Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 598 776
  • 1 934

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Onkohan @Punamusta lopettanut kokonaan? Kahen kuukauden kakku on jo lusittu mutta poitsu on käynyt viimeksi paikalla 12.5.

Juttelin Puniksen kaa luurin päässä keskiviikkona ja näyttäs oleva jätkällä kaikki hyvin kun vastas mulle kun kysyin että jatkislaiset halus vähän tietää missä poitsu menee niin vastaus oli että Kotona jos jotain kiinnostaa :D

Mut nuorelle miehelle hyvä paikka pitää paussi täältä ja tulla takas jos sellaisen kokee hyväks myöhemmin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ei toki varsinaisesti kadonnut, mutta @Kauko Viisas ei ole postannut viestejä yli kuukauteen (viimeksi 14.7.). Mistähän johtunee?
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei toki varsinaisesti kadonnut, mutta @Kauko Viisas ei ole postannut viestejä yli kuukauteen (viimeksi 14.7.). Mistähän johtunee?
Kesästä. Eläkeläinenkin tarvitsee kesäloman - ainakin jostain.
Tiedotan samalla, että kesälomani jatkuu syyskuun alkupuolelle.
Arvostan kuitenkin huolehtivaisuuttasi.
Visoja ja kisoja odotellessa.
 

Nick Neim

Jäsen
Nimimerkki Telaketju tuntuu kadonneen palstalta kokonaan?
Poistattanut tunnuksensa tosiaan jostain syystä. Kesäkuun lopulla oli vielä aktiivinen, esimerkiksi tässä on ollut vastaus hänen viestiinsä:

Kysy tosiaan siltä mielikuvitusystävältäsi kenellä se Venäjän passi on. Sehän voi olla vaikka tuhansilla.

Jos klikkaa Metukan viestiin tuon pienen nuolen kautta ja yrittää klikata Telaketjun viestiin tuon Metukan lainauksen kautta, niin tulee ongelma, eikä viestiä löydy. Eikä tosiaan löydy enää käyttäjää, eikä yhtään viestiä koko palstalta, vaan pelkästään näitä "haamulainauksia" joissa hänelle on aikanaan vastattu.

E: Tuo lainaus oli siis nopeasti katsottuna viimeisin merkintä, mistä hänet löysin. Siitä syystä lainasin juuri tuota viestiä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nimimerkki @Moderaattorit tuntuu kadonneen kun ei ole tullut vastauksia koskien Tami-ketjua ja eikä pelikieltojakaan ole tullut.

Onkohan heillä (vai jopa hänellä) kaikki kunnossa, eikä mitään ole sattunut? Huoli on kova.

Pitääkö tehdä katoamisilmoitus? Mitkä ovat tuntomerkit?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aika harvasta tulee mieleen Sheldon Cooper. Ja tämä oli moite.
No ei tuollaiset tyypit edes tule Jatkikseen. Ikinä lätkää nähneetkään. Tosin Kierrätyskeskuksen vakinaamoista aika harva taitaa edes katsoa lätkää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No ei tuollaiset tyypit edes tule Jatkikseen. Ikinä lätkää nähneetkään. Tosin Kierrätyskeskuksen vakinaamoista aika harva taitaa edes katsoa lätkää.

Mitä se lätkä on?



Pahoitteluni todella ilmeisestä vastauksesta.


Niin siis joo, modeista tässä on huoli. Varmaan täytyy kohta sulkea (V)ihastuttavat moderaattorit -ketju ja jatkaa aiheen tiimoilta asiallisesti Yleisessä jääkiekkokeskustelussa.
 

Nick Neim

Jäsen
Mihis @dana77 on hävinnyt? Harvemmin tulee vierailtua löylyissä ja ajattelin herran olleen aktiivinen siellä suunnalla, mutta eihän tuo toukokuun loppupuolen jälkeen ole näemmä kirjoitellut minnekään. Kuitenkin sen verran aktiivisesta nimimerkistä kyse, että näin pitkä tauko aiheuttaa pientä ihmetystä.

Nyt jälkikäteen huomasin, että oli käynyt elokuun loppupuolella kirjautumassa, eli onkohan ihan tietoista taukoa vaan meneillään?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mihis @dana77 on hävinnyt? Harvemmin tulee vierailtua löylyissä ja ajattelin herran olleen aktiivinen siellä suunnalla, mutta eihän tuo toukokuun loppupuolen jälkeen ole näemmä kirjoitellut minnekään. Kuitenkin sen verran aktiivisesta nimimerkistä kyse, että näin pitkä tauko aiheuttaa pientä ihmetystä.

Nyt jälkikäteen huomasin, että oli käynyt elokuun loppupuolella kirjautumassa, eli onkohan ihan tietoista taukoa vaan meneillään?
En minä mitenkään varsinaisesti kadonnut ole eikä tähän sen kummempaa draamaa liity, niin en ole lehdistötilaisuuksia viitsinyt asiasta järjestää tai testamentteja kansalle kirjoittaa. Toukokuussa oli muuta mietittävää ja kun siinä taukoa tuli, niin en sitten sen jälkeenkään jaksanut alkaa uudestaan kirjoittelemaan. Muutaman kerran olen jotain ketjua hieman koittanut lukea, mutta ei ole sitten lopulta kiinnostanut tarpeeksi. Eräällä toisella palstalla olen jonkun verran pyörinyt ja voi olla jotain muitakin suunnitelmia kirjallisten tuotoksien suhteen.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Missäköhän @SMT ? Intti varmaan jo käytynä, mutta ei ole kaveria näkynyt palstalla sitten viime kevään.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missäköhän @SMT ? Intti varmaan jo käytynä, mutta ei ole kaveria näkynyt palstalla sitten viime kevään.
Oon tosiaan nyt vähän taukoillut kirjottamisesta tänne, vaikka oon kyllä lukenut melkein päivittäin, varsinkin tota liigapuolta.

Mutta jos nyt jotain kuulumisia, niin tosiaan otettiin poikien kanssa ikuiset levot tossa viime joulukuussa. @Lert : lle sen verran, että ei paljoa kyselty töihin vaan annettiin lämmintä kättä ja toivotettiin hyvää jatkoa. Sen jälkeen jäin vähän niin kuin "tyhjän päälle." Koulun alkuun oli yli puoli vuotta eikä paluu vanhalle työpaikalle oikein houkutellut enää. Onneksi löysin Turusta hommia ja muutto ekaan omaan kotiin oli edessä alkuvuodesta. Kevät ja kesä meni töissä ja yksin asumisen opettelemisessa. Elokuun lopulla alkoi koulu ja ainakin seuraavat neljä vuotta pitäisi mennä sen parissa.

Eikä siinä vielä kaikki. Mä taidan jumalauta olla ihastunut. Sen verran mulla menee pasmat sekasin, kun tuo minua vuoden nuorempi ja kymmenen senttiä lyhyempi punapää laittaa snäppiä. Noh, eletään jännittäviä aikoja kaikilla mittareilla. Kohta JYP-TPS.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Perkelleen @SMT nice to hear juu!!

Ja pidä punapäästäsi huolta, varsin jos hän on aito, sillä ovathan ne vaan on parhautta. Ja tähän pakollinen "tietäjät tietää".
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös