Kadonneet jatkoaikalaiset

• 638 503
  • 1 991

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
SaiPa-osiossa ja vapaankin puolella aktiivinen npc alias redpecka sydämistyi syksyllä niin pahanpäiväisesti saamaansa palautteeseen, että näyttää pyytäneen tunnuksensa ja viestiensä poistoa.
Harmi, jään kaipaamaan, kaverilla oli mielenkiintoisia ajatuksia ja kysymyksiä.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Harmi, jään kaipaamaan, kaverilla oli mielenkiintoisia ajatuksia ja kysymyksiä.
Sama juttu. Jäin siihen käsitykseen, että redpeckalla oli jotain henkilökohtaisia ongelmia elämässään ja siitä johtuen tuo viime aikojen palstakäyttäytyminenkään ei ollut kovin tasapainoista. Ja ennen kuin kukaan syyttelee kyökkipsykologiksi, niin itse joskus tämän minulle sanoi.

Maantietovisa never forget. Toivottavasti henkilöllä on kaikki hyvin.

Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kuljen täällä SaiPa paita päällä siksi, että punapekka voisi minut bongata. En tiedä kuka hän on, mutta viimeisten privaviestien mukaan majaili Torremolinoksessa eli tuossa naapurikylässä.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuljen täällä SaiPa paita päällä siksi, että punapekka voisi minut bongata. En tiedä kuka hän on, mutta viimeisten privaviestien mukaan majaili Torremolinoksessa eli tuossa naapurikylässä.

Koita houkutella se takaisin palstalle kertomalla, että ei SaiPan vahva vire varmasti enää ensi kaudelle kanna. Että sitten on taas kaikki turvallisesti niin kuin ennenkin: SaiPa kyntää ja kaikki lappeenrantalaiset ovat yksimielisiä ja kirjoittelevat vaan vitutusketjuun.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Koita houkutella se takaisin palstalle kertomalla, että ei SaiPan vahva vire varmasti enää ensi kaudelle kanna. Että sitten on taas kaikki turvallisesti niin kuin ennenkin: SaiPa kyntää ja kaikki lappeenrantalaiset ovat yksimielisiä ja kirjoittelevat vaan vitutusketjuun.
Myös Jorma kaipailee ykköskauden vakiovisailijaa!

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara

Itse olen käynyt "Torressa" ja siinä huudeilla 1995 ja 1997 kai... En tarkkoja vuosia enään muista =). Oltiin majoittuneena jossain 3 talon muodostelmassa jotka oli ikään kuin U:n mallisesti, siten, että niiden välissä oli uima-allas? Taisivat olla 3 tai 4 kerroksisia ja metalliaidalla aidattu. Merenrantaan ei ollut pitkä matka.

Toimiiko muuten Tivoli World huvipuisto enään

Suosikkijoukkue
Kärpät
Fc Barcelonasta kirjoittanut @Hxxx, toivottovasti kaikki on hyvin.
Itselleni hän on jäänyt parhaiten mieleen Kärppäosiosta, jossa aikoinaan kirjoitteli hyvinkin aktiivisesti ja asiantuntevasti. Piti ihan mielenkiinnosta vilkaista, että koska hän on viimeksi sinne kirjoittanut ja näköjään marraskuun lopussa 2017. Toivottavasti kaikki on tosiaan hyvin.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Heräsi huoli kokeneesta Lukko-kannattajasta, kirjoittaa tänne nimimerkillä Olkku. Viimeisin viesti häneltä on vähän ennen joulua. Hän on kirjoitellut aktiivisesti kymmeniä viestejä kuukausittain ja ennen kaikkea tasaiseen, lähes päivittäiseen tahtiin. Vuosia, parikymmentä vuotta hän on tänne kirjoitellut.

Hän on myös kirjoittanut avoimesti tänne Jatkoaikaan omista terveyshuolistaan (sydämeen liittyen) viime keväästä lähtien. ”Lähtö” on kirjoittamansa mukaan ollut lähellä muutaman kerran ja sairaalassa vietetty pidempiäkin pätkiä.
Viimeisimmässäkin viestissään mainitsi olleen juuri sairaalassa samoista syistä.

Siksi rupesin tässä huolestumaan palstatoverista, koska tosiaan jo kolme viikkoa kulunut edellisestä viestistä ja on hän ennenkin kirjoittanut tänne sairaalareissuilta. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.

Kiitos huolesta. Kyllä mä olen toistaiseksi olemassa, ei vaan jaksa kauheesti kirjoitella, luen kyllä. 2xveritulppa sääressä, lievä tukkeuma aivoissa ja sairaalassa ollessa (onneksi) keuhkoveritulppa. Keuhkoja nyt on tutkittu voimakkaasti. Tänään tuli taas kutsu keuhkojen tietokonetopokrafia kuvaukseen, kun TYKSn patologian laitos on vaatinut. Imartelee, kun joku muistaa.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitos huolesta. Kyllä mä olen toistaiseksi olemassa, ei vaan jaksa kauheesti kirjoitella, luen kyllä. 2xveritulppa sääressä, lievä tukkeuma aivoissa ja sairaalassa ollessa (onneksi) keuhkoveritulppa. Keuhkoja nyt on tutkittu voimakkaasti. Tänään tuli taas kutsu keuhkojen tietokonetopokrafia kuvaukseen, kun TYKSn patologian laitos on vaatinut. Imartelee, kun joku muistaa.
Tsemppiä sinulle!

Suosikkijoukkue
comes in waves
@Lertin viimeisestä viestistä tulee ensi viikolla kuluneeksi jo vuosi. Kenelläkään muulla kova ikävä Lertin peukkua? :(

Edit: taisi muuten poistatuttaa samalla tunnuksensa. Palstasoftan mukaan seuraan yhä Lerttiä mutta ei näy mun profiilissa enää seuraamieni käyttäjien listassa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
@Lertin viimeisestä viestistä tulee ensi viikolla kuluneeksi jo vuosi. Kenelläkään muulla kova ikävä Lertin peukkua? :(

Edit: taisi muuten poistatuttaa samalla tunnuksensa. Palstasoftan mukaan seuraan yhä Lerttiä mutta ei näy mun profiilissa enää seuraamieni käyttäjien listassa.
Viime marraskuussa laittoi minulle yksityisviestiä Hattrick futismanageripelissä, eli ihan tuo voimissaan taitaa olla.

@mikko600 ilmeisesti jäi palstatauolle? Tuo vähän kirpaisee kanssa.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuskin kadonnut sentään ja toivottavasti kaikki muutenkin hyvin, mutta aktiivinen palstalainen @heketsu88 on käynyt palstalla viimeksi reilu viikko sitten. Ja kutsuvieraskisakin olisi jo käynnissä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy