Kalsarikänniketju

  • 5 240 458
  • 66 676

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarkoitus oli lähteä oikein baarissa käymään mutta vitut tästä mihinkään jaksa lähteä. Siitä baarissakäynnistä kuitenkaan kostu mitään; naisia ei tällä naamalla sieltä saa kuitenkaan ja perjantai-iltana joka kapakka on täynnä sitä helvetin karaoken jodlausta joka pakottaa vetämään ihan överikännit. Baarikaappi auki ja kalsaroimaan siis!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Baarikaappi auki ja kalsaroimaan siis!

Hyvä ja oikein. Täällä vaimo on Repin illallisella, mukulan kanssa, viihdyttämässä italialaisen muotitalon ihmisiä. Minä himassa ja D.A.D. on pauhuvuorossa. Pitää vähän nollata. Vitty, nyt ei ole tarkoitus namedropata, mutta jos joku olisi kolme vuotta sitten sanonut että sä istut vielä joskus samassa pöydässä Cuccin ja H&M:n (eri kerroilla) pääomistajien kanssa olisin nauranut NIIN paljon. Kehitysapu-hommat ovat joskus mielenkiintoisia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Aivan pakko, ihan pakko lyödä lyötyä ja sanoa, että Azul on aivan sairaaaan kaunis!!!! Koitahan nyt jo päättää. Tuskin sietävät toinen toisiaan samassa sängyssä. Tee siis valintasi...

Voitko olla noin julma!?? Perrrkele!!!! Azul o ihana, Johku on ihana otsatukkansa kansa myös....helvetti"!JOs yhen kaljan jjuon harkittesann
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämähän oli ihan helkkarin hyvä, mikä tää on, mennyt multa ihan täysin ohi. Ja punaviini maistuu pitkän tauon jälkeen mitä mainioimmalta.

Charonista ja Northern Kingsistä tutun JP Leppäluodon uusin bändi Harmaja. Alkuvuodesta ilmestyi debyyttialbumi ja voisin jo tässä vaiheessa rankata sen ihan heittämällä vuoden levyksi. Tuo linkittämäni biisi on bändin tulevalta levyltä jonka äänitykset alkaa ihan lähiaikoina.
 

passenger

Jäsen
Charonista ja Northern Kingsistä tutun JP Leppäluodon uusin bändi Harmaja. Alkuvuodesta ilmestyi debyyttialbumi ja voisin jo tässä vaiheessa rankata sen ihan heittämällä vuoden levyksi. Tuo linkittämäni biisi on bändin tulevalta levyltä jonka äänitykset alkaa ihan lähiaikoina.

Juutuin noita aikaisemman levyn biisejä kuuntelemaan ja on kyllä tosiaan parasta mulle "uutta" musiikkia pitkästä aikaa. Tämän tyylistä kamaa suomeksi laulettuna sitä oon oikeastaan kaivannut. Tollasta pikkasen synkempää kamaa ilman rankkoja soundeja.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän tyylistä kamaa suomeksi laulettuna sitä oon oikeastaan kaivannut. Tollasta pikkasen synkempää kamaa ilman rankkoja soundeja.

Ihan sama juttu. En muista milloin olen ollut mistään uudesta bändistä niin fiiliksissäni kuin siitä kun törmäsin ensimmäistä kertaa tähän Harmajaan. Ei malttaisi millään odottaa tuota uutta levyä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kävin tupakalla ja lakkaamassa kynnet, ja mitä tässä lyhyessä ajassa onkaan tapahtunut? Mut on juotu kauniiksi. I'm amazed =D

Lisää viskiä <3
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miten musta tuntuu, että mua esineellistetään nyt aika rankalla kädellä?

Onneksi olen sen verran leppoisassa viskinousussa, että nyt hymyilyttää ja / tai huvittaa oikeastaan kaikki <3
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Pitkästä aikaa KKK-asialla. Ei johdu siitä, ettei olisi ollut KK-sessioita, mutta ei jotenkin ole ollut sellaista fiilistä kirjoitella.

Uunissa on kilon verran paahtopaistia tekeytymässä beef jerkyksi ja juomia riittää. Kävin keskiviikkona Tallinnassa. Mukaan tarttui pari mäyrää vodkaa 40€/mäyrä. Sakun lonkeroa paria laatikkoa ja pari hanapakkausta viiniä. Vana Tallinnia otin vain pari pulloa ja heti alkoi harmittamaan, sillä nuo on jo kumottu. On se vaan mahtiainetta energiajuoman kera, tai oikeastaan minkä mixerin kanssa tahansa. Jägerit ja muut ovat vain kalliita kopioita.

Lailailalalai moby rallattaa. Lailailalai kalsarikannit. Puuttuu vaan se tärkein osio, eli "Kohta salamoi ja ukkostaa, koski kuohuu ja juna tunneliin sukeltaa"

Sääntöjen vastaisesti tuulettelen munia pelkässä aamutakissa saunan jäljiltä.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kävin keskiviikkona Tallinnassa. Mukaan tarttui pari mäyrää vodkaa 40€/mäyrä. Sakun lonkeroa paria laatikkoa ja pari hanapakkausta viiniä.

Eikös 40% viinan tuonti Tallinnasta oo vähän samaa kun tupakkamiehenä tois pelkkiä sätkäpapereita? Kun 80% saa parhaimmillaan 70 eurolla mäyrän.
Kunnon 80% sen olla pitää. Yhdestä pullosta sitten saa blandattua kahteen tai jopa kolmeenkin pulloon, tietysti oman maun mukaan.
Oliko edes mitä merkkiä? Vaikka eihän niissä tietenkään suuria eroja ole edes.
Saku on kyllä aina hyvä ostos.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällähän on armoton meno päällä eli täytyy liittyä bailuihin jos mahtuu mukaan heh. Eihän tuolla ulkona paskakelissä tekis mieli ollakaan eli mikäs tässä kalsareissa vodkapaukkuja + bissee otellessa. Mitäs viskimerkkiä Azul maisteleepi jos soppii kysäistä ?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tänään on aika palata menneeseen aikaan. Käytössä DosBox ja iki-ihana Pinball Fantasies. Jopa sitä vanhakin jo nuortuu...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Miten musta tuntuu, että mua esineellistetään nyt aika rankalla kädellä?

Niin, voihan sen nuinkin nähdä, mutta todellisuus on täysin jotain ihan muuta.

Se, että sinut asetetaan jumalolentojen seuraan kauneutesi, älykkyytesi ja muidenkin avujesi johdosta ja verrataan jopa Jumalattarista suurimpaan, Jossuun, on mielestäni aika kaukana esineellistämisestä.

Kumarrus ja nöyrin anteeksipyyntöni esitän, tarkoitus ei ollut esineellistäminen. Vain ja ainoastaan nostaminen niiden suurien joukkooon, joiden seuraan kuulutkin.


Asian esittää nöyrimmin palvelijanne -Jere-
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Eikös 40% viinan tuonti Tallinnasta oo vähän samaa kun tupakkamiehenä tois pelkkiä sätkäpapereita? Kun 80% saa parhaimmillaan 70 eurolla mäyrän.
Kunnon 80% sen olla pitää. Yhdestä pullosta sitten saa blandattua kahteen tai jopa kolmeenkin pulloon, tietysti oman maun mukaan.
Oliko edes mitä merkkiä? Vaikka eihän niissä tietenkään suuria eroja ole edes.
Saku on kyllä aina hyvä ostos.

Tää nyt on vissiin ihan nöösipojan mielipide, mutta eihän sitä 80 volttista lauluviinaa kukaan pysty edes blandattuna juomaan. Eli mun mielestä ihan oikein toimittu. Vanilija/omena Valgea on. Oluena olisin suosinut tuulimyllykaljaa tai Sakun ruskeata, mutta kukin niinkuin tahtoo.

Musiikkina Tallinkin taxfreessä eläkehemmot: http://www.youtube.com/watch?v=VxDKirsU2W0
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös