Sen siitä saa, kun seuraa leijonat.com:n kaltaista roskamediaa.JYPin ja Sami Nikun välirikko paisui entisestään - Leijonat
Viime päivinä julkisuudessa on puhuttu paljon JYPin päävalmentaja Mikko Heiskasen ja tähtipuolustaja Sami Nikun välirikosta. Kaikki alkoi siitä, kun Niku penkitettiin kolmannessa erässä HIFK:ta vastaan. Seuraavassa ottelussa Niku ei ollut ollenkaan JYPin kokoonpanossa. JYP yritti muotoilla asian...www.leijonat.com
Rupeaa jo vituttamaan nämä uutiset.
”ALERT ALERT, SAMI NIKUN TILANTEESTA UUTTA TIETOA!!!!!!! VÄLIRIKKO PAHENEE, JYP URA PIAN OHI????”
Ja siis mitään uutta tietoa ei ollut, mutta klikit mielessä vaan mennään.
Eipä sieltä oikein mitää tuu luettua, nyt sattu vaan tulemaan Facebookissa vastaan, kun ne jakaa itse noita tonne jääkiekon olohuone ryhmään. PrklSen siitä saa, kun seuraa leijonat.com:n kaltaista roskamediaa.
Tämän päivän urheilucästissä Seppänen nyt vähän turhaan kaataa kaikkea tätä paskaa Heiskasen niskaan. Viitanen mainittiin tasan kerran tässä Jyp-keskustelussa. Mm Hämäläisestä ei puhuttu sanaakaan.
Varmaankin Urheilucastin Esko Seppänen. Lienee yhtä hyvät tiedot kuin Sihvosellakin.Siis hetkinen missä kaataa, ja Seppänen ja Heiskasen niskaan. Miksi Heiskasen niskaan?
Pakko tulla vieraaseen pöytään osin huutelemaan, mutta eniten sympatiseeraamaan. On hämmentävää miten Jyppi on kussut kaiken, jumalauta Kaiken. Ensin raiskaaja joukkueessa ja nyt nämä uudet KÄSITTÄMÄTTÖMÄT kohellukset, miten nää on edes mahdollisia? Tää vaatii jo taitoa kusta kaiken noin huolella. Ei ole palleja toimistolla mennä peilin eteen ja antaa kaikille, myös itselle potkut. Itse en hallille enää menisi. Muuten se näyttää tuolta tuolle kaikelle paskalle. Kerhokin jo luovuttanut, joten miksi menisin hallille kun yritystä ei ole, mutta meillä ei luojan kiitos möhlitä ihan noin huolella... Ei voi kun toivottaa tsemiä jypin kannattajille, pikkuseurojen puolta on aina pidettävä.
Varmaankin Urheilucastin Esko Seppänen. Lienee yhtä hyvät tiedot kuin Sihvosellakin.
Siis tämän päivän urheilucäst jaksossa Esko Seppänen purkaa tätä JYP-saagaa reilun 10minuutin ajan. Ei ole sitten ilmeisemmin syventynyt asiaan kummallisemmin vaan tehnyt päätelmänsä valtamedian uutisten kautta. Heiskanen nyt on se pääsyntipukki tässä koko saagassa Esko Seppäsen mukaan.Siis hetkinen missä kaataa, ja Seppänen ja Heiskasen niskaan. Miksi Heiskasen niskaan?
Esko puhuu yleensä niillä asioilla, mitä on itse kuullut et voi olla et on puhuttu nikun sanoja, en tiedä. En oo ite jaksanut vielä jaksoa kuunnella, niin en tiedä mitä siellä puhuttu, mutta voisin tän sun kommentin perusteella kuvitella, et tullut paskaa Eskon suusta ulos.Tämän päivän urheilucästissä Seppänen nyt vähän turhaan kaataa kaikkea tätä paskaa Heiskasen niskaan. Viitanen mainittiin tasan kerran tässä Jyp-keskustelussa. Mm Hämäläisestä ei puhuttu sanaakaan.
Tätä mä vähän odotin, että millon tulee Eskon viiltävät analyysit asiasta, mistä se tuskin tietää mitään.Siis tämän päivän urheilucäst jaksossa Esko Seppänen purkaa tätä JYP-saagaa reilun 10minuutin ajan. Ei ole sitten ilmeisemmin syventynyt asiaan kummallisemmin vaan tehnyt päätelmänsä valtamedian uutisten kautta. Heiskanen nyt on se pääsyntipukki tässä koko saagassa Esko Seppäsen mukaan.
Näin minäkin sen ajattelin että Esko puhuu asioista mitä on itse kuullut/lukenut mediasta. Ja kyllä välillä jutut on tasoa kurapaska tämän kaverin kohdalla. Moni kuuntelija vaan saa nopeasti semmoisen käsityksen että Heiskanen on tässä se pääsyntipukki, tuskimpa Esko edes tiesi että Hämäläinen esim juuri penkitti nikun eikä Heiskanen.Esko puhuu yleensä niillä asioilla, mitä on itse kuullut et voi olla et on puhuttu nikun sanoja, en tiedä. En oo ite jaksanut vielä jaksoa kuunnella, niin en tiedä mitä siellä puhuttu, mutta voisin tän sun kommentin perusteella kuvitella, et tullut paskaa Eskon suusta ulos.
Vaikka siis tykkään cästistä suuresti, mutta muutaman kerran Eskon puheet on ollut ripulipaskaa, kun ei oo tiennyt mistä puhuu.
Onhan siellä asiaakin välillä ja omasta mielestä haastattelut on usein hyviä. Mutta sitten on näitä hetkiä kun se "pääsee" höyryämään asioista mistä ei muutenkaan tykkää.Näin minäkin sen ajattelin että Esko puhuu asioista mitä on itse kuullut/lukenut mediasta. Ja kyllä välillä jutut on tasoa kurapaska tämän kaverin kohdalla. Moni kuuntelija vaan saa nopeasti semmoisen käsityksen että Heiskanen on tässä se pääsyntipukki, tuskimpa Esko edes tiesi että Hämäläinen esim juuri penkitti nikun eikä Heiskanen.
Itsekin meinaan kuunnella tulevaisuudessa urheilucästiä, on se sen verran mahtavaa kuunneltavaa.Mitä ihmettä? Pidättekö te Setä Eskon podcastiä uutismediana. Se on podcäst missä hän laukoo omat karut, koruttomat ja julmat mielipiteensä julki. Paino sanalla mielipide. Kaikkia ei varmasti miellytä brutaali tyyli, mutta kyllähän ne pirun hauskoja juttuja pääsääntöisesti on. Ei yhtään jaksoa ettei olis edes hymyilyttäny. Veikkaanpa että Esko pohjaa tämänkertaisen näkemyksensä vastuunkantoon. Aina on organisaatioissa se henkilö jonka kuuluisi viime kädessä vastuu kantaa. Noh mutta sympatiat Jyppi- pelaajien ja kannattajien puolella. Olen pahoillani teidän puolesta että joku pystyy vetää koko yhteisön mukanaan suohon. Oma mielipiteeni asiaan: Seuran johto yritti ovelaa strategiaa jotta olisi saanut pidettyä kannattajat ja yhteisön puolellaan, vaan vituiks män. Ne unohti ketä kannattajat käy siellä hallilla katsomassa logon lisäksi, PELAAJIA. Noh, ei tarvi kovin nero olla että tajuaa mitä aiheuttaa menestyvän joukkueen koutsien potkut. Ps. Mutta toki voitte syyttää E. Seppäsen "ripuli" juttujakin tästä vuoden suurimmasta urheilumokasta. Eskon nahka (ja lompakko) sen varmaan kestää. Ite aion kuunnella myös seuraavan urheilucäästin.
Ehkä olisi, jos ei olisi samoja asioita pyöritelty kuukauden verran.Hurjia paljastuksia Jukka Rautakorven potkujen taustalta – tilanne tulehtui, kun mysteerimies Helsingistä astui kuvioihin
JYPissä käytiin tulinen valtataistelu, joka päättyi Jukka Rautakorven ja Ville Niemisen potkuihin. Näkemyserot repivät entistä menestysseuraa riekaleiksi junioritasolta edustusjoukkueeseen saakka.www.is.fi
Erittäin mielenkiintoista luettavaa
Jatkoajan keskustelupalstan huhut tiivistettynä yhdeksi jutuksi. Harvalle JYP-osion vakinaamalle mitään uutta.Hurjia paljastuksia Jukka Rautakorven potkujen taustalta – tilanne tulehtui, kun mysteerimies Helsingistä astui kuvioihin
JYPissä käytiin tulinen valtataistelu, joka päättyi Jukka Rautakorven ja Ville Niemisen potkuihin. Näkemyserot repivät entistä menestysseuraa riekaleiksi junioritasolta edustusjoukkueeseen saakka.www.is.fi
"– Ei se ihan niin ole mennyt. Mutta jos ihmiset eivät ymmärrä tai halua ymmärtää asioita, niin luultavasti sen voi kokea näin. Olen sanonut koko ajan, ettemme saa olla fanaattisesti kallellaan tiettyyn tapaan tehdä töitä, Hämäläinen muotoilee."Hurjia paljastuksia Jukka Rautakorven potkujen taustalta – tilanne tulehtui, kun mysteerimies Helsingistä astui kuvioihin
Tekisin mitä vaan, että tuo mies saataisiin pois koko organisaatiosta."– Ei se ihan niin ole mennyt. Mutta jos ihmiset eivät ymmärrä tai halua ymmärtää asioita, niin luultavasti sen voi kokea näin. Olen sanonut koko ajan, ettemme saa olla fanaattisesti kallellaan tiettyyn tapaan tehdä töitä, Hämäläinen muotoilee."
Tässä hyvin kiteytyy tuon kaverin luonne. Moni olisi ilmaissut asian hivenen eritavalla. Tässä hän suoraan mainitsee, että jos hänen mielipiteeseensä ja näkemykseensä (joka on ainut oikea) ei yhdy niin asian voi nähdä sitten tuolla tavalla.
Kuvottava ihminen.