Silkkiuikku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lentävä Kalakukko
Se, että totuus satuttaa ei ole toimittajan vika.
Kyseinen toimittaja on erittäin kokenut journalisti. Kyseinen toimittaja on myös arvostettu alallaan. Kyseinen toimittaja on hyvin lähellä KalPaa ja hänellä on taatusti seuran sisällä tietolähteitä.
Tiesitkö, että toimittaja saisi potkut samantien, jos hän keksisi lähteen omasta päästään? Luuletko oikeasti, että kokenut journalisti ottaisi tuollaisen riskin KalPa-jutun takia? Menisi ura, maine ja työpaikka kertaheitolla. Samoin olisi oikeudelliset vastuut.
Juttu oli paras, vilpittömin, rehellisin ja kiihkottomin juttu KalPan tilanteesta. Ei provosointia, ei oman hännän nostamista, ei räksyttämistä, vaan faktat faktoina.
Jos toimittaja käyttää lähdeviittausta, niin silloin se lähde on myös olemassa. Niin ikävää ja satuttavaa kuin se totuus ikinä onkaan.
Jännä, miten eri tavalla voi artikkelin tulkita. Et oikeasti voi väittää, että tuo oli laadukas kirjoitus - paras, mitä KalPasta on vähän aikaan kirjoitettu. Koko kirjoitushan on täysin keskustelupalsta tasoa. Jos se olisi lukenut 7 päivää lehdessä, minne se sisältönsä puolesta olisi sopinut, en olisi kiinnostunut koko asiasta, mutta, että APU, jota tähän asti olen pitänyt jollain lailla uskottavana tahona sortui moiseen skandaalihakuisuuteen!
Uskotko todellakin, että toimittajat eivät keksi omasta lähteitä omasta päästä. En väitä tietäväni, että näin on, mutta en myöskään usko, etteikö näin olisi. Tuon jutun sisäpiirilähde löytynee tältä palstalta. Micco Micco! Ymmärrän tämän hetken kriittisen asenteesi KalPaa kohtaan. Olen monesta asiasta samaa mieltä. Kuitenkin nykyään kriitiikkisi menee niin pitkälle, että et enää halua/osaa erottaa paskaa totuudesta. Kaikki rapa, mitä KalPan niskaan syydetään, saa osaltasi kiitoksen ilman, että edes yrittäisit pohtia sitä, mahtoiko tuo nyt mennä ihan oikein.
Nahkis tuossa edellä taitavampana sanankäyttäjänä analysoi kirjoitusta minua paremmin. Toistan vielä sen, että koko KalPaan liittyvässä epäonnistumisten ketjussa tämä kirjoitus on sijalla 1.
Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että totuus satuttaa. KalPalla menee päin persettä. Olen ainakin toistaiseksi pystynyt asennoitumaan siihen melko välinpitämättömästi, sillä kyseessä on kuitenkin aika vähänpätöinen asia (vain jääkiekko), mutta kyllä tämä tilanne silti satuttaa.