JYPin mediaketju

  • 1 840 127
  • 8 079

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1923 (1897)
Isoin ongelma lopulta taitaa vain olla että vaikka some on todella tärkeä niin myös erittäin kallista tuottaa. Sitä kun yrittää kustannustehokkaasti pyörittää ja muutenkin organisaatiossa paljon uusia työntekijöitä ja rakennetaan uudestaan pohjaa niin varmaan ottaa vielä aikansa että nykyisestä mediatiimistä saa parhaimman irti.
Vahva eri, some on mahdollista aktiivisenakin tuottaa erittäin halvalla, sehän on some etu perinteiseen mediaan jo alusta alkaen.

Menee aika selittelyn puolelle jos aletaan hinta korttia tässä käyttämään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vahva eri, some on mahdollista aktiivisenakin tuottaa erittäin halvalla, sehän on some etu perinteiseen mediaan jo alusta alkaen.

Menee aika selittelyn puolelle jos aletaan hinta korttia tässä käyttämään.
Tietysti jos halutaan näyttää ammattimaisilta ja tehdä asiat nykyaikaisesti, niin kyllä tekijöille täytyy maksaa.

Ei riitä vain Kari Tyni kuvaamassa kännykällä.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Vahva eri, some on mahdollista aktiivisenakin tuottaa erittäin halvalla, sehän on some etu perinteiseen mediaan jo alusta alkaen.

Menee aika selittelyn puolelle jos aletaan hinta korttia tässä käyttämään.
Tähän vahva eri, jos haluaa laatua – se maksaa! Tässä näkee taas tämän alan aliarvostamisen, että hyvää sisältöä sosiaaliseen mediaan voisi tehdä kuka vaan / tekijöille ei tarvitse maksaa kunnolla.

Halvalla voi toki voi somea tehdä, mutta se myös näkyy.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPillä on mm.instagramissa yli 33000 seuraajaa. Yhdellä päivityksellä saadaan seura ja yhteistyökumppanit näkyviin aika helvetin isolle massalle. Se on niin iso määrä ihmisiä että sillä on aivan järjettömän suuri merkitys. Tuo asia ei muutu miksikään ja on turha väittää ettei sillä olisi väliä.
Ja tämä on asia missä JYP epäonnistuu aivan jatkuvasti.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo kyllähän sen pitäisi olla ihan selvää, että tekijöille täytyy myös maksaa. Ymmärtääkseni kuitenkaan siellä ei mitään "makkarapalkkalaisia" ole somea pyörittämässä, vaan ihan rahaakin saavat työstään. En tiedä määriä, mutta se on sitten taas seuran puolelta aliarviointia, jos palkat ovat sellaisia, että käytännössä kaikki keskittyy kauden ajalle.

Kauden aikana sitä materiaalia on taatusti huomattavasti helpompaa tuottaa, kun on olemassa lähes rajattomasti sitä, mistä tuottaa ja "joka päivä tapahtuu jotain". Nykyistä paljon isompi fokus pitäisi olla siinä, mitä "offseasonilla" tapahtuu ja mitä silloin someen saadaan ja miten. Astutaan miinaan, jos/kun kuvitellaan, että ei se sen kesän aikana ole ihan niin justiinsa. Nimenomaan silloin se on ihan äärimmäisen tärkeää, koska niitä asioita, missä seura on esillä, on luonnollisesti paljon vähemmän.

Enkä sano, että kauden aikanakaan some olisi pelkkää priimaa. Aiemminkin tuli sanottua samaa, että ajoittain hyvää ja sitten taas taannutaan. Nyt erityisesti "offseasonilla" sakkaa ihan niissä kaikista yksinkertaisimmissa perusjutuissakin ja se ei ole hyvä asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös