JYPin mediaketju

  • 1 859 128
  • 8 177

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
AI-biisiprojektissani oli vuorossa JYP ja tyylilajiksi valikoitui aiempiin verrattuna koneellisempi musiikki, koska JYPille aiemmin musiikkia tehnyt Pojukin teki konepoppia. Poju lienee JYPin osalta historiaa ja siksi biisikin vietiin pykälää menevämmäksi.



Tämähän on upea. Lähetähän tää Jypin toimistolle ja Valtralle ja kerää taalat taskuun.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Pistää AI generaattorille tyylilajia ja lyriikoita sisään ja tuunaa sieltä tulevia ehdotuksia pätkä kerrallaan ja niin sieltä syntyy, jopa ihan kohtuu hyvällä suomella näitä. Hyviä lätkäpätkiä tullut mirasanelta!
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
AI-biisiprojektissani oli vuorossa JYP ja tyylilajiksi valikoitui aiempiin verrattuna koneellisempi musiikki, koska JYPille aiemmin musiikkia tehnyt Pojukin teki konepoppia. Poju lienee JYPin osalta historiaa ja siksi biisikin vietiin pykälää menevämmäksi.



Piti kysymäni että kauan tuollaisen duunaamisessa menee? Ja paljolla teet tilaustyön? Tämä on kyllä biisi mitä pitää luukuttaa välillä.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1923 (1897)
Piti kysymäni että kauan tuollaisen duunaamisessa menee? Ja paljolla teet tilaustyön? Tämä on kyllä biisi mitä pitää luukuttaa välillä.
Pari minuuttia, jos sitäkään, jos siis ajatus edes kohtuullisesti selvä.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Pari minuuttia, jos sitäkään, jos siis ajatus edes kohtuullisesti selvä.
Eeeäh, noita tullut lämpimikseen kesäkuumilla pyöriteltyä niin tulevat generaattorista riippuen n. 30 sekunnin klipeissä, joita saa jonkin verran hieroa että saat suomen soljumaan. Tunti-pari niin saa ihan käyttökelpoisia hupilauluja
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Piti kysymäni että kauan tuollaisen duunaamisessa menee? Ja paljolla teet tilaustyön? Tämä on kyllä biisi mitä pitää luukuttaa välillä.
Aika riippuu ihan biisistä. Näihin liigabiiseihin oon käyttänyt aikaa puolesta tunnista kolmeen tuntiin sitten, kun olen alkanut konkreettisesti tekemään. Toki idea on hautautunut jo aikaisemmin päässä.

Ja en minä näistä rahaa ota, vaan teen oppimismielessä. Pistä yv:llä, mitä olisit vailla ja katsotaan, mitä symtyy. Muutamia synttäribiisejä tms oon jo tehnyt tilauksista tutuille.
 

kaapo4

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
hieman noloa kirjoittaa nyt tänne, mutta en tosiaan Solid Sportia saanut toimimaan, vaikka olen sen maksanut jo. olisikohan mahdollista et joku jakais mulle tunnuksiaan et pääsisin pelejä kattomaan..
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
hieman noloa kirjoittaa nyt tänne, mutta en tosiaan Solid Sportia saanut toimimaan, vaikka olen sen maksanut jo. olisikohan mahdollista et joku jakais mulle tunnuksiaan et pääsisin pelejä kattomaan..
Itselläni oli ongelma, kun olen aikaisemmin kirjautunut laiskuuttani Facebookilla ja Pitsin sivulla piti kirjautua sisään Solidsportin tunnuksilla. Ei ollut mitään hajua mikä salasana on käytössä tuonne ja yritin vaihtaa sitä, mutta ei onnistunut sekään. Lopulta selainta vaihtamalla sain salasanan palautus linkin sähköpostiin.

Puhelimella onnistui kyllä katsoa aluksi myös.

Mikä ongelma siellä päässä on?
 

kaapo4

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itselläni oli ongelma, kun olen aikaisemmin kirjautunut laiskuuttani Facebookilla ja Pitsin sivulla piti kirjautua sisään Solidsportin tunnuksilla. Ei ollut mitään hajua mikä salasana on käytössä tuonne ja yritin vaihtaa sitä, mutta ei onnistunut sekään. Lopulta selainta vaihtamalla sain salasanan palautus linkin sähköpostiin.

Puhelimella onnistui kyllä katsoa aluksi myös.

Mikä ongelma siellä päässä on?
nyt kyllä huvittaa, olin kato ostanut sen päiväpaketin toisella tunnuksella ja toisella koitin sit peliä katsoa joten eihän se tietenkään sitä antanut katsoa..
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oonko ainut jonka mielestä Jypin IG:n postaukset tuntuvat jo paremmille kuin viime kaudella?
Et ole. Tällä viikolla tullut mediasisältö on ollut hyvää myös minun mielestäni, etenkin alkuviikon videot. Tykkään myös tuosta uudesta grafiikasta mitä on käytetty postauksissa kokoonpanoihin ja lopputuloksiin liittyen.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harppauksen on sisältö ottanut off-seasonin päätyttyä kyllä, hienoa! Itsekin pidän tuosta uudesta grafiikasta huomattavasti enemmän kuin viime kauden vastaavista, mistä @Nepi jo mainitsikin. Nyt vaan samalla höökillä eteenpäin, kohtahan sitä materiaalia alkaa olla vaan enemmän ja enemmän, mistä sisältöä tuottaa!

Sen sijaan kirjoitusasut on ihan uskomatonta paskaa, jos näin suoraan sanon. Kirjoitusvirheitä löytyy. Pari mainitakseni:

JYPin jatkoottelut turnauksessa selviää klo 13.45 alkavan TPS - Sport ottelun tuloksen selvittyä.

-Urheilujohdon toimesta turnauksessa tarkkaillaan enemmän joukkueemme yksilöitä, ja sitä missä he menevät tällä hetkellä. Pelitapaan emme pääse vielä viisikko tasolla käsiksi, kun joukkueharjoituksia on alla yksinkertaisesti liian vähän, Mälkiä avaa.

Lisäksi on tainnut tiedotteisiin eksyä erikoisesti muotoiltuja tekstejä, mutta "mitäs pienistä".
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatketaan nyt vielä edellisen viestin aiheella, kun tuli tuo Pitsin raportti lueskeltua juuri.

Toisessa erässä alettiin tekemään myös maaleja. Maalin teon aloitti Vaasan Sportin Atro Leppänen, joka siirsi Sportin 1-0 johtoon ajassa 18:05.
Lisäksi turhaa toistelua, olisi riittänyt pelkkä "Maalinteon aloitti Atro Leppänen, joka siirsi Sportin 1-0 johtoon ajassa 18:05."

Ja muotoilussa sama kuin yllä:
Johtoasema vaihteli läpi ottelun toisen erän. Ajassa 22:08 Sportin Eetu Levänen vei Sportin 2-1 johtoon.

Nyt ihan oikeasti:
Tasapelin ja tappion jälkeen JYP ryhmä joutui jännittämään TPS:n ja Sportin välistä ottelua. Ottelun jälkeen selvisi, että JYP sijoittui lohkossaan viimeiseksi ja näin samalla selvisi, että JYP pelaa turnauksen jatkootteluissa ainoastaan sijoitusottelun.

Voi näyttää siltä, että vittuillakseni nostan tikun nokkaan, mutta se ei ole tarkoitus. Ryhtiä nyt perhana. Todella raskasta luettavaa ja erityisesti jatkuvat kirjoitusvirheet antavat todella huonon kuvan.
 

sebutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yppi
Voi näyttää siltä, että vittuillakseni nostan tikun nokkaan, mutta se ei ole tarkoitus. Ryhtiä nyt perhana. Todella raskasta luettavaa ja erityisesti jatkuvat kirjoitusvirheet antavat todella huonon kuvan.
Nettijulkaisujen lisäksi sama pisti silmään viime kauden juhlajulkaisussa, jonka nyt kesätöiksi luin. Joka sivulla pisti silmään virheitä sanajärjestyksissä tai yhdyssanoissa. Luulis, että sen joku ois lukenut läpi :D
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nettijulkaisujen lisäksi sama pisti silmään viime kauden juhlajulkaisussa, jonka nyt kesätöiksi luin. Joka sivulla pisti silmään virheitä sanajärjestyksissä tai yhdyssanoissa. Luulis, että sen joku ois lukenut läpi :D
No ei helvetti, sekin vielä. Kyseessä on kuitenkin juhlajulkaisu, niin luulisi nyt edes että tuollainen katsotaan tarkkaan kuntoon. Myönnettäköön, etten ole itse jaksanut lukea, lähinnä selaillut vaan läpi.

Toivottavasti siellä herättäisiin kiinnittämään huomioita näihin asioihin, ettei tuutata jatkossa kaikkea ulos vähän puolivaloilla kirjoitettuna. Edelleen, tuollainen antaa vain ja ainoastaan huonon kuvan.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsekin kiinnitin huomiota kehnoon kirjoitusasuun. Omaksi lemppariksi muodostui "kavensi" -sanan käsityksen tietämättömyys:

Kauaa Sport ei saanut johtoasemastaan nauttia, kun JYPin Samuel Jonsson viimeisteli kahden miehen ylivoimalla ensimmäisen maalinsa JYPissä ja kavensi ottelun 1-1 lukuihin ajassa 20:02.
Hyvä erän alku palkittiin ajassa 19:16, kun Otto Jaatinen karkasi TPS:n keskialueen kiekonmenetyksen jälkeen läpiajoon ja kavensi ottelun lukemiin 1-1.
JYPin maalin jälkeen Ässät pääsi paremmin peliin mukaan ja ajassa 9:11 Lassi Vanhatalo kavensi tilanteen 1-1 lukemiin Ässien suorahyökkäyksen päätteeksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Käyttävät tekoälyä kirjoittamaan rapsat? Selittäisi noita outouksia...
 

Corvus corax

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LA Kuninkaat, John Tortorella
Tervehdys Hämeenlinnasta. Laitan tämän tähän ketjuun, kun ei oikein muutakaan sopivaa löytynyt. Ollaan tulossa neljän kaverin porukalla syyskuun lopulla JYP-HPK peliä katsomaan. Olisko antaa suosituksia hyvistä istumapaikoista katsomonosasta/-osista, johon vierasjoukkue hyökkää kahdesti.
Ei näköesteitä tms.
Hyvää loppukesää ja tsemppiä tulevaan kauteen. Alkais jo!
Meillä oli aikanaan se Hippos-2020 hanke täälläpäin niin nykyään on siis uutuuttaan hohtava Areena ja päästiin näköesteistä eroon.

Eikäkö ai niin siihen tuli pari muuttujaa.

Ennen mietittiin valmistumisvuotta ja nykyään arvuutellaan rakentamisen aloitusvuotta, kehitys kehittyy, mutta tolpat on ja pysyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös