Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 599 541
  • 1 934

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Bosco viimeksi 30.12.2020 laittanut viestiä palstalle. Missäs on hän?
Nopealla viestitsekkauksella tein päätelmän että eipä tuo kovin aktiivinen ole ollut viime aikoina muutenkaan. Marraskuussa kirjoitti yhden viestin ja joulukuussakaan ei kovin aktiivinen ollut. Kaippa tuo jossain vaiheessa aktivoituu enemmälti taas.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nopealla viestitsekkauksella tein päätelmän että eipä tuo kovin aktiivinen ole ollut viime aikoina muutenkaan. Marraskuussa kirjoitti yhden viestin ja joulukuussakaan ei kovin aktiivinen ollut. Kaippa tuo jossain vaiheessa aktivoituu enemmälti taas.
No ei muuten, mutta siellä on NHL- kausi alkanut, aikaisemmin sieltä on Pittsburghin ketjussa saanut käydä lukemassa otteluraportin aamuisin ’ala Bosco.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Turkanen. Toejoen Veikko se osasi puhua Väinö Linnasta. Ja osaa varmasti vieläkin. Mää ihmettele kauhiast. Jospa tässä olisi taas ikibänni, jonka voisi kumota. Vetoomus jätetty.

Joku taisi epäillä, että ois tuo nimimerkki joutunut kaapatuksi, sen verran erilaista tuotantoa pukkasi tuonne mm. Trump ketjuun, kuin jos vertaa aiempaan. Ja oliko tuo nimimerkki kauan pois, ennenkuin ilmestyi maailman polittiisiin aiheisiin?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Joku taisi epäillä, että ois tuo nimimerkki joutunut kaapatuksi, sen verran erilaista tuotantoa pukkasi tuonne mm. Trump ketjuun, kuin jos vertaa aiempaan. Ja oliko tuo nimimerkki kauan pois, ennenkuin ilmestyi maailman polittiisiin aiheisiin?

En tiedä poissaoloista yms., mutta koronan takia saattaa monikin asia roiskehtia yli äyräiden, kun on niin sanotusti liikaa aikaa miettiä. Asiat voivat polarisoitua siksi aivan oudolta näyttävällä tavalla.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Missähän muuten luuraa @Alfred E Neuman häneltä en sitten lokakuun muista viestejä nähneeni ja on kuitenkin sitä ennen aika aktiivisesti kirjoitellut ja asiaa.
Ajattelin tossa Mikon futisvisassa antaa muille vähän tasotusta kun huomasin olevani liian ylivoimainen siinä. Palaillaan asiaan sitte kun olen listalla viimeisenä, niin voi alkaa taas pelaamaan.

Ei vaan, mulla on muutama projekti nyt päällä, mitkä pitää hoitaa pois kuleksimasta, niin ei ole aikaa tänne. Kesän jälkeen pitäs taas olla aikaa haastaa riitaa täällä. Siihen asti pysyttelen kuunteluoppilaana.
 

redpecka

Jäsen
@Punamusta viimeksi paikalla 5.1., missä lie?
Tiedän, mutta en kerro koska hän ei halua sitä.
Nyt on jännästi kadonnut ukko ja viestinsä.

768 viestiä ja 689 tykkäystä. Tänäan bongasin tuolta ketjusta kun oli tykännyt jostain viestistä.

Semmoinen re-boottaus sitten, on ollut varmaan ihan kunnon urakka kun on naputellut viestejä roskikseen. Se, että @FASlapsi antoi yli tuhat tykkäystä vuorokaudessa edesmenneelle aateelle on köykäistä tämän rinnalla. :)
 

redpecka

Jäsen
Katsos, näemmä joku ihan ehti huomatakin tämän.
Juu, vahingossa sinut bongasin kun tykkäsin jostain viestistä mitä Punamusta oli jo ehtinyt tykkäämään siinä.

Elikkä joo, en ole kadonnut. Ikävää niille jotka halusivat muuta ja ihan kiva niille joille yksi lysti.
Ei kai täällä kukaan oikeasti mitään tällaista kelaa tai ignoretkin on keksitty jos jotakuta nyt niin pahasti nyppii. Kirjoitellaan jos siltä tuntuu.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Helpommalla olisit päässyt, jos olisit vaan tilannut uuden nimimerkin @Punamusta . Eikös se täällä niin toimi? Pahoittelut kaikille, jos olen ymmärtänyt väärin tämän asian. Mikäköhän se minun eka olikaan...?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos tarkoitat nimimerkinvaihtoa niin ei viestit siitä mihinkään katoa. Ainoastaan toisten lainaamissa viesteissä näkyy entinen merkkisi.
Ei kun tarkoitin, että vetää kahdella nimimerkillä. Jättää sen toisen vaan pöytälaatikkoon odottamaan sopivampia aikoja... Noh, tämä oli tälläistä huumoria vaan.

Mitään en tunnustanut tuossa aikaisemmin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos tarkoitat nimimerkinvaihtoa niin ei viestit siitä mihinkään katoa. Ainoastaan toisten lainaamissa viesteissä näkyy entinen merkkisi.
Ei muuten enää näy entinen nimimerkki. Sen voi tarkastaa vaikkapa minun viesteistä ketjussa jonne kaikkien...... alkuperäinen nimimerkki kun minulla eie nää ole käytössä olut varmaan kymmeneen vuoteen.
 

redpecka

Jäsen
Ei muuten enää näy entinen nimimerkki. Sen voi tarkastaa vaikkapa minun viesteistä ketjussa jonne kaikkien...... alkuperäinen nimimerkki kun minulla eie nää ole käytössä olut varmaan kymmeneen vuoteen.
Siis en nyt jaksa alkaa tarkastamaan onko joku softahommeli kaiketi muuttunut, mutta ainakin ennen on ollut, että jos olet joutunut toisen lainaamaksi, siinä sen toisen lainauksessa näkyy sun vanha merkki. Omissa viesteissäsi se toki on muuttunut.

Btw, hyvä että sulla ja Karilla sattui olee sama suosikkijengi kun teidät yhdistettiin samaksi silloin. (Meinaan niitä tägejä)
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ei muuten enää näy entinen nimimerkki. Sen voi tarkastaa vaikkapa minun viesteistä ketjussa jonne kaikkien...... alkuperäinen nimimerkki kun minulla eie nää ole käytössä olut varmaan kymmeneen vuoteen.
@banaaninviljelijä Kyllä se vanha nimimerkki näkyy lainatuissa viesteissä. Siinä ketjussahan on lainattu ketjun neljänteen viestiin ketjun toista viestiä. Toisessa viestissä näkyy kirjoittajan nykyinen nimimerkki, mutta siinä neljännen viestin lainauksessa ko. käyttäjän vanha nimimerkki.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@banaaninviljelijä Kyllä se vanha nimimerkki näkyy lainatuissa viesteissä. Siinä ketjussahan on lainattu ketjun neljänteen viestiin ketjun toista viestiä. Toisessa viestissä näkyy kirjoittajan nykyinen nimimerkki, mutta siinä neljännen viestin lainauksessa ko. käyttäjän vanha nimimerkki.

Tuossa minulle ainakin näkyy minun nykyinen nimimerkki, ei alkuperäinen, joka oli tuossa vaiheessa vielä käytössä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jos tarkoitat nimimerkinvaihtoa niin ei viestit siitä mihinkään katoa. Ainoastaan toisten lainaamissa viesteissä näkyy entinen merkkisi.

Ei muuten enää näy entinen nimimerkki. Sen voi tarkastaa vaikkapa minun viesteistä ketjussa jonne kaikkien...... alkuperäinen nimimerkki kun minulla eie nää ole käytössä olut varmaan kymmeneen vuoteen.

@banaaninviljelijä Kyllä se vanha nimimerkki näkyy lainatuissa viesteissä.

Tuossa minulle ainakin näkyy minun nykyinen nimimerkki, ei alkuperäinen, joka oli tuossa vaiheessa vielä käytössä.

Ei tää oo pojat niin vaikeaa...*

* = linkissä jatkoaika.com-palstan keskusteluosion viesti lainauksineen, jossa näkyy lainauksessa muutettu nimimerkki. Pari viestiä aikaisemmin näkyy alkuperäisessä postauksessa nykyinen nicki. Tämä on varmasti näiden vaihtajien hyvä hiffata.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei tää oo pojat niin vaikeaa...*

* = linkissä jatkoaika.com-palstan keskusteluosion viesti lainauksineen, jossa näkyy lainauksessa muutettu nimimerkki. Pari viestiä aikaisemmin näkyy alkuperäisessä postauksessa nykyinen nicki. Tämä on varmasti näiden vaihtajien hyvä hiffata.
Mielenkiintoista, sillä itse näen lainauksissa minun nykyisen nimimerkin. Miksi lie näin. Tuossa sinun linkissä näen sen vanhan nimimerkin.

Edit. Niin vai olenko muka jo aikaisemmin nimimerkkini muuttanut? No, ei voi ihan kaikkea muistaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Nimimerkki näkyy lainauksissa siinä muodossa, jolla olet ne aikanaan kirjoittanut, vaikka myöhemmin sen vaihtaisit. Eli vuonna 2007 olet joululahjoista kirjoitellut vielä aikaisemmalla nickillä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nimimerkki näkyy lainauksissa siinä muodossa, jolla olet ne aikanaan kirjoittanut, vaikka myöhemmin sen vaihtaisit. Eli vuonna 2007 olet joululahjoista kirjoitellut vielä aikaisemmalla nickillä.
Onhan tämä koko asia aika offtopicia, mutta kun miettii tarkemmin, niin vaimo läks kesällä 2008, niin olisiko ollut sitten seuraava talvi, kun nimimerkin vaihdoin? No, oli miten oli.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@banaaninviljelijä Niin siis lainauksissa näkyy se nimimerkki, millä se lainattu viesti on kirjoitettu. Olet avannut tuon ketjun banaaninviljelijä-nimimerkillä. Todiste siitä on ketjun kolmannella sivulla, missä palstaveli on kirjoittanut viestiinsä ketjun avaajan nimimerkin. Jos siis olit päässyt unohtamaan nimimerkkisi vaihtoajankohdan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
@Sämppäri on mystisesti kadonnut ja villit huhut Jokeriosiossa kertovat tilin suljetun. Tule Sämppäri katkaisemaan huhuilta siivet ja näyttäydy. Palstalla on aina sinulle tilaa.

Ettei vaan Pietarissa olla jouduttu budjettileikkauksiin? Tehdas on suljettu.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hyvä läppä, mutta koska elän ajan hermolla, niin mieleni pahoittamisen lisäksi raportoin, ignoraan ja laitan hieman myöhemmin yv:n.

No, kyllä minäkin kaipaan Sämpylää, meillä on ollut hyviä keskusteluja mm. Big Titsistä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No, kyllä minäkin kaipaan Sämpylää, meillä on ollut hyviä keskusteluja mm. Big Titsistä.
Sunkin kanssa? Aii prrrrkele! Pitäskö meiän perustaa vertaistukiryhmä?

"Tankobaaritroikka" olis hieno nimi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös