Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 598 298
  • 1 934

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vanhoista musapuolen taistelutovereistani @bebeto näyttää palanneen taas tänne. Onkin ollut ikävä sitä rakasta vihollista, kun Iivuli lähti. Minusta kuitenkin Ylöjärvellä tätä taistelua käytiin vähän tyylikkäämmin kuin siellä-missä-ei-saa-sanoa. Taistelu jatkukoon ja tähän hymiö!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Missä lienee palstan guru ja oppi-isä @Kauko Viisas ? Viimeksi kirjoittanut tänne lähes kaksi kuukautta sitten. Oli aikaisemmin suht aktiivinen, onhan kaikki kunnossa?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Missä lienee palstan guru ja oppi-isä @Kauko Viisas ? Viimeksi kirjoittanut tänne lähes kaksi kuukautta sitten. Oli aikaisemmin suht aktiivinen, onhan kaikki kunnossa?

On ollut kuitenkin aktiivinen parisen viikkoa sitten (25.10.), joten ei liene syytä huoleen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
On ollut kuitenkin aktiivinen parisen viikkoa sitten (25.10.), joten ei liene syytä huoleen.
On näköjään paikalla ollut tosiaan lokakuussa, mutta ehkä kirjoittelusta joku pidempi irtiotto menossa. Siinähän ei mitään pahaa tietenkään ole, pääasia että jotain signaalia on antanut itsestään.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On näköjään paikalla ollut tosiaan lokakuussa, mutta ehkä kirjoittelusta joku pidempi irtiotto menossa. Siinähän ei mitään pahaa tietenkään ole, pääasia että jotain signaalia on antanut itsestään.
Hengissä - toivoitte tai ette.

Piti aloittaa se piilosanailukin, mutta ne kiireet, ne kiireet.

Kyllä tämä tästä palautuu - riesaksi asti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen tainnut aiemminkin mainita, mutta nimimerkki @Hxxx katosi aika täysin joitain vuosia sitten. Oli kuitenkin aktiivinen sekä Kärppien puolella että ainakin FC Barcelonan ketjuissa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mihin katosi finnishninja ?

2018 viimeksi paikalla ja 2013 viimeksi viestejä palstalle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mihin katosi finnishninja ?

2018 viimeksi paikalla ja 2013 viimeksi viestejä palstalle.
Semmoinen muistikuva että olisi joku pidempi pelikielto tullut 2013. Sitten ei enää kirjoittanut syystä tai toisesta.
 

redpecka

Jäsen
Miten meni se @Punamusta -kase? Joskus huomasin aamulla että hän oli poistanut kymmenentuhatta viestiään ja kysyessäni sanoi että joo, neljä päivää meni. No en kysynyt sen enempää syitä moiseen. Sitten multa jäi vissiin jotain noteeraamatta kun en aina notku kierrätyksessä ja tajusin vain jossain vaiheesa ettei hän ole toviin kai kirjoitellut ja muut merkit puhuivat nostalgiseen sävyyn Puniksesta. Eikä tämä tägäystoimintokaan enää tavoita kyseistä merkkiä.

Vai saako näitä menneitä muistella/udella? No miksi ei saisi. Totta kai saa asiallisesti kysyä. Minä ainakin kysyn kun tuli mieleen tämä. Muistaako joku?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten meni se @Punamusta -kase? Joskus huomasin aamulla että hän oli poistanut kymmenentuhatta viestiään ja kysyessäni sanoi että joo, neljä päivää meni. No en kysynyt sen enempää syitä moiseen. Sitten multa jäi vissiin jotain noteeraamatta kun en aina notku kierrätyksessä ja tajusin vain jossain vaiheesa ettei hän ole toviin kai kirjoitellut ja muut merkit puhuivat nostalgiseen sävyyn Puniksesta. Eikä tämä tägäystoimintokaan enää tavoita kyseistä merkkiä.

Vai saako näitä menneitä muistella/udella? No miksi ei saisi. Totta kai saa asiallisesti kysyä. Minä ainakin kysyn kun tuli mieleen tämä. Muistaako joku?
Tainnut lopettaa palstauransa ainakin tältä erää. Varmaan ihan tervekin ratkaisu kun täällä taisi mennä liikaakin aikaa hänellä.
 

redpecka

Jäsen
Tainnut lopettaa palstauransa ainakin tältä erää. Varmaan ihan tervekin ratkaisu kun täällä taisi mennä liikaakin aikaa hänellä.
No en terveestä tiedä sillä jokuhan taisi mainita, että kirjoittaa jossain muulla palstalla anyway. Eikä siiná kai mitään epätervettä ole että skriivaa. Ihmiset on strange tai terveitä ja jotkut kirjoittaa ja toiset laulaa ja näyttää munaa lavalla.

Noh, kunhan utelin sillá kiinnostaa Jatkis-meemit. Biljardeista meemeistä olen jäännyt paitsi kun en kaikkia tsennaa, taukojakin ollut palstahistoriassani. Monet hyvät jutut jäänyt varmaan myötäkokemati.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Facesta saa lukea karanneista koirista, jotka otti ritolat rakettien paukkeen takia. Tästä otsikosta tuli mieleen, että onko jatkoaikalaisia karannut samasta syystä. Näköhavaintoja kaivataan, ei anna ottaa kiinni.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Facesta saa lukea karanneista koirista, jotka otti ritolat rakettien paukkeen takia. Tästä otsikosta tuli mieleen, että onko jatkoaikalaisia karannut samasta syystä. Näköhavaintoja kaivataan, ei anna ottaa kiinni.

Kuulemma joku raskastyylinen nimimerkki karkasi eilen, kun oli pahoittanut mielensä pahemman kerran moderaattoreista. Viimeisimmät näköhavainnot huutelemasta vääryyttä juttutuvan edessä.
 

444

Jäsen
No en terveestä tiedä sillä jokuhan taisi mainita, että kirjoittaa jossain muulla palstalla anyway. Eikä siiná kai mitään epätervettä ole että skriivaa. Ihmiset on strange tai terveitä ja jotkut kirjoittaa ja toiset laulaa ja näyttää munaa lavalla.

Noh, kunhan utelin sillá kiinnostaa Jatkis-meemit. Biljardeista meemeistä olen jäännyt paitsi kun en kaikkia tsennaa, taukojakin ollut palstahistoriassani. Monet hyvät jutut jäänyt varmaan myötäkokemati.
Ei se enää siinä vaiheessa ihan tervettä ollut, kun otti tavoitteekseen saavuttaa ykköspaikan kirjoitettujen viestien määrässä ja tahti oli jossain vaiheessa satoja viestejä päivässä pidemmän aikaa. Sisältöön en ota kantaa, ei ole minun asiani, mutta nuoren ihmisen on toisinaan hyvä käydä ulkonakin ja elää elämää katse irti ruudusta. Toki sama pätee myös vanhempiin ihmisiin ja kaikkiin siltä väliltä. Siinä vaiheessa kun Jatkoaika (tai mikä hyvänsä muu alusta) täyttää päivän 24/7, niin ihan tervettä se ei ole.
Kaikkea hyvää Punamustalle, toivottavasti olet saanut elämäsi ojennukseen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Punis on kuulemma ihan kunnossa ja raiteillaan. Tämä toisen käden tietoa, itselläni on mennyt jo hetki kun olen Puniksen kanssa viimeksi viestitellyt, kesällä toki nähtiinkin. Nuoren miehen on ehdottomasti parempi keskittyä vaikka bändihommiin ja siihen kuuluisaan oikeaan elämään.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Punis on kuulemma ihan kunnossa ja raiteillaan. Tämä toisen käden tietoa, itselläni on mennyt jo hetki kun olen Puniksen kanssa viimeksi viestitellyt, kesällä toki nähtiinkin. Nuoren miehen on ehdottomasti parempi keskittyä vaikka bändihommiin ja siihen kuuluisaan oikeaan elämään.

Itselläni on myös se käsitys, että Punis on ok kunnossa. Syksyllä itseasiassa näin hänet ohimennen lätkäpelissä ja vaikka nyt ei mitään silloin puhuttukaan, niin näytti ihan hyvinvoivalta. Seuraa siis yhä Ässien otteita.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Itselläni on myös se käsitys, että Punis on ok kunnossa. Syksyllä itseasiassa näin hänet ohimennen lätkäpelissä ja vaikka nyt ei mitään silloin puhuttukaan, niin näytti ihan hyvinvoivalta. Seuraa siis yhä Ässien otteita.
Vastahan minä puniksen luona yövyin marraskuun alkupuolella. Tänään viimeksi yhteyksissä. Kaikki hyvin hänellä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei voi kaikki olla hyvin, jos kannattaa Ässiä.

No kuhan ei Lukkoa. Tai Tepsiä. Tai Ilmala-Porkkalan Tovereita. Tai asu Riihimäellä! Se olis kyllä kamalaa. Tunnen yhden perheen joka asuu Riksussa ja sanon niille aina jo ovella, että mieluummin kadulla kuin Riksussa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tunnen yhden perheen joka asuu Riksussa ja sanon niille aina jo ovella, että mieluummin kadulla kuin Riksussa.
Mulla on kavereina pariskunta jotka asui pitkään Helsingissä ja joku aika sitten ne muutti silleen että ovat jonkun 100 metriä Vantaan puolella. Jos niiltä vahingossa vielä lipsahtaa että asuu Helsingissä niin korjaan aina että vitun vantaalaiset.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mulla on kavereina pariskunta jotka asui pitkään Helsingissä ja joku aika sitten ne muutti silleen että ovat jonkun 100 metriä Vantaan puolella. Jos niiltä vahingossa vielä lipsahtaa että asuu Helsingissä niin korjaan aina että vitun vantaalaiset.
Minulla on kotoa noin 100 metriä Vantaalle. Luuri lähes tulkoon aina väittää mun olevan Vantaan puolella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minulla on kotoa noin 100 metriä Vantaalle. Luuri lähes tulkoon aina väittää mun olevan Vantaan puolella.
Joo nämä on jänniä, itse asun Kuopion pohjoispuolella mutta silti usein paikannus heittää säätietoja Siilinjärveltä. Tästä on Siilinjärven rajalle varmaan joku kymmenisen kilometriä kuitenkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaveri asuu lähellä vihulaisen rajaa ja hänelle soittaessa kannattaa pistää mukaan se maanumero kans jos menee puhelu vihulaisen verkon kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös