Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

  • 112 800
  • 656

Anonymous

Jäsen
Joku pyyteli tällaista ketjua avattavaksi, joten päätin sellaisen avata.

Eli tähän ketjuun mielellään ilmoitettaisiin, onko vastapuoli maksanut/jättänyt maksamatta vedonlyönnin. Näin voimme tietää, keneen kannattaa luottaa ja keneen ei.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kyseessä kuitenkin jatkoajan keskustelupalsta ja sen virallinen vedonlyönti osio. Jokainen lyö vetonsa täysin vapaaehtoisesti, joten jos ei ole miestä vastata huutoon, niin pelikieltoa vaan. Penalty päälle, kunnes on huutonsa hoitanut. Kyllä, olen vakavissani.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nimimerkki @red&white :lle olen pistänyt runkosarjan päättymisen jälkeen kolme yksityisviestiä hänen hävittyyään minulle vedon Sportin jumbosijasta, mutta kaverista ei kuulu pihaustakaan takaisin. Vedon hintana oli litran Kossupullo ja veto kaiken lisäksi ko. kirjoittajan itse ehdottama. Ei luulisi olevan ylivoimainen maksettava.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mäntylä #18 ja Ralph hoitivat ainakin mukisematta tappio maksunsa. Itekkin maksoin oman tappion Kai Nu Laineelle, mutta vkl + pankkisiirtymöt lie pitkittävät. Toivottavasti saapuu perille.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Omalla kohdallani ainoa jo ratkennut veto oli käyttäjän Wyrneri kanssa ja hän maksoi sovitun summan välittömästi.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minähän tätä ketjua huutelin ja ehdottoman hyvä lisä. Toivottavasti vaan porukka jaksaa tänne laittaa infoja palstaveljistä.

Nimimerkki @red&white :lle olen pistänyt runkosarjan päättymisen jälkeen kolme yksityisviestiä hänen hävittyyään minulle vedon Sportin jumbosijasta, mutta kaverista ei kuulu pihaustakaan takaisin. Vedon hintana oli litran Kossupullo ja veto kaiken lisäksi ko. kirjoittajan itse ehdottama. Ei luulisi olevan ylivoimainen maksettava.

Sama homma, tosin Toivonen vs. Kilpeläinen-parista ja panoksena 10€. Kirjoittelin vastaavasta jo tuonne keskinäiset vedonlyönnit-ketjuun.

Omalta osaltani siis:
Positiiviset:
@SouthernSun76

Negatiiviset:
@red&white
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nimimerrki @castorpollux otti yhteyttä ja homma on hoidossa. Kiitoksia sinnepäin vaan nopeasta yhteydenotosta. Luotettava kaveri siis.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Nimimerkki @KallesS hävisi 50€ vedon. Hävinnyt on myös koko jamppa kuin tuhka tuuleen. Viivan alle siis ainakin toistaiseksi.
Missä on mies Keiteleestä?
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimimerkki @SJK10 hävisi 50€ vedon 12.3. Tähän raumalaiseen ei ole näköjään luottamista, tilinumeroa kyseli oman yhteydenottoni jälkeen mutta rahoja ei ole näkynyt ja eipä ole vastannut enää viesteihinkään, vaikka vierailee kuitenkin sivustolla kirjoittelemassa. Ei jatkoon tätä kettua.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimimerkki @SJK10 hävisi 50€ vedon 12.3. Tähän raumalaiseen ei ole näköjään luottamista, tilinumeroa kyseli oman yhteydenottoni jälkeen mutta rahoja ei ole näkynyt ja eipä ole vastannut enää viesteihinkään, vaikka vierailee kuitenkin sivustolla kirjoittelemassa. Ei jatkoon tätä kettua.

Minun kanssani sama homma. Jotenkin asiasta tekee ikävän se, että viime vuonna hävisin kyseiselle jannulle satasen ja tänä vuonna voitin samaisen, mutta maksu siirtyi vain Rauman suuntaan. Entrosantier kertoi maksavansa, kunhan tilipäivä sattuu osumaan kohdalle. Tosin ei maininnut koska tämän tapainen sattuma saattaisi osua kohdalleen. Nimimerkistä Aessi ei ole kuulunut sen koommin. Vielä ei ole siis kenestäkään minulle hävinneistä mitään positiivista sanottavaa. Pelkään että täällä on aivan liian paljon "ilmaisen" vedon vetelijöitä ja otan siitä opikseni. Muillekin suosittelen harkintaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
@puuha-pete maksoi häviämänsä 20e nopeasti. Eli tähän herraan voi luottaa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Itse olen pariin eri vetoon lähtenyt mukaan ja vaikka osa porukasta onkin tuolta NHL-puolelta lähtenyt mukaan, niin mainittakoon herrat silti.

Nollapelivedosta pamahti voitto ja tuolta nimimerkit @Uniquewn , @Hank Edmund , @Śmierć sekä @Setit maksoivat tuon 20e hyvin nopeasti ja mukisematta. Suosittelut siis herroille.

Tipaton tammikuu vedosta pamahti taasensa tappio ja tuolta tuli kuitattua hyvin nopealla tahdilla voittajalle (@Rubicon) tuo hävitty kymppi.http://keskustelu.jatkoaika.com/members/Śmierć.16258/
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Hyvä ketju, vaikka tämä palsta onkin pilattu tuolla muokkauskiellolla, niin ensimmäiseen viestiin ei voida kerätä näitä maksamatta jättäneitä helposti näkyville.

Tosiaan, välillä ihmetyttää tuo, ettei sitten makseta hävittyjä vetoja, kun kerran ollaan leikkiin mukaan lähdetty.

Täällä on tullut vasta yksi tällainen vastaan ja se olikin juuri tänä vuonna: Race to ten points ja @2-viivan syöttö

Ajattelin sitä varten laittaa nyt esille, kun kaverilla on siellä muitakin vetoja meneillään.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Siirretääs tuolta Liiga-osiosta tänne:
Kasperi kapanen tekee 35pistettä tai enemmän, pelatessaan vähintään 50 ottelua.
Tämä veto ratkesi meikäläisen eduksi, ja Noutoloukku suoritti maksun tilille todella ripeästi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Näissä miinuspuolen ukoissa näyttäisi olevan pari (Senaattori, 2-viivan syöttö ja KallesS ainakin) sellaista, jotka eivät palstalla ole ihan hetkeen edes vierailleet ja tuskin siis välttämättä tietävät/muistavat vetojen tuloksia. Toki aina voi miettiä kannattaako tuollaisena korkeintaan semiaktiivisena kirjoittajana edes tällaisia vetoja lyödä.

Hamekangasta sen sijaan näille puppeleille, joilla ei vain ole munaa seisoa sanojensa takana. Ihme juippeja.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Näissä miinuspuolen ukoissa näyttäisi olevan pari (Senaattori, 2-viivan syöttö ja KallesS ainakin) sellaista, jotka eivät palstalla ole ihan hetkeen edes vierailleet ja tuskin siis välttämättä tietävät/muistavat vetojen tuloksia. Toki aina voi miettiä kannattaako tuollaisena korkeintaan semiaktiivisena kirjoittajana edes tällaisia vetoja lyödä...

Eikö omat vierailunsa voi myös asetuksista "piilottaa"..? Siis en ole varma, kunhan kysyin. Ymmärtääkseni sellaisiakin vetonsa maksamatta jättäneitä löytyy, jotka huoletta vierailevat ja kirjoittelevat palstalle, vailla huolta veloistaan...

Sinällään olen jopa yllättynyt, että tällaisia vetonsa maksamatta jättäneitä on jo löytynyt ketjussa näin runsaasti. Liekö kyse siitä, että Jatkis tuntuu minusta kuin olohuoneelta, jossa hengaa paljon toisilleen tuttuja ihmisiä, niin virtuaalisesti kuin joskus myös ulkomaailmassakin: tuntuisi aika mahdottomalta ajatukselta jättää vedot maksamatta...
 

Anonymous

Jäsen
Eikö omat vierailunsa voi myös asetuksista "piilottaa"..? Siis en ole varma, kunhan kysyin. Ymmärtääkseni sellaisiakin vetonsa maksamatta jättäneitä löytyy, jotka huoletta vierailevat ja kirjoittelevat palstalle, vailla huolta veloistaan...

Sinällään olen jopa yllättynyt, että tällaisia vetonsa maksamatta jättäneitä on jo löytynyt ketjussa näin runsaasti. Liekö kyse siitä, että Jatkis tuntuu minusta kuin olohuoneelta, jossa hengaa paljon toisilleen tuttuja ihmisiä, niin virtuaalisesti kuin joskus myös ulkomaailmassakin: tuntuisi aika mahdottomalta ajatukselta jättää vedot maksamatta...

On se minustakin ihmeellistä, että eikö ihmisillä ole täällä sen verran Kummelista tuttua "moraalista häpyä", että vedot maksettaisiin asiallisesti pois. Minua ainakin häiritsisi yksityiselämässä suunnattomasti taakka niskassa, joka tulisi siitä, että en ole maksanut rehellisesti suoritettua vedonlyöntiä.

Noh, meitä on moneen junaan, eihän se sinänsä ihmeellistä ole nykypäivän maailmassa, että tällaista paskahousuilua esiintyy....
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Kaipa tuo voidaan lukea jonkinlaiseksi nettitrollailuksi, jos jätetään veto maksamatta ja kuitenkin kirjoitellaan normaaliin tapaan.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Minun kanssani sama homma. Jotenkin asiasta tekee ikävän se, että viime vuonna hävisin kyseiselle jannulle satasen ja tänä vuonna voitin samaisen, mutta maksu siirtyi vain Rauman suuntaan.

Nimimerkki SJK10hävisi 50€ vedon 12.3. Tähän raumalaiseen ei ole näköjään luottamista, tilinumeroa kyseli oman yhteydenottoni jälkeen mutta rahoja ei ole näkynyt ja eipä ole vastannut enää viesteihinkään, vaikka vierailee kuitenkin sivustolla kirjoittelemassa. Ei jatkoon tätä kettua.

Älkää hätäilkö toverit hyvät! Raumalainen keräilee ilmeisesti vasta rahoja pitkin maita ja mantuja, kuten tästä viestistä näkyy.

Linkki vie Jatkoajan keskustelupalstalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös