Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

  • 126 486
  • 781
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kuopionkukko näköjään laittanut peksan estolistalle sen takia, kun kyselee rahojensa perään…
 

Liitteet

  • IMG_5958.jpeg
    IMG_5958.jpeg
    160,1 KB · kertaa luettu: 343
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kuopionkukko näköjään laittanut peksan estolistalle sen takia, kun kyselee rahojensa perään…
>Rahatilanteeni muuttui keväällä
>Pystyin kuitenkin ostamaan kalliin kausikortin KalPan peleihin
>Ei ole siltikään mukamas varaa maksaa velkoja

Ja kun jää kusetuksestaan kiinni, niin siinä vaiheessa ilmoitetaan että velkojen maksu on prioriteettilistan pohjalla. How do you sleep at night @Kuopionkukko ?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näin sivustakatsojana sama huomio. Jos rahatilanne on tiukka, niin miksi ihmeessä laittaisit jotain vetoja vetämään palstalla tai missään muuallakaan.
Tosin tässä tilanteessa @Kuopionkukko rahatilanne ei varmasti ole niin tiukka, kertoihan tämä vasta ostaneensa kausikortin KalPan peleihin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Alkaa olla Valavuorimaisia piirteitä selityksineen näissä vedonlyönneissä.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Voin vain kuvitella millainen älämölö ja muiden lynkkaaminen olisi KK:lla päällä jos itse olisi saamapuolella. Nyt sitten todetaan, että vetovelat ovat kyllä aivan viimeisenä siellä pinossa ja eipä mahda mitään.
Vanhemmista vedonlyönti ketjuista voit käydä asian tarkistamassa. Taisi olla muunmuassa haZekki nimimerkki joku jätti maksamatta aikanaan ja on kadonnut palstalta/tehnyt uuden tunnuksen tän jälkeen. Mitään älämölöä en ole asiasta pitänyt. Toista nimimerkkiä en äkkiseltään muista enkä jaksa erikseen kaivaa.

Peksan olen laittanut mykistykseen ihan vaan kun kaverilta tuli viestiä sen verran tiuhaan tahtiin. Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Peksan olen laittanut mykistykseen ihan vaan kun kaverilta tuli viestiä sen verran tiuhaan tahtiin. Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
Tai sitten lopetat tämän pelleilyn ja maksat kaikille kuten pitääkin. Onko sinusta miestä siihen?
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Peksan olen laittanut mykistykseen ihan vaan kun kaverilta tuli viestiä sen verran tiuhaan tahtiin. Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
Edelleenkään tässä ei ole kyse mistään sinun "sopivasta hetkestä". Nyt on kyse niistä masseista joita et ole suostunut maksamaan.

Nyt rahat ne tiskiin! Kuinka ollakaan kukaan ei enää kysele sinulta tästä asiasta sen jälkeen. Tämän sirkuksen soisi jo loppuvan. Ja se on @Kuopionkukko vain sinusta kiinni.

Mitään huonoa taloudellista tilannetta ei ole olemassa, kerran kausikorttikin on ollut varaa ostaa. Ei mene läpi kenellekään. Eikä sellainen kiinnosta muutenkaan.
 

Alejandro

Jäsen
Peksan olen laittanut mykistykseen ihan vaan kun kaverilta tuli viestiä sen verran tiuhaan tahtiin. Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
Kotikaupungissani oli samanlainen henkilö, joka panttasi 20 euron salibandyturnausmaksua jonkun vuoden ajan. Aina oli rahat lopussa, vaikka tivasin rahojani varsinkin baarissa. Ei ikinä löytynyt ylimääräistä mistä maksaa. Lopulta taisin saada takaisin useiden kyselykertojen jälkeen noin 15 euroa ja satunnaisia nuuskapusseja. Nielin tappioni, koska kaveri vaikutti jälkikäteen ajateltuna ihan helvetin tyhmältä tai mulkulta. Hän oli loppujen lopuksi valmistunut kotiseutuni paskimmasta lukiosta (vai jäikö jopa valkolakki saamatta), joten annoin olla. Joka tapauksessa, häntäkin varmaan jälkikäteen hävettäisi tai ihmetyttäisi nuoruuden typeryytensä, jos asiasta muistuttelisin. Ainakin toivon niin.

En itse tarvinnut rahojani akuutin kassavajeen vuoksi, vaan siksi, että minua eniten ärsyttää toisista piittaamattomat lierot. Tee muille ja ennen kaikkea itsellesi palvelus tulevaisuuttasi ajatellen ja maksa ne velat. Jos sinulla on kavereita, niin teeppä tällainen sirkustemppu internetfoorumin ulkopuolella. Huonosti käy. Ja maine on aina paljon helpompi menettää, kuin saada takaisin.

Annoin neuvoni siksi, että oletan sinun olevan persaukinen noin kaksikymppinen pojankolli. Jos olet vanhempi, niin taidat olla jo menetetty tapaus. Valitettavasti.
 
Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Vanhemmista vedonlyönti ketjuista voit käydä asian tarkistamassa. Taisi olla muunmuassa haZekki nimimerkki joku jätti maksamatta aikanaan ja on kadonnut palstalta/tehnyt uuden tunnuksen tän jälkeen. Mitään älämölöä en ole asiasta pitänyt. Toista nimimerkkiä en äkkiseltään muista enkä jaksa erikseen kaivaa.

Peksan olen laittanut mykistykseen ihan vaan kun kaverilta tuli viestiä sen verran tiuhaan tahtiin. Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.

Mun tiuha tahti on ollut seuraava. Veto ratkesi 28.4.

Toukokuussa kyselin kyllä ja sanoin että saa maksella 5€ erissä. Kesäkuussa kerran, heinäkuussa kerran ja elokuussa kerran. Sitten mainitsin julkisesti että veto edelleen maksamatta niin laitto kaveri näköjään eston.

No jätti tyyppi maksamatta muillekin ja viimeistään tämä lainaamani viesti on sellainen mikä kuvastaa henkilöä riittävästi. En sano enempää......
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hän ei varmaankaan enää maksa ja maine mennyt sekä jokainen tietää.
En tiedä tarviiko tätä enää puida täällä kun jokainen käy vuorotellen haukkumassa yhtä oikeutusti.
Jos hän yrittää joskus täällä vedonlyöntiä niin varmaan jotkut puuttuu siihen.
P.S. Modet voi viel tähän haukkumiseen puuttua.
 

LaiLaiLei

Jäsen
Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
Tekisi siis mieli "palkita" maksamalla velat vain sille henkilölle joka ei ole muistuttanut asiasta, ja kaiken tämän jälkeen? Kuulostaa erittäin suoraselkäiseltä toiminnalta. Harmi kun muut rahoja odottavat ei tätä ymmärtäneet, ette ole siis ansainneet palkintoa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
P.S. Modet voi viel tähän haukkumiseen puuttua.
Minulla ainakin pistää vihaksi se, että @peksa on täällä tuonut esiin muissa ketjuissa, että hänellä jonkin verran rahahuolia ja sitten häntä yritetään syyllistä siitä kun kyselee rahojensa perään, jotka hänelle kuuluu.

Todella typerää ja raukkamaista toimintaa.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulla ainakin pistää vihaksi se, että @peksa on täällä tuonut esiin muissa ketjuissa, että hänellä jonkin verran rahahuolia ja sitten häntä yritetään syyllistä siitä kun kyselee rahojensa perään, jotka hänelle kuuluu.

Todella typerää ja raukkamaista toimintaa.
Tämä ja muutenkin tuo Kukon asenne tätä asiaa kohtaan raivostuttaa. Ikään kuin hän olisi tässä tapauksessa uhri ja että velkojen maksu ei ole niin justiinsa, jos ei halua. Se kun ei aikuisten maailmassa vain mene niin.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tämä ja muutenkin tuo Kukon asenne tätä asiaa kohtaan raivostuttaa. Ikään kuin hän olisi tässä tapauksessa uhri ja että velkojen maksu ei ole niin justiinsa, jos ei halua. Se kun ei aikuisten maailmassa vain mene niin.

Paitsi paskahousujen maailmassa asia menee just näin.

Aikanaan armeijassa lyötiin vetoa jalkapallon EM-kisoihin liittyen. Olisko meitä ollut kymmenkunta osallistujaa, ja panos oli muistaakseni 20€. Minä voitin, ja kun rupesin keräämään voittoja selitti yksi kaveri ihan naama kirkkaana, että ei kai näitä oikeasti tarvitse maksaa. Hänkään ei kuulema olisi ollut vailla rahoja, mikäli olisi voittanut. Onneksi ryhmäpaine kävi niin kovaksi, että paskahousu maksoi lopulta. Mutta vittu mikä ajatusmaailma, lyödään vetoa ja sitten maksun hetkellä itketään että ei kai nyt oikeasti.

Nyt esillä olevassa tapauksessa, niin niitä rahoja ette saa. Eiköhän tässä ole joku performanssi käynnissä, missä käydään vähän heittämässä rapalaa ja sitten taas jätetään maksu suorittamatta. Ihan helvetin naurettavaa toimintaa, mutta kun ei ole selkärankaa niin sitä ei ole.
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Minulla ainakin pistää vihaksi se, että @peksa on täällä tuonut esiin muissa ketjuissa, että hänellä jonkin verran rahahuolia ja sitten häntä yritetään syyllistä siitä kun kyselee rahojensa perään, jotka hänelle kuuluu.

Todella typerää ja raukkamaista toimintaa.

Kieltämättä, vaikken itse täällä lyö vetoa eikä sikäli ole omakohtainen aihe, juuri tämä kulma asiaan laittaa tälläkin suunnalla närästämään oikein kunnolla.

Tulee mieleen yritysmaailmasta ne keissit, kun vakavarainen suuryritys ei piruuttaan maksa jotain pikkulaskua alihankkijalle, jolla olisi todellakin masseille käyttöä. Vastaavasti tässä tapauksessa on ihan selvää, että herra kausikortti on koko tämän ajan tarvinnut noita hallussa pitämiään toisten rahoja aika tavalla vähemmän kuin ainakin yksi niiden oikeista omistajista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kieltämättä, vaikken itse täällä lyö vetoa eikä sikäli ole omakohtainen aihe, juuri tämä kulma asiaan laittaa tälläkin suunnalla närästämään oikein kunnolla.

Tulee mieleen yritysmaailmasta ne keissit, kun vakavarainen suuryritys ei piruuttaan maksa jotain pikkulaskua alihankkijalle, jolla olisi todellakin masseille käyttöä. Vastaavasti tässä tapauksessa on ihan selvää, että herra kausikortti on koko tämän ajan tarvinnut noita hallussa pitämiään toisten rahoja aika tavalla vähemmän kuin ainakin yksi niiden oikeista omistajista.
Eniten tässä @Kuopionkukko pelleilyssä tosiaan vituttaa näin ulkopuolisena se, että todennäköisesti mitään varsinaista estettä tai ongelmaa noiden vetojen maksamiselle ei ole, kunhan vaan jätetään maksamatta. Lisäksi olen aivan 100% varma että hänelle raha varmasti kelpaisi.

Toinen vitutusta aiheuttava seikka on toki sekin, että on luvattu ja ilmoitettu päivämäärä milloin ainakin osan voi maksaa. Silti ei ole maksanut mitään. Olisi edes tehnyt kuten @Fuzzy ja todennut suoraan ettei ole edes tarkoitus maksaa mitään, sekin olisi suoraselkäisempää toimintaa kuin tämä nyt nähty pelleily.

Jos nyt jokin "onni onnettomuudessa" tässä on niin varmaan se, että rahojaan odottelevat eivät ole onneksi joutuneet itse maksamaan mitään alkusummaa vetoon osallistumisesta. Eli sinänsä eivät ole menettäneet mitään, muuta kuin toki aikaa ja pientä vaivaa tämän asian muistutteluun. Ja tämä siis ei ole mikään puolustus, @Kuopionkukko :n toiminta on suoraan sanottuna niljakasta ja jopa erittäin kusipäistä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itse olen aiempien kausien aikana lyönyt jokusen vedon @Kuopionkukko kanssa ja molempiin suuntiin raha on liikkunut sovitusti. Harmillista kerrakseen, että nyt on tälläinen tilanne päällä.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse olen aiempien kausien aikana lyönyt jokusen vedon @Kuopionkukko kanssa ja molempiin suuntiin raha on liikkunut sovitusti. Harmillista kerrakseen, että nyt on tälläinen tilanne päällä.
Hei, hieno juttu!

Ehkäpä olit pelannut tätä peliä oikein ja näin ollen voittanut palkinnon! Me muut emme vain ole olleet niin eteviä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Itse olen aiempien kausien aikana lyönyt jokusen vedon @Kuopionkukko kanssa ja molempiin suuntiin raha on liikkunut sovitusti. Harmillista kerrakseen, että nyt on tälläinen tilanne päällä.

Mulle tämä tyyppi ei ole maksanut edes viittä euroa ja viimeisessä viestissään (yv) sanoi että olen joukon hännillä. Pidän huolen että kyseinen tyyppi saa aina maininnan multa joka kerta kun yrittää lyödä vetoa jonkun kanssa että tyyppi on kusettaja ellei kuittaa mulle tappioitaan tässä kuussa kun vedon häviöstä tulee 4kk täyteen. Ainakin 19.8 sillä oli yhteensä 120€ viime kautisia vetoja vielä kuittaamatta kolmelle eri käyttäjälle.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös