K
kangaroo
B1 kirjoitti:Huomenna pitäisi mennä syömään ja parille, lauantaina sitten monelle. Saapa nähdä mitä tuleman pitää...
Kyllä mää puolestani ajattelin mennä huomenna ainakin kolmelle, mutta saas näkee ny...
B1 kirjoitti:Huomenna pitäisi mennä syömään ja parille, lauantaina sitten monelle. Saapa nähdä mitä tuleman pitää...
kangaroo kirjoitti:Kyllä mää puolestani ajattelin mennä huomenna ainakin kolmelle, mutta saas näkee ny...
Gagne kirjoitti:Niinpä niin. Ehkä otin, ehkä en. Mutta koottava telkkaritaso on nyt kasassa. Näyttääköhän se huomenna yhtä hyvältä kuin nyt? Vittu varmaan joo.
Piti lähteä, mutta menköön ne joilla sielu on ehyt. Minä lähden Karin kanssa autoiluretkelle suureen etelän kanjoniin. Kas kun pitäisi hälyytysluontoisesti huomenna juoda olutta pois ettei happane. Sinne kaikki vaan. Mennään taksilla, minä maksan (juu juu).
Virolaiset eivät ole veljeskansa. Kai. Mutta ei tätä ihan tähän kuitenkaan passaa jättää.
Jakke Huuliparta kirjoitti:2 olutta vielä kaapissa, pitää säästellä kunnes kaupat aukeaa.
avs kirjoitti:No mulla onneksi on vielä noita, tosin taitaa taju lähteä ennen kauppojen avautumista.
A man of holy war...
avs kirjoitti:Kalsarit Maidenia kuunnellen, voittaa minkä tahansa baarikeikan.
Morrow10 kirjoitti:Minkä vuoksi Darth Vader meni näön tarkastukseen?
P.S. Mikä Kiisaa vituttaa?
Shelter kirjoitti:Se oli juonut liian vähän viinaa, silmät liikkui????
Shelter kirjoitti:Täällä edelleen sama meno, tiukka etukeno.... Kaljaa ja Metallicaa....
Se ei näe Lukea?Morrow10 kirjoitti:Minkä vuoksi Darth Vader meni näön tarkastukseen?