Kalsarikänniketju

  • 5 236 996
  • 66 669

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Kylläpäs taas maistuu!

Tuli eilen oltua viihteellä oikein olan takaa. Tänään heräsin armottomaan jysäriin. Oli siis pakko hakea illalla krapulaleffan palan painikkeeksi vähän loikkaria. Mäyris ja neljä puolikasta kuivaa omppusiukkaa. Olipas hyvvöö! Olis pitäny ostaa useempi omppu. Kalja menee alas kans aika kivasti. On vähän höpö olo:)

Ja vittu et mä en käsitä noit ämmiä! Eilen ku olin jo menos himaan baarista, soittaa mun exä että se on lähös kaupunkiin frendiensä kans dokaa ja et haluis nähdä. Ja sen frendit sit meni baariin, mut exä tuli mun luokse. Se haluu et mä panen sitä, mut ei huoli mua silti takas. Ja se saatana seurustelee vielä toisen äijän kans! Vittu ku osais sanoa ei... Mut minkäs teet, liha on heikko. Aika lumppu tuntuu exä olevan. Tai sitte sen nykyinen ukko on vaan niin vitusti huonompi panemaan ku mä. Kiva ainakin ajatella noin:)
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Henkilökohtainen hiljaisuus tältä erää päättyy.

Tokin kesällä on Jatkoaikaa luettu kun on aikaa ollut sopivasti käytettävissä, mutta mitään raapustuksia ei ole tullut tehtyä.

Mutta nyt tämä älämölökausi alkaa kohdaltani. Eli siis ilmoitan että olen hengissä.

Ja tämä ilmoitus tulee julki vielä tässä parhaassa ketjussa.

Pitkä viikonloppu vetelee viimeisiään ja minä istun nenä kiinni monitorissa olutta nauttien (ja onhan tuossa Argo-pullokin auki). Huomenna töihin, mutta onneksi vasta iltavuoroon. Perjantai ja lauantai (ja sunnuntai eli tämä päivä toki myöskin) olivat vapaapäiviä työn ikeestä, joten kesäpaikkaan tuli heti perjantai aamupäivällä lähdettyä. Olutta, Saaremaata, Argoa ja latvialaista brandyä tuli juotua siellä mökillä viikonlopun aikana. Tosin tuli siellä jotain töitäkin tehtyä.

Vielä on sormet ja varpaat tallella.

Eilen (la) oli rapukekkerit. Joten viinaa tuli niissä pippaloissa juotua niin mukavasti, että päänahkaa särki tänään aamulla. Tai oikeastaan aamupäivällä kun silmät sain auki. Eli viina oli tehnyt tehtävänsä ja toiminut, koska "aamupäivän" olotilani vaati paria pilleriä. Tosin olo koheni pillerien jälkeen myös viinalla ja oluella, vaikka niitä ei ihan lääkkeeksi luokitellakaan.

Nyt on sitten kotona jatkettu hyvää kosteusputkea, koska työtkään eivät kiusaa heti aamulla.

Saatana kun tämä juopottelu on sitten mukava harrastus.

Varsinkin kun vaimoke ei vielä narise. On tämä ihmeaikaa. Rauhassa saa juoda iloisia liemiä nieluunsa.

Jatkakaa dokaamista.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Täytyy myöntää että viina menee kupoliin tällä hetkellä aika mukavasti. Ja kun siihen ottaa olutta kyytipojaksi niin alkoholin vaikutus on taattu.

Onneksi on taas pitkä vapaa edessä, kun lauantain yövuoron jälkeen tarvitsee vasta keskiviikkona mennä töihin. Pääsee taas herättyään lauantaina mökille "töihin". Vaimoke raukka valitettavasti joutuu töissä viikolla (ma-pe) raatamaan.

Tosin pitäähän siellä mökillä jotain töitäkin tehdä, sillä projekteja on olemassa. Mutta toki pientä kuppia (tai olutta) pitää päivän mittaan joka päivä ottaa.

Ja nyt jatketaan.

Juomista.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loma alkoi perjantaina ja siitä asti pientä tissuttelua lauantaina tapahtuneita perskännejä lukuunottamatta. Huomenna pitää varmaan jarrutella kun pitäis hakea auto keskiviikkona maalaamolta.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Olen tässä illan aikana tissutellut olutta tasaiseen tahtiin, ja äsken röökillä ollessani tilanne valkeni minulle: meikäläinen alkaa ihan oikeasti olla aika tuhannen kännissä.

Ei tässä mitään. Vaimoke lähti mökille siskonsa kanssa ja meikäläinen on yksikseen istuskellut tässä koneella koko illan musiikkia kuunnellen ja kaljaa siemaillen.

Ainoa vitutuksen aihe tällä hetkellä on juuri alkanut ruotsin kurssi, joka paljasti minulle karmivan totuuden - en osaa ko. kieltä enää sanaakaan, ja jossain välissä pitäisi tuo virkamiespaska saada selvitettyä. Ahdistaa. Saatana.
 

ipaz

Jäsen
Kolme pitkää Carlsbergia tyhjennettynä ja seuraavaksi olisi tarkoitus tehdä tuttavuutta Herra Bombay Saphiren kanssa... Vielä ei tiedä tuleeko tästä kalsarikänni-ilta vai löytyiskö peräti niin paljon virtaa että jaksais lähteä keskustaan juottoloihin. Tampereelle on kuulemma saapuneet uudet opiskelijaneidot.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tein tuossa minttukaakaota rouvalle, kun se valitti että on ehkä tulossa kipeäksi. Tein sitten itsellekin ja perkeles, sehän oli hyvää.
Noh, nyt sitten viskikolaa, tv-sarjan katselua ja ääliöiden katselua irkissä. Joo, tiedän.

Huomenna pitäisi mennä syömään ja parille, lauantaina sitten monelle. Saapa nähdä mitä tuleman pitää...
 
K

kangaroo

B1 kirjoitti:
Huomenna pitäisi mennä syömään ja parille, lauantaina sitten monelle. Saapa nähdä mitä tuleman pitää...

Kyllä mää puolestani ajattelin mennä huomenna ainakin kolmelle, mutta saas näkee ny...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
kangaroo kirjoitti:
Kyllä mää puolestani ajattelin mennä huomenna ainakin kolmelle, mutta saas näkee ny...

no vittu, nokitan. Neljä vähintään. Jos koko illan tissuttaa, niin ei ole lauantaina hätää. Käsittääkseni.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kalsarit, jo kolmatta iltamaa peräkkäin. Meneehän tämä aika näinkin, kuin jäitä poltellessa... sikäli kun tuo ilmojen valtias näyttää persepuoltaan, eli auringonpaistetta ja lämmintä, taas. Eikö saatana (EDIT* huom, voimasana, ei erisnimi!) voisi jo vaihtaa sitä namikkaa asentoon "syksy"!?

Vitutusketjukamaltahan tämä haiskahtaa, sekä läikkyneelle olulelle. Kalsarit.

* Ennen kuin tuohon tahattomaan ehditte! Heh.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oluen ja kermaliköörin voimalla painetaan tälläerää menemään. Typerä ja epäonninen viikko pitää huuhtoa alas huolella, eli luullakseni sammahdan viimeistään viidennen oluen kohdalla heräten aamulla viimeistään puoli kahdeksan maissa, kun ei nukuta yhtään.

Katseltavana Mike Oldfieldin Tubular bells III live dvd, loistokamaa mielestäni.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Jaa että tämä ketju taas

Niinpä niin. Ehkä otin, ehkä en. Mutta koottava telkkaritaso on nyt kasassa. Näyttääköhän se huomenna yhtä hyvältä kuin nyt? Vittu varmaan joo.

Piti lähteä, mutta menköön ne joilla sielu on ehyt. Minä lähden Karin kanssa autoiluretkelle suureen etelän kanjoniin. Kas kun pitäisi hälyytysluontoisesti huomenna juoda olutta pois ettei happane. Sinne kaikki vaan. Mennään taksilla, minä maksan (juu juu).

Virolaiset eivät ole veljeskansa. Kai. Mutta ei tätä ihan tähän kuitenkaan passaa jättää.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Gagne kirjoitti:
Niinpä niin. Ehkä otin, ehkä en. Mutta koottava telkkaritaso on nyt kasassa. Näyttääköhän se huomenna yhtä hyvältä kuin nyt? Vittu varmaan joo.

Piti lähteä, mutta menköön ne joilla sielu on ehyt. Minä lähden Karin kanssa autoiluretkelle suureen etelän kanjoniin. Kas kun pitäisi hälyytysluontoisesti huomenna juoda olutta pois ettei happane. Sinne kaikki vaan. Mennään taksilla, minä maksan (juu juu).

Virolaiset eivät ole veljeskansa. Kai. Mutta ei tätä ihan tähän kuitenkaan passaa jättää.


Aivan sama! Nyt teki rauta neitsyet levyn jota jaksaa paukuttaa helposti aamuun asti...

Na
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kalsarit Maidenia kuunnellen, voittaa minkä tahansa baarikeikan.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jakke Huuliparta kirjoitti:
2 olutta vielä kaapissa, pitää säästellä kunnes kaupat aukeaa.

No mulla onneksi on vielä noita, tosin taitaa taju lähteä ennen kauppojen avautumista.

A man of holy war...
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Jaahas.. Eilen piti iltavuoron jälkeen vetää sellaset peruskovat pikakännit, no tässä sitä ollaan ja odotellaan että pääseen naapuriin kaverin äiteen kuuskymppisille juomaan ilmasta viinaa! Pää sekasi vielä eilisestä mutta tästä on helppo jatkaa! Kippistä kaikille!
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
avs kirjoitti:
Kalsarit Maidenia kuunnellen, voittaa minkä tahansa baarikeikan.

Perkeles! Jos ei tänään olisi niin pirusti erilaista häppenigiä tiedossa, niin vetäisin kalsarit viskejä maistellen ja Maidenin uusinta kuunnellen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kaljaa, musiikkia, hyvä mieli. Muuta en nyt tarvitse...

..paitsi jos joku haluaa väkisin lahjoittaa huomattavan summan rahaa niin ottakoon yhteyttä!
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kevyen sarjan kalsarit, ajatuksena ottaa vain pari olutta ja makustella hieman valkoista Vermuttia. Pari viikkoa sitten tuli baarissa tempaistua semmoiset överit, että ei oikein vieläkään maistu. Eilen kuskina baarireissulla ja tänään palkitsen itseni parilla öölperillä.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Duunista kotio kiskomaan pika-kalsarit. Huomenna taas sorvaamaan. Ei toisaalta huvita kumpikaan juttu. Hmm, ei mulla oikeastaan ole kalsareitakaan jalassa, mut en tosin ole oikeastaan kännissäkään. Pitäisköhän pukea vähän, että vois juoda lisää?

-duud-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös