Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 598 750
  • 1 934

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän noita uusvanhoja nimimerkkejä silloin tällöin täällä näkee, ja niille jonkinlainen hiljainen hyväksyntäkin taidetaan antaa. Hieman tapauksestakin riippuen.
Näin, olen esimerkiksi aika varma että eräskin kanssapalstalaiselle velkansa maksamatta jättänyt sankari on tehnyt tänne paluun toisella nimimerkillä. Mutta vaikeapa näitä on todistaakaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näin, olen esimerkiksi aika varma että eräskin kanssapalstalaiselle velkansa maksamatta jättänyt sankari on tehnyt tänne paluun toisella nimimerkillä. Mutta vaikeapa näitä on todistaakaan.
Kuka niistä? @J.Hotti ainakin jätti allekirjoittaneelle maksamatta.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Siitä on näköjään 2 vuotta, kun palstan tilastoihme @Van Taimeri on kirjoittanut viestin foorumille. Jotenkin toivon, että hän olisi kaksi vuotta ollut hautautuneena kiekkoarkistojen alle ja kohta tekisi paluun uuden kiekkoraamatun kanssa. Voi olla, että olen kysynyt aiemminkin täällä, mutta onko jollain tietoa hänen tilanteestaan?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Minne @kiwipilot on kadonnut? Viimeksi nähty palstalla maaliskuun lopussa jolloin piti olla reissaamaassa Espanjaan. Jäikö sille tielleen?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Taannoin ihmettelin, mihin "Käyttis", siis Käyttäjänimetön, on hävinnyt. Vanhoja omia postauksiani kaivellessa minulle valkeni sattumalta, että hän oli vaihtanut nickiään, mutta eipä ole silläkään osallistunut palstan rientoihin enää kuukausiin. Otaksun, että on parempaakin tekemistä...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mitä tapahtui nimimerkille Kaatosade? Näköjään kadonnut kokonaan bittiavaruuteen jatkoajasta käyttäjän viestejä myöten.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nimimerkistä @pettter ei ole kuulunut mitään vähään aikaan? Sanon tämän ystävällisesti mutta toivottavasti kyseinen henkilö on muistanut myös juoda ihan vain vettäkin ja vaikka vichyä näillä helteillä. Ettei ole vain juonut pelkästään miestä väkevämpää. Sitä nimimerkki omien viestiensä perusteella juo melkoisia määriä mutta se voi kai olla entistä vahingollisempaa näillä keleillä jos ei juo edes vettä ohessa.

Mietin onko oikein sallittua kirjoittaa noin mutta tämä kyseinen nimimerkkihän on itse tehnyt täällä selväksi sen että alkoholia kuluu suuria määriä ja siksi uskalsin kirjoittaa noin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkistä @pettter ei ole kuulunut mitään vähään aikaan? Sanon tämän ystävällisesti mutta toivottavasti kyseinen henkilö on muistanut myös juoda ihan vain vettäkin ja vaikka vichyä näillä helteillä. Ettei ole vain juonut pelkästään miestä väkevämpää. Sitä nimimerkki omien viestiensä perusteella juo melkoisia määriä mutta se voi kai olla entistä vahingollisempaa näillä keleillä jos ei juo edes vettä ohessa.
Hälytys ohi. Jään henkiin. Tai en lupaa mitään!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tulipa tuossa o-kisojen liveseurannassa mieleen, että missä ihmeessä on Lert? Ei ilmeisesti enää tunnareitakaan palstalle.
Ehkä hurahtanut vielä kovemmin Jeesus hommiin niin ei saa enää käyttää tietokonetta?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Arvaan yhden jatkoaikalaisen, joka katoaa hyvin pian palstalta. Alkaa kirjaimella A.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös