Mikäli HPK-pelin taso säilyy muutaman pelin, niin sitten ei voi enää syyttää tuotettakaan.
HPK-peli oli ihan yhtä kuiva kuin muutkin Suomen pääsarjatason pelit. Puuduttavaa räpeltämistä ilman kiekollista taitoa tai fyysistä kontaktia.
Hurricanet ja muut voi kanssa vetää kuivat, mikäli aikovat oikeasti syyttää katsojia siitä, että hallille ei enää porukka löydä. Puhutaan, että tuotteesta pitää maksaa, jotta se pysyy hyvänä. Entäpä, jos tuote on paska jo alusta alkaen ja organisaatio epäkunnioittaa juurikin niitä ihmisiä, jotka heidän palkkansa maksavat. Minun mielestäni typerintä maailmassa on silmittömästi tehdä jotain sen takia, että seura. Itse kävin ennen katsomassa suurimman osan peleistä paikan päällä, sitten hiffasin, että se on saatanan kallista jos vertaa tuotteen arvoa ja hintaa. Taklaukset olivat vähenemään päin ja kiekollista taitoa ei ole nimeksikään, joten fyysinen kontakti ja pelin tunne olisi ainut asia, joka voisi herättää katsojassakin tunteita, mutta ei. No, sitten päätin jättää hallilla käynnin ja siirtyä televisio asiakkaaksi pari-kolme vuotta sitten. Viime kaudella nukahtelin parin pelin aikana ja monesti rupesin kesken pelin tekemään jotain muuta, kun itse peli on helvetin tylsää.
Nyt täksi kaudeksi en ole hommannut edes tv-pakettia, vaan jätän koko paskan katsomisen Hurricanelle. Osta nakkeja minunkin puolestani, mikäli haluat tämän uppoavan laivan pitää pinnalla, sillä minä en kohta edes uutista lue kotimaisesta jääkiekosta. Koittaisivat nyt seurojen jehut ja siinä samalla Liiga ymmärtää, että mikäli fyysistä kontaktia ei sallita, tarvitaan kiekollista taitoa, jolla herättää katsojissa tunteita. Nyt ei ole kumpaakaan ja peli on vain puuduttavaa mailaviidakossa husimista. Vittu syötötkään ei napsahda lapaan ja jos tulee edes lapaa päin, niin eikö joku munapää senkin rämmi siniviivalta keskialueelle ylivoiman aikana.
Lyhyt kurssi: Ei fyysista kontaktia tai kiekollista taitoa -> Ei herätä katsojissa tunteita -> Ei kiinnosta -> Ei osta lippua.
Tästä syystä meillä on kotipelissä 2500 ihmistä, joka minun mielestäni on jo itsessään liikaa.