Mainos

JYPin mediaketju

  • 1 951 618
  • 8 737

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Isoin ongelma lopulta taitaa vain olla että vaikka some on todella tärkeä niin myös erittäin kallista tuottaa. Sitä kun yrittää kustannustehokkaasti pyörittää ja muutenkin organisaatiossa paljon uusia työntekijöitä ja rakennetaan uudestaan pohjaa niin varmaan ottaa vielä aikansa että nykyisestä mediatiimistä saa parhaimman irti.
Vahva eri, some on mahdollista aktiivisenakin tuottaa erittäin halvalla, sehän on some etu perinteiseen mediaan jo alusta alkaen.

Menee aika selittelyn puolelle jos aletaan hinta korttia tässä käyttämään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vahva eri, some on mahdollista aktiivisenakin tuottaa erittäin halvalla, sehän on some etu perinteiseen mediaan jo alusta alkaen.

Menee aika selittelyn puolelle jos aletaan hinta korttia tässä käyttämään.
Tietysti jos halutaan näyttää ammattimaisilta ja tehdä asiat nykyaikaisesti, niin kyllä tekijöille täytyy maksaa.

Ei riitä vain Kari Tyni kuvaamassa kännykällä.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Vahva eri, some on mahdollista aktiivisenakin tuottaa erittäin halvalla, sehän on some etu perinteiseen mediaan jo alusta alkaen.

Menee aika selittelyn puolelle jos aletaan hinta korttia tässä käyttämään.
Tähän vahva eri, jos haluaa laatua – se maksaa! Tässä näkee taas tämän alan aliarvostamisen, että hyvää sisältöä sosiaaliseen mediaan voisi tehdä kuka vaan / tekijöille ei tarvitse maksaa kunnolla.

Halvalla voi toki voi somea tehdä, mutta se myös näkyy.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPillä on mm.instagramissa yli 33000 seuraajaa. Yhdellä päivityksellä saadaan seura ja yhteistyökumppanit näkyviin aika helvetin isolle massalle. Se on niin iso määrä ihmisiä että sillä on aivan järjettömän suuri merkitys. Tuo asia ei muutu miksikään ja on turha väittää ettei sillä olisi väliä.
Ja tämä on asia missä JYP epäonnistuu aivan jatkuvasti.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo kyllähän sen pitäisi olla ihan selvää, että tekijöille täytyy myös maksaa. Ymmärtääkseni kuitenkaan siellä ei mitään "makkarapalkkalaisia" ole somea pyörittämässä, vaan ihan rahaakin saavat työstään. En tiedä määriä, mutta se on sitten taas seuran puolelta aliarviointia, jos palkat ovat sellaisia, että käytännössä kaikki keskittyy kauden ajalle.

Kauden aikana sitä materiaalia on taatusti huomattavasti helpompaa tuottaa, kun on olemassa lähes rajattomasti sitä, mistä tuottaa ja "joka päivä tapahtuu jotain". Nykyistä paljon isompi fokus pitäisi olla siinä, mitä "offseasonilla" tapahtuu ja mitä silloin someen saadaan ja miten. Astutaan miinaan, jos/kun kuvitellaan, että ei se sen kesän aikana ole ihan niin justiinsa. Nimenomaan silloin se on ihan äärimmäisen tärkeää, koska niitä asioita, missä seura on esillä, on luonnollisesti paljon vähemmän.

Enkä sano, että kauden aikanakaan some olisi pelkkää priimaa. Aiemminkin tuli sanottua samaa, että ajoittain hyvää ja sitten taas taannutaan. Nyt erityisesti "offseasonilla" sakkaa ihan niissä kaikista yksinkertaisimmissa perusjutuissakin ja se ei ole hyvä asia.
 

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jypillä on digitaalisissa kanavissa suurempi peitto kuin sanomalehti Keskisuomalaisella. Joku voisi väittää ettei näitä kanavia hyödynnetä 100 %. Ammattimaisesti hoidettuna ja johdettuna olisi resursseja palkata tähän osaajia. Tässä tullaan tj tontille, kun ei ymmärretä niin ei ymmärretä.

Toisaalta onhan se Hippoksen laitamainos tälläkin hetkellä näkyvissä ja pelipaita näkyy x henkilölle, sanoo vanhan liiton myyntimies. Ei tätä kanavaa osata Jypissä myydä kun ei sitä osata johtaakaan, ei helkutti sentään.

Puuhastelua ja selittelyä sanon minä.

Joku ammattimainen, muissa seuroissa toiminut porukka on rekrytty ilmeisesti muttei se missään näy. Tai näin olen tältä palstalta ymmärtänyt. Tosin jos NHL sopparin tiedottaa ensiksi tekstitv niin voi olla että tämäkin on piipussa ja Word on jäänyt tallentamatta.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän vahva eri, jos haluaa laatua – se maksaa! Tässä näkee taas tämän alan aliarvostamisen, että hyvää sisältöä sosiaaliseen mediaan voisi tehdä kuka vaan / tekijöille ei tarvitse maksaa kunnolla.

Halvalla voi toki voi somea tehdä, mutta se myös näkyy.
Se maksaa kyllä, se on varmaa, mutta some näyttelee niin isoa osaa, että hyvin hoidettuna se myös lisää tuloja ihan varmasti.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Tähän vahva eri, jos haluaa laatua – se maksaa! Tässä näkee taas tämän alan aliarvostamisen, että hyvää sisältöä sosiaaliseen mediaan voisi tehdä kuka vaan / tekijöille ei tarvitse maksaa kunnolla.

Halvalla voi toki voi somea tehdä, mutta se myös näkyy.
Halvalla pystyy tekemään jo todella paljon parempaa ja enemmän mitä JYP nyt tekee, ja moni pikkuseura (kiekon ulkopuolelta) tehnyt aktivista somea vähin resurssein.

Enemmänkin tämäkin tarvitsee hyvän suunnitelman jota sitten voidaan noudattaa. Ei se autuaaksi tee, että jollekin x maksetaan kunnolla. Toki on sekin mahdollista, muttei tosiaan ainoa tie hyvään someen.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Tietysti jos halutaan näyttää ammattimaisilta ja tehdä asiat nykyaikaisesti, niin kyllä tekijöille täytyy maksaa.

Ei riitä vain Kari Tyni kuvaamassa kännykällä.
On paljon muitakin vaihtoehtoja kuin kuvaamasi. Voitaisiin esim palkata nuoria tätä hoitamaan tarjota ns ensimmäinen työpaikka yms.

Taustalla kun on suunnitelma, niin nämä pystyisi tekemään lähes varmasti loistavaa sisältöä kohtuu huokeasti.

Olen yleisesti täysin samaa mieltä, että laadusta pitää maksaa, mutta some on hieman erilainen ja on useita esimerkkejä miten halvalla on saatu paljon ja hyvää näkyvyyttä. Välineet kun löytyy kaikilta käytännössä valmiina, ainoa mikä ratkaisee on lopulta idea.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
On paljon muitakin vaihtoehtoja kuin kuvaamasi. Voitaisiin esim palkata nuoria tätä hoitamaan tarjota ns ensimmäinen työpaikka yms.

Taustalla kun on suunnitelma, niin nämä pystyisi tekemään lähes varmasti loistavaa sisältöä kohtuu huokeasti.

Olen yleisesti täysin samaa mieltä, että laadusta pitää maksaa, mutta some on hieman erilainen ja on useita esimerkkejä miten halvalla on saatu paljon ja hyvää näkyvyyttä. Välineet kun löytyy kaikilta käytännössä valmiina, ainoa mikä ratkaisee on lopulta idea.
Välineet joita pitää osata käyttää, teksti jonka joku pitää kirjoittaa. Se, että sanot että nuoret voi tulla hoitamaan tota "ensimmäisenä työpaikkana." kertoo jo, ettet tiedä ollenkaan kuinka paljon työtä oikeasti hyvän sisällön tuottaminen vaatii. Ei ne asiat ole oikeasti käytännössä valmiina.

Teen siis työkseni sisällöntuotantoa juurikin sosiaaliseen mediaan, niin tiedän miten paljon aikaa, suunnitttelua, vaivaa ja etenkin AMMATTITAITOA sen tekeminen vaatii. Se, että joku nuori alkaisi tekemään sitä "ensimmäisenä" työpaikkana aliarvioi työn vaativuutta.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se maksaa kyllä, se on varmaa, mutta some näyttelee niin isoa osaa, että hyvin hoidettuna se myös lisää tuloja ihan varmasti.
Juu, vaikka otetaan esimerkkinä, että se maksaisi 10k. Niin se todennäköisesti tuottaa puolestaan 20-30k. Ei siis tarkempaa ja osaavampaa analyysia ole antaa, mutta tuollainen helppo kaava josta saa vähän hajua, että mikä se hyöty voisi olla.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On paljon muitakin vaihtoehtoja kuin kuvaamasi. Voitaisiin esim palkata nuoria tätä hoitamaan tarjota ns ensimmäinen työpaikka yms.

Taustalla kun on suunnitelma, niin nämä pystyisi tekemään lähes varmasti loistavaa sisältöä kohtuu huokeasti.
Mielestäni tuollaista ei voi antaa ihan ensimmäiseksi työpaikaksi, ellei sitten ole oikeasti kokemusta hommasta.

Kuitenkin kyse on sen verran isosta pestistä, ettei sitä voi ihan kokemattomalle laittaa, vaikka olisikin selkeät suunnitelmat. Toki siinä voi olla mukana joku nuorikin, mutta ei vastuuta voi sysätä mielestäni täysin ns. Ensimmäisessä työpaikassa olevalle.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Olet oikeus mielipiteesi, mutta se ei ole ainoa oikea. Enkä ole missään vaiheessa myöskään aliarvioinut mitään.

Yksi vaihtoehto on maksaa kovaa palkkaa tiedetylle sisällöntuottajalle, mutta JYPin tapauksessa näkisin järkevämpää että markkinointipäällikkö/tiimi tekee kunnon suunnitelman ja toteutukseen otetaan esim nuoria.

Vaikka kuinka huudat niin, he pystyvät tekemään sisältöä ja aktiivisesti, olen myös täysin varma että parempaa mitä nykyinen JYPin toiminta.

JYP ei myöskään ainakaan minusta tarvitse pelkästään viimeiseen saakka hiottua huippulaatua vaan enemmän nopeaa ja aktiivisesta somea, muu markkinointi tiimi pystyy tietyt huippulaadun sisällöt muualta tarvittaessa tilaamaan.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Mielestäni tuollaista ei voi antaa ihan ensimmäiseksi työpaikaksi, ellei sitten ole oikeasti kokemusta hommasta.

Kuitenkin kyse on sen verran isosta pestistä, ettei sitä voi ihan kokemattomalle laittaa, vaikka olisikin selkeät suunnitelmat. Toki siinä voi olla mukana joku nuorikin, mutta ei vastuuta voi sysätä mielestäni täysin ns. Ensimmäisessä työpaikassa olevalle.
Vastuu onkin tuossakin tapauksessa esimiehellä. On kuitenkin aika hullua väittää ettei tuo onnistuisi, kun sitähän se 99% nuorista elämä muutenkin on, eli eri somejen sisällöntuottoa.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Vastuu onkin tuossakin tapauksessa esimiehellä. On kuitenkin aika hullua väittää ettei tuo onnistuisi, kun sitähän se 99% nuorista elämä muutenkin on, eli eri somejen sisällöntuottoa.
Joo, mutta se on oikeasti täysin eri asia kuin tuottaa tasaisen säännöllisesti laadukasta sisältöä urheiluseuran sosiaaliseen mediaan, et sä nyt oikeasti voi verrata näitä kahta asiaa toisiinsa.
 

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ongelma on siinä ettei Jyp saa laadittua somen osalta strategiaa siitä tehtyä businesscasea ja tuottolaskelmaa.

Jos osattaisiin tämä tehdä, löytyisi rahat palkkaukseen koska tuolla seuraajamäärällä Jyp on houkutteleva media.

Tullaan kysymykseen, miten johdat toimintaa jota et ymmärrä. Ja ei hallituksesta löydy ammattilaisia sparraamaan toimivaa johtoa. Vai miten luulette tämän puolen onnistuvan kiinteistösijoittamisen, kiukaan valmistuksen ja ammattijääkiekkoilijoiden toimesta.

Jypin ongelma on rakenteellinen, suuri Jyppisydän löytyy monelta mutta osaamisvaje on iso johtoa sekä omistajia myöten. Sparraa siinä sitten tiimiä.

Jypin strategiassa tämä on huomioitu, muttei se näy toiminnassa/henkilöstömuutoksissa. En ole kovin taipuvainen uskomaan muutokseen. Mielelläni olen väärässä. Tulemme näkemään valonpilkakduksia parhaimmillaan muttemme pysyvää muutosta ja edelläkävijyyttä. Ja tätä me tarvittaisiin ja sillä voisi erottautua.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jypin strategiassa tämä on huomioitu, muttei se näy toiminnassa/henkilöstömuutoksissa. En ole kovin taipuvainen uskomaan muutokseen. Mielelläni olen väärässä. Tulemme näkemään valonpilkakduksia parhaimmillaan muttemme pysyvää muutosta ja edelläkävijyyttä. Ja tätä me tarvittaisiin ja sillä voisi erottautua.
Oikeastaan lähes täydellisesti tiivistät tähän omatkin ajatukseni tuosta somen meiningistä. Alkaa olla jo loppuun asti kuluneita ne tutut "kyllä siellä tämä tiedetään ja se vituttaa heitä vielä enemmän" tai "oli taas huonoa tuuria". Ja mitä näitä nyt tämän osa-alueen tiimoilta on kuultu, tutut fraasit. Toivoisin, että se pysyvyys sieltä alettaisiin viimein saamaan noihin hommiin, mutta mikään ei siihen viittaa, saati anna uskoa tällä hetkellä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielestäni tuollaista ei voi antaa ihan ensimmäiseksi työpaikaksi, ellei sitten ole oikeasti kokemusta hommasta.

Kuitenkin kyse on sen verran isosta pestistä, ettei sitä voi ihan kokemattomalle laittaa, vaikka olisikin selkeät suunnitelmat. Toki siinä voi olla mukana joku nuorikin, mutta ei vastuuta voi sysätä mielestäni täysin ns. Ensimmäisessä työpaikassa olevalle.

Siinähän se vähän että JYP selkeästi tarvitsisi sen kokopäiväisen ammattilaisen joka yhdistelee lankoja näiden "osa-aikaisten " kanssa, tiimissä kyllä voi olla sitten näitä nuoria ja keikkalaisia. Ongelma vähän sitten on siinä että tuo myös maksaa.

Eniten ehkä pistää silmään ettei paikallisia tubettajia ja niiden seuraajia ole mitenkään hyödynnetty, varmasti löytyy faneja noiden joukosta tai ainakin niitä joiden kanssa kehitellä yhteistyötä.

Tuli myös yksi päivä mieleen kun Oku Luukkainen ihan radiossa puheli siitä ettei JYP ole koskaan ollut yhteyksissä, mielestäni näissä menetetään isoa potentiaalia jos isoja faneja jotka vielä julkisuudessa ei osata hyödyntää. Tuossakin olisi mahdollista kehitellä oikeastaan ihan minkälaista tahansa yhteistyötä ihan biisin tekemisestä, keikkaan tai vaikka vain joku pienempi somejuttu käärijän tapaan.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Eniten ehkä pistää silmään ettei paikallisia tubettajia ja niiden seuraajia ole mitenkään hyödynnetty, varmasti löytyy faneja noiden joukosta tai ainakin niitä joiden kanssa kehitellä yhteistyötä.
Vaikuttajamarkkinointia pitäisi kyllä hyödyntää paljon nykyistä (ei ollenkaan) enemmän.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Tuli myös yksi päivä mieleen kun Oku Luukkainen ihan radiossa puheli siitä ettei JYP ole koskaan ollut yhteyksissä, mielestäni näissä menetetään isoa potentiaalia jos isoja faneja jotka vielä julkisuudessa ei osata hyödyntää. Tuossakin olisi mahdollista kehitellä oikeastaan ihan minkälaista tahansa yhteistyötä ihan biisin tekemisestä, keikkaan tai vaikka vain joku pienempi somejuttu käärijän tapaan.
Nyt jumalauta toimisto herätys! Yksi suomen tunnetuimmista ja isolla hurrikaanisydämellä varustettu kaveri puhuu tälläsiä valtakunnallisella radiokanavalla ja puistokadulla istutaan edelleen sormi hanurissa.

Oispa JYPin palkkalistoilla yks somevaikuttaja.
 

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt jumalauta toimisto herätys! Yksi suomen tunnetuimmista ja isolla hurrikaanisydämellä varustettu kaveri puhuu tälläsiä valtakunnallisella radiokanavalla ja puistokadulla istutaan edelleen sormi hanurissa.

Oispa JYPin palkkalistoilla yks somevaikuttaja.
Mutta osaako se kiinnittää laitamainoksen?

Okun Jyp fanius on ollut pitkän aikaa tiedossa. Jostain syystä häntä ei ole edes kysytty. En tiedä miksi, mukava kaveri jolla poikkeuksellinen Jyp-sydän.

Mutta kun ei niin ei.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta osaako se kiinnittää laitamainoksen?

Okun Jyp fanius on ollut pitkän aikaa tiedossa. Jostain syystä häntä ei ole edes kysytty. En tiedä miksi, mukava kaveri jolla poikkeuksellinen Jyp-sydän.

Mutta kun ei niin ei.

Kaveri varmaan viikoittain puhelee JYPistä tai Jyväskylästä radiossa jossain muodossa, sitten myös näkyy aika usein JYPin pelipaita päällä keikoilla tai esim. pipolätkässä. En nyt muista oliko tuo keskustelu ettei JYP ole ollut koskaan yhteyksissä pelipaitoihin liittyen mutta ihan sama, pitäisi kaverin innokkuus hyödyntää paremmin ja lähettää vaikka aitoa pelipaitaa sinne ja olla muutenkin yhteyksissä. Kuitenkin puhutaan tyypistä jolla melkein 10 miljoonaa kuuntelukertaa Youtubessa isoimmassa hitissä ja päivittäin kymmeniä tuhansia kuuntelijoita radiossa ja seuraajia varmaan saman verran kun JYPillä itsellä. Tämä nyt varmaan yksi esimerkki. Onhan tuolla esim. Tubettajia jolla satoja tuhansia seuraajia ja ainakin asuu täällä , eikä näille varmaan väliä kannattaako joukkuetta kunhan saavat itsekin jotain järkevää sisältöä ja näkyvyyttä yhteistyön kautta.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös Oku ollut aikanaan myös Radio Cityn puolella jossain roolissa tekemässä JYPin pelejä radioon. Tämän lisäksi näkyvästi kertoo olevansa JYPin mies, yms. mitä täällä jo listattukin. Menee todella yli hilseen, että tähän ei ihan oikeasti ole kukaan JYPin puolelta tarttunut missään kohtaa, mitä helvettiä? Oku vaikuttaa sellaiselta jätkältä, että olisi taatusti otettu mahdollisuudesta tehdä yhteistyössä JYPin kanssa someen juttuja. Vaikuttaa myös viimeisen päälle ns. "höpöttelijältä", siis hyvällä tavalla, eli juttua ja ideoita siltäkin puolelta ihan varmasti riittäisi.

Nyt vaikuttaa siltä, että tässä käy "klassiset". Jos Oku päätyisi itse ottamaan JYPiin yhteyttä, niin joku kuvio voisi varmasti syntyäkin. Vaan eihän tämän nyt niin kuulu mennä, että tekijät tarjoavat itseään JYPille ja toimistolla voidaan vaan odotella, että milloinhan seuraava kysely kilahtaa postiin. Kyllä nimenomaan JYP on tässä se, joka tarvitsee esim. Okua (tai muita vastaavia tyyppejä), eikä niin, että he tarvitsevat JYPiä.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös Oku ollut aikanaan myös Radio Cityn puolella jossain roolissa tekemässä JYPin pelejä radioon. Tämän lisäksi näkyvästi kertoo olevansa JYPin mies, yms. mitä täällä jo listattukin. Menee todella yli hilseen, että tähän ei ihan oikeasti ole kukaan JYPin puolelta tarttunut missään kohtaa, mitä helvettiä? Oku vaikuttaa sellaiselta jätkältä, että olisi taatusti otettu mahdollisuudesta tehdä yhteistyössä JYPin kanssa someen juttuja. Vaikuttaa myös viimeisen päälle ns. "höpöttelijältä", siis hyvällä tavalla, eli juttua ja ideoita siltäkin puolelta ihan varmasti riittäisi.

Nyt vaikuttaa siltä, että tässä käy "klassiset". Jos Oku päätyisi itse ottamaan JYPiin yhteyttä, niin joku kuvio voisi varmasti syntyäkin. Vaan eihän tämän nyt niin kuulu mennä, että tekijät tarjoavat itseään JYPille ja toimistolla voidaan vaan odotella, että milloinhan seuraava kysely kilahtaa postiin. Kyllä nimenomaan JYP on tässä se, joka tarvitsee esim. Okua (tai muita vastaavia tyyppejä), eikä niin, että he tarvitsevat JYPiä.
Oli Oku mukana joo, ja olikohan studioisäntänä.

Hyvä tyyppi ja JYP todella rakas seura hänelle ja pitäisi todellakin tehdä isosti yhteistyötä Okun kanssa, ja tosiaan Okulta voisi pyytää jonkun biisin myös. Koskaan ei ole liikaa näkyvyyttä ja yhteistyötä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eikös Oku ollut aikanaan myös Radio Cityn puolella jossain roolissa tekemässä JYPin pelejä radioon.
Oli oli. Sieltähän se JYP-fanius on syntynyt, koska herra ei muistini mukaan ole edes alkuperäisiä keskisuomalaisia. Oku ja Henri Berg olivat Radio Cityn Hurrikaani-Hockey -lähetysten isäntiä, en muista vaihtelivatko keskenään työvuoroja vai oliko peräti kaksi herraa studiossa (saattoi olla, että playoffeissa/viikonloppuina mentiin kahdella isännällä). Vuodet olivat niitä ensimmäisen mestaruuden aikaisia, olisikohan alkanut keväällä 2008 Henkan ja Okun aika?

Kesällä 2010 oli joku kaupallisen radion äänestys, jossa etsittiin Suomen parasta radiopersoonaa. Äänestin itsekin Okua, en muista oliko hänet oikein asetettu ehdolle vai annoinko vapaassa kentässä äänenki Okulle, mutta sinne se meni. Äänestys päättyi ja Luukkainen lopulta voitti sen, jonka ansiosta hänelle aukeni ovet isoon maailmaan ja pääsi Radio City Jyväskylän paikallistaajuudelta oikeasti isoille radiokanaville. Olikohan Voice suoraan mihin mies loikkasi vai tekikö jonkun välietapin.

Tuokin on muuten hyvä pointti, että Oku Luukkainen on radiojuontajan tittlelin ohella myös artisti ja suhteellisen menestynyt sellainen. Me kun täällä palstalla olemme monesti keskustelleet esimerkiksi (toivottavasti tulevan) uuden maalibiisin tekijästä, niin Okua ei ole kukaan tajunnut mainita tässä yhteydessä. Siinä lienee kuitenkin artisti, jonka musikaalinen menestys yhdistettynä JYP-sydämen suuruuteen lienee aivan omaa luokkaansa kaikkiin muihin ehdotetuihin artisteihin nähden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös