maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
>Rahatilanteeni muuttui keväälläKuopionkukko näköjään laittanut peksan estolistalle sen takia, kun kyselee rahojensa perään…
Tosin tässä tilanteessa @Kuopionkukko rahatilanne ei varmasti ole niin tiukka, kertoihan tämä vasta ostaneensa kausikortin KalPan peleihin.Näin sivustakatsojana sama huomio. Jos rahatilanne on tiukka, niin miksi ihmeessä laittaisit jotain vetoja vetämään palstalla tai missään muuallakaan.
Puijolla olisi kätevä järjestää joku hiihtotapahtuma.Alkaa olla Valavuorimaisia piirteitä näissä vedonlyönneissä.
Käytetty jo, nyt voisi kokeilla mäkihyppyä.Puijolla olisi kätevä järjestää joku hiihtotapahtuma.
Puijolla olisi kätevä järjestää joku hiihtotapahtuma.
Mun puolesta tällaiset @Kuopionkukko ja muut huijarit voisi ihan huoletta heittää pihalle koko palstalta @Moderaattorit toimesta.Kuopionkukko näköjään laittanut peksan estolistalle sen takia, kun kyselee rahojensa perään…
Vanhemmista vedonlyönti ketjuista voit käydä asian tarkistamassa. Taisi olla muunmuassa haZekki nimimerkki joku jätti maksamatta aikanaan ja on kadonnut palstalta/tehnyt uuden tunnuksen tän jälkeen. Mitään älämölöä en ole asiasta pitänyt. Toista nimimerkkiä en äkkiseltään muista enkä jaksa erikseen kaivaa.Voin vain kuvitella millainen älämölö ja muiden lynkkaaminen olisi KK:lla päällä jos itse olisi saamapuolella. Nyt sitten todetaan, että vetovelat ovat kyllä aivan viimeisenä siellä pinossa ja eipä mahda mitään.
Tai sitten lopetat tämän pelleilyn ja maksat kaikille kuten pitääkin. Onko sinusta miestä siihen?Peksan olen laittanut mykistykseen ihan vaan kun kaverilta tuli viestiä sen verran tiuhaan tahtiin. Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
Mikset vaan maksa jokaiselle, jolle olet velkaa?Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
Edelleenkään tässä ei ole kyse mistään sinun "sopivasta hetkestä". Nyt on kyse niistä masseista joita et ole suostunut maksamaan.Peksan olen laittanut mykistykseen ihan vaan kun kaverilta tuli viestiä sen verran tiuhaan tahtiin. Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
Kotikaupungissani oli samanlainen henkilö, joka panttasi 20 euron salibandyturnausmaksua jonkun vuoden ajan. Aina oli rahat lopussa, vaikka tivasin rahojani varsinkin baarissa. Ei ikinä löytynyt ylimääräistä mistä maksaa. Lopulta taisin saada takaisin useiden kyselykertojen jälkeen noin 15 euroa ja satunnaisia nuuskapusseja. Nielin tappioni, koska kaveri vaikutti jälkikäteen ajateltuna ihan helvetin tyhmältä tai mulkulta. Hän oli loppujen lopuksi valmistunut kotiseutuni paskimmasta lukiosta (vai jäikö jopa valkolakki saamatta), joten annoin olla. Joka tapauksessa, häntäkin varmaan jälkikäteen hävettäisi tai ihmetyttäisi nuoruuden typeryytensä, jos asiasta muistuttelisin. Ainakin toivon niin.Peksan olen laittanut mykistykseen ihan vaan kun kaverilta tuli viestiä sen verran tiuhaan tahtiin. Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
Vanhemmista vedonlyönti ketjuista voit käydä asian tarkistamassa. Taisi olla muunmuassa haZekki nimimerkki joku jätti maksamatta aikanaan ja on kadonnut palstalta/tehnyt uuden tunnuksen tän jälkeen. Mitään älämölöä en ole asiasta pitänyt. Toista nimimerkkiä en äkkiseltään muista enkä jaksa erikseen kaivaa.
Peksan olen laittanut mykistykseen ihan vaan kun kaverilta tuli viestiä sen verran tiuhaan tahtiin. Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
Tekisi siis mieli "palkita" maksamalla velat vain sille henkilölle joka ei ole muistuttanut asiasta, ja kaiken tämän jälkeen? Kuulostaa erittäin suoraselkäiseltä toiminnalta. Harmi kun muut rahoja odottavat ei tätä ymmärtäneet, ette ole siis ansainneet palkintoa.Mikko660 on tainnut olla hiljaa maksamattomuudestani tähän asti. Tekisi mieli palkita kaveri maksamalla hänelle ensin kun sopiva tilanne on.
Minulla ainakin pistää vihaksi se, että @peksa on täällä tuonut esiin muissa ketjuissa, että hänellä jonkin verran rahahuolia ja sitten häntä yritetään syyllistä siitä kun kyselee rahojensa perään, jotka hänelle kuuluu.P.S. Modet voi viel tähän haukkumiseen puuttua.
Tämä ja muutenkin tuo Kukon asenne tätä asiaa kohtaan raivostuttaa. Ikään kuin hän olisi tässä tapauksessa uhri ja että velkojen maksu ei ole niin justiinsa, jos ei halua. Se kun ei aikuisten maailmassa vain mene niin.Minulla ainakin pistää vihaksi se, että @peksa on täällä tuonut esiin muissa ketjuissa, että hänellä jonkin verran rahahuolia ja sitten häntä yritetään syyllistä siitä kun kyselee rahojensa perään, jotka hänelle kuuluu.
Todella typerää ja raukkamaista toimintaa.
Tämä ja muutenkin tuo Kukon asenne tätä asiaa kohtaan raivostuttaa. Ikään kuin hän olisi tässä tapauksessa uhri ja että velkojen maksu ei ole niin justiinsa, jos ei halua. Se kun ei aikuisten maailmassa vain mene niin.
Minulla ainakin pistää vihaksi se, että @peksa on täällä tuonut esiin muissa ketjuissa, että hänellä jonkin verran rahahuolia ja sitten häntä yritetään syyllistä siitä kun kyselee rahojensa perään, jotka hänelle kuuluu.
Todella typerää ja raukkamaista toimintaa.
Eniten tässä @Kuopionkukko pelleilyssä tosiaan vituttaa näin ulkopuolisena se, että todennäköisesti mitään varsinaista estettä tai ongelmaa noiden vetojen maksamiselle ei ole, kunhan vaan jätetään maksamatta. Lisäksi olen aivan 100% varma että hänelle raha varmasti kelpaisi.Kieltämättä, vaikken itse täällä lyö vetoa eikä sikäli ole omakohtainen aihe, juuri tämä kulma asiaan laittaa tälläkin suunnalla närästämään oikein kunnolla.
Tulee mieleen yritysmaailmasta ne keissit, kun vakavarainen suuryritys ei piruuttaan maksa jotain pikkulaskua alihankkijalle, jolla olisi todellakin masseille käyttöä. Vastaavasti tässä tapauksessa on ihan selvää, että herra kausikortti on koko tämän ajan tarvinnut noita hallussa pitämiään toisten rahoja aika tavalla vähemmän kuin ainakin yksi niiden oikeista omistajista.
Hei, hieno juttu!Itse olen aiempien kausien aikana lyönyt jokusen vedon @Kuopionkukko kanssa ja molempiin suuntiin raha on liikkunut sovitusti. Harmillista kerrakseen, että nyt on tälläinen tilanne päällä.
Itse olen aiempien kausien aikana lyönyt jokusen vedon @Kuopionkukko kanssa ja molempiin suuntiin raha on liikkunut sovitusti. Harmillista kerrakseen, että nyt on tälläinen tilanne päällä.