Hukkaviiva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Halpalippujen merkittävästä vaikutuksesta yleisömäärän kasvuun ei ole näyttöä vaikka yksittäisiä henkilöitä toisikin. Sensijaan nollasummapeliä mikäli dynaamisen halpalipun ostaa henkilö joka olisi tullut normaalillakin hinnalla. Yritä sinä ymmärtää se.
Eikä ole myöskään näyttöä etteikö se olisi tuonut jopa satoja katsojia lisää, koska emme voi tietää paljonko kyseisissä halvemmalla myydyissä peleissä olisi ollut katsojia ilman halpalippuja. Uskoisin myös että viime kaudella halvalla kausikorteilla peleissä käyneistä jotkut on tälle kaudelle hommannut kalliimman kortin, eli silläkin tavalla on saatu hyötyä halvoista lipuista.
Esimerkiksi minä kävin katsomassa yhden runkosarjapelin viime kaudella ja se oli juurikin tommosen kampanjan ansiota, muuten en olisi käynyt sitä yhtäkään, koska hyvistä istumapaikoista joutuu maksamaan liki 40€/kpl(jota ei todellakaan varsinkaan siitä syksyn paskasta halunnut maksaa) ja vierekkäisiä paikkoja on hankala saada. Pleijareissa sitten kävinkin katsomassa ihan normaalilla hinnalla. Kuitenkin joka kerta hallissa ollessa jätin sinne rahaa jonkin verran.
Minä ainakin olen sitä mieltä että mieluummin otetaan se sama summa rahaa 3500 ihmiseltä kuin 3000:lta, koska tunnelma on parempi mitä enemmän porukkaa on hallissa ja ei näytäkään niin hölmöltä, kun ei oo puoli hallia tyhjänä.