Kalsarikänniketju

  • 5 240 710
  • 66 676

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Vitutukseen on hyvä nauttia olutta yksin kotona.
 

M10

Jäsen
Jahas, netti/kone toimii jälleen! Meitähän on täällä oikea Kerho-legioona tänään paikalla. Otetaampas tähän väliin pieni galluppi näin meidän kolmen kesken. Vedetään ihan suljettuna lippuäänestyksenä läpi eli avoimesti palstalle:

Minkä vuoksi Darth Vader meni näön tarkastukseen?

P.S. Mikä Kiisaa vituttaa?
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Morrow10 kirjoitti:
Minkä vuoksi Darth Vader meni näön tarkastukseen?

P.S. Mikä Kiisaa vituttaa?


Se oli juonut liian vähän viinaa, silmät liikkui????

Ja samaa piti kysymän, mutta enhän minä muistanut.... Eli mikäs Kiisaa vituttaa? Viina ja huono seura (eli me) auttaa aina hätään kuin hätään.

Täällä edelleen sama meno, tiukka etukeno.... Kaljaa ja Metallicaa....
 

M10

Jäsen
Shelter kirjoitti:
Se oli juonut liian vähän viinaa, silmät liikkui????

Eli Shelter antanut vastauksensa. Ei kamalan lähellä oikeaa, mutta odotetaan Kiisan vastausta.

Shelter kirjoitti:
Täällä edelleen sama meno, tiukka etukeno.... Kaljaa ja Metallicaa....

Heh, täällä kaljaa ja Panteraa. Mikä levy tallikalta menossa? Annas kun arvaan: pupetit?
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Morrow10 kirjoitti:
Minkä vuoksi Darth Vader meni näön tarkastukseen?
Se ei näe Lukea?

Sori että tulin väliin pilaamaan, enkä edes vedä kalsareita vaan lähden viel' tämän päivän puolella baariin...
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Täällähän odotellaan oikein vastauksia:

Dart Vaderin kypärä haittaa näkemistä.

Vitutus on täysin työperäistä, eli ei mitään vakavaa.
Jos tarkemmalle tasolle mennään, niin rakkaat ruotsalaiset työkaverit.

Voitinko?

Voitin siis, mitä on palkintona?

ps. maidenin uusi soi
 

M10

Jäsen
siesta kirjoitti:
Se ei näe Lukea?

Näinhän siinä sitten kävi, että jatkiksen kirjoittaja, joka ei edes vedä kalsiksia, tuli pilaamaan Morrow10:n visan ja kertoi oikean vastauksen. Häneltä ei edes kysytty.

Toivon Saipan putoamista II-divariin ja mieltäni lämmittävät ne 20 maalia jotka Antti Pihlström tekee.

Pitäkää skyttänne.

EDIT: divari muuttui II-divariksi
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Jäikö nyt muka multa palkinto saamatta?

Epäreilua ja naissukupuolen selvää syrjintää.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Morrow10 kirjoitti:
Heh, täällä kaljaa ja Panteraa. Mikä levy tallikalta menossa? Annas kun arvaan: pupetit?


Väärin. ....And Justice for all menossa tällä hetkellä.... välillä tosin tuli kuunneltua Depeche Modea, mutta Metallican pariin palattiin.

Ja hyvä että Kiisaa ei sen kummemmat asiat vituta.... No, kukapa ruotsalaisia kestäis vittuuntumatta....
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Morrow10 kirjoitti:
Toivon Saipan putoamista II-divariin ja mieltäni lämmittävät ne 20 maalia jotka Antti Pihlström tekee.
Pillu saa tehdä ne parikymmentä, kunhan ei SaiPaa vastaan onnistu.

Vihko tekee korkeintaan 5 koko kaudella. ;)
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Morrow10 kirjoitti:
mieltäni lämmittävät ne 20 maalia jotka Antti Pihlström tekee.
Bluesia vastaan.

Kysymys: minkä helvetin takia aina kännissä ja krapulassa ja maanantaisin vapaasti atK.lla tietokoneeseen kirjoittamani sanan konsonantti-vokaali yhdistelmä heittää häränpyllysilmää eli väärinpäin?
 

M10

Jäsen
Kiisa kirjoitti:
Jäikö nyt muka multa palkinto saamatta?

Epäreilua ja naissukupuolen selvää syrjintää.

Syytä siestaa ja koko itä-Suomea. Ilman hänen paljastustaan olisit pian saanut ilamisen oluen rokkitownissa. Jopa ilmaisen.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Morrow10 kirjoitti:
Syytä siestaa ja koko itä-Suomea. Ilman hänen paljastustaan olisit pian saanut ilamisen oluen rokkitownissa. Jopa ilmaisen.

Todellakin syytän.

Ai onko meillä treffit oluen ja loistavan musiikin parissa? Monelta?

Onneksi julkinen liikenne on hoidettu hyvin tässä kylässä.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Onkohan tämä ensimmäinen kalsarikännini ikinä? Ainakin ihan ensimmäisiä. Siis tällainen että yksin nököttää himassa koneella ja tinaa, onhan tämäkin kokemus. Huomiselle Turuun reissulle pitäisi hommata suoja.
 

M10

Jäsen
Kiisa kirjoitti:
Todellakin syytän.

Ai onko meillä treffit oluen ja loistavan musiikin parissa? Monelta?

Onneksi julkinen liikenne on hoidettu hyvin tässä kylässä.

No kyllä mä voisin olla Rocktownissa tunnin sisällä. Siellä on tänään Uriah Heepin laulaja esiintymässä.

tuuski, Rontti ja Shelter mukaan kans! Vedetään ekstemporee jatkis-kohtaus!
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
tuuski kirjoitti:
Onkohan tämä ensimmäinen kalsarikännini ikinä? Ainakin ihan ensimmäisiä. Siis tällainen että yksin nököttää himassa koneella ja tinaa, onhan tämäkin kokemus. Huomiselle Turuun reissulle pitäisi hommata suoja.


No jos huomenna joutuu Turkuun meneen, niin onhan se syytäkin juoda jo ennakkoon ja paljon..... Mutta tervetuloa vaan joukkoon iloiseen.

Kerho näköjään valloittaa tämän ketjun....
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Morrow10 kirjoitti:
No kyllä mä voisin olla Rocktownissa tunnin sisällä. Siellä on tänään Uriah Heepin laulaja esiintymässä.

tuuski, Rontti ja Shelter mukaan kans! Vedetään ekstemporee jatkis-kohtaus!

No voi helvetti.... Ei pitänyt baariin mennä tänään, mutta mutta.... taisit melkein saada ylipuhuttua.....
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Ai monelta? joko oon myöhässä?
Olen toki tulossa.!
 

M10

Jäsen
Shelter kirjoitti:
No voi helvetti.... Ei pitänyt baariin mennä tänään, mutta mutta.... taisit melkein saada ylipuhuttua.....

No niin. Minä olen siellä tunnin sisällä jossain kerroksessa. Päällä musta Faith No Moren paita. Tulkaa kuka tahansa vetään hihasta. Ollaan Kiisan kanssa siellä bisset kädessä jossain. Kiisa on mua lyhyempi.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Morrow10 kirjoitti:
No niin. Minä olen siellä tunnin sisällä jossain kerroksessa. Päällä musta Faith No Moren paita. Tulkaa kuka tahansa vetään hihasta. Ollaan Kiisan kanssa siellä bisset kädessä jossain. Kiisa on mua lyhyempi.

Mä oon sellanen blondi, hiukset jonkin sortin ponnarilla, musta nilkkoihin asti hame, musta paita ja maiden -huppari mukana
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Morrow10 kirjoitti:
No niin. Minä olen siellä tunnin sisällä jossain kerroksessa. Päällä musta Faith No Moren paita. Tulkaa kuka tahansa vetään hihasta. Ollaan Kiisan kanssa siellä bisset kädessä jossain. Kiisa on mua lyhyempi.


Jep jep.... mä käyn suihkussa ja ja lähden kohti kyseistä tanssi ja oleskelu -ravintolaa..... Mä olen varmaan paikan ainoa, jolla on lyhyet hiukset, joten on varmaan hyvä tuntomerkki....
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Shelter kirjoitti:
No jos huomenna joutuu Turkuun meneen, niin onhan se syytäkin juoda jo ennakkoon ja paljon.....
Turku on osoittautunut tänä kesänä loistavaksi paikaksi, turkulaisia (miehiä) lukuunottamatta luonnollisesti. Tässä Apulannan Kesäainetta läpikahlanneena siteeraankin Jönssiä: "Turussa on mukava käydä, mutta siellä on todella painostava olla".

Kiitokset Morrow:lle kutsusta, mutta mulla on tässä sen verran jännät paikat tän neitsytkalsarin kanssa että ei pysty ;)
 

M10

Jäsen
Shelter kirjoitti:
Jep jep.... mä käyn suihkussa ja ja lähden kohti kyseistä tanssi ja oleskelu -ravintolaa.....

Suihkussa ei meidän vuoksi tarvitse käydä. Tai no en mä tiedä Kiisasta.

tuuski kirjoitti:
Kiitokset Morrow:lle kutsusta, mutta mulla on tässä sen verran jännät paikat tän neitsytkalsarin kanssa että ei pysty ;)

Ok, neitsyet ovat aina neitsyet ;) Eiköhän me keretä vielä johonkin punk-tapaamiseen.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Morrow10 kirjoitti:
Suihkussa ei meidän vuoksi tarvitse käydä. Tai no en mä tiedä Kiisasta.

Parempi käydä, ette baari tyhjene hajun takia....

Se olis niinku meikäläisellä menoks kohti baaria..... Nykäisen hihasta, kun näen Faith No Moren paitaan pukeutuneen mieshenkilön.....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös