Haittaako jos sanon että Azul on aika ihku!
Haittaako jos sanon että Azul on aika ihku!
Ai kun en raaski heittää hukkaan hyvää viskiä?
Ei haittaa...mä tiedän että on. Totta siis veistelet.
Rauhallista kalsarointia tässä ja valmistautumista huomiseen taistoon.
Kyä se on miun mielest ihan asenteesta kiinni. Way to go Aazuli.
Paras pieni humala koskaan ikinä missäänhän saavutetaan juomalla viskiä sopivaan tahtiin.
Vaikka kalsarointi jää huomiselle, niin laitetaan palstan ammattilaisille kysymys, johon ei sekalaisten kysymysten ketjusta vastausta tunnu heruvan. Eli mistä saisi litran tuoppeja/kolpakoita kotikäyttöön? Useammasta isosta marketista tahi tavaratalosta olen etsinyt, tuloksetta. Ei viitsisi alentua kapakasta näpistämäänkään...
Tuolta kannattaa ainakin kysyä tai jostakin ravintolatukusta.
Nuo tuskin myyvät kovin pieniä määriä, jos siis tosiaan tarkoitus on hankkia vain tuoppi tai pari kotikäyttöön. Sen sijaan voisit kokeilla ostaa jostain ravintolasta - mielellään selvin päin ja kiireettömään aikaan.
Oon virtuaali-ihastunu Azuliin, joten se ei haitanne!
Nuo tuskin myyvät kovin pieniä määriä. Sen sijaan voisit kokeilla ostaa jostain ravintolasta - mielellään selvin päin ja kiireettömään aikaan.
Haaaa, missä on Johanna, tuo pyhistä pyhin, kauneimmista kaunein?
Baarikaappi auki ja kalsaroimaan siis!
Azul silti...hitto!
Aivan pakko, ihan pakko lyödä lyötyä ja sanoa, että Azul on aivan sairaaaan kaunis!!!! Koitahan nyt jo päättää. Tuskin sietävät toinen toisiaan samassa sängyssä. Tee siis valintasi...
Täällä illan soundtrackina vuoden yhtyetulokas Suomesta. Laitetaan välillä maistiaisia tulevasta: Harmaja - Viipyvä virta (live)
Tämähän oli ihan helkkarin hyvä, mikä tää on, mennyt multa ihan täysin ohi. Ja punaviini maistuu pitkän tauon jälkeen mitä mainioimmalta.