Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Hävettää että KalPa kannattajista paljastuu tommonen ihmisroska. @Moderaattorit voisitteko vaihtaa tuon pojan nimimerkiksi Luopiokukko?
Hävettää että KalPa kannattajista paljastuu tommonen ihmisroska. @Moderaattorit voisitteko vaihtaa tuon pojan nimimerkiksi Luopiokukko?
Kalakukolla ei oo mitään osaa tai arpaa luopiokukon idiotismiin, niin voisiko tuon herkun jättää keskustelun ulkopuolelle. Kiitos.Epäluotettava kalakukko olisi parempi vaihtoehto.
Kalakukolla ei oo mitään osaa tai arpaa luopiokukon idiotismiin, niin voisiko tuon herkun jättää keskustelun ulkopuolelle. Kiitos.
Kalakukolla ei oo mitään osaa tai arpaa luopiokukon idiotismiin, niin voisiko tuon herkun jättää keskustelun ulkopuolelle. Kiitos.
Olen Tampereelta joten Savon jutut ei ole hallussa.
Mainitsin viime viikolla marjastamisen rahanlähteenä. Raskasta hommaa mutta kyllä sillä reilun satasen saa jo kasaan kun parina päivänä jaksaa vaivautua vähän rehkimään. Kokemusta on ja vuodenaikakin olisi mitä otollisin.Miettikää, jätkä ei mukamas "pysty" maksamaan 120 euron velkojaan neljässä kuukaudessa mutta on kuitenkin pystynyt hommaamaan samassa ajassa KalPan kausikortin, jonka arvo on hävittyihin vetoihin nähden moninkertainen. Ja sitten tullaan ylimielisesti tänne toteamaan että nauttii seurata kun ihmiset täällä pyytävät rahoja jotka heille kuuluu.
Pardon my french mut vittu mikä selkärangaton niljakas paska sinä Kuopionkukko olet.
Jep, ei se toisilta varastaminen vielä mitään, mutta siihen sitten päälle avoiminta mulkkuutta mitä on ihan hetkeen tullut oikein missään vastaan (joku voi rumemminkin kirjoittaa tai puhua, mutta asenteen puolesta). Ja tuosta ollaan sitten ylpeitä? Nuo luopioviittaukset ovat mitä sopivampia, täysin kunniaton henkilö ja sääliksi käy läheisiään - elleivät siis ole samasta puusta veistettyjä.Miettikää, jätkä ei mukamas "pysty" maksamaan 120 euron velkojaan neljässä kuukaudessa mutta on kuitenkin pystynyt hommaamaan samassa ajassa KalPan kausikortin, jonka arvo on hävittyihin vetoihin nähden moninkertainen. Ja sitten tullaan ylimielisesti tänne toteamaan että nauttii seurata kun ihmiset täällä pyytävät rahoja jotka heille kuuluu.
Pardon my french mut vittu mikä selkärangaton niljakas paska sinä Kuopionkukko olet.
Hieno jeesustelu, pakko myöntää! Edelleenkin velat pitäisi maksaa, tykkäsi siitä tai ei. Se on itseasiassa aivan perusasia vedonlyönnissä. Ihan turha yrittää kääntää asiaa jonkin keskityn mielipahaa takia. @Kuopionkukko on tämän tarinan konna, koska ei maksa velkojaan. Ei suinkaan uhri.Sivusta seuranneena pari sanaa. Epäluotettavuus/valehtelu on erittäin ikävä piirre, mutta niin on myös tilanne, jossa porukalla haukutaan ja nimitellään yhtä käyttäjää, vaikkakin aiheesta. Tällainen haukkuminen tuskin lisää maksuhalukkuutta. Entäpä jos osat olisivat toisinpäin? Kaiken julkisen kuran jälkeen maksaisit vielä velkasi solvaajillesi? En puolustele käyttäjä @Kuopionkukko toimintaa, mutta en myöskään hurraa tällaiselle joukkolynkkaukselle.
Tottakai velat tulee maksaa, se on perusoletus. Valitettavasti kaikki eivät kuitenkaan niitä maksa, halusimme tai ei. Tällaisen käyttäjän pitäminen epäluotettavana on ihan aiheellista. Kun konnan niskaan kaadetaan paskaa porukalla, niin tarinaan ei jää sankareita. Siinä mielessä @Moderaattorit apuun huutaminen on ”tyylikästä”. Jatkakaa toki.Hieno jeesustelu, pakko myöntää! Edelleenkin velat pitäisi maksaa, tykkäsi siitä tai ei. Se on itseasiassa aivan perusasia vedonlyönnissä. Ihan turha yrittää kääntää asiaa jonkin keskityn mielipahaa takia. @Kuopionkukko on tämän tarinan konna, koska ei maksa velkojaan. Ei suinkaan uhri.
Kyllä, jokainen itseään ja muita kunnioittava henkilö toimisi juuri näin.Entäpä jos osat olisivat toisinpäin? Kaiken julkisen kuran jälkeen maksaisit vielä velkasi solvaajillesi?
Kuopionkukolta täysin kusipäistä toimintaa, siitä ei kahta sanaa. Mutta kyllä minua vähän hymyilyttää jo valmiiksi todennäköinen seuraava askel tälle kohulle ja siitä seuraava mayhemi: Luulen nimittäin, että kohta paukkuu modeilta velkojille ja muille velanperijöille penalttia henkilökohtaisuuksista, ja ihan kyllä sääntökirjan mukaan vaikka kuinka on kohteena nolo kusettaja. Ja sitten on taas moderaattoriketjussa kuhinaa!Sivusta seuranneena pari sanaa. Epäluotettavuus/valehtelu on erittäin ikävä piirre, mutta niin on myös tilanne, jossa porukalla haukutaan ja nimitellään yhtä käyttäjää, vaikkakin aiheesta.
Tätä olen myös miettinyt, että eikös tuossa maksaessa paljastu aina oma nimi, vai pystyykö sen hoitamaan jotenkin anonyymisti? Voi potentiaalisesti vielä nostaa vähän kynnystä maksamiselle, kun vastapuolella nyt sattuu olemaan "pikkasen" närkästynyttä porukkaa :)Tällainen haukkuminen tuskin lisää maksuhalukkuutta. .
Ainahan rahat voi toimittaa käteisenä kirjekuoressa. Eikös palstalla ole tästäkin kokemusta?Tätä olen myös miettinyt, että eikös tuossa maksaessa paljastu aina oma nimi, vai pystyykö sen hoitamaan jotenkin anonyymisti? Voi potentiaalisesti vielä nostaa vähän kynnystä maksamiselle, kun vastapuolella nyt sattuu olemaan "pikkasen" närkästynyttä porukkaa :)
Mietinkin, että miksi mulla on liikaa rahaa tilillä. Totta kai perit ne! Siellä vanhassa ketjussa oli jossain sulle @ tägi paljon voitit.Tämän ketjun innostamana rohkenen tunnustaa, että luultavasti olen täysin unohtanut maksaa edellisen U20 Fantasy Poolin voiton. Pahoittelut siis näin julkisesti @Zigmund ja maksu lähtee välittömästi.
Samalla muistin, että en ole muistanut periä voittamiani rahoja menneen kauden NHL Fantasy Poolista. Siitäkin pahoittelut kaikille osallistujille. Jään pohtimaan kehtaanko edes pyytää rahojani enää.
Minulla on parempi ehdotus:Kukko vetää täällä poppareita mielellään ja seuraa tilannetta.
Kuopionkukolta täysin kusipäistä toimintaa, siitä ei kahta sanaa. Mutta kyllä minua vähän hymyilyttää jo valmiiksi todennäköinen seuraava askel tälle kohulle ja siitä seuraava mayhemi: Luulen nimittäin, että kohta paukkuu modeilta velkojille ja muille velanperijöille penalttia henkilökohtaisuuksista, ja ihan kyllä sääntökirjan mukaan vaikka kuinka on kohteena nolo kusettaja. Ja sitten on taas moderaattoriketjussa kuhinaa!
Tätä olen myös miettinyt, että eikös tuossa maksaessa paljastu aina oma nimi, vai pystyykö sen hoitamaan jotenkin anonyymisti? Voi potentiaalisesti vielä nostaa vähän kynnystä maksamiselle, kun vastapuolella nyt sattuu olemaan "pikkasen" närkästynyttä porukkaa :)
Ja loppuun korrrrostan, että velat pittää maksaa aina eikä tässä tarinassa nyt muuta roistoa ole kuin maksujaan pihtaava kukko.
No huh, hyvä juttu. Pelkäsin jo antaneeni sinulle uuden tekosyyn maksun välttelyyn, mutta jatketaan siis vanhoilla.Tähän sen verran että kun olen velat hoitanut niin miksi ihmeessä siitä nimestä mitään vaikeuksia tulisi? Rahat saanut jatkoaika käyttäjä silti lähtis etsimään fonectalla ja pesäpallomailalla? Tuskinpa nyt sentään.
Tähän sen verran että kun olen velat hoitanut niin miksi ihmeessä siitä nimestä mitään vaikeuksia tulisi? Rahat saanut jatkoaika käyttäjä silti lähtis etsimään fonectalla ja pesäpallomailalla? Tuskinpa nyt sentään.
Joku taisi kysellä selitysten perään että pitäisi yv kertoa niin voisi olla toki viisasta mutta yksityiselämän asiat ei kuulu palstalle. Jos tieto siitä että nyt ei ole pystynyt vaan ja on ollut nimeltämainitsemattomia ongelmia niin sitten se ei riitä. Nettiin ei tarkempia tietoja tule.
Pystyit vissiin kuitenkin kausikortin ostamaan?Jos tieto siitä että nyt ei ole pystynyt vaan ja on ollut nimeltämainitsemattomia ongelmia niin sitten se ei riitä.
No tietenkin pystyi. Velat ovat prioriteettilistalla viimeisenä, kuten aiemminkin jo kertoi. Ei tietenkään ole maksamassa velkojaan, kunhan kokeili josko saisi vähän taskurahaa anonyymillä nettipalstalla, jolloin mahdollisia velkojia ei koskaan tarvitse kohdata silmästä silmään. Ymmärrän idean, mutta jos kuitenkin täällä käy päivittäin niin VOISIKO NE VELAT VAIN HOITAA POIS KULJEKSIMASTA.Pystyit vissiin kuitenkin kausikortin ostamaan?
Kukaan ei ole vielä selittänyt miksi tämä olisi tietoinen kusetus ja miksi olen aiemmin maksanut velkani? Kuusi hävittyä ja maksettua velkaa ennen tätä. Sitten pimahdin?Suostuuko joku lyömään vetoa siitä, että hoidetaanko nuo velat vai ei ;)