Ei se tule tuosta jäämään kiinni, ihan varmasti rahoitus saadaan kasaan, mutta vielä pitää tuokin pala saada valmiiksi, koska hanke ei toteudu ilman sitä.Aivan joo. Ihan toiveikas olen tuonkin rahoituksen suhteen.
Ei se tule tuosta jäämään kiinni, ihan varmasti rahoitus saadaan kasaan, mutta vielä pitää tuokin pala saada valmiiksi, koska hanke ei toteudu ilman sitä.Aivan joo. Ihan toiveikas olen tuonkin rahoituksen suhteen.
Se rahoitus on jo aika pitkälti kasassa, tämä päätös vain vahvistaa sen että loppu rahoitus saadaan maaliin.Osaamiskeskuksen rahoituksessa lienee tuskin suurempia ongelmia, huomattavan paljon isompia rahoituksia on kaupunki aikanaan onnistuneesti hakenut. Hyvää on, että rahoitusta on aikaa pyöritellä tuo 6 viikkoa.
Joko huomenna isketään kuokka maahan?!
Meinasitko valittaa kuokasta? Käykö lapio paremmin?Mihin saisi valittaa
Tuo vaikuttaa sellaiselta tilalta, että sinne päästäkseen pitää hankkia jotkut kalliimmat liput. Jos tuonne pääsisi kuka tahansa kävelemään millä tahansa lipuilla, niin sehän olisi ihan tukossa.Ja jos vanhaa hallia tulee ikävä, niin aina voi mennä tuonne ylätasanteelle. Siellä näyttää hyvin olevan tarjolla tolppia, joiden taakse voi mennä kiroamaan, että vittu ku täältä ei näe mitään.
Näin minäkin olen ymmärtänyt.Se rahoitus on jo aika pitkälti kasassa, tämä päätös vain vahvistaa sen että loppu rahoitus saadaan maaliin.
On hyvä ottaa asiasta selvää, mutta pelkkä ripeä googletus ei tee asiantuntijaa. Jos omien ja virkatyönä esiteltyjen laskelmien ero heiluu kymmenissä miljoonissa, pitäisi hälytyskellojen soida. Silloin ollaan laittamassa samaa lippalakkia omenalle ja melonille, jos käytän ex-persu Timo Soinin lohkaisua.
Hassua, kuinka laskutikku eksyikään käteen näin kunta- ja aluevaalien lähestyessä. Populistisia "eikö kukaan ajattele köyhiä"-mielipidekirjoituksia odotellessa.
Eipä tässä vielä kykene juhlimaan mitään. Onneksi korot ovat vaihteeksi laskusuunnassa ja kiinteistöt ovat siten piirun houkuttelevampi sijoituskohde. Pidetään peukkuja.
Tuo vaikuttaa sellaiselta tilalta, että sinne päästäkseen pitää hankkia jotkut kalliimmat liput. Jos tuonne pääsisi kuka tahansa kävelemään millä tahansa lipuilla, niin sehän olisi ihan tukossa.
Olisko joku nykyistä blackstagea vastaava juttu?
Samalla kerralla muuan hyökkääjä nr 88Pelaakohan uudella "Harvia-areenalla" ensimmäisessä ottelussa muuan puolustaja numerolla 44?
Voi olla jo ensi kaudella.Pelaakohan uudella "Harvia-areenalla" ensimmäisessä ottelussa muuan puolustaja numerolla 44?
Ei taida ihan tästä viimeisimmästä päivityksestä vielä olla, mutta eiköhän niitä tässä ala piakkoin tippumaan.Onko jollai heittää jotain kuvituskuvia tai linkkiä mistä näkis uude halli puitteita?
Vesi kielellä odottaa. on suvun harvenemisen vuoksi jo todella pitkään, kun viimeksi olen tullut edes Jyväskylässä käyneeksi. Niin se vaan menee, kuolema korjaa osansa ja moni muuttanut kavereista toisiin maisemiin. Tämä halli on nyt sellainen asia, että viimeistään, kun JYP siellä ensimmäisen pelin pelaa, minä olen paikalla jos hengissä olen.Ei taida ihan tästä viimeisimmästä päivityksestä vielä olla, mutta eiköhän niitä tässä ala piakkoin tippumaan.
Podcast | Perussuomalaisten Parkkonen ei aio valittaa valtuuston Hippos-päätöksestä
Parkkonen ei aio valittaa, mutta valittaako joku muu epäilen vahvasti. 24minuutista en tämän herran höpötystä jaksanut kuunnella kuin pari minuuttia mutta minulle tärkein asia tässä on että ei jatka valituskierrettä.
Päivä jolloin kuokka iskeytyy maahan on lähempänä kuin koskaan.
Kuuntelin tuota noin kymmenen minuuttia, mutta sellaista soopaa ettei toista puolikasta vaan jaksanut kuunnella. Pääasia tosiaan, ettei valita.Podcast | Perussuomalaisten Parkkonen ei aio valittaa valtuuston Hippos-päätöksestä
Parkkonen ei aio valittaa, mutta valittaako joku muu epäilen vahvasti. 24minuutista en tämän herran höpötystä jaksanut kuunnella kuin pari minuuttia mutta minulle tärkein asia tässä on että ei jatka valituskierrettä.
Valtuuston päätös tulee lainvoimaiseksi 15. marraskuuta.
Hippos-hankkeen projektipäällikkö Ville Niskakangas kertoi, että marraskuun puoliväliin on tavoitteena saada yksityisrahoitteisesti toteutettavan Osaamiskeskuksen rahoitus varmistumaan.
Liikuntakeskuksen ja Jääurheilukeskuksen osuudesta vastaa maanantain päätöksellä Jyväskylän kaupunki, joka solmii rahoitusleasing-sopimuksen SEB Leasing Oy:n kanssa 20 vuoden vuokra-ajalla.
Jos kaikki palaset saadaan kohdilleen, maanrakennustyöt voidaan käynnistää joulukuussa 2024 ja Hipposkeskuksen rakennukset valmistuvat vaiheittain vuosina 2026–2027.
Kuuntelin tuota aika pitkälle. Halusin ottaa objektiivisen asenteen tähän, vaikka Parkkosen venkoilu onkin ärsyttänyt.Podcast | Perussuomalaisten Parkkonen ei aio valittaa valtuuston Hippos-päätöksestä
Siirsin pullon jo yläkaapista alemmas.Perkele harvoin jos useinkin kiroilen, mutta nyt on konjamiini napanteri jo melkein tuoksu asteella. Nyt ei saa hyytyä!
Olisipa JYP innovatiivinen ja tekisi pienen tapahtuman, kun rakentaminen alkaa lipunmyynti tapahtumaan, pari kioskia ja Pöllänen juontamaan.. jneSiirsin pullon jo yläkaapista alemmas.
Perussuomalaiset esittelevät vaihtoehto hankettaan ja lukuja nettisivuillaan:
![]()
Kannanotot, kirjoitukset ja aloitteet - Jyväskylän seudun Perussuomalaiset ry
jyvaskyla.perussuomalaiset.fi
Matinkylän hallin hinta n. 14 M€ tulee Rakennusfakta sivultolta. Arvio piti paikkansa vielä, kun rakentaminen oli puolivälissä. Kaupungin asettamat julkisivuvaatimukset (peltikuori valkobetoniseksi, joka aiheutti muutostarpeen myös kantaviin rakenteisiin) ja epäonnistunut projektinjohto nostivat lopussa hintaa ylöspäin. Ilman niitä kustannusarviossa oltaisiin pysytty.
Joka tapauksessa Länsi-Palokan liikuntapuistoon voitaisiin rakentaa neljä harjoitusjäätä jopa 10 M€:lla, jos tyydyttäisiin nykyaikaisiin PVC-halleihin.
14 miljoonan fakta löytyy:
![]()
Matinkylän jääurheilukeskus | RakennusFakta.fi
Espoon Matinkylään rakennettu uusi, Ilmatar Areenaksi nimetty jääurheilukeskus on energiatehokas ja paljon oheisharjoittelutiloja sisältävä harjoitushallikokonaisuus. Halli on tarkoitettu erityisesti espoolaisten lasten ja nuorten käyttöön, ja ...www.rakennusfakta.fi
Ja syyt miksi projektin hinta nousi 25 miljoonaan löytyy:
![]()
Matinkylä sai energiatehokkaan jäähallin – Projektiuutiset
Espoon Matinkylään rakennettu uusi, Ilmatar Areenaksi nimetty jääurheilukeskus on energiatehokas ja paljon oheisharjoittelutiloja sisältävä harjoitushallikokonaisuus. Halli on tarkoitettu erityisesti espoolaisten lasten ja nuorten käyttöön, ja se haluaa olla tiennäyttäjänä jäähallirakennuksen...projektiuutiset.fi