Kalsarikänniketju

• 5 301 907
  • 66 744
Suosikkijoukkue
ILVES
Vincent kirjoitti:
teetko ite irkkukahvit???

Eiku käyn alakerran pubista hakemassa kupposen kotiin. Ei vaan. Nimimerkiltä Immortal saa kysellä meikäläisen irkkukahvien maistuvuutta - viskeyta on paljon, fariinisokeria n. teelusikallinen ja kermavaahtoa/kuohutettua kermaa sen verran, että mausta tulee tarpeeksi pehmeää. Ja aamulla en näiden kolmen kupposen jälkeen muista täysin tarkkoja mielikuvia illasta, vaikka olo aamulla onkin lähes normaali.

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kalsarit, ne kaikkien kaverit

Joo joo, kaljaa sitä taas juodaan. Tosin tänään joutuu ottamaan hieman rauhallisemmin, koska lupauduin menemään huomenna ylitöihin alkaen kello kahdeksan. Tästäkin huolimatta on muutama kalja pakko tässä kiskaista.

Hieman vituttaa, kun pitää töihin mennä varsinkin, kun viimeisen kuukauden aikana ei juurikaan noita vapaapäiviä ole ollut, ja toisekseen kaljahammasta kolottaa tällä hetkellä melko runsaasti. Toisaalta taas huominen nelinkertainen palkka lämmittää mieltä, ja eipä minulla tuota duunia muutenkaan ole kuin kuusi päivää jäljellä.

Kippis.

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällä taas

Tällä kertaa en edes vaivautunut kyselemään kusipääkaveriani mukaan vaan lojahdin kalsareissa sohvalle ja tässä katsellaan ykköseltä dekkaria ja otetaan bisseä.

Kalsarikänniketjua uhmaten tarkoitus olisi kuitenkin siirtyä taas Onnelaan ennen puolta yötä.

ipaz

Jäsen
Eilen tuli otettua semi-kalsarit, eli suurinpiirtein sixpäkki illan ratoksi. Nyt taas tissutellaan, mutta varmaankin tuonne Mansesterin yöhön jossain vaiheessa katoan Ilvekseen tai Onnelaan humaltumaan. Jos vaikka vahingossa tutustuis uusiin ihmisiin..

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Mdawg kirjoitti:
Tällä kertaa en edes vaivautunut kyselemään kusipääkaveriani mukaan vaan lojahdin kalsareissa sohvalle ja tässä katsellaan ykköseltä dekkaria ja otetaan bisseä.

Kalsarikänniketjua uhmaten tarkoitus olisi kuitenkin siirtyä taas Onnelaan ennen puolta yötä.

Joo turha on jäädä kalsarit kainalossa kotiin kököttämään, näyttää liian budjetti ratkaisulta.

Varsinaiseen aiheeseen: Koffin mäyris on jäähtymässä ja sitä on jo pari putelia(?) veroteltu. Suihku ja satama odottelee,,,

Levylautasella " Suuret setelit",,, eli Lauri Tähkän sanoin "Rahat ei lopu, eikä ruma muhun tartu"

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään joutuu vetää ihan rehelliset kalsarit. Tyttöystävä lähti tosta just nukkumaan, kun on aamuvuoro huomenna ja itsellä vielä huominen vapaata, joten kurkusta alas alkoholia, MARS!

Juon myös ennakkoon huomiseen vitutukseen, kun joudun jättämään tyttöystävän tänne Espooseen ja lähtemään itse Tammisaareen kesätöihin vielä. Onneksi ei ole enää hirveän paljon jäljellä noita töitä.

Suosikkijoukkue
ILVES
Jii kirjoitti:
Aika hienoa drinkkiä muuten väänsin koko illan: sprite, vodka väh 4 cl, mustaherukkalikööri 2-3 cl ja liraus limemehua. Toimii ja menee päähän. Testatkaa.

Toimii. Potkii. Ja niin edelleen.

Tosin ensimmäinen versio oli väsätty hieman erilaisesta mustaherukkalikööristä. Mutta näissä kahdessa seuraavassa versiossa onkin sitten ollut jäykkää+mh.likööriä+limemehua puolet (pääpaino ensimmäisellä) 0,33l tuopista ja loput spriteä.

Jii'lle kiitokset vinkistä.

Hei me heilutaan taas!

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Toki on muitakin kesälomalla (ja kännissä).
Yritin mennä nukkumaan, mutta seksiluolan katto pyöri kuin hedelmäpelissä.
Tein siis comebackin nettiin ja Jatkoaikaan..

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin tossa 11 päivää mökillä. Sinä aikana tuli juotua kaljaa yli 100 tölkkiä/pulloa/tuoppia.

Ajattelin että nyt olisin pari päivää ilman viinaa/kaljaa, mutta suunnitelmiin tuli yllättävä muutos. Hain tossa pari tuntia sitten pitsan paikallisesta pitsapaikasta, ja kun aloittelin siitä syömään viimeistä neljännestä, huomasin jonkun pienen ötökän liikkuvan pitsassa. Voihan se olla just siihen lentänyt, tai jotain. Mutta noh, pakko kait se on nyt ottaa varmuuden vuoksi matokuuri. Viinaa siis.

Baawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Pete2004 kirjoitti:
Olin tossa 11 päivää mökillä. Sinä aikana tuli juotua kaljaa yli 100 tölkkiä/pulloa/tuoppia.

Ajattelin että nyt olisin pari päivää ilman viinaa/kaljaa, mutta suunnitelmiin tuli yllättävä muutos. Hain tossa pari tuntia sitten pitsan paikallisesta pitsapaikasta, ja kun aloittelin siitä syömään viimeistä neljännestä, huomasin jonkun pienen ötökän liikkuvan pitsassa. Voihan se olla just siihen lentänyt, tai jotain. Mutta noh, pakko kait se on nyt ottaa varmuuden vuoksi matokuuri. Viinaa siis.

Jos ei sauna, viina ja terva auta, niin tauti on kuolemaksi. Onko kaikki rapuloissaan tänään, vai missä kaikki kalsarikänneilijät

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellainen noin 4 desiä viinaa toivottavasti riittää matokuuriksi. Nyt nukkumaan. Huomenna pitäis mennä passikuvaan, ja muutenkin hoitaa paljon asioita ennen neljää... Ei hitto, miten tuolta telkkarista voi tähän aikaan tulla aamu-tv ja uutiset.

scholl

Jäsen
No palasin tuolta ulkotilapyörähdyksestä jälleen himaan, mutten saa nukuttua. Väsyttää, muttei pysty nukkumaan. No alan kiskoa karpalomoskaa tässä koneeseen. Tosin en tiedä voiko tätä sanoa kalsarikänneiksi, kun päällä on pikeepaita, shortsit ja Zegnan vyö.

Siitäkin huolimatta pakko varmaan vetää huolella nyt viinaa. Muuten väsymys iskee, eikä jaksa bilettää huomiseen.

Rennes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Äijien kanssa(kaikkilla nimmari täällä) istutaan iltaa(ikämiesilta), enkkuliiga tsekattu ja rahaa hävittiin, normi vkonloppu siis. jatketaan kaljan ja viskin hörppimistä. Bushmills jatkossa mielenkiintomme kohteena. Onneks ässät ei hävinny, mutta se ei edes nyt kiinnosta. Vihtu, tarinaa ainakin riittää...

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Hiljasta täälläkin. Eikö oo muita messissä? Hep!
Täällä ainakin ollaan. Salmaria + Viru Valgea + Lonkeroa ja Nokian puhelin tuhannen palasina ja Bossekin johtaa rallia, joten hyvä fiiwis!

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Shortsikännejä vetelen kaverin luona, lasketaanko se tähän ketjuun?

Rennes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Heissulivei minun lauluni soi, oonhan tälläinen huoleton hulivili. Viimeiset lanttinsa tä poika joi , eihän rikkaana elää voi,

Aikas hienoo on olla yhteisössä, missä kalsareitakaan ei pidetä huonona asiana.

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Kylläpäs taas maistuu!

Tuli eilen oltua viihteellä oikein olan takaa. Tänään heräsin armottomaan jysäriin. Oli siis pakko hakea illalla krapulaleffan palan painikkeeksi vähän loikkaria. Mäyris ja neljä puolikasta kuivaa omppusiukkaa. Olipas hyvvöö! Olis pitäny ostaa useempi omppu. Kalja menee alas kans aika kivasti. On vähän höpö olo:)

Ja vittu et mä en käsitä noit ämmiä! Eilen ku olin jo menos himaan baarista, soittaa mun exä että se on lähös kaupunkiin frendiensä kans dokaa ja et haluis nähdä. Ja sen frendit sit meni baariin, mut exä tuli mun luokse. Se haluu et mä panen sitä, mut ei huoli mua silti takas. Ja se saatana seurustelee vielä toisen äijän kans! Vittu ku osais sanoa ei... Mut minkäs teet, liha on heikko. Aika lumppu tuntuu exä olevan. Tai sitte sen nykyinen ukko on vaan niin vitusti huonompi panemaan ku mä. Kiva ainakin ajatella noin:)

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Henkilökohtainen hiljaisuus tältä erää päättyy.

Tokin kesällä on Jatkoaikaa luettu kun on aikaa ollut sopivasti käytettävissä, mutta mitään raapustuksia ei ole tullut tehtyä.

Mutta nyt tämä älämölökausi alkaa kohdaltani. Eli siis ilmoitan että olen hengissä.

Ja tämä ilmoitus tulee julki vielä tässä parhaassa ketjussa.

Pitkä viikonloppu vetelee viimeisiään ja minä istun nenä kiinni monitorissa olutta nauttien (ja onhan tuossa Argo-pullokin auki). Huomenna töihin, mutta onneksi vasta iltavuoroon. Perjantai ja lauantai (ja sunnuntai eli tämä päivä toki myöskin) olivat vapaapäiviä työn ikeestä, joten kesäpaikkaan tuli heti perjantai aamupäivällä lähdettyä. Olutta, Saaremaata, Argoa ja latvialaista brandyä tuli juotua siellä mökillä viikonlopun aikana. Tosin tuli siellä jotain töitäkin tehtyä.

Vielä on sormet ja varpaat tallella.

Eilen (la) oli rapukekkerit. Joten viinaa tuli niissä pippaloissa juotua niin mukavasti, että päänahkaa särki tänään aamulla. Tai oikeastaan aamupäivällä kun silmät sain auki. Eli viina oli tehnyt tehtävänsä ja toiminut, koska "aamupäivän" olotilani vaati paria pilleriä. Tosin olo koheni pillerien jälkeen myös viinalla ja oluella, vaikka niitä ei ihan lääkkeeksi luokitellakaan.

Nyt on sitten kotona jatkettu hyvää kosteusputkea, koska työtkään eivät kiusaa heti aamulla.

Saatana kun tämä juopottelu on sitten mukava harrastus.

Varsinkin kun vaimoke ei vielä narise. On tämä ihmeaikaa. Rauhassa saa juoda iloisia liemiä nieluunsa.

Jatkakaa dokaamista.

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Täytyy myöntää että viina menee kupoliin tällä hetkellä aika mukavasti. Ja kun siihen ottaa olutta kyytipojaksi niin alkoholin vaikutus on taattu.

Onneksi on taas pitkä vapaa edessä, kun lauantain yövuoron jälkeen tarvitsee vasta keskiviikkona mennä töihin. Pääsee taas herättyään lauantaina mökille "töihin". Vaimoke raukka valitettavasti joutuu töissä viikolla (ma-pe) raatamaan.

Tosin pitäähän siellä mökillä jotain töitäkin tehdä, sillä projekteja on olemassa. Mutta toki pientä kuppia (tai olutta) pitää päivän mittaan joka päivä ottaa.

Ja nyt jatketaan.

Juomista.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loma alkoi perjantaina ja siitä asti pientä tissuttelua lauantaina tapahtuneita perskännejä lukuunottamatta. Huomenna pitää varmaan jarrutella kun pitäis hakea auto keskiviikkona maalaamolta.

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Olen tässä illan aikana tissutellut olutta tasaiseen tahtiin, ja äsken röökillä ollessani tilanne valkeni minulle: meikäläinen alkaa ihan oikeasti olla aika tuhannen kännissä.

Ei tässä mitään. Vaimoke lähti mökille siskonsa kanssa ja meikäläinen on yksikseen istuskellut tässä koneella koko illan musiikkia kuunnellen ja kaljaa siemaillen.

Ainoa vitutuksen aihe tällä hetkellä on juuri alkanut ruotsin kurssi, joka paljasti minulle karmivan totuuden - en osaa ko. kieltä enää sanaakaan, ja jossain välissä pitäisi tuo virkamiespaska saada selvitettyä. Ahdistaa. Saatana.

ipaz

Jäsen
Kolme pitkää Carlsbergia tyhjennettynä ja seuraavaksi olisi tarkoitus tehdä tuttavuutta Herra Bombay Saphiren kanssa... Vielä ei tiedä tuleeko tästä kalsarikänni-ilta vai löytyiskö peräti niin paljon virtaa että jaksais lähteä keskustaan juottoloihin. Tampereelle on kuulemma saapuneet uudet opiskelijaneidot.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tein tuossa minttukaakaota rouvalle, kun se valitti että on ehkä tulossa kipeäksi. Tein sitten itsellekin ja perkeles, sehän oli hyvää.
Noh, nyt sitten viskikolaa, tv-sarjan katselua ja ääliöiden katselua irkissä. Joo, tiedän.

Huomenna pitäisi mennä syömään ja parille, lauantaina sitten monelle. Saapa nähdä mitä tuleman pitää...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy