokoma ei jaksanut viime viikolla tulla hakemaan renkaita ja lähti sitten ulkomaille. Nyt sitten on moskaa maassa niin, että taitaa olla fiksumpaa, että mä vien ne Espooseen sille...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nuolit siis viskit pöydältä... Respect.

Rehellisyyden nimissä lienee pakko tunnustaa, että samalla ranneliikkeellä sitä meni "vähän" lasiinkin...

Riedelin O-sarjan viinilasit on muuten ihan kelvollisia tähän hommaan, jos ei oikeita aromilaseja satu olemaan käden ulottuvilla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ai, lasista juot sittenkin. Pettymys, pakko myöntää. Näin jo sieluni silmin viskin latkintakisan Azulin ja kissan välillä.

Noo, saatoin mä ehkä ihan vähän nuolaista siitä pöydältäkin... Kissa onneksi ymmärtää oman parhaansa, ja pysyttelee kaukana mun viskeistä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Voi olla myöhästä perua. Tuskin sitä haluankaan. Juutuupi ja sauna olkoon kohtaloni, tänäänkin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Maailman parantaminen on helppoa, ottaa vain olutta ja siinä se on. Eikös sitä sanota, että tuli paranneltua maailmaa, kun on takana esim. viikon ryyppyputki.

No, tänään olen parannellut maailmaa jo yli kuuden tunnin ajan, mutta takana on tosin vasta 10 yksikköä Lapin Kultaa. Red Alert 2: Yuris Revenge -peliä pelailin useamman tunnin ajan ja tuli juteltua puhelimessa samalla 3 tuntia (minun soittamani puhelut kestävät yleensä 30s-1m30s eli olin ottavalla eli vastaavalla kannalla).

Huomenna illalla kello 19 olisi tarkoitus olla siinä kunnossa, että voi pelata sulkapalloa. Kohta joutunee tarttumaan Eesti Standard Vodkaan, mikäli aikoo jatkaa juomista.

Onko tämä hauskaa?:Kei - Kenkiin
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Perse, työpäivä venyi kolmisen tuntia toisen työntekijän kämmin johdosta. Sitten päädyin tarjottuun olueeseen ja nyt kotona yksin, siideriä(old Moors) lasissa. Siitä on vuosi jos toinenkin miun edellisistä kalsareista.

Kippis sille
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei haittaa...mä tiedän että on. Totta siis veistelet.

Leni, sun mielestä kaikki naiset on ihania. Mutta kiitos kuitenkin <3

Rauhallista kalsarointia tässä ja valmistautumista huomiseen taistoon.

Sama suunnitelma täälläkin. Paras pieni humala koskaan ikinä missäänhän saavutetaan juomalla viskiä sopivaan tahtiin.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Paras pieni humala koskaan ikinä missäänhän saavutetaan juomalla viskiä sopivaan tahtiin.

Itse pidän versiosta, jossa dinnerin alussa otetaan jääkylmä snapsi, ruokailtaessa lasi, pari punkkua ja sitten jälkiruokakahvien puolessa välissä sitä huomaakin että aromilasin konjakki tekee tehtäväänsä kunnialla.

Ei ole muuten tosi kuumasta kylvystä saunan korvikkeena mihinkään. Tai siis saihan sillä jälkihien pintaan, mutta jotenkin kylpeminen on liian... tyttömäistä. Vaikka mulla oli kyllä sotalaiva ja kylpyankka mukana ammeessa. Olisko se sitten ollut se kylpyvaahto ja itsensä koskettelu, mene ja tiedä?

edit: Pitäähän tähän pakollinen musiikkilinkkikin laitta: Tanssi- ja salonkiorkesteri Lemmy esittää: http://www.youtube.com/watch?v=8VXy4Z6IkWQ
 
Viimeksi muokattu:

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Vaikka kalsarointi jää huomiselle, niin laitetaan palstan ammattilaisille kysymys, johon ei sekalaisten kysymysten ketjusta vastausta tunnu heruvan. Eli mistä saisi litran tuoppeja/kolpakoita kotikäyttöön? Useammasta isosta marketista tahi tavaratalosta olen etsinyt, tuloksetta. Ei viitsisi alentua kapakasta näpistämäänkään...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vaikka kalsarointi jää huomiselle, niin laitetaan palstan ammattilaisille kysymys, johon ei sekalaisten kysymysten ketjusta vastausta tunnu heruvan. Eli mistä saisi litran tuoppeja/kolpakoita kotikäyttöön? Useammasta isosta marketista tahi tavaratalosta olen etsinyt, tuloksetta. Ei viitsisi alentua kapakasta näpistämäänkään...

Tuolta kannattaa ainakin kysyä tai jostakin ravintolatukusta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuolta kannattaa ainakin kysyä tai jostakin ravintolatukusta.

Nuo tuskin myyvät kovin pieniä määriä, jos siis tosiaan tarkoitus on hankkia vain tuoppi tai pari kotikäyttöön. Sen sijaan voisit kokeilla ostaa jostain ravintolasta - mielellään selvin päin ja kiireettömään aikaan.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Nuo tuskin myyvät kovin pieniä määriä, jos siis tosiaan tarkoitus on hankkia vain tuoppi tai pari kotikäyttöön. Sen sijaan voisit kokeilla ostaa jostain ravintolasta - mielellään selvin päin ja kiireettömään aikaan.

Jumalauta. Se fiksukin. Älä kuitenkaan huoli Mielis. Mä katselen vaan virtuaalisesti sen tissejä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Oon virtuaali-ihastunu Azuliin, joten se ei haitanne!

Haaaa, missä on Johanna, tuo pyhistä pyhin, kauneimmista kaunein?

Pientä pettymystä täältäpäin aistittavissa. Vittuilen kovempaa naamakirjassa, ettei tule penalttia täällä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nuo tuskin myyvät kovin pieniä määriä. Sen sijaan voisit kokeilla ostaa jostain ravintolasta - mielellään selvin päin ja kiireettömään aikaan.

Luulen kyllä, että myyvät varsinkin jos itse voi hakea. Uskoisin kyllä, että myyvät muutenkin, varsinkin näinä aikoina. Omat kokemukset ovat ko. firmasta erittäin positiiviset, olen ollut suht paljon heidän kanssa tekemisissä erään duunin puolesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös