Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

• 132 647
  • 823

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalakukolla ei oo mitään osaa tai arpaa luopiokukon idiotismiin, niin voisiko tuon herkun jättää keskustelun ulkopuolelle. Kiitos.

Olen Tampereelta joten Savon jutut ei ole hallussa.

Minä tiedän kyllä hyvin, mitä kalakukko on, mutta herkkua siitä ei meikäläiselle saa millään. Se toki on vain oma mielipiteeni.

Joten olen jäsenen @Introexpertti linjoilla uudesta nimimerkistä "Luopiokukko".

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miettikää, jätkä ei mukamas "pysty" maksamaan 120 euron velkojaan neljässä kuukaudessa mutta on kuitenkin pystynyt hommaamaan samassa ajassa KalPan kausikortin, jonka arvo on hävittyihin vetoihin nähden moninkertainen. Ja sitten tullaan ylimielisesti tänne toteamaan että nauttii seurata kun ihmiset täällä pyytävät rahoja jotka heille kuuluu.

Pardon my french mut vittu mikä selkärangaton niljakas paska sinä Kuopionkukko olet.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Miettikää, jätkä ei mukamas "pysty" maksamaan 120 euron velkojaan neljässä kuukaudessa mutta on kuitenkin pystynyt hommaamaan samassa ajassa KalPan kausikortin, jonka arvo on hävittyihin vetoihin nähden moninkertainen. Ja sitten tullaan ylimielisesti tänne toteamaan että nauttii seurata kun ihmiset täällä pyytävät rahoja jotka heille kuuluu.

Pardon my french mut vittu mikä selkärangaton niljakas paska sinä Kuopionkukko olet.
Mainitsin viime viikolla marjastamisen rahanlähteenä. Raskasta hommaa mutta kyllä sillä reilun satasen saa jo kasaan kun parina päivänä jaksaa vaivautua vähän rehkimään. Kokemusta on ja vuodenaikakin olisi mitä otollisin.

Mutta eihän tällä Kukolla varmaan riitä kyvyt siihenkään hommaan. Se meinaan vaatisi selkärankaa ihan kirjaimellisesti.

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins

Jep, ei se toisilta varastaminen vielä mitään, mutta siihen sitten päälle avoiminta mulkkuutta mitä on ihan hetkeen tullut oikein missään vastaan (joku voi rumemminkin kirjoittaa tai puhua, mutta asenteen puolesta). Ja tuosta ollaan sitten ylpeitä? Nuo luopioviittaukset ovat mitä sopivampia, täysin kunniaton henkilö ja sääliksi käy läheisiään - elleivät siis ole samasta puusta veistettyjä.

Surullisen alas voi ihmisoletettu vajota.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sivusta seuranneena pari sanaa. Epäluotettavuus/valehtelu on erittäin ikävä piirre, mutta niin on myös tilanne, jossa porukalla haukutaan ja nimitellään yhtä käyttäjää, vaikkakin aiheesta. Tällainen haukkuminen tuskin lisää maksuhalukkuutta. Entäpä jos osat olisivat toisinpäin? Kaiken julkisen kuran jälkeen maksaisit vielä velkasi solvaajillesi? En puolustele käyttäjä @Kuopionkukko toimintaa, mutta en myöskään hurraa tällaiselle joukkolynkkaukselle.

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sivusta seuranneena pari sanaa. Epäluotettavuus/valehtelu on erittäin ikävä piirre, mutta niin on myös tilanne, jossa porukalla haukutaan ja nimitellään yhtä käyttäjää, vaikkakin aiheesta. Tällainen haukkuminen tuskin lisää maksuhalukkuutta. Entäpä jos osat olisivat toisinpäin? Kaiken julkisen kuran jälkeen maksaisit vielä velkasi solvaajillesi? En puolustele käyttäjä @Kuopionkukko toimintaa, mutta en myöskään hurraa tällaiselle joukkolynkkaukselle.
Hieno jeesustelu, pakko myöntää! Edelleenkin velat pitäisi maksaa, tykkäsi siitä tai ei. Se on itseasiassa aivan perusasia vedonlyönnissä. Ihan turha yrittää kääntää asiaa jonkin keskityn mielipahaa takia. @Kuopionkukko on tämän tarinan konna, koska ei maksa velkojaan. Ei suinkaan uhri.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno jeesustelu, pakko myöntää! Edelleenkin velat pitäisi maksaa, tykkäsi siitä tai ei. Se on itseasiassa aivan perusasia vedonlyönnissä. Ihan turha yrittää kääntää asiaa jonkin keskityn mielipahaa takia. @Kuopionkukko on tämän tarinan konna, koska ei maksa velkojaan. Ei suinkaan uhri.
Tottakai velat tulee maksaa, se on perusoletus. Valitettavasti kaikki eivät kuitenkaan niitä maksa, halusimme tai ei. Tällaisen käyttäjän pitäminen epäluotettavana on ihan aiheellista. Kun konnan niskaan kaadetaan paskaa porukalla, niin tarinaan ei jää sankareita. Siinä mielessä @Moderaattorit apuun huutaminen on ”tyylikästä”. Jatkakaa toki.

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
En kyllä minäkään näe modejen "osallistamiseen" pyrkimisessä järkeä. Tuskin lampsivat käyttäjän ruudusta läpi velkoja perimään, ja kova poisto vain veisi viimeisenkin syyn maksaa. Ei tuolla siis mitään pysty aikaan saamaan, mutta hyvällä tuurilla saatte vedonlyönnit kiellettyä täällä jos tarpeeksi kovat rähinät käynnistyy.

Noin muutenhan tämäntyyppinen "ryhmäpaine", jossa pyritään ohjaamaan porukkaa yhteisön kunnolliseksi jäseneksi ja katsotaan kieroon jos pahistelu jatkuu, on luonnollinen osa laumaeläimen nimeltä ihminen sosiaalista käyttäytymistä, ja lienee yhtä vanha ilmiö kuin ihmisyhteisötkin. Joukkolynkkaukseksi tai noitavainoksi se muuttuu jos mennään ilman substanssia ja ilman mahdollisuutta puolustautua tai korjata käytöstä, ja näinhän ei tässä keississä ole.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sivusta seuranneena pari sanaa. Epäluotettavuus/valehtelu on erittäin ikävä piirre, mutta niin on myös tilanne, jossa porukalla haukutaan ja nimitellään yhtä käyttäjää, vaikkakin aiheesta.
Kuopionkukolta täysin kusipäistä toimintaa, siitä ei kahta sanaa. Mutta kyllä minua vähän hymyilyttää jo valmiiksi todennäköinen seuraava askel tälle kohulle ja siitä seuraava mayhemi: Luulen nimittäin, että kohta paukkuu modeilta velkojille ja muille velanperijöille penalttia henkilökohtaisuuksista, ja ihan kyllä sääntökirjan mukaan vaikka kuinka on kohteena nolo kusettaja. Ja sitten on taas moderaattoriketjussa kuhinaa!
Tällainen haukkuminen tuskin lisää maksuhalukkuutta. .
Tätä olen myös miettinyt, että eikös tuossa maksaessa paljastu aina oma nimi, vai pystyykö sen hoitamaan jotenkin anonyymisti? Voi potentiaalisesti vielä nostaa vähän kynnystä maksamiselle, kun vastapuolella nyt sattuu olemaan "pikkasen" närkästynyttä porukkaa :)

Ja loppuun korrrrostan, että velat pittää maksaa aina eikä tässä tarinassa nyt muuta roistoa ole kuin maksujaan pihtaava kukko.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tätä olen myös miettinyt, että eikös tuossa maksaessa paljastu aina oma nimi, vai pystyykö sen hoitamaan jotenkin anonyymisti? Voi potentiaalisesti vielä nostaa vähän kynnystä maksamiselle, kun vastapuolella nyt sattuu olemaan "pikkasen" närkästynyttä porukkaa :)
Ainahan rahat voi toimittaa käteisenä kirjekuoressa. Eikös palstalla ole tästäkin kokemusta?

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tämän ketjun innostamana rohkenen tunnustaa, että luultavasti olen täysin unohtanut maksaa edellisen U20 Fantasy Poolin voiton. Pahoittelut siis näin julkisesti @Zigmund ja maksu lähtee välittömästi.

Samalla muistin, että en ole muistanut periä voittamiani rahoja menneen kauden NHL Fantasy Poolista. Siitäkin pahoittelut kaikille osallistujille. Jään pohtimaan kehtaanko edes pyytää rahojani enää.
Mietinkin, että miksi mulla on liikaa rahaa tilillä. Totta kai perit ne! Siellä vanhassa ketjussa oli jossain sulle @ tägi paljon voitit.

MegaForce

Jäsen
Kunnon naurut kyllä tästä ketjusta. Oikein periaatteellinen, aikuinen mies välttelee velkojiaan kuin jotain ruttoa ja kas kummaa, yllättävät vaikeudet alkoivat silloin kun pitäisi hävityt vedot maksaa takaisin. Sinäänsä ei saisi nauraa jos tilanne on niin kehno, ettei vajaassa puolessa vuodessa saa reilua satasta kasaan, mutta onneksi rahat riittänee ilmeisesti kaljaan, kausariin, vedonlyöntiin ja muuhun tärkeämpään. Vaikeaa on kyllä elämä joillain.

Sitten jos tilanne olisi paha, niin olisi edes reilua avata sitä asianomaisille vaikka yksityisviestein, niin vältyttäusiin paljon turhalta paskalta.

Viimeksi muokattu:

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Kuopionkukolta täysin kusipäistä toimintaa, siitä ei kahta sanaa. Mutta kyllä minua vähän hymyilyttää jo valmiiksi todennäköinen seuraava askel tälle kohulle ja siitä seuraava mayhemi: Luulen nimittäin, että kohta paukkuu modeilta velkojille ja muille velanperijöille penalttia henkilökohtaisuuksista, ja ihan kyllä sääntökirjan mukaan vaikka kuinka on kohteena nolo kusettaja. Ja sitten on taas moderaattoriketjussa kuhinaa!

Ja loppuun korrrrostan, että velat pittää maksaa aina eikä tässä tarinassa nyt muuta roistoa ole kuin maksujaan pihtaava kukko.

Tähän sen verran että kun olen velat hoitanut niin miksi ihmeessä siitä nimestä mitään vaikeuksia tulisi? Rahat saanut jatkoaika käyttäjä silti lähtis etsimään fonectalla ja pesäpallomailalla? Tuskinpa nyt sentään.

Joku taisi kysellä selitysten perään että pitäisi yv kertoa niin voisi olla toki viisasta mutta yksityiselämän asiat ei kuulu palstalle. Jos tieto siitä että nyt ei ole pystynyt vaan ja on ollut nimeltämainitsemattomia ongelmia niin sitten se ei riitä. Nettiin ei tarkempia tietoja tule.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän sen verran että kun olen velat hoitanut niin miksi ihmeessä siitä nimestä mitään vaikeuksia tulisi? Rahat saanut jatkoaika käyttäjä silti lähtis etsimään fonectalla ja pesäpallomailalla? Tuskinpa nyt sentään.
No huh, hyvä juttu. Pelkäsin jo antaneeni sinulle uuden tekosyyn maksun välttelyyn, mutta jatketaan siis vanhoilla.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK

Joku taisi kysellä selitysten perään että pitäisi yv kertoa niin voisi olla toki viisasta mutta yksityiselämän asiat ei kuulu palstalle. Jos tieto siitä että nyt ei ole pystynyt vaan ja on ollut nimeltämainitsemattomia ongelmia niin sitten se ei riitä. Nettiin ei tarkempia tietoja tule.

Summat jos olisi isompia niin silloin väärälle henkilölle maksamatta jättäminen voi johtaa seuraamuksiin..

Mutta niinkuin tämä on jo useamman kerran käyty läpi niin sun toiminta esim mun kohdalla on ollut kusipäisyyttä parhaimmillaan ja sitä et voi kiistää...

Spire

Jäsen
Pystyit vissiin kuitenkin kausikortin ostamaan?
No tietenkin pystyi. Velat ovat prioriteettilistalla viimeisenä, kuten aiemminkin jo kertoi. Ei tietenkään ole maksamassa velkojaan, kunhan kokeili josko saisi vähän taskurahaa anonyymillä nettipalstalla, jolloin mahdollisia velkojia ei koskaan tarvitse kohdata silmästä silmään. Ymmärrän idean, mutta jos kuitenkin täällä käy päivittäin niin VOISIKO NE VELAT VAIN HOITAA POIS KULJEKSIMASTA.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy