JYPin mediaketju

  • 1 797 116
  • 7 860

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Rupeaa jo vituttamaan nämä uutiset.

”ALERT ALERT, SAMI NIKUN TILANTEESTA UUTTA TIETOA!!!!!!! VÄLIRIKKO PAHENEE, JYP URA PIAN OHI????”

Ja siis mitään uutta tietoa ei ollut, mutta klikit mielessä vaan mennään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Rupeaa jo vituttamaan nämä uutiset.

”ALERT ALERT, SAMI NIKUN TILANTEESTA UUTTA TIETOA!!!!!!! VÄLIRIKKO PAHENEE, JYP URA PIAN OHI????”

Ja siis mitään uutta tietoa ei ollut, mutta klikit mielessä vaan mennään.
Sen siitä saa, kun seuraa leijonat.com:n kaltaista roskamediaa.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pakko tulla vieraaseen pöytään osin huutelemaan, mutta eniten sympatiseeraamaan. On hämmentävää miten Jyppi on kussut kaiken, jumalauta Kaiken. Ensin raiskaaja joukkueessa ja nyt nämä uudet KÄSITTÄMÄTTÖMÄT kohellukset, miten nää on edes mahdollisia? Tää vaatii jo taitoa kusta kaiken noin huolella. Ei ole palleja toimistolla mennä peilin eteen ja antaa kaikille, myös itselle potkut. Itse en hallille enää menisi. Muuten se näyttää tuolta tuolle kaikelle paskalle. Kerhokin jo luovuttanut, joten miksi menisin hallille kun yritystä ei ole, mutta meillä ei luojan kiitos möhlitä ihan noin huolella... Ei voi kun toivottaa tsemiä jypin kannattajille, pikkuseurojen puolta on aina pidettävä.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Tässäpä Jatkoajan toimittajan mielipidekirjoitus. Mielipiteet ovat kyllä harvinaisen yhtäläiset omieni kanssa, voisi olla kuin omasta kynästäni, jos osaisin kirjoittaa noin hyvin, selkeästi ja jäsennellysti.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän päivän urheilucästissä Seppänen nyt vähän turhaan kaataa kaikkea tätä paskaa Heiskasen niskaan. Viitanen mainittiin tasan kerran tässä Jyp-keskustelussa. Mm Hämäläisestä ei puhuttu sanaakaan.

Siis hetkinen missä kaataa, ja Seppänen ja Heiskasen niskaan. Miksi Heiskasen niskaan?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko tulla vieraaseen pöytään osin huutelemaan, mutta eniten sympatiseeraamaan. On hämmentävää miten Jyppi on kussut kaiken, jumalauta Kaiken. Ensin raiskaaja joukkueessa ja nyt nämä uudet KÄSITTÄMÄTTÖMÄT kohellukset, miten nää on edes mahdollisia? Tää vaatii jo taitoa kusta kaiken noin huolella. Ei ole palleja toimistolla mennä peilin eteen ja antaa kaikille, myös itselle potkut. Itse en hallille enää menisi. Muuten se näyttää tuolta tuolle kaikelle paskalle. Kerhokin jo luovuttanut, joten miksi menisin hallille kun yritystä ei ole, mutta meillä ei luojan kiitos möhlitä ihan noin huolella... Ei voi kun toivottaa tsemiä jypin kannattajille, pikkuseurojen puolta on aina pidettävä.

Mielestäni tässä on sekin puoli että jos kaiken tämän jälkeen yleisö menee normaalisti paikalle peleihin niin siinä tulee tavallaan hiljaisesti hyväksyneeksi seuran tavan toimia. Ja koska ei ole ihan yksi eikä kaksi asiaa mikä mennyt perseelleen ja oikeastaan jo monen vuoden ajan niin tavallaan hyväksyy tällaisen toiminta kulttuurin.

Ainakin jossain määrin tämän voi nähdä näin. Toki pelaajat kaiketi pitkälti syyttömiä sekoiluun, että ehkä heitä haluaa kannustaa. Toisaalta pelaajat myös luultavasti ymmärtää jos tätä touhua ei halua kannattaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche #8 #32 #91 #96
Siis hetkinen missä kaataa, ja Seppänen ja Heiskasen niskaan. Miksi Heiskasen niskaan?
Siis tämän päivän urheilucäst jaksossa Esko Seppänen purkaa tätä JYP-saagaa reilun 10minuutin ajan. Ei ole sitten ilmeisemmin syventynyt asiaan kummallisemmin vaan tehnyt päätelmänsä valtamedian uutisten kautta. Heiskanen nyt on se pääsyntipukki tässä koko saagassa Esko Seppäsen mukaan.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän päivän urheilucästissä Seppänen nyt vähän turhaan kaataa kaikkea tätä paskaa Heiskasen niskaan. Viitanen mainittiin tasan kerran tässä Jyp-keskustelussa. Mm Hämäläisestä ei puhuttu sanaakaan.
Esko puhuu yleensä niillä asioilla, mitä on itse kuullut et voi olla et on puhuttu nikun sanoja, en tiedä. En oo ite jaksanut vielä jaksoa kuunnella, niin en tiedä mitä siellä puhuttu, mutta voisin tän sun kommentin perusteella kuvitella, et tullut paskaa Eskon suusta ulos.

Vaikka siis tykkään cästistä suuresti, mutta muutaman kerran Eskon puheet on ollut ripulipaskaa, kun ei oo tiennyt mistä puhuu.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis tämän päivän urheilucäst jaksossa Esko Seppänen purkaa tätä JYP-saagaa reilun 10minuutin ajan. Ei ole sitten ilmeisemmin syventynyt asiaan kummallisemmin vaan tehnyt päätelmänsä valtamedian uutisten kautta. Heiskanen nyt on se pääsyntipukki tässä koko saagassa Esko Seppäsen mukaan.
Tätä mä vähän odotin, että millon tulee Eskon viiltävät analyysit asiasta, mistä se tuskin tietää mitään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche #8 #32 #91 #96
Esko puhuu yleensä niillä asioilla, mitä on itse kuullut et voi olla et on puhuttu nikun sanoja, en tiedä. En oo ite jaksanut vielä jaksoa kuunnella, niin en tiedä mitä siellä puhuttu, mutta voisin tän sun kommentin perusteella kuvitella, et tullut paskaa Eskon suusta ulos.

Vaikka siis tykkään cästistä suuresti, mutta muutaman kerran Eskon puheet on ollut ripulipaskaa, kun ei oo tiennyt mistä puhuu.
Näin minäkin sen ajattelin että Esko puhuu asioista mitä on itse kuullut/lukenut mediasta. Ja kyllä välillä jutut on tasoa kurapaska tämän kaverin kohdalla. Moni kuuntelija vaan saa nopeasti semmoisen käsityksen että Heiskanen on tässä se pääsyntipukki, tuskimpa Esko edes tiesi että Hämäläinen esim juuri penkitti nikun eikä Heiskanen.
 

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin minäkin sen ajattelin että Esko puhuu asioista mitä on itse kuullut/lukenut mediasta. Ja kyllä välillä jutut on tasoa kurapaska tämän kaverin kohdalla. Moni kuuntelija vaan saa nopeasti semmoisen käsityksen että Heiskanen on tässä se pääsyntipukki, tuskimpa Esko edes tiesi että Hämäläinen esim juuri penkitti nikun eikä Heiskanen.
Onhan siellä asiaakin välillä ja omasta mielestä haastattelut on usein hyviä. Mutta sitten on näitä hetkiä kun se "pääsee" höyryämään asioista mistä ei muutenkaan tykkää.
 

M.A.I.C.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Mitä ihmettä? Pidättekö te Setä Eskon podcastiä uutismediana. Se on podcäst missä hän laukoo omat karut, koruttomat ja julmat mielipiteensä julki. Paino sanalla mielipide. Kaikkia ei varmasti miellytä brutaali tyyli, mutta kyllähän ne pirun hauskoja juttuja pääsääntöisesti on. Ei yhtään jaksoa ettei olis edes hymyilyttäny. Veikkaanpa että Esko pohjaa tämänkertaisen näkemyksensä vastuunkantoon. Aina on organisaatioissa se henkilö jonka kuuluisi viime kädessä vastuu kantaa. Noh mutta sympatiat Jyppi- pelaajien ja kannattajien puolella. Olen pahoillani teidän puolesta että joku pystyy vetää koko yhteisön mukanaan suohon. Oma mielipiteeni asiaan: Seuran johto yritti ovelaa strategiaa jotta olisi saanut pidettyä kannattajat ja yhteisön puolellaan, vaan vituiks män. Ne unohti ketä kannattajat käy siellä hallilla katsomassa logon lisäksi, PELAAJIA. Noh, ei tarvi kovin nero olla että tajuaa mitä aiheuttaa menestyvän joukkueen koutsien potkut. Ps. Mutta toki voitte syyttää E. Seppäsen "ripuli" juttujakin tästä vuoden suurimmasta urheilumokasta. Eskon nahka (ja lompakko) sen varmaan kestää. Ite aion kuunnella myös seuraavan urheilucäästin.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä ihmettä? Pidättekö te Setä Eskon podcastiä uutismediana. Se on podcäst missä hän laukoo omat karut, koruttomat ja julmat mielipiteensä julki. Paino sanalla mielipide. Kaikkia ei varmasti miellytä brutaali tyyli, mutta kyllähän ne pirun hauskoja juttuja pääsääntöisesti on. Ei yhtään jaksoa ettei olis edes hymyilyttäny. Veikkaanpa että Esko pohjaa tämänkertaisen näkemyksensä vastuunkantoon. Aina on organisaatioissa se henkilö jonka kuuluisi viime kädessä vastuu kantaa. Noh mutta sympatiat Jyppi- pelaajien ja kannattajien puolella. Olen pahoillani teidän puolesta että joku pystyy vetää koko yhteisön mukanaan suohon. Oma mielipiteeni asiaan: Seuran johto yritti ovelaa strategiaa jotta olisi saanut pidettyä kannattajat ja yhteisön puolellaan, vaan vituiks män. Ne unohti ketä kannattajat käy siellä hallilla katsomassa logon lisäksi, PELAAJIA. Noh, ei tarvi kovin nero olla että tajuaa mitä aiheuttaa menestyvän joukkueen koutsien potkut. Ps. Mutta toki voitte syyttää E. Seppäsen "ripuli" juttujakin tästä vuoden suurimmasta urheilumokasta. Eskon nahka (ja lompakko) sen varmaan kestää. Ite aion kuunnella myös seuraavan urheilucäästin.
Itsekin meinaan kuunnella tulevaisuudessa urheilucästiä, on se sen verran mahtavaa kuunneltavaa.

Mä sitä vaan Eskosta ja sen mielipiteistä, että on typeriä. Miksi sanoa mitään mielipidettä, jos siitä ei mitään ymmärrä? Ei se mun mielestä oo oikein, että Heiskasesta meuhkataan, kun oikea syypää esim penkitykseen on Hämäläinen. Miksi se meuhkaa Heiskasesta? Osoittaisi ne mielipiteensä sit oikeaan suuntaa, Hämäläinen, Viitanen, Seppänen. Mä kyllä mielelläni kuuntelen eskon jyrkkiä mielipiteitä, kunhan niissä on jotain perää, niinkuin 99% ajasta onkin. Mä itseasiassa tossa varmaan viikko ennen valmentajien potkuja pyysin eskolta, että voisko ottaa jypin pikaiseksi aiheeksi :D noh nyt on aihetta :D

E: En siis ole vielä kerennyt kuunnella jaksoa, nää mun kirjoitukset perustuu täysin siihen mitä täällä on sanottu, että mouhottu Heiskasesta vaan, kohta kun kerkeää kunnolla, niin menee kuunteluun.

Eikä kukaan ole Eskoa tästä syyttänyt :D?
 

Baldrick

Jäsen
Sihvonen Kiekkokiuas-postissaan tylyttää nimenomaan Vekeä, Seppästä ja Hämäläistä. Viimeisestä esiin nostettu luonnehdinnat ”narsisti ja hirviö” kuulemma HIFK-aikojen kollegoiden suusta. Vähän toisella korvalla työn ohessa kuuntelin, mutta monesta olin samaa mieltä, mitä Sihvonen — tuntuu jotenkin väärältä.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Erittäin mielenkiintoista luettavaa
Ehkä olisi, jos ei olisi samoja asioita pyöritelty kuukauden verran.

Toki myöhässä nuo uutiset yleensä laitetaan kasaan. Vielä päivän päivitys Nikun Tilanteesta... Jossa ei ole uutta kerrottavaa, mutta pakko kertoa edes samat asiat kuin eilisessä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat

Erittäin mielenkiintoista luettavaa
Jatkoajan keskustelupalstan huhut tiivistettynä yhdeksi jutuksi. Harvalle JYP-osion vakinaamalle mitään uutta.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä

Erittäin mielenkiintoista luettavaa
"– Ei se ihan niin ole mennyt. Mutta jos ihmiset eivät ymmärrä tai halua ymmärtää asioita, niin luultavasti sen voi kokea näin. Olen sanonut koko ajan, ettemme saa olla fanaattisesti kallellaan tiettyyn tapaan tehdä töitä, Hämäläinen muotoilee."

Tässä hyvin kiteytyy tuon kaverin luonne. Moni olisi ilmaissut asian hivenen eritavalla. Tässä hän suoraan mainitsee, että jos hänen mielipiteeseensä ja näkemykseensä (joka on ainut oikea) ei yhdy niin asian voi nähdä sitten tuolla tavalla.

Kuvottava ihminen.
 

Jypman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP Jyväskylä
"– Ei se ihan niin ole mennyt. Mutta jos ihmiset eivät ymmärrä tai halua ymmärtää asioita, niin luultavasti sen voi kokea näin. Olen sanonut koko ajan, ettemme saa olla fanaattisesti kallellaan tiettyyn tapaan tehdä töitä, Hämäläinen muotoilee."

Tässä hyvin kiteytyy tuon kaverin luonne. Moni olisi ilmaissut asian hivenen eritavalla. Tässä hän suoraan mainitsee, että jos hänen mielipiteeseensä ja näkemykseensä (joka on ainut oikea) ei yhdy niin asian voi nähdä sitten tuolla tavalla.

Kuvottava ihminen.
Tekisin mitä vaan, että tuo mies saataisiin pois koko organisaatiosta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Suomennos: "Jos ihmiset eivät ajattele/halua ajatella niinkuin minä..."

Artikkelissa suurin osa oli tuttua huttua. Hämäläisen kommentit uutta, vahvistavat omaa näkemystä kokonaisuudesta. Seppänen, jonka ajatus ja tarkoitus on hyvä, käyttää visionsa toteuttamiseen kahta henkilöä (Veke ja Hämis), joiden CV ja kompetenssi on TODELLA kaukana siitä, että he olisivat sellaiset messiaat jotka tämän kilpailuedun tuovat. Seppäsen visio on edelleen mielestäni oikea, toteuttajat ovat vaan väärät (myös JR ja Nemo kuuluvat tähän kategoriaan). Mutta niin ovat myös Veke ja Hämis. Viitanen, miten tuosta miehestä päästään UTJ roolissa eroon. Tuo teoriasta kiinnostuminen, hienoahan se sinänsä on, mutta ne substanssiosaamisen kannukset pitäisi ensin hankkia ja muukin soveltuvuus vaikuttaa kyseenalaiselta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös