Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

  • 126 486
  • 781

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onhan tämä nyt häpeällistä, että tänään on @Kuopionkukko itse määrittelemä maksupäivä, mutta mitään ei tapahdu. Ei maksua, ei viestejä, ei mitään. Näköjään sama homma @peksa :lla. Ei kai meillä ole täällä oikea sarjapetkuttaja liikkeellä?

Eppäillä saa aina mutta oma luonne ei anna periksi että näitä jättäis maksamatta

Tämä viesti se vasta erikoisessa valossa näyttäytyykin. Tämänhetkinen toiminta muistuttaa Ville Niemisen sanoin oravan luonnetta.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Onhan tämä nyt häpeällistä, että tänään on @Kuopionkukko itse määrittelemä maksupäivä, mutta mitään ei tapahdu. Ei maksua, ei viestejä, ei mitään. Näköjään sama homma @peksa :lla. Ei kai meillä ole täällä oikea sarjapetkuttaja liikkeellä?



Tämä viesti se vasta erikoisessa valossa näyttäytyykin. Tämänhetkinen toiminta muistuttaa Ville Niemisen sanoin oravan luonnetta.

Mää ymmärrän kyllä itse jos varaa ei ole heti maksaa. En itsekään pystynyt omia tappioita maksaan heti kun oma taloustilanne oli heikko mutta esim @Le Deal ja @Jeriko olivat ymmärtäväisiä tämän suhteen. Kummatkin kuitenkin hoidin saman kuukauden aikana kun veto oli ratkennut.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Meikäläiselle 50€ hävisi Kuopionkukko. 20.5. viimeksi oli muhun yhteydessä. Noh, elämässä voi sattua vaikka mitä, mutta onhan tää nyt vähän.

Mulle hävis 20€ joka ei ole iso summa mutta kyse on periaatteesta ja kaveri vielä sanoi että hänellä on tapana nämä asiat hoitaa :)
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Kuopionkukko voisi tulla vaan suoraan myöntämään, että hänellä ei ole aikomustakaan maksaa hävittyjä vetojaan. On tuo nyt noloa että luvataan ensin tarkka päivämäärä jolloin maksetaan edes osa rahoista, ja kun tuo päivä koittaa, ei sanotakaan mitään, puhumattakaan että luvattuja maksuja olisi suoritettu. Surullista.

Älä harrasta vedonlyöntiä jos sinulla ei ole varaa/munaa maksaa hävittyjä vetoja. Tämän nyt luulisi olevan ihan itsestäänselvyys, mutta ei näköjään...
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Älä harrasta vedonlyöntiä jos sinulla ei ole varaa/munaa maksaa hävittyjä vetoja.
Sitähän ei todellakaan voi tietää jos jotain yllättävää taloudellisesti tapahtuu lyödyn vedon jälkeen eli sikäli kerrottu syy koko summan kerralla puuttumiselle voisi olla ihan validi, mutta tässä tapauksessa luulisi noiden luvattujen osamaksujen sentään onnistuvan sovittuun tapaan... Ihan miten vain kun eihän tämä minun päänsärkyni ole, mutta en kyllä kehtaisi itse tänne kirjoitella jos tällä tavalla asiat hoitaisin (tai jättäisin hoitamatta).
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi kysymys minulla on tähän tämän hetkiseen caseen.

Millä tavoin maksu on luvattu suorittaa? Tai no, onko siitä ollut mitään puhetta edes?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sitähän ei todellakaan voi tietää jos jotain todella yllättävää taloudellisesti tapahtuu lyödyn vedon jälkeen eli sikäli kerrottu syy koko summan kerralla puuttumiselle voisi olla ihan validi, mutta tässä tapauksessa luulisi noiden luvattujen osamaksujen sentään onnistuvan sovittuun tapaan... Ihan miten vain kun eihän tämä minun päänsärkyni ole, mutta en kyllä kehtaisi itse tänne kirjoitella jos tällä tavalla asiat hoitaisin (tai jättäisin hoitamatta).
Minä en tosiaan tiedä, minkälaisissa talousongelmissa nimimerkki Kuopionkukko rypee, mutta jos luvataan joku päivämäärä maksusuoritteelle, niin siitä päivämäärästä pidetään jumalauta kiinni. Jos et pysty seisomaan lupauksiesi takana, älä lupaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Minä en tosiaan tiedä, minkälaisissa talousongelmissa nimimerkki Kuopionkukko rypee, mutta jos luvataan joku päivämäärä maksusuoritteelle, niin siitä päivämäärästä pidetään jumalauta kiinni. Jos et pysty seisomaan lupauksiesi takana, älä lupaa.
Pointtini oli että luvatun maksun peruuntuminen tilanteessa jossa oikeasti henkilölle tai hänen taloudelleen käy jotain todella yllättävää ja dramaattista, ei vielä tee osapuolesta petturia. Eihän koskaan voi tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu? Mutta tällöin tietenkin, maksu maksetaan _heti kun mahdollista_ osallisten kanssa neuvotellen yleensä. Tässä tapauksessa osapuoli ilmoitti päivämäärän jolloin maksun suorittaa, ja tämän suorittamatta jättäminen ilman mitään selitystä ei ole enää OK.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Minä en tosiaan tiedä, minkälaisissa talousongelmissa nimimerkki Kuopionkukko rypee, mutta jos luvataan joku päivämäärä maksusuoritteelle, niin siitä päivämäärästä pidetään jumalauta kiinni. Jos et pysty seisomaan lupauksiesi takana, älä lupaa.
Ainakin tuolla jossain KalPan osiossa kertoili, että kausikortti on hommattuna. Toki voihan se olla, että lätkäjoukkueen kausikortti on niitä viimesiä hommia, jotka karsitaan kassakriisin takia.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Millä tavoin maksu on luvattu suorittaa? Tai no, onko siitä ollut mitään puhetta edes?
Maksun piti tapahtua Mobilepaylla ja olen lähettänytkin ohjeet Kukolle yv:llä.

Itse en ole saanut konkreettista aikataulua maksun suorittamiseen, mutta tänään oli tosiaan Kuopionkukon itse keksimä päivämäärä aloittaa maagisen 50€ velan lyhentäminen.

Veto ratkesi 29.4 joten maksuaikaa on ollut vähintäänkin riittävästi, jos vain halua olisi ollut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ainakin tuolla jossain KalPan osiossa kertoili, että kausikortti on hommattuna. Toki voihan se olla, että lätkäjoukkueen kausikortti on niitä viimesiä hommia, jotka karsitaan kassakriisin takia.
Kyllähän tää keissi alkaa vahvasti haisemaan @J.Hotti 2.0:lle.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maksun piti tapahtua Mobilepaylla ja olen lähettänytkin ohjeet Kukolle yv:llä.

Itse en ole saanut konkreettista aikataulua maksun suorittamiseen, mutta tänään oli tosiaan Kuopionkukon itse keksimä päivämäärä aloittaa maagisen 50€ velan lyhentäminen.

Veto ratkesi 29.4 joten maksuaikaa on ollut vähintäänkin riittävästi, jos vain halua olisi ollut.

Tämä selventääkin asiaa huomattavasti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllähän tää keissi alkaa vahvasti haisemaan @J.Hotti 2.0:lle.
Näköjään kerkesit ennen minua, mutta tosiaan tuli ihan @J.Hotti mieleen tästä. Itsehän joskus taannoin annoin tuon vedon hänelle täällä julkisesti anteeksi, koska olisihan se ihan hauskaa nähdä mies täällä uudelleen. Tosin jotkut on epäilleet, että olisi nähtykin jo... Mutta anyway, hauskaa oli myös se kun lupasi useamman kerran YV:nä maksaa tuon vedon.
 

Aapee79

Jäsen
Saiko pojat rahat eilen? Aina jaksaa naurattaa/yllättää nämä vedonlyöjät. Edes 20 velkaa ei pysty 4 kuukauteen maksamaan, kun on pitänyt ruokaa ostaa tai KalPan kausikortti.

Vaikka jumalauta palaisi talo ja joutuisi työttömäksi, niin luulisi joku keino oleva, että voisi neljään kuukauteeen hoitaa leffalipun hinnan velkansa pois.

Jos ei päivään pysty näitä vetovelkoja maksamaan, niin ei kannata kyllä osallistuu. Ei ole reilua kellekkään se. Eikä summa ole se idea vaan periaate.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Saiko pojat rahat eilen? Aina jaksaa naurattaa/yllättää nämä vedonlyöjät. Edes 20 velkaa ei pysty 4 kuukauteen maksamaan, kun on pitänyt ruokaa ostaa tai KalPan kausikortti.

Vaikka jumalauta palaisi talo ja joutuisi työttömäksi, niin luulisi joku keino oleva, että voisi neljään kuukauteeen hoitaa leffalipun hinnan velkansa pois.

Jos ei päivään pysty näitä vetovelkoja maksamaan, niin ei kannata kyllä osallistuu. Ei ole reilua kellekkään se. Eikä summa ole se idea vaan periaate.
Eipä tällaisilla lurjuksilla ole tapana hävittyjä vetojaan maksaa. Mahdollisen voiton osuessa rahat kyllä varmasti kelpaisivat.

Maksoiko muuten nimimerkki @Fuzzy koskaan sitä hattutemppuvetoaan? Silloin selitykset taisi olla varsin väkevät, muistaakseni vedottiin siihen että oltiin humalassa ja että ei olisi itsekään käärinyt isoa summaa jos olisi voittanut. Ja kaiken huippuna: hän oletti ettei kaikkien vetoon osallistuvien tarvitse maksaa :)
 

Aapee79

Jäsen
@Roger Moore Näissä maksamisissa on aina hyvä kaava. Otetaan, että 50 osallistuu. 75% hoitaa ensimmäiseen vuorokauteen, jopa 50% 12h ekaan tuntiin. 15% pari kolme päivää ja sitten on se loppu 10%.

Se vaatii jo sit poppareita, mutta myöskin hyviä hermoja, lukea lupauksia ja selityksiä. Verkkopankkitunnukset "häviää", puhelimessa ei toimi netti, niin ei voi mobilepay laittaa. Näitä riittää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Roger Moore Näissä maksamisissa on aina hyvä kaava. Otetaan, että 50 osallistuu. 75% hoitaa ensimmäiseen vuorokauteen, jopa 50% 12h ekaan tuntiin. 15% pari kolme päivää ja sitten on se loppu 10%.

Se vaatii jo sit poppareita, mutta myöskin hyviä hermoja, lukea lupauksia ja selityksiä. Verkkopankkitunnukset "häviää", puhelimessa ei toimi netti, niin ei voi mobilepay laittaa. Näitä riittää.
Joo, senpä takia itse osallistun aika harvakseltaan näihin vetoihin. Hottentotin jälkeen sitä on aika varovaiseksi muuttunut ja muutenkin jos vetoa lyön niin se on se 20e maksimissaan.

Toki joskus sitten ihan puoliläpällä tarjoan vetoja täällä, nämä lähinnä sellaisille jotka sanoo "Patrik Laine tekee ensi kaudella alle viisi pistettä NHL:ssä", sitten kun sanoo että miten olisi 50e veto aiheesta niin tuohon ei reagoida mitenkään. Tai sitten kieltäydytään koska "en harrasta vedonlyöntiä". Jännä sinänsä.
 

Aapee79

Jäsen
Joo, senpä takia itse osallistun aika harvakseltaan näihin vetoihin. Hottentotin jälkeen sitä on aika varovaiseksi muuttunut ja muutenkin jos vetoa lyön niin se on se 20e maksimissaan.

Toki joskus sitten ihan puoliläpällä tarjoan vetoja täällä, nämä lähinnä sellaisille jotka sanoo "Patrik Laine tekee ensi kaudella alle viisi pistettä NHL:ssä", sitten kun sanoo että miten olisi 50e veto aiheesta niin tuohon ei reagoida mitenkään. Tai sitten kieltäydytään koska "en harrasta vedonlyöntiä". Jännä sinänsä.
20e juu on semmonen summa, että nukkuu yötkin, vaikka periaatteellisesti vituttaisi maksamattomuus. Tonnin vetoja ei jaksa stressailla.

Liveketjut ovat näitä täynnä, ketka tietää kaikesta kaiken, mutta eivät tietenkään harrasta vedonlyöntiä. Kannattaisi, niin Suomessa olisi monta miljonääriä enempi. Tiedän, että tiedät, kun olet niitä piikitellyt.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kyllähän tää keissi alkaa vahvasti haisemaan @J.Hotti 2.0:lle.
En tiedä mitä Jari Hotti on täällä tehnyt, mutta aiemmasta elämästä on tästä urposta kokemusta. Hottihan on keräilijä. Olin aikoinaan eräässä urheilujärjestössä töissä ja lahjoitimme hänelle valtavan määrän keräilytavaraa, iso osa todella harvinaista ja jopa uniikkia kulttuurihistoriaa. Niin tämä mulkku pisti ne kaikki Huuto.netiin myyntiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En tiedä mitä Jari Hotti on täällä tehnyt, mutta aiemmasta elämästä on tästä urposta kokemusta. Hottihan on keräilijä. Olin aikoinaan eräässä urheilujärjestössä töissä ja lahjoitimme hänelle valtavan määrän keräilytavaraa, iso osa todella harvinaista ja jopa uniikkia kulttuurihistoriaa. Niin tämä mulkku pisti ne kaikki Huuto.netiin myyntiin.
Löin hänen kanssaan aikoinaan 50 euron vedon siitä, että pääseekö Saara Aalto euroviisufinaaliin. Hottentotti hävisi vedon ja lupaili 5kk ajan että "maksaa ensi viikolla". Miehen viestihistoriasta löytyy sitten sieltä viimeisten viestien joukosta pään aukomista muita käyttäjiä kohtaan, kun muistuttelevat julkisesti että veto pitäisi maksaa.

Yksi huvittava piirre tässä keississä oli sekin, että mies on perustanut tänne ketjun missä pohtii television visailupelien luotettavuutta. Samalla tosiaan itse paljastuu kusettajaksi.
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Saiko pojat rahat eilen? Aina jaksaa naurattaa/yllättää nämä vedonlyöjät. Edes 20 velkaa ei pysty 4 kuukauteen maksamaan, kun on pitänyt ruokaa ostaa tai KalPan kausikortti.
Ei tullut senttiäkään. Eikä muutenkaan mitään reaktiota, vaikka @Kuopionkukko tägättiin tänne ties kuinka monta kertaa.

Onhan tuo kausikortilla leveily irvokkuuden huipennus. Varsinkin noiden "elämässä tapahtuneiden katastrofien" jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei tullut senttiäkään. Eikä muutenkaan mitään reaktiota, vaikka @Kuopionkukko tägättiin tänne ties kuinka monta kertaa.

Onhan tuo kausikortilla leveily irvokkuuden huipennus. Varsinkin noiden "elämässä tapahtuneiden katastrofien" jälkeen.
Tässä siis tosiaan vielä herran viesti KalPa-osiosta kausikorttiin liittyen:
Itsellä on kortti hommattuna mutta isälle pitäs lippu hommata keskiviikolle mutta missään ei lue mitään? Ilmainen sisäänpääsykö?
Eli ei pelkästään ole kausikortti hommattuna, vaan vielä isäukonkin peliin pääsyä ollaan kustantamassa. Ja sit ei mukamas pystytä kuittaamaan kuukausien vanhoja velkoja. Pikkasen haiskahtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös