Mainos

JYPin mediaketju

  • 1 967 333
  • 8 821

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin ja todettakoon nyt vielä. JYP sai siis oman julkaisunsa ulos tänään klo 15:41. Vähintä olisi ollut, että julkaisu olisi tullut pihalle heti aamulla, jos seliteltäisiin asiaa vain sillä, että someväki oli nukkumassa jo illalla tuohon aikaan.

Tyylikäs kuva, tykkään erittäin paljon, mutta fakta on edelleen se, että tuon koko paketin olisi saanut valmiiksi odottelemaan julkaisua ilman Pulun kommentteja jo ajat sitten. Pieni homma olisi ollut enää kysyä Jessen kommentit. Nyt mennään vasurilla hutaisten.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Näin voi ajatella ja vetää vähän vasurilla. Puhutaan seuran omasta pojasta, toki Laukaassa ensimmäiset oppinsa saaneesta, juuri NHL-sopimuksen tehneestä pelaajasta.

Toinen vaihtoehto olisi ollut tämä:

Ymmärrän kyllä, ikämiehenä tuo mulle on vähän paljon melua tyhjästä lopulta. Tässä on kesä aikaa hehkutella jos siihen on mieli. Tietty, jos on palkattu joku/joku teami työkseen tekemään, niin vihkoon meni, mutta jos joku tekee rakkaudesta lajiin tyyppisesti, niin joutaa ja saa lomaillakin jos oikeastakin työstä on lomaa.

Yleensäkään en pidä kovin arvokkaana nykymaailman hirveää kohkaamista mitättömistä asioista, kun aikansa kohkaa, niin siihenhän se lopulta johtaa, että superlatiivit kuluu loppuun ja mitäs sitten tehdään? Hypettämättäkin voi halutessaan tehdä asioita pieteetillä ja ihmisiä palvellen.

Vaan nykyaika vissiin on tätä, jotta hengittely ja asioiden makustelu on turhaa ja tahti informaatiossa on kuin entisellä morsettajalla, muuten putoaa kelkasta.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ymmärrän kyllä, ikämiehenä tuo mulle on vähän paljon melua tyhjästä lopulta. Tässä on kesä aikaa hehkutella jos siihen on mieli. Tietty, jos on palkattu joku/joku teami työkseen tekemään, niin vihkoon meni, mutta jos joku tekee rakkaudesta lajiin tyyppisesti, niin joutaa ja saa lomaillakin jos oikeastakin työstä on lomaa.

Yleensäkään en pidä kovin arvokkaana nykymaailman hirveää kohkaamista mitättömistä asioista, kun aikansa kohkaa, niin siihenhän se lopulta johtaa, että superlatiivit kuluu loppuun ja mitäs sitten tehdään? Hypettämättäkin voi halutessaan tehdä asioita pieteetillä ja ihmisiä palvellen.

Vaan nykyaika vissiin on tätä, jotta hengittely ja asioiden makustelu on turhaa ja tahti informaatiossa on kuin entisellä morsettajalla, muuten putoaa kelkasta.
Siinäpä ne alussa tulee olennaisimmat jo. Kyllä minun ymmärtääkseni siellä ihan palkkaa maksetaan somea / tiedotusta pyörittäville, ettei sentään mennä puhtaasti vapaaehtoistyöllä. Ja silloinkin kritiikki olisi seuraa kohtaan ihan aiheellista, koska yksinkertaisesti sosiaalinen media on nykypäivänä niin iso alusta, ollut jo pitkään, että siihen pitää panostaa. Siellä ne seurat ovat parhaiten esillä ja ihmisten huulilla nykypäivänä.

Tuo ajatus "koko kesä aikaa hehkutella" kuulostaa ihan älyttömältä. Meinaatko, että esimerkiksi tätä Pulkkisen änärisopparia olisi ihan ok hehkutella sitten tuolla joskus elokuussa? Kyllä hehkuttamisen arvoisia asioita kuuluu hehkutella nimenomaan silloin, kun ne tapahtuu, eikä joskus vähän myöhemmin.

Siinä olet kyllä niin väärässä kuin vain mahdollista on, että kyseessä olisi "mitätön asia". Sosiaalinen media, markkinointi, tiedotus ei todellakaan ole mikään mitätön juttu, mistä ei olisi syytä puhua ja kritisoida, jos sille on aihetta. Kuten jo kirjoitinkin ja myös monet muut ovat kirjoittaneet, on sosiaalinen media nykypäivänä niin iso alusta, että sitä arvoa ei voi vähätellä pätkääkään.

Tässä on nyt ollut näitä häppeninkejä toistuvasti taas tuon sosiaalisen median ja yleensäkin tiedottamisen kanssa, että ollaan hyvin kaukana mitättömyydestä.

Vai ollaanko mielummin hiljaa ja annetaan olla, ehkä ne asiat siitä parantuvat sitten joskus?
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siinäpä ne alussa tulee olennaisimmat jo. Kyllä minun ymmärtääkseni siellä ihan palkkaa maksetaan somea / tiedotusta pyörittäville, ettei sentään mennä puhtaasti vapaaehtoistyöllä. Ja silloinkin kritiikki olisi seuraa kohtaan ihan aiheellista, koska yksinkertaisesti sosiaalinen media on nykypäivänä niin iso alusta, ollut jo pitkään, että siihen pitää panostaa. Siellä ne seurat ovat parhaiten esillä ja ihmisten huulilla nykypäivänä.

Tuo ajatus "koko kesä aikaa hehkutella" kuulostaa ihan älyttömältä. Meinaatko, että esimerkiksi tätä Pulkkisen änärisopparia olisi ihan ok hehkutella sitten tuolla joskus elokuussa? Kyllä hehkuttamisen arvoisia asioita kuuluu hehkutella nimenomaan silloin, kun ne tapahtuu, eikä joskus vähän myöhemmin.

Siinä olet kyllä niin väärässä kuin vain mahdollista on, että kyseessä olisi "mitätön asia". Sosiaalinen media, markkinointi, tiedotus ei todellakaan ole mikään mitätön juttu, mistä ei olisi syytä puhua ja kritisoida, jos sille on aihetta. Kuten jo kirjoitinkin ja myös monet muut ovat kirjoittaneet, on sosiaalinen media nykypäivänä niin iso alusta, että sitä arvoa ei voi vähätellä pätkääkään.

Tässä on nyt ollut näitä häppeninkejä toistuvasti taas tuon sosiaalisen median ja yleensäkin tiedottamisen kanssa, että ollaan hyvin kaukana mitättömyydestä.

Vai ollaanko mielummin hiljaa ja annetaan olla, ehkä ne asiat siitä parantuvat sitten joskus?
Juuri näin. Tuo some on vaan helvetin tärkeä osa toimivaa organisaatiota halusi sitä tai ei.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Siinä olet kyllä niin väärässä kuin vain mahdollista on, että kyseessä olisi "mitätön asia".

Asian voi varmasti katsoa olevan näin. Usko on uskon asia, ei siihen juuri mikään vaikuta mihinkään suuntaan. Kuten kirjoitin, ymmärrän kyllä, se on ajan asia. sen tärkeys ja merkitys on kovin subjektiivinen asia, siinä ei voi olla väärässä tai oikeassa, ainoastaan jokainen tavallaan sen nähden.

Se, että sinusta olisi jotenkin höpöä hypetellä muutoin kun sopimuksen tekohetkellä asiaa, on minusta asiana täysin eri. Mieluummin sopivasti, vaikka ennen harkkapelien alkua tehdä vaikka joku pelaajan henkilökuva, jonkinlainen retrospektiivi, jolla juhlistaa yhden oman pojan änärisopparia. Mitään tuolta ei vie pois se, että jokainen jo tietää sopparin olemassaolon. Kyse on pelaajasta ei sopparista kuin osin. Mutta niin kuten kukin näkee, minkäs sille.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asian voi varmasti katsoa olevan näin. Usko on uskon asia, ei siihen juuri mikään vaikuta mihinkään suuntaan. Kuten kirjoitin, ymmärrän kyllä, se on ajan asia. sen tärkeys ja merkitys on kovin subjektiivinen asia, siinä ei voi olla väärässä tai oikeassa, ainoastaan jokainen tavallaan sen nähden.

Se, että sinusta olisi jotenkin höpöä hypetellä muutoin kun sopimuksen tekohetkellä asiaa, on minusta asiana täysin eri. Mieluummin sopivasti, vaikka ennen harkkapelien alkua tehdä vaikka joku pelaajan henkilökuva, jonkinlainen retrospektiivi, jolla juhlistaa yhden oman pojan änärisopparia. Mitään tuolta ei vie pois se, että jokainen jo tietää sopparin olemassaolon. Kyse on pelaajasta ei sopparista kuin osin. Mutta niin kuten kukin näkee, minkäs sille.
En voi sanoa olevani yllättynyt, minkälaisen vastauksen kehittelit. Voit ajatella vapaasti, jos välttämättä haluat, että se sosiaalinen media ei ole ihan niin kovin tärkeää nykypäivänä yrityksille, ihan alasta riippumatta. Samalla tavalla se pätee urheiluunkin. Some on se paikka, missä 99% ihmisistä nykypäivänä on ja minkä kautta voit olla ihmisten silmissä jatkuvasti. Se on sitten jokaisen yrityksen asia, miten tuon itse haluaa hyödyntää. Voit halutessasi tutkia omalla ajallasi näitä sosiaalisen median hyötyjä, minä en rehellisesti viitsi enkä jaksa sinulle niitä tarkemmin yrittää vääntää, koska tiedän historian perusteella ettei siitä keskustelusta tule mitään.

En tiedä kirjoitinko noin sekavasti vai ymmärsitkö tahallasi väärin, mutta en ainakaan tarkoittanut väittää, että esim. tätä Pulkkisen sopparia ei voisi nostella esiin myös kauden aikana ja/tai sen alussa. Fakta on kuitenkin se, että soppari syntyi eilen ja täten se asia on pinnalla erityisesti juuri nyt. Tämä taas tarkoittaa sitä, että asiaa kuuluu hehkuttaa välittömästi eikä sitten joskus elokuussa. Tämä takaa mm. näkyvyyttä ihan järkyttävän paljon, minkä varmasti kyllä tiesit muutenkin.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Voit ajatella vapaasti, jos välttämättä haluat, että se sosiaalinen media ei ole ihan niin kovin tärkeää nykypäivänä yrityksille, ihan alasta riippumatta.

Tässäpä se pointti ihan piileekin. Tietenkin ymmärrän, olenhan mittavan työuran tehnyt, mutta minulle peli ei ole yrityksille, vaikka monessa siltä se se tuntuukin, kyllä se edelleen on ihmisiltä ihmisille. Kuka sen mitenkin tunnistaa, varmaan omat arvostuksensa sen mukaan paaluttaa. Silti pikkuisen halveksuvalta tuntuu kommentti, että jonkun vastauksen kehittelin. Ihan kun itse oikeasti ajatuksen ja pohdinnan kautta tulokseen olisi päätynyt. Jotenkin haisee, että itsetyytyväisyys ymmärryksen voittaa ja kuvitelma omasta ylemmyydestä.

Vaan mitäs tuosta, olkoon noin jos on. Silti minä en omasta mielestäni löperöjä perusteluja missään aiheessa niele, enkä hyväksy. Olkoon vaikka kuinka firmat verta kusemassa, on olemassa aina oikea tapa tehdä asiat ihmisiltä ihmisille ja jos sen kanssa ei firmat ja yritysmaailma kykene elämään, niin se on voi voi, sitten loppuu niiden ansainta apaja lyhyeen.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo some on vaan, niin isossa osassa nykypäivänä, että se on vaan pakko saada toimimaan oikeasti hyvin. Jos sinne on vielä hankittu tekijöitä, niin miten voi olla näin haastavaa.

Isoin ongelma lopulta taitaa vain olla että vaikka some on todella tärkeä niin myös erittäin kallista tuottaa. Sitä kun yrittää kustannustehokkaasti pyörittää ja muutenkin organisaatiossa paljon uusia työntekijöitä ja rakennetaan uudestaan pohjaa niin varmaan ottaa vielä aikansa että nykyisestä mediatiimistä saa parhaimman irti.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Isoin ongelma lopulta taitaa vain olla että vaikka some on todella tärkeä niin myös erittäin kallista tuottaa. Sitä kun yrittää kustannustehokkaasti pyörittää ja muutenkin organisaatiossa paljon uusia työntekijöitä ja rakennetaan uudestaan pohjaa niin varmaan ottaa vielä aikansa että nykyisestä mediatiimistä saa parhaimman irti.
Vahva eri, some on mahdollista aktiivisenakin tuottaa erittäin halvalla, sehän on some etu perinteiseen mediaan jo alusta alkaen.

Menee aika selittelyn puolelle jos aletaan hinta korttia tässä käyttämään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vahva eri, some on mahdollista aktiivisenakin tuottaa erittäin halvalla, sehän on some etu perinteiseen mediaan jo alusta alkaen.

Menee aika selittelyn puolelle jos aletaan hinta korttia tässä käyttämään.
Tietysti jos halutaan näyttää ammattimaisilta ja tehdä asiat nykyaikaisesti, niin kyllä tekijöille täytyy maksaa.

Ei riitä vain Kari Tyni kuvaamassa kännykällä.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Vahva eri, some on mahdollista aktiivisenakin tuottaa erittäin halvalla, sehän on some etu perinteiseen mediaan jo alusta alkaen.

Menee aika selittelyn puolelle jos aletaan hinta korttia tässä käyttämään.
Tähän vahva eri, jos haluaa laatua – se maksaa! Tässä näkee taas tämän alan aliarvostamisen, että hyvää sisältöä sosiaaliseen mediaan voisi tehdä kuka vaan / tekijöille ei tarvitse maksaa kunnolla.

Halvalla voi toki voi somea tehdä, mutta se myös näkyy.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPillä on mm.instagramissa yli 33000 seuraajaa. Yhdellä päivityksellä saadaan seura ja yhteistyökumppanit näkyviin aika helvetin isolle massalle. Se on niin iso määrä ihmisiä että sillä on aivan järjettömän suuri merkitys. Tuo asia ei muutu miksikään ja on turha väittää ettei sillä olisi väliä.
Ja tämä on asia missä JYP epäonnistuu aivan jatkuvasti.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo kyllähän sen pitäisi olla ihan selvää, että tekijöille täytyy myös maksaa. Ymmärtääkseni kuitenkaan siellä ei mitään "makkarapalkkalaisia" ole somea pyörittämässä, vaan ihan rahaakin saavat työstään. En tiedä määriä, mutta se on sitten taas seuran puolelta aliarviointia, jos palkat ovat sellaisia, että käytännössä kaikki keskittyy kauden ajalle.

Kauden aikana sitä materiaalia on taatusti huomattavasti helpompaa tuottaa, kun on olemassa lähes rajattomasti sitä, mistä tuottaa ja "joka päivä tapahtuu jotain". Nykyistä paljon isompi fokus pitäisi olla siinä, mitä "offseasonilla" tapahtuu ja mitä silloin someen saadaan ja miten. Astutaan miinaan, jos/kun kuvitellaan, että ei se sen kesän aikana ole ihan niin justiinsa. Nimenomaan silloin se on ihan äärimmäisen tärkeää, koska niitä asioita, missä seura on esillä, on luonnollisesti paljon vähemmän.

Enkä sano, että kauden aikanakaan some olisi pelkkää priimaa. Aiemminkin tuli sanottua samaa, että ajoittain hyvää ja sitten taas taannutaan. Nyt erityisesti "offseasonilla" sakkaa ihan niissä kaikista yksinkertaisimmissa perusjutuissakin ja se ei ole hyvä asia.
 

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jypillä on digitaalisissa kanavissa suurempi peitto kuin sanomalehti Keskisuomalaisella. Joku voisi väittää ettei näitä kanavia hyödynnetä 100 %. Ammattimaisesti hoidettuna ja johdettuna olisi resursseja palkata tähän osaajia. Tässä tullaan tj tontille, kun ei ymmärretä niin ei ymmärretä.

Toisaalta onhan se Hippoksen laitamainos tälläkin hetkellä näkyvissä ja pelipaita näkyy x henkilölle, sanoo vanhan liiton myyntimies. Ei tätä kanavaa osata Jypissä myydä kun ei sitä osata johtaakaan, ei helkutti sentään.

Puuhastelua ja selittelyä sanon minä.

Joku ammattimainen, muissa seuroissa toiminut porukka on rekrytty ilmeisesti muttei se missään näy. Tai näin olen tältä palstalta ymmärtänyt. Tosin jos NHL sopparin tiedottaa ensiksi tekstitv niin voi olla että tämäkin on piipussa ja Word on jäänyt tallentamatta.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän vahva eri, jos haluaa laatua – se maksaa! Tässä näkee taas tämän alan aliarvostamisen, että hyvää sisältöä sosiaaliseen mediaan voisi tehdä kuka vaan / tekijöille ei tarvitse maksaa kunnolla.

Halvalla voi toki voi somea tehdä, mutta se myös näkyy.
Se maksaa kyllä, se on varmaa, mutta some näyttelee niin isoa osaa, että hyvin hoidettuna se myös lisää tuloja ihan varmasti.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Tähän vahva eri, jos haluaa laatua – se maksaa! Tässä näkee taas tämän alan aliarvostamisen, että hyvää sisältöä sosiaaliseen mediaan voisi tehdä kuka vaan / tekijöille ei tarvitse maksaa kunnolla.

Halvalla voi toki voi somea tehdä, mutta se myös näkyy.
Halvalla pystyy tekemään jo todella paljon parempaa ja enemmän mitä JYP nyt tekee, ja moni pikkuseura (kiekon ulkopuolelta) tehnyt aktivista somea vähin resurssein.

Enemmänkin tämäkin tarvitsee hyvän suunnitelman jota sitten voidaan noudattaa. Ei se autuaaksi tee, että jollekin x maksetaan kunnolla. Toki on sekin mahdollista, muttei tosiaan ainoa tie hyvään someen.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Tietysti jos halutaan näyttää ammattimaisilta ja tehdä asiat nykyaikaisesti, niin kyllä tekijöille täytyy maksaa.

Ei riitä vain Kari Tyni kuvaamassa kännykällä.
On paljon muitakin vaihtoehtoja kuin kuvaamasi. Voitaisiin esim palkata nuoria tätä hoitamaan tarjota ns ensimmäinen työpaikka yms.

Taustalla kun on suunnitelma, niin nämä pystyisi tekemään lähes varmasti loistavaa sisältöä kohtuu huokeasti.

Olen yleisesti täysin samaa mieltä, että laadusta pitää maksaa, mutta some on hieman erilainen ja on useita esimerkkejä miten halvalla on saatu paljon ja hyvää näkyvyyttä. Välineet kun löytyy kaikilta käytännössä valmiina, ainoa mikä ratkaisee on lopulta idea.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
On paljon muitakin vaihtoehtoja kuin kuvaamasi. Voitaisiin esim palkata nuoria tätä hoitamaan tarjota ns ensimmäinen työpaikka yms.

Taustalla kun on suunnitelma, niin nämä pystyisi tekemään lähes varmasti loistavaa sisältöä kohtuu huokeasti.

Olen yleisesti täysin samaa mieltä, että laadusta pitää maksaa, mutta some on hieman erilainen ja on useita esimerkkejä miten halvalla on saatu paljon ja hyvää näkyvyyttä. Välineet kun löytyy kaikilta käytännössä valmiina, ainoa mikä ratkaisee on lopulta idea.
Välineet joita pitää osata käyttää, teksti jonka joku pitää kirjoittaa. Se, että sanot että nuoret voi tulla hoitamaan tota "ensimmäisenä työpaikkana." kertoo jo, ettet tiedä ollenkaan kuinka paljon työtä oikeasti hyvän sisällön tuottaminen vaatii. Ei ne asiat ole oikeasti käytännössä valmiina.

Teen siis työkseni sisällöntuotantoa juurikin sosiaaliseen mediaan, niin tiedän miten paljon aikaa, suunnitttelua, vaivaa ja etenkin AMMATTITAITOA sen tekeminen vaatii. Se, että joku nuori alkaisi tekemään sitä "ensimmäisenä" työpaikkana aliarvioi työn vaativuutta.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se maksaa kyllä, se on varmaa, mutta some näyttelee niin isoa osaa, että hyvin hoidettuna se myös lisää tuloja ihan varmasti.
Juu, vaikka otetaan esimerkkinä, että se maksaisi 10k. Niin se todennäköisesti tuottaa puolestaan 20-30k. Ei siis tarkempaa ja osaavampaa analyysia ole antaa, mutta tuollainen helppo kaava josta saa vähän hajua, että mikä se hyöty voisi olla.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On paljon muitakin vaihtoehtoja kuin kuvaamasi. Voitaisiin esim palkata nuoria tätä hoitamaan tarjota ns ensimmäinen työpaikka yms.

Taustalla kun on suunnitelma, niin nämä pystyisi tekemään lähes varmasti loistavaa sisältöä kohtuu huokeasti.
Mielestäni tuollaista ei voi antaa ihan ensimmäiseksi työpaikaksi, ellei sitten ole oikeasti kokemusta hommasta.

Kuitenkin kyse on sen verran isosta pestistä, ettei sitä voi ihan kokemattomalle laittaa, vaikka olisikin selkeät suunnitelmat. Toki siinä voi olla mukana joku nuorikin, mutta ei vastuuta voi sysätä mielestäni täysin ns. Ensimmäisessä työpaikassa olevalle.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Olet oikeus mielipiteesi, mutta se ei ole ainoa oikea. Enkä ole missään vaiheessa myöskään aliarvioinut mitään.

Yksi vaihtoehto on maksaa kovaa palkkaa tiedetylle sisällöntuottajalle, mutta JYPin tapauksessa näkisin järkevämpää että markkinointipäällikkö/tiimi tekee kunnon suunnitelman ja toteutukseen otetaan esim nuoria.

Vaikka kuinka huudat niin, he pystyvät tekemään sisältöä ja aktiivisesti, olen myös täysin varma että parempaa mitä nykyinen JYPin toiminta.

JYP ei myöskään ainakaan minusta tarvitse pelkästään viimeiseen saakka hiottua huippulaatua vaan enemmän nopeaa ja aktiivisesta somea, muu markkinointi tiimi pystyy tietyt huippulaadun sisällöt muualta tarvittaessa tilaamaan.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Mielestäni tuollaista ei voi antaa ihan ensimmäiseksi työpaikaksi, ellei sitten ole oikeasti kokemusta hommasta.

Kuitenkin kyse on sen verran isosta pestistä, ettei sitä voi ihan kokemattomalle laittaa, vaikka olisikin selkeät suunnitelmat. Toki siinä voi olla mukana joku nuorikin, mutta ei vastuuta voi sysätä mielestäni täysin ns. Ensimmäisessä työpaikassa olevalle.
Vastuu onkin tuossakin tapauksessa esimiehellä. On kuitenkin aika hullua väittää ettei tuo onnistuisi, kun sitähän se 99% nuorista elämä muutenkin on, eli eri somejen sisällöntuottoa.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Vastuu onkin tuossakin tapauksessa esimiehellä. On kuitenkin aika hullua väittää ettei tuo onnistuisi, kun sitähän se 99% nuorista elämä muutenkin on, eli eri somejen sisällöntuottoa.
Joo, mutta se on oikeasti täysin eri asia kuin tuottaa tasaisen säännöllisesti laadukasta sisältöä urheiluseuran sosiaaliseen mediaan, et sä nyt oikeasti voi verrata näitä kahta asiaa toisiinsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös