knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
. No nyt on jo paremman näköisellä asenteella kaverit jäällä!
Olisiko tullut jotain sen tyylistä kommenttia johdolta että tekee mieli paiskia hommia paremmin ja enemmän?
. No nyt on jo paremman näköisellä asenteella kaverit jäällä!
Pakostihan siellä on nyt joku motivaation punainen lanka löytynyt kun meno on ihan erinäköistä mitä eilen. Antaa tämä nyt sentään pientä toivoa tämän sopan keskellä.Olisiko tullut jotain sen tyylistä kommenttia johdolta että tekee mieli paiskia hommia paremmin ja enemmän?
Kyllähän tää haiskahtaa vähän erään naapurimaan touhulta ja kyseessä siis jääkiekko. En kyllä oikein ymmärrä mitä salattavaa tässä touhussa on, kun tässä nyt tuskin mitään radikaalia olisi tullut ilmi mitä tietoa ei muualta olisi jo kuullut. Lähinnä kuvittelisi varmaan vahvistuksia jo palstalla olleisiin huhuihin, jotka olisivat jopa helpottaneet kokonaistilannetta ja katkoneet sitten jotain väärien huhujen siipiä.JYPin oma podcast ei ole ainut joka on hiljennetty. Otto Honkaheimon ja Lukon pelejä paikallisradioon selostavan Risto Leinon podcast myös lähtenyt sensuurilinjalle JYPin suunnalta tulleen paineen takia.
Alkaa olla melkoinen seevee Seppäsellä ja Viitasella hallussa pelkästään viimeisen vajaan viikon ajalta.
Liigaseura halusi sensuroida Otto Honkaheimon ja Risto Leinon podcastia: "Olimme skuupin päällä, mutta meidät vaiennettiin" Liigaseura halusi sensuroida Otto Honkaheimon ja Risto Leinon podcastia: "Olimme skuupin päällä, mutta meidät vaiennettiin"
Sen verran lisään, kun podcastin kuuntelin, että Ahvenjärvi totesi suoraan, että ei ymmärrä Rautakorven ja Niemisen potkuja. Totesi perään, että ei hänen tarvitsekkaan ymmärtää ja toivoo, että JYPillä on faktat ja perustelut kunnossa.Kiitos tästä! Höh ajattelin, että Jusu olisi ottanut vähän jyrkemmin kantaa nykytilanteeseen, mutta toisaalta on varmaan kohtuuhyvät suhteet edelleen seuraan ja tietysti jos joskus haluaa palata niin kannattaa olla varovainen kommenteissa. Hieno mies joka tapauksessa. Silloin kun on vaikeaa, se ei ole helppoa.
JYPin oma podcast ei ole ainut joka on hiljennetty. Otto Honkaheimon ja Lukon pelejä paikallisradioon selostavan Risto Leinon podcast myös lähtenyt sensuurilinjalle JYPin suunnalta tulleen paineen takia.
Alkaa olla melkoinen seevee Seppäsellä ja Viitasella hallussa pelkästään viimeisen vajaan viikon ajalta.
Liigaseura halusi sensuroida Otto Honkaheimon ja Risto Leinon podcastia: "Olimme skuupin päällä, mutta meidät vaiennettiin" Liigaseura halusi sensuroida Otto Honkaheimon ja Risto Leinon podcastia: "Olimme skuupin päällä, mutta meidät vaiennettiin"
Silloin kun kuulin että Jyp on saanut naarattua Tukan ja Nemon niin ihmettelin että millä ihmeellä ja miksi Tukka ja Nemo lähtisi tällaiseen projektiin kun tiedettiin että Jyp ei ollut kovin hyvässä hapessa.Sen verran lisään, kun podcastin kuuntelin, että Ahvenjärvi totesi suoraan, että ei ymmärrä Rautakorven ja Niemisen potkuja. Totesi perään, että ei hänen tarvitsekkaan ymmärtää ja toivoo, että JYPillä on faktat ja perustelut kunnossa.
JYPin oma podcast ei ole ainut joka on hiljennetty. Otto Honkaheimon ja Lukon pelejä paikallisradioon selostavan Risto Leinon podcast myös lähtenyt sensuurilinjalle JYPin suunnalta tulleen paineen takia.
Oman elämäni gonzojournalistina ihmettelen podcastaajien niiausta jääkiekkoseurojen edessä. Mitä väliä sillä on mitä mieltä jokin seura on, jos taloudellisia sitoumuksia tahoon ei ole? Jokainen vieras tulee vapaaehtoisesti kylään ja puhuu vapaaehtoisesti mitä puhuu. Sen pitäisi olla tyyliin sopimustasolla speksattuna jokaisen podcastin tekijän kohdalla jos ei muuten sananvapauttaan uskalla käyttää.
Mutta toisaalta ei kai fanipodcasteilta voi vaatia liikaa kriittistä silmää.
Mun mielestä ei ole ollut. Tästä mielellään ottaisin yv:nä koko jutun jos joku haluaa lähettää :)JYP pyrki puhdistamaan ilmaa – yhteistyökumppanit koolla suljettujen ovien takana: "Yhteisö on huolissaan siitä, mikä tulos on ollut"
Runsaasti negatiivista mediahuomiota joulukuisen valmentajanvaihdoksensa jälkeen saanut ja yhdeksän ottelun tappioputkeen jääkiekkoliigassa ajautunut ...www.ksml.fi
Olikos tämä täällä jo jossain ketjussa?
Voin laittaa yv:llä.Mun mielestä ei ole ollut. Tästä mielellään ottaisin yv:nä koko jutun jos joku haluaa lähettää :)
Mun mielestä ei ole ollut. Tästä mielellään ottaisin yv:nä koko jutun jos joku haluaa lähettää :)
Minä en uskalla tänne enää juurikaan lainailla, kun olen saanut "viimeisen varoituksen" aiheesta.Ja jos tämä on perinteinen, ei mitään sisältöä tason juttu niin sen voisi ihan tähän mediaketjuum kirjoittaa.
Joku kohteliaisuus, vieraskoreus ja saman työyhteisön, ex-pelaajakin vielä, niiaus? Tyylinsä kullakin.
Minä en uskalla tänne enää juurikaan lainailla, kun olen saanut "viimeisen varoituksen" aiheesta.
Sallitut jakotavat
Verkkolehden juttuja on sallittua jakaa käyttämällä lehden tarjoamia jakopainikkeita tai lähettämällä jutusta linkin, joka ohjaa lukijat lehden verkkosivuille.
Lisäksi on sallittua kopioida lehtijuttu printistä tai verkosta yksityiseen käyttöön. Tekijänoikeuslain tarkoittama yksityinen käyttö merkitsee omaa ja lähipiirin käyttöä. Lehtijutun voi siis kopioida ja jakaa lähipiirilleen. Kopion jakaminen sosiaalisen median alustalle ei kuitenkaan todennäköisesti ole yksityistä käyttöä tekijänoikeuslain tarkoittamalla tavalla. Tämä johtuu siitä, että sosiaalisen median alustalla lehtijutun kopion pääsee tavallisesti lukemaan lähipiiriä runsaslukuisempi joukko (esimerkiksi kymmenet henkilöt).
Myös siteeraaminen on sallittua. Lehtijuttua voi siteerata eli lainata osaa jutusta. Siteeraamista käytetään usein tilanteissa, joissa halutaan omassa tekstissä selventää tai havainnollistaa käsiteltyä asiaa esimerkin avulla. Siteeraamiseen vedoten ei voi kuitenkaan julkaista kokonaista artikkelia.
Myös siteeraaminen on sallittua. Lehtijuttua voi siteerata eli lainata osaa jutusta.
Minulle asia on henkilökohtaisesti selvä, siis se mistä minua on huomautettu, lainaukseni on välillä olleet liian pitkiä. Sitä en kiistä. Minusta modet hoiti asian omalla kohdallani hyvin, ei valittamista.Olen nimimerkiltä @Moderaattorit asiasta kysynyt ja jäin siihen käsitykseen, että maksumuurin takana olevia juttuja ei saa suoraan kopioida. Modet voisivatkin nyt kertoa näkemyksensä tuollaisista lehtijutuista tehtyihin tiivistelmiin?