Itse olen täysin samaa mieltä kuin Villi-Länsi ja mitä olen ollut koko kauden. Kähkönen on aivan liian epävarma ykköskortti. Helppoja menee ja hyvän ja huonon päivän ero on valtava. Tarvii kokeneen ja kovan sparraajan. Vähintään mallia Vehanen/Stepanek, ei missään tapauksessa mitään tarkkeja sun muita. Toivottavasti tämän kauden alun virheitä ei toisteta. Jos Raumalla halutaan pärjätä, tulee maalivahtipelin olla sarjan kovinta.
Olen itse eri mieltä. MInusta Kaapo-Lehtinen olisi hyvä kaksikko. Kaapohan on jo Liigan parhaita maalivahteja, kun sai itseluottamuksen kuntoon. Lisäksi VIrran johdolla Lukon pyrkimys on hallita pelejä ja pitää kiekkoa. Silloin maalivahdin ei tarvitse ottaa joka pelissä 40-50 koppia, niin ykkösvahti pystyy pelaamaan enemmän otteluita.
On hyvä myös muistaa, että Kaapo kehittyy koko ajan. Minusta nuori ikä ei ole mikään este tai hidaste, kun kerran koppi tarttuu. Mikään itseisarvo ei minusta ole se, että maalvahdin tarvitsee olla min. 30-v ja vyöllä pitää olla useita mestaruuksia.
Tälläkin kaudella nuori ykkösmaalivahti oli sarjan kärkipään joukkueista TPS:n ohella HPK:lla. Kerhon Larmi on 20-v tuloskasmaalivahti, jota Karjalainen kirittää.
Ja kyllähän aikanaan mm. Antti Raanta oli aika Ässissä "melko" hyvä ykkösmaalivahti, vaikka ei ollutkaan iällä pilattu.