Mitä tulee itse tulokseen, niin todella tyytyväinen olen minä. En nyt jaksa selailla vanhoja viestejä ketjuista pitkin kautta, mutta sellainen kutina on että jotkut täällä pelkäsivät että viime kauden -500K tulee toistumaan jopa pahempana kun halli oli tyhjillään lähes joka ilta. En tiedä millä JYP kampesi lopulta noin hyvän tuloksen. Ensi kaudella vielä kun keksitään miten saadaan kansa takaisin hallille niin eiköhän sitä melko hyvä tulos tehdä rahallisesti. Kiitos jälleen JYP!
Loppupeleissä tuo toissakauden tulos taisi johtua aika pitkälle omista hölmöilyistäkin, ulostettiin kalliila hinnalla Abid, sitten hankittiin floppaamaan Ikonen ja Pihlman 3-4 ketjun jyriksi, Salcido toki oli puolustukseen melkein pakkohankinta loukkaantumistilanteen takia. Toki Ikonen ja Pihlman kasvoi korkoa, mutta jos suoraan miettii tuota kautta taloudellisesti niin pelaajajutut ei hoidettu ihan parhaimasta päästä. Taisi vielä myös RD:n palkka pyöriä? vai onko noissa tapana maksaa eron yhteydessä könttäsumma eikä sopimuksen loppuun palkkaa normaalisti.
Itseasiassa taidettiin toissakaudella liikaa luottaa siihen että saadaan Abid tai Perrin isolla rahalla myytyä venäjälle ja sillä hieman taloutta paikattua mutta kun näin ei käynyt niin lopulta ylitettiin budjetti ja menestys kun vielä jäi pudotuspeleissä heikoksi niin tulos oli mitä oli.
Viimekaudesta ainakin markkinoinin osalta viisastusta myös, viimekaudella kun piti uusia kausikortteja niin julkaistiin ties mitä Myttysen, näkyvän ja Jonnen sopimuksien purkamisia ja pelkästään Hännikäisen sopimus pelaajuutisissa, nyt on kuitenkin ollut Tavia ja uusien kausikorttilaisten aikaan Yonkmanin sopimus. Vaikea sanoa suoraan mikä määrä kortteja on myyty, mutta varmaan ainakin lasku saatiin pysäytettyä ja hieman ehkä kasvatettuakin viimekaudesta kausikorttilaisten määrää. Voisi sanoa että jopa hieman jonkinlaista "buumia" viimekevään jälkeen ollut joukkueen ympärillä.