Minä kyllä väitän, että paskapuhetta tuo oluen korkea hinta sen takia, että muuten tulisi tappiota. JYPin myyntivolyymeillä ei yhden purnukan hinnaksi tule luultavasti edes euroa eli myyntikatetta on tuossa se pyöreä 5€ per törppö. Yhdeltä kaljapisteeltä ei kovin montaa tölkkikarjalaa tarvitse erätauossa myydä, että homma kääntyy voitolliseksi. Olen siis ravintelitoimintaa pyörittänyt, panimot kilpailuttanut, sopimukset rustannut, sekä tilaukset tehnyt.
Toki jos väki on valmis maksamaan sitä kuutta euroa eli myynti määrällisesti pysyy samana, niin kai tuon hinnan voi pitää, kun JYP ottaa varmasti jokaisen roposen vastaan, mitä irti on otettavissa näinä päivinä. Tiedä sitten auttaisiko halvempi kalja porukkaa avaamaan vähän ääntään eli olisiko yleisö halvemman ohrapirtelön seurauksena äänekkäämpää, joka parantaisi ottelutapahtuman elämyksellisyyttä ja sitä kautta hallille eksyvä henkilö kokisi saaneensa paremmin vastinetta viihdetapahtuman lipun hinnalle. Toimistolla varmasti jonkinlainen käsitys tästä on ja joitakin puolivillaisia arvioita pystyvät heittämään, joten annettakoon se pitää heidän hyppysissään. Itse en tällä hetkellä kyllä hallille löydä, en löytänyt viime kautena yhtä harkkamatsia lukuunottamatta ja sitä edellisenä kautena taisin muutaman ottelun käydä katsomassa.