Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

  • 126 486
  • 781

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalakukolla ei oo mitään osaa tai arpaa luopiokukon idiotismiin, niin voisiko tuon herkun jättää keskustelun ulkopuolelle. Kiitos.

Olen Tampereelta joten Savon jutut ei ole hallussa.

Minä tiedän kyllä hyvin, mitä kalakukko on, mutta herkkua siitä ei meikäläiselle saa millään. Se toki on vain oma mielipiteeni.

Joten olen jäsenen @Introexpertti linjoilla uudesta nimimerkistä "Luopiokukko".
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miettikää, jätkä ei mukamas "pysty" maksamaan 120 euron velkojaan neljässä kuukaudessa mutta on kuitenkin pystynyt hommaamaan samassa ajassa KalPan kausikortin, jonka arvo on hävittyihin vetoihin nähden moninkertainen. Ja sitten tullaan ylimielisesti tänne toteamaan että nauttii seurata kun ihmiset täällä pyytävät rahoja jotka heille kuuluu.

Pardon my french mut vittu mikä selkärangaton niljakas paska sinä Kuopionkukko olet.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Miettikää, jätkä ei mukamas "pysty" maksamaan 120 euron velkojaan neljässä kuukaudessa mutta on kuitenkin pystynyt hommaamaan samassa ajassa KalPan kausikortin, jonka arvo on hävittyihin vetoihin nähden moninkertainen. Ja sitten tullaan ylimielisesti tänne toteamaan että nauttii seurata kun ihmiset täällä pyytävät rahoja jotka heille kuuluu.

Pardon my french mut vittu mikä selkärangaton niljakas paska sinä Kuopionkukko olet.
Mainitsin viime viikolla marjastamisen rahanlähteenä. Raskasta hommaa mutta kyllä sillä reilun satasen saa jo kasaan kun parina päivänä jaksaa vaivautua vähän rehkimään. Kokemusta on ja vuodenaikakin olisi mitä otollisin.

Mutta eihän tällä Kukolla varmaan riitä kyvyt siihenkään hommaan. Se meinaan vaatisi selkärankaa ihan kirjaimellisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös